Chelleke, wat balen… :hug:
Meggie, mooie buikfoto hoor! :inlove:
Jammer dat je niet meer thuis mag bevallen…
Sabje, hoe is het met de banen-jacht???
Als het goed is hoor ik volgende week weer wat…
Noor, hoe voel jij je? Al last van kwaaltjes of blijft het je bespaard?
Klaproos, jij schiet ook al mooi op!
Hoe is’t met de rest???
Vinden jullie het leuk als ik ook kom meeschrijven?
Mijn eierstokjes rammelen af en toe ook. Maar voorlopig geef ik daar nog maar even niet aan toe.
chelleke :hug: :hug:
Hier rammelen mijn eierstokken ook nog steeds heel hard.
Helaas wwil het ook hier niet echt lukken.
Morgen heb ik een afspraak met de gyn staan. Hopelijk komt daar wat uit.
Dank jullie wel :-*
@ Jannigje :hug: :hug:
@ kaya
Iedereen is welkom hier, dus…
Welkom
Sterkte bij de gyn Jannigje! Hopelijk is er iets waar ze wat een kunnen doen, want het wachten duurt wel lang he? :hug:
Hier gaat het wel goed. Nog anderhalve week en dan heb ik de termijnecho. We hebben bij 7 en 9 weken echo’s gehad en die zagen er goed uit. Als we de 12 weken door zijn ben ik eerst gerustgesteld, maar het blijft natuurlijk reuzespannend. Ze kunnen pas bij 20 weken zien of deze zwangerschap zich anders ontwikkelt dan bij Roos*.
Ik heb last van vermoeidheid, maar dat is al wat minder dan een paar weken geleden en als ik 10 uur slaap gaat het wel goed. Ik ben ook wel wat misselijk geweest, maar dat is nu ook minder. Verder pijnlijke borsten, af en toe last van mijn bekken en pukkels overal. Maar ik heb het er allemaal graag voor over hoor!!
Hopelijk volgen er snel meer, ik gun jullie de kwaaltjes van harte
Hier wat hormoontjes:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Fijn dat het wel goed gaat Noor en dat de 7 en 9 weken echo’s goed waren :thumbup:
We gaan heel hard duimen voor de 20 weken echo :hug:
Wat fijn Noor, dat de 7 en 9 weken echo’s goed waren, maar nog een spannende tijd voor de boeg dus. Ik kan me voorstellen dat je naar de 12 en 20 weken echo toeleeft, we duimen voor je!
Jannigje ik hoop dat er wat uit komt bij de gyn!
Chelleke; :hug: :hug: :hug: :hug:
Jannigje; succes vandaag!
Jannigje succes vandaag bij de gyn :hug:
Chelleke, dat is niet leuk he? Misschien is het beter voor je pols, maar je had het vast veel liever 9 maanden uitgesteld… Dikke kus en :hug: vor jou!!
Weet je al wanneer de operatie is?
@ Jannigje: Succes vandaag!! Of ben je al geweest?
@ Kaya, je bent welkom hoor!
@kaya wrote:
Vinden jullie het leuk als ik ook kom meeschrijven?
Mijn eierstokjes rammelen af en toe ook. Maar voorlopig geef ik daar nog maar even niet aan toe.
welkom hier meissie!!!En dus toch stiekem aan het rammelen (zouden we dan toch samen zwanger worden?? LEUK!!!) Hier geven we er ook nog niet aan toe!
@sabje373 wrote:
Chelleke, dat is niet leuk he? Misschien is het beter voor je pols, maar je had het vast veel liever 9 maanden uitgesteld… Dikke kus en :hug: vor jou!!
Weet je al wanneer de operatie is?
Dank je wel :-*
De operatie is volgende week maandag
@Cariska wrote:
@kaya wrote:Vinden jullie het leuk als ik ook kom meeschrijven?
welkom hier meissie!!!En dus toch stiekem aan het rammelen (zouden we dan toch samen zwanger worden?? LEUK!!!) Hier geven we er ook nog niet aan toe!
Ja raar he. Ik die gene die zij dat het bij 1 kindje bleef. Rem is er totaal nog niet klaar voor maar misschien verandert het wel? Ach eerst moet ik mezelf maar weer richten op afvallen :think: . En ik heb nu mijn handen vol met een meisje wat bijna niet eet en zelluf doen en nee aardig heeft ontdekt :shock: :lol: .
En misschien wel samen zwanger, dat zu toch geweldig zijn :inlove: .
@jannigje: ben je nog bij de gyn geweest?
@chelleke, spannend de operatie!
afvallen gaat je zeker lukken! helemaal met de ww! En rem moet nu eerst ff aan zichzelf denken! En wie weet als hij zich weer goed voelt enzo … Samen zwanger lijkt me wel heeeeeel leuk!! :mrgreen: (en dan samen bevallen en mannen achter de playstation :lol: :lol: )
Chelleke, die operatie is dan al wel snel. Wel weer net rond je klusdagen… Sla je uit voorzorg ook een maandje over i.vm. de narcose??
Memmie: banenjacht gaat %^#4$**!
Ik hoop dat jij meer succes boekt!
Hallo allemaal.
Ben terug van de gyn.
Ik heb een gesprek gehad en er is bloed geprikt. Er is een uitstrijkje gemaakt en ik heb een inwendige echo gehad.
Inwendige echo zag er goed uit. En bloed (hormoonwaardes enzo) krijg ik de uitslag de volgende afspraak.
Bij de volgende afspraak gaan we ook vervolg stappen bespreken.
Wel adviseerde de gyn deze maand ovutesten te gebruiken zodat ik zeker weten een eisprong heb.
Volgende afspraak heb ik 1 april. (en 2 of 3 april moet ik ongesteld worden)
Ik moet zeggen dat het me allemaal wel meeviel op het moment zelf maar ik heb nu wel erg buikpijn en ook bloedverlies.
@sabje373 wrote:
Chelleke, die operatie is dan al wel snel. Wel weer net rond je klusdagen… Sla je uit voorzorg ook een maandje over i.vm. de narcose??
Nou mijn vruchtbare dagen beginnen rond de 23e
Operatie is de 22e, dus ik beschouw deze ronde als een verloren ronde.
Toch wil ik de 21e nog klussen en misschien de 24e (in het ziekenhuis :mrgreen: :oops: ) ook nog wel.
Niet geschoten is altijd mis hè
Diepe narcose krijg ik niet, ik krijg maar een roesje.
@ Jannigje
Gelukkig viel het mee, behalve de buikpijn en bloedverlies :hug:
Whoooeee chelleke, ziekenhuisromantiek
:mrgreen: :mrgreen:
hallo meiden!!
@noor, wat fijn zeg dat alles goed was bij de echo’s!!! Das toch al een heel mooi begin, beter kan natuurlijk niet! Hebbem hier alle vertrouwen in een prachtige 20 weken echo voor jou hoor!!! :hug:
@Jannigje… fijn dat het achteraf meeviel, maar dat is volgens mij vaak zo… Heb je vaker ovutesten gebruikt? Die van matcare zijn erg fijn en duidelijk!
@Chelleke… oehhhh! Net een doktersromannetje!!! Ben benieuwd of je dat lukt in het ziekenhuis, werk er zelf en zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen, zeker niet als je niet op een 1 persoonskamer ligt! :mrgreen:
Maar we hopen natuurlijk dat je deze ronde toch nog goed kunt benutten!!
@Kaya!! welkom hier! Hier rammelt het ook hoor, eigenlijk al vrij snel na de geboorte van mijn kleine meisje. Maar moet zeggen dat laatste tijd is het wat minder, ik kan nu echt voluit van haar genieten en ergens voelt het soms ook bijna als oneerlijk tegenover haar als ik weer zwanger zou worden en er dus nog een kindje bij komt (eh… kronkel??? :think: ). maar ja aan de andere kant, wil graag een brusje voor haar, alleen al omdat ik het zelf ook altijd heerlijk vond een broertje te hebben en niet alleen te zijn. Tja en ik ben al bijna 32, dus willen er toch ook niet al te lang tussen hebben. Zou 2 jaar mooi vinden… dus rond de zomer einde zomer, gaan we misschien weer beginnen…