Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Hoi Allemaal,

Gisteren een heerlijke dag gehad, was mooi weer. We dachten dat het niet zo druk zou zijn omdat het nog geen vakantie tijd is maar het stikte van de schoolreisjes :wall: :wall: .

Maar we hebben ons prima vermaakt, en onze kliene man zeker. Op de terugweg nog even langs de Mac geweest.

Enige minpunt was het lange rijden: Als je in een keer door kan rijden doen we vanuit hier ong 1 uur over. Nou heen weg 2 uur over gedaan en terugweg 1,5 uur. Het was gewoon zo druk op de weg!

Poeizie: leuk dat je ook in de zorg zit, geloof dat ik dat wel ergens wist, maar was het kwijt.

Groetjes Moon.

Lieve dames,

Ik meld me hier af.

Ik wens jullie allemaal heel succes met het rammelen.

Ik ben uitgerammeld (wij gaan nu voor een tweede) en ik hou het topic van de oktober 08 mama’s niet eens meer bij. Dus vandaar.

Bedankt voor alles.

Groetjes Anita

Anita wat leuk dat jullie nu al voor een tweede gaan :smiley:

laat je het weten wanneer het raak is? … ik houd het hier nu dus alleen maar bij zeg maar :mrgreen:

ik zit ergens ook nog te puzzelen … want wil eigenlijk ook niet meer zo lang wachten

ookal is de kas niet heel groot dat ik meteen zwanger raak wel moet ik er rekening mee houden dat ik niet op mijn eind op het podium sta om mijn eed af te leggen en dat mijn vliezen breken ofzo

heb ik een paar keer van gedroomd :shock:

Anita: Leuk dat jullie voor een 2de gaan, succes met zwanger worden, probeer het wel een beetje te volgen.

Poeizie:Is wel weer eens wat anders, vliezen die breken tijdens een diploma uitreiking. Zal niemand meer snel vergeten. :smiley: :angel:

Maar voor jezelf is het ook niet fijn, genieten en rustig aan doen is denk ik het belangrijkste tijdens een zwangerschap, en dat is moelijk als je je opleiding aan het afronden bent.

Hier weet ik nog niet wanneer we voor een 2de gaan. Gevoel zegt liever gisteren dan vandaag, verstand zegt nog even wachten. Dus we wachten totdat beide het eens zijn.

Groetjes Moon.

nee toch? :mrgreen:

idd dat genieten moet… kijk met de zwangerschap van tygo heb ik gewoon van begin tot eind gestraald… had geen last van kwaaltjes

ja was wat sneller moe … maar voor de rest had ik het gevoel dat het geluk me toe lachte… was nog nooit zo zelfverzekerd geweest :inlove:

maar ja je weet nooit wat een volgende zwangerschap brengt

dus ja… waarscheinlijk komt het er toch op neer dat het eind het jaar gaat worden…

maar toch ergens misschien begin het schooljaar spiraal alvast laten verwijderen… beetje hormonen uit me lichaam … kijken wat mijn cyclus doet nu…

heb een persona gehad van mijn zus en kijken of het wat is…

je gebruikt het als anticonseptie… maar je kan ook gebruiken om te kijken wanneer je eisprong in de buurt is :mrgreen: dus zwanger kan worden

ben er wel benieuwd naar :lol: ben niet nieuwsgierig hoor

wil alleen maar graag alles weten :stuck_out_tongue:

Ik kom misschien toch ook maar eens meerammelen. Onze dochter is nu 6 maanden en we vinden het toch te vroeg voor een tweede… Dus nog een paar maanden geduld dan mag het echt…

gezellig meereltje :mrgreen:

ach weet je … mijn man die was erg

ik was net een paar weken zwanger en toen vroeg hij al "wanneer zullen we dan voor een 2de gaan? " :shock:

ik zei zo van uhhhh eerst maar deze eens levend op de wereld zetten :shifty:

dus ik bedoel maar :mrgreen:

Hoi mereltje gezellie dat je ook mee komt kletsen.

Poeizie: Is wel fijn om te weten wanneer je de meeste kans hebt om zwanger te raken. Zelf houdt ik mijn cyclus al meer dan een jaar bij (heb een koperspiraaltje) en die is echt heel regelmatig en ik denk nu ook te weten wanneer ik een eisprong heb.

Vanmorgen naar een verjaardag geweest van de kleine van een vriendin van mij, was erg gezellig. Kindjes hebben zich prima vermaakt buiten. Strakkies nog wat boodschapjes doen en dan lekker BBQ-en, heerlijk.

Welkom Mereltje!

Moon: Lekker he, bbq’en met dit weer? Hebben wij ook net gedaan.

Anita, leuk dat jullie voor een tweede gaan! Ik hoop dat je wens snel uit mag komen. Alle goeds gewenst.

Nou meiden,

De BBQ was gezellig en lekker hoor. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Matthijs zoveel zou eten. Hij begon met stukjes komkommer en parika, stukjes stokbrood, halve hamburger, stukje kipfilet, stukje worst, natuurlijk met sausjes. :smiley: :mrgreen: Dit gaan we dus vaker doen.

Morgen gaan we naar mijn zusje en daar gaan we ook weer BBQ-en. Nu maar hopen dat we niet wegregenen.

Groetjes Moon.

Moon, handig om je cyclus zo bij te houden inderdaad. Ik was voor de zwangerschap regelmatig, dat lijkt nu weer zo door te gaan, dus dat is fijn.

Jij bent flink aan de BBQ, hopelijk was het leuk en lekker. Niet weggeregend? Hier is het nog steeds droog…

Poeizie, jouw man is echt snel :mrgreen:

hoi meiden

heb een lekker weekendje achter de rug

zaterdag zijn we naar mijn schoonouders geweest die voor anker lagen in urk… zooooo wat een zon zeg… heeeerlijk

daarna naar mijn zusje geweest … paar drankjes gedronken (pisa :drool: )… savonds rijd mijn man naar huis

ik heb nog net gezien dat hij met een weg omleiding bezig was uit te zoeken hoe nu te rijden en daarna werd ik pas weer wakker toen we bijna thuis waren :shock:

heb niet eens door gehad dat we over de lelydijk waren geweest.

zondag werd ik 8.30 uur wakker… lekker zeg

hoorde tygo spelen op zijn kamer en daarna ben ik eruit gegaan omdat tygo vroeg om een blootje bost :inlove:

'smiddags naar verjaars visite geweest van goede vrienden van ons

gezellig gekeuvelt en de kids gezellig met elkaar gespeelt

was optijd naar bed gegaan … nog een beetje gebruiks aanweizing door geplozen over het gebruik van de persona.

en toen in slaap gevallen… vanmorgen ging mijn wekkertje weer om 5.30

het scheelde wel dat mijn man zou wachten tot ik thuis zou komen van het werk… hoefde tygo er niet zo verschrikkelijk vroeg uit

is ook niet echt iets voor zo’n klein kind

morgen weer hetzelfde dus lekker hoor

en hoe was jullie weekend? 8) :mrgreen:

Hallo allemaal,

Mag ik meerammelen??

Had vorige week mijn NOD, ondertussen 4 negatieve testen verder en nog geen ongi te bekennen :? .

Zit ook wel bij het meistoppers cluppie, maar ja die hebben allemaal al wel een cyclus en die van mij doet ineens heel vreemd.

Zal ff wat over mijn cyclus vertellen.

Ik ben vorige jaar zo’n maand of 9 gestopt met de pil omdat ik zo’n last van de bijw. had. Toen had ik eigenlijk altijd een cyclus van 30 dagen.

Ik ben 3 maand weer begonnen met de pil omdat ik op 14 mei getrouwd ben.

Mijn laatste menstruatie heb ik gehad op 3 mei. Daarna wel errug last van menstruatie-achtige buikpijn (op huwelijksreis), dus dacht dat dat mijn eisprong was.

Maar heb vorige week ook de hele week het gvoel gehad dat ik elk moment ongesteld kon worden. Buikpijn, rugpijn, zere borsten.

Maandag, woensdag, vrijdag en maandag heb ik een test gedaan, alle 4 hartstikke negatief!

Dus dat is mijn verhaal tot nu toe, haha…

Ben heel erg aan het wachten tot mijn cyclus weer ‘normaal’ is.

whoehoe!!! ben voor mijn overhoring over medicijnen geslaagd

mag nu zelfstandig medicatie gaan delen :dance:

heb nog een paar handelingen die ik nog wil laten zien

zoals een intra musculaire injectie (inde spier) en oogdruppels toedienen

maar goed op de afdelingen waar ik nu sta komt het alleen voor bij psychiatrie dus daar ben ik nog niet vaak ingezet

dus heb mijn voorbereidingen gemaakt en sleur ze vrijdag wel even aan hun haren naar diegene die gedruppeld moet worden en een prik van me willen… en dan moeten ze feedback geven

vrijdag ga ik ook een opname doen en dan mag ik meteen ook het zorgplan opstellen

ik kom appart voor terug van een vrije dag dus ze mogen niet zeggen dat ze geen tijd voor me hebben :twisted:

Mimi, welkom!

Poeizie, zo jij bent goed bezig! Wat hield die overhoring in dan? Ik ben ook bevoegd om medicatie te delen maar vond de bijbehorende cursus eerlijk gezegd een aanfluiting…

nouja goed ik moest van een aantal mensen de medicatie uitwerken en hierna werd ik hierover overhoord

ze vroegen me waar een bepaald medicijn voor was en wat het precies deed dat dus :smiley:

had ook dingen al feedback van gehad over toedienen van verschillende soorten medicatie op verschillende wijze

en die kon ik nu dus ook aftekenen en nu mag ik zelfstandig delen

poeizie, super hoor! En succes vrijdag!! Komt vast goed!

Welkom Mimi, klets gezellig mee!!!

Gefeliciteerd poeizie!!

Cariska :hug: :hug: , las dat je een miskraam hebt gehad.

Hier verder alles rustig, in het weekend niet weggeregent met het BBQ- en. Alleen ff balen dat het regent, hoop dat het de komende dagen wat droog blijft, kunnen we nog een dagje wat leuks doen.

Eindelijk vandaag ongesteld geworden! Zat er al 4 dagen tegenaan te hikken. Moet a.s maandag voor eeen echo van de baarmoeder aangezien ik veel tussentijdsbloedverlies heb, mogelijk dat spiraaltje niet goed zit.

Poeizie, zo te lezen geven ze bij jullie wel goede inhoud eraan :thumbup:

Moon, datis ook prettig, dan kun je weer lekker verder! Hopelijk is de echo goed.

Mooi weer zit er de komende dagen niet echt in geloof ik…

moon, dank je :-* en tussentijdse bloedingen. vervelend!