@ Sabje
Verbetering qua bewegen van mijn vingers?
Gaat wel, veel pijn maar dat komt wel goed.
Gisteren heeft mijn arts gebeld en de uitslag wat ze nu met mijn pols gaan doen is bekend.
Het word vastzetten met donor bot en stuk bot van mijn bekken en hopelijk binnen 6 weken
@ jannigje
:hug: :-*
@ mama me
We zijn mei 2009 gestart, ons 2e kindje en mijn NOD is 10 april
Al zal die kans heel klein zijn (met 1 keer klussen) :shifty:
@ Chelleke, het wordt dus alsnog spannendā¦
Ik ga heeel hard duimen voor je!
@ Jannigje: Sorry, ik heb er ook over heen gelezenā¦ Echt niet met kwade bedoelingen hoor! Maar wat is het heftig wat je allemaal mee maaktā¦
Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je niet meer met ons mee wilt schrijvenā¦ Ondanks dat het niet op de normale manier wilt, blijf je natuurlijk wel rammelen, en ondanks dat het er niet op lijkt, heb ik wel intresse in jou en wat je allemaal bezig houdt! Toch zal ik het begrijpen als je het niet meer wilt, en dan rest mij niets anders dan je heeeeeel veeeeeel succes te wensen en te hopen dat jullie droom toch nog snel mag uitkomen!!!
Jannigje, ik heb het wel gelezen, maar niet gereageerdā¦
Erg slordig en nalatig van mij, sorryā¦ :oops:
Je hebt erg vervelend nieuws gehad over jullie kinderwens en dan krijg je niet eens een reactie of een beetje medeleven, 'k kan me voorstellen dat je het dan wel ff heb gehad hier.
Toch blijft daar die kinderwens en blijf je ārammelenā.
Maar ik kan me voorstellen dat je een andere topic zoekt waar je je beter thuis voelt en waar je misschien meer info en begrip kunt krijgen.
Ook ik wens je heel veel suc6 toe met het IVF traject en hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! :hug:
Fijne vakantie!
Chelleke, wat enorm balen en vervelend dat de operatie is mislukt en je nu (nog meer en) nog steeds pijn hebt. Jeetje, niet niks zegā¦
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!
Sterkte ermee! :hug:
Nieuwe ārammelaarsā welkom hier!
Meiden, ik ben op het moment meer een mee lezer dan dat ik reageerā¦
Zit midden in een verhuizing dus druk, druk, druk! Zaterdag gaan we over.
Op het moment ārammelā ik ook niet zo :shifty:
Jesse is 's nachts veel aan het huilen/brullen/krijsen. Wat we ook doen, niets is goed. Ben er ff helemaal klaar mee :oops: En dan overdag een heerlijk dwarse NIET luisterende peuterpuberā¦ erg vermoeiend (nu dubbel met de verhuizing voor de deur).
Ik moet er NU echt ff niet aan denken! (zwanger zijn wel hoor, maar een kindje erbijā¦nee nog niet)
Toch blijf het gek vinden dat de wens voor een 3e zo aanwezig blijft ondanks dat ik het zo wel ff best vind.
Doe je wel een beetje rustig aan memmie?? Zulke tijden vreten energieā¦
Jemig memmie!
@Jannigjeā¦ Ook ik heb me schuldig gemaakt aan het lezen van je berichtje en niet reagerenā¦
Dat komt wel vaker voor, maar ik dit geval is het niet aardigā¦
Het spijt me dan ook oprecht!
Maar ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellenā¦
Ik kan dan ook begrijpen dat je verschillende redenen hebt, waardoor je je hier niet meer zo happy voeltā¦ Hopelijk vind je ergens anders een plekje waar je je idd beter thuis voelt en mensen je misschien wat meer kunnen helpen met vragen enz. Maar je mag toch altijd hier ook langskomen hoor. Sterker nog ik blijf echt wel geinteresserd in het het met je gaat en hoop ook echt heel erg voor jullie dat het jullie ook nog zo snel mogelijk zoān klein wondertje mogen gaan zien ontwikkelen en vasthouden!!! Toch een hele fijne vakantie!
@chellekeā¦ jeetje meid, jij met je pols is ook niet niks. Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar had je nou in het verleden een trauma aan je pols gehad? Wat een toestand ook zegā¦ hopelijk ben je snel aan de beurt dan maar, wat dit is ook niets!
Zit het jullie kinderwens momenteel in de weg?..
@mama me, ik stuur je een PB
Hier verder weinig nieuws. Schoonzusje is zwanger! Net 6 weken. Ik wordt dus tante en P.u.ck grote nicht!!! Rammel rammel! Maar ben superblij voor ze! Dus geniet voorlopig maar lekker met hun mee!!
Dank je wel :-* Gefeliciteerd met je sz :inlove:
Nee geen trauma, heb reuma en niet zo mild zeg maar
Zit nu wel een beetje onze kinderwens in de weg want als ik zwanger zou raken word er niet geopereerd en kan ik maanden lang niks met die hand/pols. Maar ben van de week ongi geworden en deze ronde klussen we niet echt gericht zeg maar. Wie weet word ik deze ronde ook al gewoon geopereerd Moet iig dinsdag alweer op preoperatief onderzoek komen :dance:
Het preoperatief onderzoek
U ondergaat een orthopedische of reumachirurgische operatie in de Sint
Maartenskliniek. Voordat u geopereerd wordt, krijgt u een oproep voor het
preoperatief onderzoek. Dit onderzoek is bedoeld om te beoordelen of de
aanstaande operatie zonder risicoĆ¢ā¬ā¢s kan worden uitgevoerd of dat er wellicht
redenen zijn voor aanvullend onderzoek. Denkt u daarbij aan het maken van
een hartfilmpje, bloedprikken of een consult bij de internist. De aanvullende
onderzoeken vinden aansluitend tijdens het preoperatief onderzoek plaats.
Het preoperatief onderzoek is poliklinisch en wordt uitgevoerd door de:
Ć¢ā¬Ā¢ Operateur: Dit is de chirurg die u gaat opereren. De chirurg spreekt
u alleen als dit is aangegeven op het wachtlijstformulier, wat is
ingevuld door de arts op de polikliniek. Anders ziet u de operateur
kort voor de operatie in het operatiecomplex.
Ć¢ā¬Ā¢ Anesthesioloog: In het gesprek met de anesthesioloog kunt u de
wijze van anesthesie bespreken. Ter informatie ontvangt u hierbij
Ć¢ā¬Ā¢ de folder Ć¢ā¬ĖAnesthesie en pijnbehandeling bij een operatieĆ¢ā¬ā¢.
Ć¢ā¬Ā¢ Arts van het preoperatief onderzoek. De arts voert het lichamelijke
onderzoek uit.
Ć¢ā¬Ā¢ Bezoek bij de assistent van de apotheek ivm medicatie
loesje, gefeliciteerd met je schoonzus!
Chelleke, duim dat je deze ronde geopereerd mag worden!!
Jannigje sorry meis ik lees momenteel alleen maar aangezien ik geen laptop heb Thuis. Wat ontzettend heftig voor jullie. Heel veel sterkte en succes de komende tijden. En ondanks dat ik me hier pas net gemeld heb zou ik zeggen kom gewoon meekletsen als je daar weer aan toe bent en volgens mij heeft niemand hier bewust niet gereageerd :hug:
ik heb buikgriep gehad ben we eindelijk vanaf pfff. Ook met hub gesproken over een 2de kindje. We denken gekeken naar mijn opleiding dat het wellicht dat het het slimste is om in November pas te beginnen, maR rammelen blijft het doen kijken hoelang hub het vol gaat houden. Vriendinnetje is woensdag bevallen van de 2de :inlove:
nou meiden dit was het even vanaf mijn iPhone toch niet zo heel handig hoor.
ilaan, dan gaat het extra kriebelen hĆĀ© met zoān pasgeboren kleintje in de buurt! Wat voor opleiding doe je?
@ilaan, mijn vriendin heeft een kindje van 8 weken en als ik daar ben ben ik ook altijd bang dat ze wakker wordt van het gerammel Lijkt me heerlijk weer zoān klein purkje te hebben. Duurt je opleiding tot november, of red je het dan nog om in juni examen te doen oid?
@chelleke: veel succes morgen. Wel fijn dat je weer zo snel kan komen zeg, kunnen ze dan ook al zeggen wanneer je geopereerd gaat worden?
@Loesje101: gefeliciteerd met je schoonzus. Wel gezellig dat er tussen jullie kindjes niet heel veel leeftijdsverschil zit.
Hier zijn vandaag de :evil: weer gekomen. Nog maar 2 rondes wachten en mn cyclus is ook weer redelijk hetzelfde als voor mn zwangerschap. Hij was toen een dag of 2 korter, maar dat is weinig verschil.
He meiden,
Ik ga als alles meezit vanaf juni een opleiding SPW3 doen wil leidster worden in de kinderopvang. Na 14 jaar in het administratieve/secretariele en commerciele vak wil ik van kantoor af. Ben er klaar mee en klaar voor :mrgreen: .
Opleiding duurt 18/20 maanden, dus november zou dan wel schappelijk zijn, want je weet natuurlijk nooit hoelang het duurt voordat. Vorige keer duurde het maar 3 maanden, maar als je de verhalen zo hoort en leest. Ik ben 32 dus klokje gaat langzaam tikken. Heel langzaam hoor .
Chelleke succes meis
Loesje gefeliciteerd met je sz
Loesje sterkte met de :evil:
Kriebelen het lijken wel castagnettes hier die rammelen :mrgreen:
@ Ilaan
Wat leuk :thumbup:
@ Loesje
Geen idee wanneer ik geopereerd ga worden. Misschien hoor ik morgen wel iets. Sta op de spoedlijst dus kan heel snel gaan
Ik kan niet wachten want zo kan ik helemaal niks :roll:
@ All
Dank jullie wel :-*
ilaan leuke opleiding lijkt me!!
Lijkt mij dus ook kan echt niet wachten tot ik meer weet ondertussen blijf ik de tijd hier uitzingen en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .
Ga er zo lekker vandoor hier het is prachtig weer en mijn schoonouders hebben een bankje voor aan onze eettafel voor ons meegebracht ben ontzettend benieuwd. Zie ons kleine ventje straks al op zijn knietjes op de bank knutselen aan de eettafel :inlove:
@chelleke: hoe is het gegaan bij de arts?
@ilaan: hier in de buurt veel succesverhalen dat na lang wachten op de 1e de 2e in 1x raak is :lol: Leuke opleiding!
Gister weer bij mn vriendinnetje geweest, jammer genoeg lag haar dochter het grootste gedeelte van de tijd te slapen, dus ik heb maar heeeeel eventjes met haar gespeeld. Verder wel met mn eigen dochter lekker zitten spelen, maar die is dan weer zo groot bij zoān kleintje.
Even knuffelen en strooien hier:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Wat is het toch rustig hierā¦ iedereen aanāt genieten van het mooie weer??
Ja zeker aan het genieten van het mooie weer zo zaten we nog niet al te lang geleden nog in de sneeuw :mrgreen:
Moet er niet meer aan denken.
Hier staat het rammelen een beetje stil, kan morgen weer anders zijn hoor :mrgreen: . Was bij mijn vriendinnetje laatst en die heeft nu 2 kinders en dat is toch wel heel pittig. Logisch ook maar gelukkig hebben we geen haast. Eerst maar eens kijken of ik morgen mijn betaalde stage kan bemachtigen en dan aan de studie/werk. Verder lijkt het me ook super leuk als Stijn straks bewust kan helpen als zijn broertje of zusje er is. Ik zie nu hoe hij reageert op alle aandacht voor zijn kleine neefje (zoontje van mijn zus) en dat vindt ie best pittig om de aandacht te delen.
hier rammelen we ook lekker door! Ach wie weet wat dit jaar nog brengen kan :mrgreen: