Precies we zullen zien . Maarrrr alles op zijn tijd
ha dames!!
TĆĀs wel rustig hier maar daar gaan we gewoon weer verandering in brengen.
Moet zeggen dat ik me de afgelopen weken ook schandalig weinig hier heb laten zienā¦ Was erg druk met werk en mijn beste vriendinnetje is vorige week bevallen, alleen was het kindje erg ziek en moest het naar Leiden, waar ze een zeldzame aandoening aan het afweersysteem hebben ontdekt. Het gaat echter nu wel goed, en de toekomst ziet er positief uitā¦ Maar het was best heel heftig en veel verdrietjes dus afgelopen week, maar gelukkig schijnt de zon weer een beetje!. Hij heeft de mildste vorm van deze zeldzame ziekte en het zal waarschijnlijk vanzelf overgaanā¦
moet zeggen het blijft toch altijd een groot wonder als er een gezond kindje wordt geboren. Het rammelen is hier ook eventjes wat minder, ik geniet zo van mijn meisje.
Soms slaan de twijfel ook wel toe:
Mijn meisje is zo mijn alles, ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat ik nog een keertje zoveel van een kindje zou kunnen houden. Dat ik hetzelfde voor een ander kindje zou voelen als voor haar. Straks hou ik er niet net zoveel vanā¦ rare gedachten he, maat toch spelen ze in mijn hoofd. En mijn dochtertje is gezond en doet het geweldig, heb nu van dichtbij ervaren hoe het is als er ineens geen gezond kindje bij komtā¦
Kortom we gaan eerst maar eens lekker op vakantie over een maandje (drie weekjes naar zuid-frankrijk met zijn drietjes!!), en daarna gaan we beginnen met de verbouwing.
Toch denk ik dat het er dit jaar zeker nog wel van gaat komen, ik wordt ook steeds ouder en je weet nooit hoe het dit keer duurtā¦
Dag dames,
Ben ik ook weer even.
Ik was een beetje erg verslaafd en ben gaan minderen met de computer en ik kan alleen maar zeggen dat ik er wel beter van word.
Ik ga niet helemaal stoppen met het forum, maar dit is wel de reden dat ik niet vaak wat schrijfā¦haha.
Ik weet niet wie het lijstje op pagina 1 up to date houdt, maar onze startdatum klopt niet meer. Hij staat op Januari, maar wij gaan in juni starten.
Wij gaan 11 mei op vakantie naar Turkije.
Nu baal ik wel enorm dat ik dan waarschijnlijk ongesteld ga wordenā¦ :? heel vervelend. Maar ik ben al sinds december niet meer aan de pil, dus die doorslikken is n.v.t.
Nou ik ga slapen, morgen met oktober 2008 mamaās & kids naar de dierentuin.
Doei doei
Noor zou het lijstje overnemen maar is inmiddels ook zwanger. Ik heb het al een aantal keren aangegeven dat ik het niet meer doe
Misschien ook weer eens een keer een nieuwe topic aanmaken met link daarnaartoe in dit forum. Een frisse nieuwe start?
Ik ga me in ieder geval van dit topic afmelden rammelen zal ik nooit meer doen want voor ons is 1 kindje genoeg!
Heel veel succes nog meiden!
ehh damesā¦
Zeg Loesje,
Zo dat heb je ff vlot gedaan!! Gefeliciteerd. Toch lekker met zijn 4-tjes op vakantie
Hoe voel je je?
Groetjes Moon.
loesje, super zeg! Gefeliciteerd!!!
Loesje !!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
GEFELICITEERD :dance: :inlove:
hee meiden! Dank je welā¦
Moet zeggen ben er nog wel een beetje beduusd vanā¦
Aangezien we voor ons dochtertje helemaal niet zo makkelijk zwanger waren en het gezien mijn cyclus (luteale fase van 8/9 dagen) niet heel waarschijnlijk was dat ik zonder hormonen zwanger kon worden, hebben we er eigenlijk ook helemaal geen rekening mee gehouden.
Was er zo van overtuigd dat ik niet spontaan zwanger kon worden, dat we niet veel gedaan hebben om het tegen te gaan zeg maar. Ook een beetje onder het mom van we zien wel wat er gebeurtā¦
Het is eigenlijk dus wel echt een heel klein wondertjeā¦
Het is alleen wel een paar maandjes eerder dan dat we het gepland hadden, hadden er na haar eerste vrejaardag serieus voor willen gaan (voor zover je dit soort dingen kan plannen natuurlijk)ā¦ Maar goed nu of over een paar maandjes, dat maakt natuurlijk niets uit!
En het vooruitzicht van weer beginnen met ovulatietesten, hormonen, gepland vrijen enz was ook niet echt aanlokkelijk, maar ja wat moet dat moetā¦
Wel zit er nu wel weinig tijd tussen de kindjes, anderhalf jaar ong, maar jaā¦
Krijg meteen wel allerlei onzekere gevoelens hoorā¦
Heb nu helemaal geen hormonen gebruikt bijv, zal deze zwangerschap wel een kans van slagen hebben nuā¦ :?
Maar ook, is mijn dochtertje niet een beetje jong als dit kindje er mag komen?.. heb het gevoel dat ze er nog maar net is, en dan moet ze de aandacht alweer delenā¦
Kan ik wel net zo idolaat zijn van een tweede kindje als van mijn dochtertjeā¦
Is het met zān viertje wel net zo leuk als met zijn drietjesā¦
Wat zal mijn omgeving zeggenā¦ (iets waar je je niets van aan moet trekken mar tochā¦)
Belachelijk allemaal heā¦
Al met al ben ik nogal een beetje in de warā¦ Hoop dat jullie me niet verkeerd begrijpen, maar de hele blije gevoelens overheersen nog niet zo. Ben gewoon nog een beetje overdonderd denk ikā¦
Maar ik ben wel heel blij en dankbaar dat ik toch blijkbaar normaal zwanger kan worden, zonder bloedingen (tot nu toe), hormomen enz! En dat ons een tweede kindje gegeven is!!! :inlove:
En hoe ik me voel lichamelijK? eigenlijk heel goed, merk nog heel weinigā¦ Heel af en toen een klein krampje in mijn buik, wat menstruatiekrampjes verder niets!!! :mrgreen:
Loesje,
Ik snap je wel hoor, dat je nog even aan het idee moet wennen! Ik had dat ook bij Matthijs, wij hadden er ook niet op gerekend en opeens was ik zwanger! Geef jezelf de tijd om er aan te wennen. Ook denk ik dat je erg goed je aandacht kan delen straks en zal je dochter niets tekort komen. Omdat ze straks niet veel schelen zullen ze ook beter samen kunnen spelen, denk ik. Komt vast helemaal goed.
Groetjes Moon.
Loesje!! Wat geweldig zeg!!
Gefeliciteerd!!!
gisteravond besloten, wij gaan vanaf nu voor nr 2!!
Cariska
Leuk, succes!
vandaag mijn ouders verteldā¦ Ik was echt bloednerveus voor hun reactie, weet het slaat nergens op, maar ze reageerden zo superleuk en ze waren zo enthousiast!! inlove: :inlove:
Ben nu wel over de eerste schok heen en ben nu echt superblij! Al blijft het gevoel soms knagen dat mijn meisje al zo snel de aandacht moet gaan delen, aan de andere kant een tweede is nooit anders gewend dan de aandacht delen, hihi!
Loesje, wat een prachtig mooi cadeautje! :inlove:
Gefeliciteerd!
Ik herken je gevoelā¦ Heb het ook gehad, alleen iets later dan jij.
Ik had door de bv nog niet een eigen cyclus gehad en in het heetst van de strijd :oops: 1xā¦echt maar 1x zonder gevreeen en ik bleek zwanger :shock: Voelde me zo anders dan anders, testje en ja hoor!
Moest er ff heeeeeel erg aan wennen! Tycho was nog niet eens een jaar! Maar goed, al snel waren we ook super blij :inlove: Helaas ging het snel daarna misā¦
We hebben toen besloten om de natuur haar gang te laten gaan en was daarna meteen weer zwanger. Hier is Jesse uit gekomen :inlove:
Zo fijn, zo mooi, maar ook zo verrassend! We hebben op Tycho een jaar moeten wachten (eerst ook nog een ma gehad 11w4d).
Fijn dat je ouders zo positief reageerden!
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Cariska, GO GIRL! Ik hoop voor je dat je snel in blijde verwachting mag raken/zijn! :thumbup:
Hier voorlopig geen 3e!!!
Het is ff zoooo hectisch! Jesse slaapt 's nacht heel weinig tot niet en Tycho is erg druk en een echte peuterpuber. (kijk mijn lijntjes bij babyvraagjes en peutervraagjes voor het hele āverhaalā).
Ook ff geen āgerammelā ondanks mijn 2 kersverse nichtjes (13 april en 7 mei) :inlove: :inlove:
Mijn vriendin is nu 36w3d zwanger van een tweeling, spannend!!!
Ik lees hier wel vaak ff, maar schrijf niet echt actiefā¦
Wil iedereen die rammelt of er inmiddels voor gaat heel veel suc6 wensen!
:-*
Cariska, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Memmie; heb je al een leuke job?
Hier staat de kinderwens op een laag pitje, ondanks dat ik nu een leuke job heb, en we nog steeds heel graag een kindje zouden willenā¦
Mijn contract wordt niet verlengt, en dit keer baal ik er echt van. Heb het er zo naar mijn zin!
Overmogen is mijn laatste dag alweer en gaan we maar weer druk aan het solliciterenā¦
Sabjeā¦balen zeg! :hug:
En neeā¦ ik heb ook nog steeds geen job :?