Rammel de rammel, hier ook hoor. Beste vriendinnetje is nu 37 weken van haar tweede…
Cariska… oh lekker! Zo’n kleine wurmpje :inlove: :inlove:
@Sabje… klinkt goed! Kan me voorstellen, dat je moe bent, een nieuwe baan is altijd erg vermoeiend in het begin. Alle nieuwe indrukken enzo…
@Succes memmie!!!
@Kaya… het gatsie… tijd voor je zelf in ook erg belangrijk hoor! :hug: Zeker nu…!
Hier weinig nieuws, kleine meid is een beetje ziekjes geloof ik… Huilerig en heel veel slapen. Ook een beetje verhoging… misschien eerste tandje???
Ze ligt iig nu al in bedje… maar ze slaap dan ook gelijk!!
Matjo was inderdaad een rammelaar, daarom volgde ik haar ook in hun maart topic…
Prachtige foto’s van haar haar meisje Aukje!
Hier dan ook nog maar een keer:
Hanneke hub en Mats, nogmaals gefelicteerd met jullie dochtjertje en Zusje Aukje!!
Oh wat leuk! ZIj ook een rammelaar!!! Heb de foto’s van aukje ook al gezien evenals haar prachtige slaapkamer!!! Hierbij dan ook nog van harte geluk met de kleine aukje!!!
BIA voor Meggie (aprilmama’s 2010) dames, zoals het nu lijkt wordt ze morgen ingeleid… bleek vandaag ineens 2 Ã 3 cm ontsluiting te hebben… :shock:
oei spannend!!!
Meggie: Wat spannend meis! Kun je straks eindelijk je lang verwachte meisje in je armen houden!! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen meis! Succes!
Meggie: Meid veel succes morgen!!! Je gaat een heel mooi meisje op de wereld zetten!!!
Ja meiden, ik leef ook nog. Ik ben nu hoofdzakelijk een meelezer. Heb weer een zeer drukke tijd gehad. leg morgen wel uit, ben dan vrij!
Groetjes Moon.
spannend Meggie ik duim voor jullie
Meggie, SPANNEND!!! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe!
Zet 'em op! :thumbup:
Meggie: veel succes morgen…en dat je maar snel van je kleine mag genieten :-*
Dank jullie wel meiden!!! Ik vind het erg spannend allemaal maar het komt vast wel goed Miljarden vrouwen zijn me voor gegaan toch
Mag ik dan nog even een ander nieuwtje hier bombarderen
Mariamaria is inmiddels ook zwanger, 12 weken zelfs al en ze is eind september uitgerekend!
Sorry, lang laten afweten!
:dance: We rammelen niet meer! :dance:
Vandaag gestopt! alleen nadeel is, ik moet afwachten van mijn gyn (zie topic zwanger worden of mamavraagjes)
meggie toi toi toi :-*
heej swqeet -love!
Wat leuk, het is weer zover!!! Hopelijk is het snel raak! Mag ik vragen waarom je op de gyn moet wachten?
x loesje101
Hier rammelt het ook nog flink, alleen ik heb niet zoveel te schrijven hier maar ik blijf wel wat lezen hoor!!
Succes allemaal, en zeker Meggie, succes morgen!
Niet goed gelezen:
Meggie, succes vandaag !!
Spannend…
BUB van Meggie!!
Madelief is geboren om 5 over half 1 met een knip en een vacuümpomp!
Meggie is helemaal gelukkig, ze klonk erg blij!
Madelief is 2410gram en 47cm, dus keurig :inlove: Ze moeten nog wel 3 dagen blijven omdat ze misschien eerst afvalt, ze wordt dus even goed in de gaten gehouden...
Jaaaaaa! :dance:
Meggie, HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER MADELIEF!
Heel veel geluk toegewenst!
Meggie van harte gefeliciteerd met madelief!!! :inlove:
Meggie: van harte gefeliciteerd met Madelief :dance: :dance: :dance:
chelleke hoe ging de operatie???
jannigje, zie haar onderschrift…operatie is niet gelukt!!
Chelleke, veel sterkte!!