Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@Cariska wrote:

jannigje, zie haar onderschrift…operatie is niet gelukt!!

Chelleke, veel sterkte!!
owww dat had ik nog niet gezien

chelleke veel sterkte meis :-*

maakt niks uit. dank jullie wel :-*

maar euh…meggie gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Meggie en Hub, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Madelief!! Heel veel geluk met zijn drie’tjes!!!

@ Chelleke: :hug:

Meggie gefeliciteerd met Madelief :inlove: :inlove: , wat een lieve naam.

Wat erg Chelleke veel sterkte :-* .

Sweet-love, spannend zeg!

Vandaag druk bezig geweest voor tractatie kinderdagverblijf. Ik heb 24 cupcakejes gemaakt. pfff wat een werk zeg, maar het ziet er wel schattig uit :smiley: .

morgen gaan we het geven en nu maar hopen dat het in de smaak valt!

Zometeen alleen nog even de chaos in de keuken opruimen, zo jammer dat het zoveel troep geeft :wall: .

Morgen geven??? :cry: tanisha is er dan niet :mrgreen:

Nu zo werken en vanmiddag op kraamvisite! heb een babyABC als kado gemaakt! Heerlijk, heb nu al zin om met hem te knuffelen!!!

Meggie en Hub: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Madelief. Geniet, Geniet, Geniet!![/color]

Groetjes Moon.

Chelleke wat is er mis gegaan dan ? Dikke knuffel meis :hug:

Meggie van harte gefelicteerd met jullie dochter :inlove:

ik zsm vertellen. typen gaat hier bijna niet. zie anders mei mama’s 2008 :-*

Chel ga jij maar herstellen :-* ik lees wel even bij mei 2008 :hug: :hug:

:-* :-* :-*

chelleke, rustig aan!!!

@Meggie:… gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Wat een schattige naam!!!

@Chelleke, wat balen meis! ik lees ook wel even bij meimamma’s! :-*

Hallo Allemaal,

Ik dacht: ik laat ook maar eens wat van me horen! Hier erg drukke maanden achter de rug.

In Januari erg veel gewerkt, meer dan mijn huidige contract. Per februari zou ik naar 28 uur in de week gaan, maar ook deze maand 32 uur per week gewerkt. Tsja gezondheidszorg en personeeltekort!? In maart dan eindelijk minder werken, werd eerst Matthijs ziek, gelukkig maar een paar dagen en toen manlief ziek. Maar aangezien hij een verminderde weerstand heeft was hij dus echt heel ziek: overgeven en diarree en hij kon echt niets. Toen ik zelf dus ook 2 dagen niet lekker. En vorige week is manlief op zijn werk gevallen: onderrug gekneusd. Oftewel ik draai al bijna een maand in mijn eentje het huishouden, zorg voor zoon en opvang regelen en nog eens 28 uur per week erbij werken. Ik geloof dat ik ev en genoeg heb gehad.

En toch… kriebelt het enorm voor een tweede. Matthijs wordt alweer zo groot! Vriende van ons hebben een kleine van 6 maanden en als ik zie hoe Matthijs met hem omgaat! En ook een collega van mij is vorige week bevallen, dus gaan we binnenkort weer even baby kijken…

Verder gaan we straks naar mijn zusje, gezellig. Gisteren met Matthijs brownies gebakken en die nemen we natuurlijk mee.

Zo jullie zijn ook weer op de hoogte hoe het er hier aan toe gaat.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Moon.

Hoi meiden!

Jemig rammel echt even heel hard hier… Pff

hoorde vandaag dat mijn schoonzusje zwanger is. Pril, 5 weken!

Geweldig voor ze! ze zijn schatten! Ben echt heel blij, ze is ook chronisch ziek dus het was nog maar de vraag of het zou lukken! Had het nu nog niet verwacht, misschien volgend jaar of zo, broertje is 5 jaar jonger dan ik, maar dat mag de pret niet drukken!

Erg jaMmer alleen dat uitdrukkelijk even vermeld werd dat het direct raak was… (zie mijn onderschrift), maar ben blij dat hun die teleurstellingen bespaard blijven op dit moment! Maar toch, een beetje stak het wel…

Maaaar… Door dit nieuws rammel ik even weer heel hard, terwijl het even weggezakt was. Alhoewel, zodra ik een dikke buik zie wordt ik bijna jaloers en kan ik echt niet wachten om voor een tweede te gaan… Weer zo’n prachtig buikje te hebben en de trapjes te voelen… Zucht… Maar we gaan echt nog even wachten tot ze 1 jaar is. Dubbel gevoel hoor, kan de maanden wel wegkijken, odat ze sneller gaan, maar aan de andere kant wordt mijn kleine meisje dan ook zo snel ouder, en ze is zo heeerlijk zo!

Pff beetje lang verhaal geworden, ik gee de eierstokken maar de schuld!!

Wat leuk voor je sz, gefeliciteerd

:hug: voor jou

Mag ik ook mee kletsen?!

Wij willen in juli / augustus voor een 2e kindje gaan.

We hebben al een dochtertje van bijna 1,5 jaar

Het rammelt hier al wel verschrikkelijk hoor, de een na de ander om me heen wordt zwanger en het lijkt me zo leuk voor onze dochter.

Maar we wachten nog even tot de zomer…

Dat gaat me wel lukken :liar:

welkom mama! !!!

Ik zou ook graag met jullie meekletsen…hier ook een wens voor een 2de kindje maar nu nog niet :liar: . Ik wel maar manlief nog niet :wink: . Topicnaam is hier heel erg op zijn plek wat kunnen die eierstokken een lawaai maken zeg :mrgreen:

Ik ga nog aan een opleiding van 16 maanden beginnen in juni waarschijnlijk, maar ben in dubio of ik dan al wil gaan proberen. Tja of ik nou tijdens mijn opleiding en stage zwanger raak (mocht het uiteraard lukken) of als ik straks na mijn studie met mijn nieuwe baan begin :think: .

Manlief maakte zich een beetje druk de laatste tijd aangezien we dubbele lasten hadden ivm 2 huizen. Hij wil een kindje wat te bieden hebben. Nu is vrijdag de overdracht/verkoop van ons oude huis geweest en krijgen we ineens weer financiele ruimte. Ik hoop dat hij snel overstag gaat :pray: :pray: :pray:

groetjes,

Laura

[/spoiler]

Welkom :thumbup:

welkom nieuwe rammelaars!!!