Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Dank je Loesje spannende tijden voor jou. Succes de komende dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup:

Ik zie het ook bij Loesje, spannende tijd weer :thumbup:

ha dames… ik heb er wel een banner onder staan, ik doe alleen nog niet voor het echie… :oops: Kreeg een paar keer vragen over mijn cyclus en het stond wel leuk dus dacht ik zet er weer een bannertje onder…

Maar we wachten nog totdat onze kleine meid 1 jaar wordt en dan gaan we er weer voor!

Moet dan weer beginnen met hormomen (utrogestan) want ik heb een korte luteale fase van ongeveer 9 dagen. Dit is ook de reden geweest dat ik eerst 2 MA heb gehad voordat het goed ging. Maar die hormonen is niet erg hoor, tís voor een goed doel. Hoop alleen dat het niet weer een jaar gaat duren… :?

Maar toch bedankt!!! :wink: :mrgreen:

Hebben alleen afgelopen weekend rond mijn ei wel geklust dus er is deze maand toch een klein kansje… :shock:

Welkom nieuwe rammelaars!!

Hier verder heel moe, dus ben er weinig :oops:

Ik vind het wel heel lief dat jullie zo meeleven met mn nieuwe (tijdelijke) baan.

Het gaat heel goed tot nu toe en ik vind het heel leuk!

Tevens heb ik mijn loon net gehad voor de eerste 54 uur, maar volgens mij klopt dat niet helemaal… dus dat moet ik even nakijken…

Meisjes, ik denk aan jullie!

Hallo

Het is niet te geloven hoeveel ik bezig ben met de vraag of ik zwanger ben of niet. Ik wordt er helemaal gek van. Ik denk er bijna 24h per dag aan.

Ik denk vorige week dinsdag m’n eisprong te hebben gehad.

Ik heb hele wisselende cyclussen, tussen de 29 en 35 dagen.

Ik wil al vanaf de zomer zwanger worden, maar bepaalde omstandigheden weerhielden me. Maar de wens bleef wel.

Vanaf 1 jan. zijn we rustig begonnen met zwangerworden. Tot nu toe zonder resultaat, alhoewel ik in jan. misschien een vroege mk heb gehad.

Ik wil NU zwanger worden. Ik wil er niet nog maanden op moeten wachten.

We hebben 2 kids. Ik ben er nu net zo erg mee bezig als bij de 1e. Toen was het na een half jaar raak, de 2e was direct raak.

Met de 1e was ik er al net zo mee bezig als nu. Met de 2e was ik er niet heel erg mee bezig. De eerste was toen nog geen jaar toen we rustig voor een 2e gingen. Ik had de tijd wel. Maar nu wil ik er niet nog maanden op moeten wachten.

Ik ben blij dat ik hier even mijn verhaal kan doen.

Groeten

Karin

Zo meiden hier even een verslag van mij hoe het ging bij de gyn.

De gyn had de zaaduitslagen van M binnen. Die waren via M zijn huisarts gedaan. M zijn huisarts zei dat alles goed was maar van de gyn kregen we ander nieuws. Het zaad is zo slecht (weinig en zwemt absoluut niet) dat we zelfs niet voor IUI in aanmerking komen.

We moeten gelijk door naar IVF.

Tja dit was natuurlijk een klap in ons gezicht aangezien M zijn ha zei dat alles goed was.

Nou mochten we al over 2 weken terug komen om het verdere behandelplan te bespreken maar we hebben gekozen voor even te laten bezinken en te genieten van onze minivakantie eind april.

Maandag 3 mei mogen we gelijk komen (we komen 30 april terug dus das dan best snel)

Hoi meiden,

Ga hier toch ook maar meeschrijven, want hier rammelt alles al een tijdje lekker.

Wij willen in juni/juli voor een brusje gaan. Mijn schildklier is de afgelopen maanden helemaal van slag geweest, ben sinds 3 weken aan de medicijnen en het is dan handiger om een maand of 3 te wachten.

Bij mijn eerste zeiden mijn man en ik tegen elkaar, we gaan pas beginnen als we niet in december uitgerekend zijn, wilde we allebei liever niet ivm feestdagen en mn man is jarig en we zijn in december getrouwd, dus we zitten alle weken al hartstikke vol :roll: (waar maken we ons druk om) :mrgreen: Onze dochter is 11 jan geboren :inlove: , dus deze keer wachten we maar ietsjes langer… En nu zit er sowieso mn schildklier als stok achter de deur, anders weet ik niet of ik het nog zo lang zou volhouden :lol:

Ik ga ff een paar pagina’s terug lezen om te kijken wie er allemaal meetypen.

Groetjes

Meiden misschien is het een idee om een nieuw lijstje door iemand te laten maken met de meiden die nog rammelen en dan een nieuw topic te openen :slight_smile:

Het is nu wel heel erg gedateerd allemaal.

He Meggie!

Hoe gaat het met jou en Madelief? En met hub? Ben je al een beetje aan elkaar gewend als gezinnetje?

@Meggie wrote:

Meiden misschien is het een idee om een nieuw lijstje door iemand te laten maken met de meiden die nog rammelen en dan een nieuw topic te openen :slight_smile:

Het is nu wel heel erg gedateerd allemaal.

Ik wil best een nieuwe lijst maken… maar ik kom hier net binnenvallen, dus weet niet of jullie dat oke vinden.?

Hoi meiden.

Ik hoef trouwens niet meer op het lijstje. Rammel me rot, maar kan toch niet "gewoon"zwanger worden.

Ik heb trouwens denk ik toch niet meer zo een zin om hier te kletsen :shifty: :oops: .

:-* :-* :-*

Lief dat je het vraagt, het gaat wel oké. Alles is nog nieuw :slight_smile: dus we zijn nog druk bezig met dingen uitvinden enzo.

Het is wel zo dat het voelt alsof het altijd al zo geweest is terwijl ze nog niet eens 2 weken bij ons is. Dat blijft wel heel bijzonder.

Maar jeetje wat ben ik blij dat mijn buik weg is en ik weer rust heb in mijn buik. Dat ik weer gewoon kan bewegen zonder bandenpijn. Dat ik manlief kan knuffelen zonder dat er een bobbel in de weg zit. Zwanger zijn is bijzonder en mooi. Maar 9 maanden is ook wel genoeg voor mij. En ik ben blij dat ik onze mooie meid nu gewoon lekker bij me heb.

mama me, ik vind het prima hoor als jij dat wil doen!

Jannigje :hug:

@ Meggie… tja is ook wel zo. Zwanger zijn is heel bijzonder, maar na 9 maanden heb je het vaak wel eventjes gehad en ben je gewoon te nieuwsgierig naar dat kleine mensje! Ik moet zeggen zo in het begin na de bevalling rammelde het nog ook niet niet hoor! Heerlijke periode van wennen ontdekken en genieten! Alles is bijzonder en nieuw en was ook een enorme emotionele bom. Alles was een mijlpaaltje!

Maar na een tijdje komt dan toch het gevoel van dit was niet de laatste keer en gaat het gevoel van hoe bijzonder en mooi het was weer overheersen en nu zie ik al die zwangere buikjes om me heen en denk ik: ik wil ook weer!!! En als het dan weer zo mocht zijn dan denk ik tegen het einde waarschijnlijk echt wel weer: pff wanneer komt er nu weer een eind aan, wil weer gewoon bewegen en alles kunnen doen!!! :lol: :lol:

Maar geniet lekker van elkaar! Ongelooflijk he hoe snel je gewend bent aan het feit dat ze er gewoon is, alsof ze altijd al was!!! Hier was dat exact hetzelfde!!

@Mama me… vind het prima dat je het doet!! Moet zeggen dat ik geen held ben met die dingen. Maar ben zeker voor een up-to date lijstje!!

@Loesje… Welkom!! Leuke naam! :wink: :mrgreen:

@Jannigje… dikke :hug: :hug:

Jannigje :hug: :hug:

@Loesje: Idd leuke naam :wink:

@mama me: ik vind het ook een prima idee als jij het doet. Ik heb echt geen flauw idee hoe iedereen die mooie lijstjes altijd maakt.

@ Mama me: jij mag het lijstje van mij wel doen, ik weet toch niet hoe dat moet :wink:

@ Meggie: Fijn dat het zo goed gaat met jullie en dat je er zo van geniet. Ik kan het me best indenken dat zo’n buik na negen maanden wel een beetje vervelend wordt, maar gelukkig heb je er iets heeeel moois voor teruggekregen.

@ Chelleke: hoe gaat het met je hand/pols? Merk je al verbetering na de operatie?

@ Loessie: hoe is het met jou??

@ Jannigje: Jammer dat je niet meer met ons mee wilt schrijven. Het komt toch niet omdat een van ons iets verkeerds heeft gezegd?

@sabje373 wrote:

@ Jannigje: Jammer dat je niet meer met ons mee wilt schrijven. Het komt toch niet omdat een van ons iets verkeerds heeft gezegd?
Aan de ene kant wel een aan de andere kant niet.

Ik schreef namelijk 1 april dat ik bij de gyn was geweest. Heb daar verslag van gedaan maar heb geen 1 reactie van 1 van jullie gehad. En dat niet alleen, ik weet nu dat ik niet op de "normale"manier zwanger kan raken, dus ga me een beetje afsluiten van het zwanger worden gedeelte

:-* :-* :-*

jannigje, ik had er overheen gelezen!! sorry!!!

Wat vreemd dat de ha van m zei dat het wel goed was en dan dus zo slecht blijkt te zijn. En meteen IVF, pff dat is niet niks zeg!!! Geniet in ieder geval wel lekker van jullie vakantie!!

Als jullie mij dan even een pb willen doen met naam,hoeveelste kindje en wanneer je start ga ik een mooi lijste maken. Misschien nog evt. NOD…