Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@loesje101 wrote:

@Jannigje… fijn dat het achteraf meeviel, maar dat is volgens mij vaak zo… Heb je vaker ovutesten gebruikt? Die van matcare zijn erg fijn en duidelijk!

Ja heb vaker ovutesten gebruikt.
Weet niet waar je matcare kan kopen. Alleen online toch??
Aangezien mijn ei bijna is ga ik daar niet op wachten.
Ik heb verleden keer die van predictor gebuikt en die heb ik nu weer gekocht. Zijn wat duurder maar ik vind ze het duidelijkst.
(heb al verschillende merrken gehad)

Haha Chelleke, inderdaad, wat net Klaproos zegt, ziekenhuisromantiek. En dan ff betrapt worden door een dokter of zuster :oops:

Dat lijkt me echt een nachtmerrie haha, ik hoop dat ik nooit betrapt ga worden :oops:

Jannigje, fijn dat de echo goed was! Nu maar hopen dat die ovulatietesten je ook snel duidelijkheid geven, het is je gegund!

Op dat moment is dat geloof ik niet grappig :oops:

Later kan ik er wel om lachen :mrgreen:

Maar mochten we het gaan doen, doe ik het niet op de kamer :mrgreen:

@ Chelleke: Waar dan?? :oops: :?

Even heel ego:

Ik heb een baan!!!

Morgen om 08:00 uur beginnen!!!

HYPER HYPER HYPER!!

Wel alleen thuis, vriendlief die op school zit en die ik morgenvroeg/avond pas weer zie… niks gewoon ff lekker vieren :frowning:

Baan is voor 2 maand ter vervanging van ziekte…

sabje gefeliciteerd met je baan!!!

Chelleke, een doktersroman haha geweldig zie het helemaal voor me!

@sabje373 wrote:

@ Chelleke: Waar dan?? :oops: :?

In de douche/wc :mrgreen:

Wat goed van die baan :thumbup:

Eerste werkdag zit er op! Was leuk! Morgen weer;)

Ben wel moe nu, hoofd zit vol met informatie…

sabje, mooi dat het leuk was! Wat doe je eigenlijk?

Heej sabje!! gefeliciteerd van je baan! En meteen al aan de bak, Lekker!!

Wat is het voor baan?

x

Meiden, dank dank! Ben inderdaad heel blj dat ik nu in iedergeval voor 2 maanden werk heb.

Ik ben medisch secretaresse, en ik doe nu net zoiets, alleen niet in een ziekenhuis, dus het is gewoon wat anders. Maar verder eigenlijk wel overeenkomsten.

Ik werk nu bij de plaatselijke ArboUnie. Zit op de verzuimdesk.

Toch zie ik wel een beetje op tegen de 38 uur. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen van niets naar in eens 38 uur.

Misschien eindelijk mijn rijbewijs halen??

Lijkt me een leuke baan sabje!!!

Tot nu toe is het dat ook :wink:

Sabje, gefeliciteerd! Fijn dat het (tot nu toe) goed bevalt!

Ik heb vlgnd week do een sollicitatiegesprek… :pray: Spannend!

rammel de rammel de rammel

Afgelopen week een beebje geboren bij onze vrienden en mijn vriendin loopt op 41 weken… Nee hoor rammelt helemaal niet hier :roll: :liar: :liar:

Memmie, spannend! Waarvoor? (ja voor een baan maar wat voor? :lol: )

@ Memmie: Ik ga heeeel hard voor je duimen!! Laat je het ff weten wat het is geworden? Wat is het voor functie?

@Cariska: Het rammelt hier ook nog wel hoor maar ik wil eerst zekerheid qua werk… Hoop dat jij snel een kindje vast mag houden!

O, echt he, ik heb nog maar twee dagen gewerkt, maar ik ben toch een partij moe!!

Ik kon gister al de hele dag slapen (natuurlijk niet gedaan) en vandaag nog meer… Misschien zometeen even een uurtje mijn ogen dicht???

gefeliciteerd Sabje, ik kan me voorstellen dat je moe bent. Je krijgt ook zoveel info te verwerken en alles is nieuw. ben blij dat je het leuk vind.

Hihi Caris :mrgreen: . En dan gaan we daar ook nog heen en zie je zo een klein beebje :inlove: .

Memmie spannend!!! Ik hoop dat je de baan gaat krijgen!

Ik zit een een dipje :frowning: . Mijn man zit overspannen thuis van zijn werk en alles werd me gisteren even teveel. Ik moest werken van 12 tot 5 maar ik kwam daar en ik barste in tranen uit, ze hebben me maar naar huis getsurd want ik kon echt niet werken. Vandaag hebben we bonbons maken met het werk maar om extra rust te nemen ben ik daar dus ook niet mee heen. Man is met dochterlief naar opa en oma en daar ga ik strakjes ook heen maar nu nog even wat tijd voor mezelf.

sabje, we gaan er nog niet voor hoor! dus binnenkort een klein beebje zal niet gebeuren (nou jah … niet van onszelf dan)

Kaya, ach meissie toch! Als we iets voor jullie kunnen doen!!! Kaya mag hier ook best logeren hoor!!! (moet ik wel zorgen dat ze niet bij het dressoir boven staat want ze was de la aan het leeghalen toen ze wakker was :mrgreen: :lol: ) :hug:

Cariska: Sorry, dat had ik er niet van begrepen… Naja, nu kunnen we samen wachten;)

Kaya, doe het rustig aan meis. Straks kom jij ook nog overspannen thuis te zitten en daar hebben je man en jij ook niets aan… Hoop dat je je gauw wat beter voelt!

sabje, geeft niet joh!

Net bij mijn vriendin geweest, vanmiddag bevallen van een zoon F.edde!!! Hij is zo mooi! Mocht hem ook al ff vasthouden! Ik ben verliefd!!