Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Poeizie: Welke opleiding doej je dan? Knap van je overhorig medicijnen!

Mimi: Welkom!

Cariska: een hele dikke knuffel voor jou :hug: Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval: Sterkte!

Meiden, het is een beetje rustig van mijn kant, maar ja werkloos, dus maak niet heel veel mee… Ik volg jullie wel hoor!

@ cariska: :hug: weet ook niet goed hoe te reageren… vind het altijd zo moeilijk… het lijkt me vreselijk … sterkte meid

@sabje: ik doe de BBL opleiding Verzorgende IG niveau 3… ben nu einde 2de jaars… nog 1 jaar te gaan pffff

wat naar dat je werkloos bent… idd op een gegeven moment ben je een beetje uitgetypt… je hebt iedere dag weer een beetje het zelfde

geen rare dingen aan de horizon

@moon: echt mega vervelend hoor die tussentijdse bloedingen

ik heb het altijd al gehad … nu met mijn spiraal niet meer zo vaak gelukkig

bij mij hebben ze geen oorzaak kunnen vinden helaas

Dank jullie wel allemaal :-*

vandaag een mailtje naar de huisartsenpraktijk hier gestuurd

met de vraag voor een afspraak om mijn spiraaltje te laten verwijderen

wil gaan overstappen naar de persona en zo alvast mijn lichaam laten afkicken van extra hormonen

en dan kan ik de persona daarna gebruiken om mijn ei te spotten :mrgreen:

groene dagen zijn bij de persona officieel dat je veilig kan vrijen en rode dagen dat je kans hebt om zwanger te worden en als je dat niet wilt je met condoom moet vrijen of gewoon geheel moet onhouden van sex

maar het kan ook natuurlijk andersom als je zwanger wilt worden

groene dagen heeft het geen nut … maar is wel natuurlijk voor het oefenen en de rode dagen kun je klussen voor het eggie :mrgreen: :lol: 8)

Vandaag heerlijk met mijn schoonmoeder wezen shoppen. Was echt gezellige dag en natuurlijk weer teveel geld uitgegeven. :mrgreen:

Nou poeizie, laat je me weten of spiraaltje verwijderen pijnlijk is? Mocht die van mij eruit moeten (of om andere redenen verwijderd moeten worden) dan zie ik daar toch wel tegenop.

Maar nu komt het wel dichterbij, dat beginnen met zwanger worden (al is het maar om te weten hoe je cyclus is en wanneer je vruchtbare dagen zijn). Spannend hoor!

Groetjes Moon.

Poeizie: Leuke opleiding;) Heb ik ook een hele tijd gedaan. Ik ben er na 2,5 jaar mee gestopt(helaas!). Vanwege lichamelijke klachten was dit niet mogelijk op dat moment, maar het zou nu en in de toekomst ook niet mogelijk zijn…

Nu in september misschien de opleiding tot Doktersassistente, als ik wordt toegelaten. (loopt via loting, zat er niet in, nu op de wachtlijst…)

sabje dat scheint ook een leuke opleiding te zijn.

jammer dat je zo dichtbij de eindstreep je papiertje niet hebt kunnen halen

maar wie weet wat de toekomst brengt he

moon spiraaltje verwijderen doet geen pijn hoor

ik weet het want voor ik tygo kreeg had ik ook een spiraaltje

even trekken aan de touwtjes en je voelt alleen mar een beetje een schuivend gevoel

net alsof er een tampon word uit gehaald.

dus hoef je niet bang voor te zijn hoor

heb een afspraak voor dinsdag om 10:45 uur :dance:

Sabje, hopelijk kom je er toch in.

Poeizie, ik zag al dat je bij een stoppersgroepje bent gegaan… Spannend hoor, t komt wel dichtbij zo…

ja joh ik doe alles tegelijk

blijf hier ook nog wel tetteren hoor

maar het klapperd hier nogal … dus even de vibers over het forum strooien :mrgreen:

Tetter maar lekker door hoor :wink:

Mij zie je nog even niet bij een nieuwe stoppersgroepje, ik blijf nog even dromen :mrgreen:

Tja hier blijft het ook nog wel even bij dromen.

Vandaag weer een heerlijk dagje gehad: We zijn naar ouwehands dierenpark geweest. Was heerlijk rustig en droog. Nog een paar daagjes vrij en dan moet ik maandag weer aan het werk.

Poeizie: Ik hoop echt dat het verwijderen van een spiraaltje niet pijnlijk is, zie er echt tegenop, het plaatsen vond ik al vervelend genoeg. Stom eigenlijk, bevallen is veel vervelender en toch zou ik dat zo weer doen.

Mereltje: Wanneer willen jullie voor een 2de gaan?

Sabje: Hoop voor je dat je uiteindelijk aan de opleiding mag beginnen.

Ga zo slapen, ben nu wel een beetje moe.

Groetjes Moon.

leuk ouwehands dierenpark… hebben we een abo op gehad

echt zo leuk… en na 3x gaan hadden we hem er al uit

hoefde ook geen parkeergeld meer te betalen dus scheelde toch een boel

alleen maar brandstof en een paar boterhammen met wat lekkers :smiley:

maar geloof mij spiraaltje verwijderen is echt peanuts bij het plaatsen

zeker bij bevallen hahahahaa

dit weekend is mijn werkweekend dus aan het werk geweest de heledag

morgen idem dus… en maandag heb ik avonddienst

Ouwehands, nog nooit geweest. Weet niet eens precies waar tis, maar ik woon in t noorden dus vast te ver voor mij.

Moon, ik denk dat wij na de zomer er voor willen gaan.

Poeizie, spiraaltje lijkt mij dus echt niets he. Maarre, bevallen vond ik ook erg meevallen, dus dan zal het misschien maar heel weinig voorstellen zo’n spiraal.

Mereltje: Ouwehands dierenpark ligt in Rhenen, opzij van Arnhem, voor ons redelijk dichtbij, 30 min rijden. Is echt een aanrader!

Tja hier morgen ook weer beginnen, heb er nog geen zin in. Komt wel, vind mijn werk nl erg leuk en afwisselend. Vandaag eerst nog naar mijn schoonzus, heeft en nieuw huisje en is bijna jarig, dus reden genoeg voor een bezoekje.

Fijne zondag allemaal,

Groetjes Moon.

Mij lijkt dat dus echt helemaal niks he, zo’n spiraaltje…

Alhoewel ik de pil ook niet echt wat vind, want zodra ik in mijn stopweek zit, of de pil een paar dagen vergeet, merk ik dat meteen aan mijn libido :oops:

Mereltje: Wanneer willen voor een tweede gaan? Wat betreft studie, je helpt me er nu aan herinneren dat ik vanochtend had moeten bellen… Morgen dan maar doen…

Moon: Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad in het dierenpark. Ik ken ouwehans niet, maar goed, wat niet is kan nog komen…

Trusten meiden…

ik ben er echt heel tevreden mee…

de eerste keer dat ik hem lied zetten was echt een hel

maar toen was ik ook nog nooit zwanger geweest

een jaar na de geboorte van tygo heb ik weer een spiraal laten zetten en die was een heel stuk minder pijnlijk

denk ook dat het licht aan de gene die hem plaatst

je moet er wel ervaring voor hebben denk ik

en mijn gyn had dat :smiley: had er ook naar gevraagd hoor

DR. Drakenstein :lol:

echt een naam die je nooit meer vergeet

net als die boere pummel van een arts ass. jeetje wat een lompe boer zeg

Floris … nee die mag niet meer aan mijn bed staan

nouja wel aan mijn bed… maar hij blijft met zijn kolenschoppen uit mijn doos :evil:

ja hoor het is een feit ! mijn spiraaltje is verwijderd :dance:

Woehoe, spannend hoor!

Heb je daarna dan eigenlijk weer een normale cyclus of moet je ‘ontpillen’ misschien?

tsja normaal wat is normaal… je kan volgens theorie meteen weer zwangerworden… maar ik verwacht niet omdat ik vorige keer ook met hulp zwanger ben geworden.

maar voor de zekerheid wel beetje aan de voorzichtige hand

en kijken hoe mijn cyclus is straks

want dat was voorheen ook altijd een beetje raar…

tenminste ik heb altijd een goeie cyclus gehad … maar had vaak last van doorbraakbloedingen

hopelijk doordat ik wat gewicht kwijt ben dat het nu beter is

het is sowieso al heel anders

want sinds een jaar ofzo heb ik ook die kwaaltjes allemaal als ik richting mijn ongesteldheid ga dat had ik voorheen nooit

dus misschien is er dan toch iets veranderd

we zullen zien

Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn meis, gefeliciteerd met het verwijderen van je spiraaltje!!