@Jannigje… fijn dat het achteraf meeviel, maar dat is volgens mij vaak zo… Heb je vaker ovutesten gebruikt? Die van matcare zijn erg fijn en duidelijk!
Ja heb vaker ovutesten gebruikt.
Weet niet waar je matcare kan kopen. Alleen online toch??
Aangezien mijn ei bijna is ga ik daar niet op wachten.
Ik heb verleden keer die van predictor gebuikt en die heb ik nu weer gekocht. Zijn wat duurder maar ik vind ze het duidelijkst.
(heb al verschillende merrken gehad)
Meiden, dank dank! Ben inderdaad heel blj dat ik nu in iedergeval voor 2 maanden werk heb.
Ik ben medisch secretaresse, en ik doe nu net zoiets, alleen niet in een ziekenhuis, dus het is gewoon wat anders. Maar verder eigenlijk wel overeenkomsten.
Ik werk nu bij de plaatselijke ArboUnie. Zit op de verzuimdesk.
Toch zie ik wel een beetje op tegen de 38 uur. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen van niets naar in eens 38 uur.
gefeliciteerd Sabje, ik kan me voorstellen dat je moe bent. Je krijgt ook zoveel info te verwerken en alles is nieuw. ben blij dat je het leuk vind.
Hihi Caris :mrgreen: . En dan gaan we daar ook nog heen en zie je zo een klein beebje :inlove: .
Memmie spannend!!! Ik hoop dat je de baan gaat krijgen!
Ik zit een een dipje . Mijn man zit overspannen thuis van zijn werk en alles werd me gisteren even teveel. Ik moest werken van 12 tot 5 maar ik kwam daar en ik barste in tranen uit, ze hebben me maar naar huis getsurd want ik kon echt niet werken. Vandaag hebben we bonbons maken met het werk maar om extra rust te nemen ben ik daar dus ook niet mee heen. Man is met dochterlief naar opa en oma en daar ga ik strakjes ook heen maar nu nog even wat tijd voor mezelf.
sabje, we gaan er nog niet voor hoor! dus binnenkort een klein beebje zal niet gebeuren (nou jah … niet van onszelf dan)
Kaya, ach meissie toch! Als we iets voor jullie kunnen doen!!! Kaya mag hier ook best logeren hoor!!! (moet ik wel zorgen dat ze niet bij het dressoir boven staat want ze was de la aan het leeghalen toen ze wakker was :mrgreen: :lol: ) :hug:
Cariska: Sorry, dat had ik er niet van begrepen… Naja, nu kunnen we samen wachten;)
Kaya, doe het rustig aan meis. Straks kom jij ook nog overspannen thuis te zitten en daar hebben je man en jij ook niets aan… Hoop dat je je gauw wat beter voelt!