Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent :hug:

Hier ook nog een paar :mrgreen: :-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Succes morgen sabje!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dank meiden! Hoop dat ik nog een beetje slaap vannacht! Als ik er maar in zit, hoe we het dan financieel rond gaan krijgen is een tweede zorg, maar daar kon het UWV nog wat aan doen, dus pfff…

En dan heb ik nog verjaardag morgen van mn neefje(petekind)… hoe gezellig wordt dat als ik er niet in zit :shock: T is er al nooit zo gezellig… maar pff

Zo…mijn eerste echo in almelo…direct ook consult bij de fertiliteittsarts, en het is natuurlijk voor haar wel vreemd, want ik stap voor 3 maanden over, dus ze wil een aantal dingen wel ff checken, en volgens mij vond ze dit beleid maar vreemd zoals het nu gaat, dus net weer bloed geprikt. Ben nu op dag 10 en heb al een ei van 20mm!! Dus da’s erg groot. Morgen samenlevingstest, nogmaals, ben benieuwd hoe die is, en dan maar weer afwachten, en echo’s blijven doen totdat ei weg is. Zij is niet vd ovulatietesten, dus dat scheelt. Ik vond haar wel erg aardig, en neig zelfs evt om hier te blijven, maar ik kan het nu mooi 3 maanden aankijken, en dan zie ik wel. Enschede is qua locatie wel veeeel praktischer straks.

Morgen dus weer meer neiuws!

@babyenschede…Ik hoop echt dat je morgen goed nieuws hebt over je samenlevingstest! En wat je gyn betreft, tja almelo is wat verder… maar aan de andere kant, je moet je wel helemaal goed voelen bij je gyn en er helemaal 100% vertrouwen in hebben en achter staan, en als je daarvoor een stukje verder moet reizen tja…

Ik werk zelf in ziekenhuis hengelo en daar hebben we ook geweldige gyns… Ik ga zelf altijd naar hun, ook al woon ik zelf in E’de…

babyenschede, hoe was de test??

Loesje: dan wonen we dicht bij elkaar;) Leuk hoor!

Babyenschede: Hoe was de uitslag van de samenlevingstest? Goede uitslag? Ik hoop het voor je!

Mijn duimen draaien voor babyenschede :thumbup: :thumbdown:

heee babyenschede??? Hoe was je test???

@Sabje… hihi het oosten van land is dus goed vertegenwoordigd!!!

x loesje101

Meggie: hoe gaat het met jou??? :slight_smile:

Lief dat je het vraagt Sabje. Ik kom hier eigenlijk niet zo vaak meer, ben geen rammelaar meer hè :wink:

Maar om een lang verhaal kort te maken, ukkie is klein en daarom ben ik vanaf heden onder controle bij de gyn. Dit houdt in frequente controles om de conditie van de baby in de gaten te houden. En dat ik in het ziekenhuis ga bevallen.

Het is even heeeeeeel erg omschakelen maar goed het welzijn van onze dame gaat natuurlijk voor.

Dit was het even heel beknopt hoor :wink:

Dat is niet zo leuk Meggie :hug:

Maar inderdaad alles voor je kleine meid :-* :hug:

Nog niks van babyenschede hier? Zou het wel goed zijn? :pray:

Ik denk dat ze deze topic is vergeten, staan al wel nieuwe berichten in andere topics, bijv. http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4335786#4335786

:-*

Aah oke… (ik kijk niet verder dan mijn neus lang is hè)

Hihi geeft helemaal niks toch :wink: :-*

Ik houd ook niet alles bij :wink:

Mag ik heeeeel even klein beetje zielig zijn :cry:

voor mijn pols beter, voor mijn gevoel niet :frowning: :shifty:

DIKKE :hug: voor Chelleke!!

Liefs voor jullie allemaal :-*

:-* :-*

chelleke :hug: :hug: :hug: