Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

hihihihi grappig… dat je lichaam zo kan reageren om een stil verlangen naar :mrgreen:

Ja, erg vreemd.

Heb het spiraal nu bijna 3 jaar.

Ach hij wil er gewoon uit hahahahaha

ja ik heb ook mijn spiraal nu 2 jaar gehad… maar bleef wel gewoon ongesteld worden

wel regelmatig dat wel (gelukkig wel)

ik merk wel het verschil … nu al… was altijd heel erg moe… en ik had dat nooit aan de spiraal gelinkt … maar hij is er nu een week uit en wonderbaarlijk genoeg voel ik me veel kwieker als eerst

Zal me benieuwen hoe ik het ga ervaren als hij eruit is.

Rond september / oktober gaat ie eruit, dan afwachten wanneer / of het raak zal / mag zijn.

Jolanda, welkom!

Een spiraal met een eigen wil, dat klinkt wel freaky hoor :shifty: :lol:

@poeizie wrote:

hoi kenza

hier ook door studie de eierstokken in de vriezer gezet

maar nu ik volgend jaar rond deze tijd zal afgestudeerd zijn staan ze inmiddels nu in de koelkast op een schoteltje te ontdooien :mrgreen:

ook eind van het jaar willen wij er weer voor gaan

heb dinsdag mijn spiraaltje eruit laten halen zodat mijn boeltje weer een beetje op gang kan komen.

hier ook liever gisteren dan morgen hoor

maar wat moeten we een gedult hebben he :roll: :wall:
:mrgreen: :mrgreen: hehehe

hier ook de spiraal er 2 mnd geleden uit laten halen. Nu even aan de pil tot eind van het jaar. Ik zal voor je duimen :thumbup: dat het snel mag gebeuren :slight_smile:

Iedereen trouwens bedankt voor het hartelijke welkom/ontvangst :slight_smile:

@mereltje85 wrote:

Kenza en Pitje welkom!

Kenza, wat studeer je?

Ik studeer marketing communicatie. Opleiding van 4 jaar in deeltijd.

Ik ga nu pas naar het 3de jaar, maar het laatste jaar is voor de helft nog theorie en de andere helft afstuderen. Dat moet wel kunnen een jaartje ff pezen door een nieuwe spruit. We zien het allemaal wel. Ik maak me er niet meer zo druk om. Ons besluit staat toch vast :slight_smile: Je kan niet alles van tevoren plannen.

Hier ook een bedankje voor mijn warme welkom…en het is ook al zo warm…pff ik wordt er helemaal warm van!

Ik heb ook hoofdpijn, maar nog iets raars want ik heb maandag de laatste pil genomen en zou vandaag ongesteld hadden moeten worden.

Hadden moeten worden ja…want ben het nog niet.

Waarschijnlijk is mijn ongesteldheid het vergeten …ppfffff…wat dom proat’n

(beetje last van de warmte)

Ik heb trouwens wel de hele dag last gehad van buikpijn dus waarschijnlijk zal het morgen wel doorzetten.

Gaan jullie ook allemaal voetbal kijken of zitten er geen fans tussen?

Ik ben geen fan, maar wel leuk om even te kijken.

Nou ik lees hier snel weer dames.

groetjes Conny

Conny, afwachten dus, wel apart dat je nog neit ongesteld geworden bent. Ben je een groninger trouwens?

Nou… nog steeds ongesteld :?

Hopen dat het zondag echt weg is want dan ga ik een dagje naar de sauna.

Het Mereltje,

Ik ben geen Groninger maar een Twentenaar. Kom jij uit Groningen?

Onze dochters zitten dicht bij elkaar want die van mij is geboren op 24 november 2009, die van jou een dag eerder als ik het goed zie?

Nou begin ik me wel een klein beetje zorgen te maken want ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb wel steeds buikpijn.

Ik snap er niets van, slik altijd keurig de pil. Heel soms komt het voor dat ik er eentje vergeet, maar die neem ik dan de volgende dag en dan gaat het altijd goed.

Ze hebben me na de bevalling wel een andere pil voorgeschreven omdat ik een zware pil had (microgynon 50). Nu heb ik microgynon 30 maar deze bevalt me niet goed, heb steeds last van kwaaltjes als ik ongesteld moet worden, zoals rugpijn, maagpijn, misselijk, hoofdpijn…Vooral de laatste 2 maanden. Ik denk dat ik binnenkort maar eens langs de huisarts ga voor een andere pil.

…of het is de eerste 9 maanden niet meer nodig, dat kan ook…

Ik wacht nog af tot morgen denk ik, anders maar eens een testje doen.

Jolanda, ik hoop ook voor je dat je ongi snel over is…

Ik ga even genieten van het mooie weer want ik moet straks de oudste ook weer uit school halen. Ik heb een gesprek met de juf, een ‘Wie ben ik’ gesprek.

Maaike moet zo een flesje, dus nog even ontspannen nu.

kom snel weer!

Conny

Dag allemaal,

Mijn man en ik willen over een halfjaar voor het echie gaan . Eerst moet ik nog stoppen met roken en mijn medicijnen (Efexor 225 mg) afbouwen, daar wil ik wel goed de tijd voor nemen en manlief moet ook nog even wennen…

Ik ben 24 en mijn man is 23 (allebei van december) en we hebben twee keer een kindje verloren door een miskraam. De eerste was bij 8w en de tweede bij 6w 2d. Nog geen kinderen op deze wereld dus, maar in ons hart zijn ze altijd!

Door de miskramen vind ik het wel spannend. Ik werd door de pil (1e keer) en de Nuva-ring (2e keer) heen zwanger, dus dat zwanger worden ging aardig gemakkelijk, het zwanger blijven alleen niet…

Toch wil ik er met een positieve insteek voor gaan en dit zou ik graag willen delen met andere hope-to-be mama’s!

Liefs Suus

Conny, spannend zeg. Wat zou je er van vinden als je nu al zwanger bent, als ik mag vragen?

Suus, welkom. Succes met stoppen en afbouwen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou door de miskramen wat beladen is. Hopelijk gaat het afbouwen en stoppen voorspoedig en kun je daarna snel genieten van een goede zwangerschap!

Zucht, dochterlief slaapt nog niet… al rond achten in bed gestopt, steeds maar jammeren en huilen. Om half tien er even uit geweest, t wordt nu pas echt stil. Pfff…

Conny, mijn dochter is van de 22e, scheelt weinig. Ik ben idd een Groninger (woon er nu niet meer), een zinnetje van jou leek ook wel Gronings. Een ‘wie ben ik gesprek’, dat klinkt origineel.

Jolanda, hopelijk veel plezier in de sauna.

Welkom Suus, lijkt me een erg spannende tijd voor jullie! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan.

welkom suus… heel veel succes met het afbouwen

is toch weer een heel proces om doorheen te gaan

ik zit een beetje door mijn schoolseizoen heen

woensdag laatste schooldag voor de zomervakantie

ben beetje bij beetje de laatste dingen aan het afronden

maar het gaat zooooo traaaaaaag… wie komt me een schop onder me kont geven

of nog beter… even mijn huiswerk maken ? :mrgreen:

Dank voor het welkom meiden!

Ik zit inmiddels sinds 13 dagen op 112,5 mg, dat is al de helft van mijn oorspronkelijke dosis! :dance: Helaas zijn het wel medicijnen waarmee je heel langzaam moet afbouwen en dan nog hebben ze behoorlijk wat lichamelijke bijwerkingen/afkickverschijnselen. Vooral duizeligheid en misselijkheid hoort daarbij. Kan ik aan dat laatste alvast wennen, haha! :lol: Maar het is voor het goede doel! :mrgreen:

Fijne dag allemaal, het wordt heet!!

Liefs Suus

hallo meiden,

hier ook zo een rammeldende eierende dame hahaha.

ik heb al een dochtertje van bijna 2.

mijn ex en ik waren voor de 2e bezig maar mocht niet baten, want kreeg 2 mk.

1 met bijna 5 weken en de 2e bij ruim 9 weken (was al 2a 3 weken overleden)en week later weg moeten halen.

toen ging de relatie over en heb nu een hele lieve vriend.

nu willen wij graag in augustus voor hem een eerste kleine gaan maken hahaha.

dus spannend, spannend, dus augustus we komen eraan zonder de pil.

gr ikaa

@poeizie wrote:

welkom suus… heel veel succes met het afbouwen

is toch weer een heel proces om doorheen te gaan

ik zit een beetje door mijn schoolseizoen heen

woensdag laatste schooldag voor de zomervakantie

ben beetje bij beetje de laatste dingen aan het afronden

maar het gaat zooooo traaaaaaag… wie komt me een schop onder me kont geven

of nog beter… even mijn huiswerk maken ? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heheheh nee dank u ben net zonder huiswerk

Maar succes met de laatste lootjes. :thumbup:

Ikaa Welkom hier. Wat naar zeg om 2 kindjes te verliezen :frowning:

Ik hoop voor jullie dat het allemaal voorspoedig gaat in augustus.

Dag dames,

We zijn een weekendje weg geweest, moesten er even uit met de caravan…maar dochterlief had geen zin om te slapen op de camping dus ik ben nog vermoeider dan vóór het weekend.

Heey Ikaa en Suus…

Ook welkom hier!

Heel veel succes met zwanger worden straks!

Ik hoop en duim voor jullie dat het allemaal goed gaat.

Nou, ik ben gelukkig ongesteld geworden, maar wel heel weinig en ook heel laat. Het zette pas zaterdagmiddag door!

Ik weet niet of ik nu nog een test moet doen…omdat ik het uiteindelijk toch geworden ben.

Wat zouden jullie doen?

Als ik zwanger was geweest, zou ik er best wel blij mee zijn geweest hoor. Stiekem was ik al een beetje teleurgesteld toen ik toch ongesteld was geworden.

Aan de andere kant zou ik graag nog even wachten, tenminste nog een klein jaartje. Als Maaike ongeveer 1,5 jaar is. Ik wil eerst afwachten of ik er dan nog wel behoefte aan heb, of dat mijn eierstokken tot rust komen hahaha!

liefs conny