Jeetje, dat mag helemaal niet! Dat heet handelen onder de tafel door!
Bij ons was het zo nadat de tegenpartij het koopcontract al ondertekend, wij zouden diezelfde avond ook gaan tekenen en 's middags belde de makelaar ons op dat de tegenpartij toch niet akkoord ging en het koopcontract vernietigd werd :roll:
Nou ja, het huis waar we nu wonen is veel fijner… Toen we hier in onderhandeling waren belden hun nog of we toch niet hun huis wilde kopen, ja daaag! Nu een dik half jaar later staat hun huis nog steeds te koop… sukkels. :lol:
Hhihi hun verdiende loon! Ook belachelijk hoor, dat hun zelf zichzelf bedenken, op het laatste moment ook, dat weet je toch eerder?
We hadden nog niets getekend en ze zeiden omdat we nog maar net onze apartement op de markt hadden en geen kijkers dat ze nog even zouden afwachten. Maargoed, opzich het was een leuke stad maar woon ik liever in het andere huis, het was ook het eerste huis die we bekeken hadden.
Het huis nu dat we denk ik mis lopen, is perfect, super locatie voor mij, lijkt bijna op nederland met fietspaden en al :lol: Moeilijk te vinden hier dus dit is wel erg jammer. Wij hadden bijna het hele traject al doorgelopen en moesten alleen nog contract tekenen en ja toen hoorden we het van onze kopers, die konden het niet betalen :wall:
@ Polkadot: Ik ga met je mee duimen voor een snelle verkoop van je huis, een prachtig huwelijk en een lief klein kindje!
Hoop dat je droom snel uit mag komen! Elke keer je plannen moeten wijzigen is ook niet leuk…
@ Klaproos, hoe is het met jou? Hoeveel weken moet je nog? Voel je je goed?
Herkenbaar! Wij hebben ons huis inmiddels ook verkocht (ovb van financiering), maar hiervoor was het ook al eerder verkocht. Idd ook alles al getekend… Ze kregen nog 3 dagen om 2 officiele afwijzingen te krijgen van de bank. Helaas is ze dat toen gelukt :twisted: Relatiebreuk was de reden…pfff. Klopte ook nog, via via kregen we te horen dat de man vreemd ging. Hij zat niet in het buitenland (militair), maar zat dan bij zijn andere vriendin (eikel!)
Ons huis had daardoor 3 a 4 maanden stil gestaan, echt balen! Gelukkig begon het begin dit jaar weer aan te trekken en hebben we inmiddels weer het huis verkocht. Hopelijk gaat het ze allemaal lukken Ze hebben koopsubsidie nodig, anders gaat het niet door.
Polkadot, ik sluit me aan bij de andere dames. Ik hoop ook dat jullie huis snel word verkocht en dat de rest van de wensen ook in vervulling kunnen gaan!
meggie, mooi buikje hoor! :inlove: (avater)
Klaproos, fijn dat dit huis waar jullie nu zitten leuker is! Idd hun verdiende loon! Schiet al lekker op met jou!
Karin, ik lees het nu pas :oops: Maar VAN HARTE, MEIS! :dance: :inlove: Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Sabje, fijn dat het bij jou ook goed gaat met solliciteren!
Ik heb ook weer een brief geschreven en die gaat zondag de deur uit! Pedagogisch medewerker op een KDV, LEUKKKK! Heb de afgelopen 3 jaar ervaring erin (op invalbasis) en krijg een getuigschrift van het bedrijf (catalpa) waar ik 3 jaar heb ingevallen! (hmmm :think: lekker lopende zin…NIET! :oops: ) Hopelijk werkt dat in mijn voordeel!
Hoe is 't met de rest???
Fijn weekend allemaal! :-*
Karin van harte!! :inlove: :inlove: :inlove:
Sabje; ja hier gaat het prima hoor! Nog 9 weken te gaan… :inlove:
Hoi allemaal, eventjes een beetje rustig geweest aan het front hier!
Maar ben terug!
@Klaproos, jeetje meid, nog maar negen weekjes!!!
Wanneer ga je met verlof, met 34 weken of met 36?
@Karin, meid… hoe is het met je? Voel je je goed of heb je veel kwaaltjes?? Wanneer heb je een echo??? Of heb ik al iets gemist? :oops:
@polkadat, wat een gedoe zeg met je huis… hoop dat je snel andere berichten hebt en dat je heel snel aan je andere toekomstplannen kunt beginnen!!
:inlove: :inlove:
En alle meiden die aan het solliciteren zijn, ik hoop echt zo dat jullie snel iets leuks vinden!!! het maakt het allemaal wel iets makkelijker om gegoon een leuke en fijne baan te hebben!
Hier zijn we ook bezig met een verbouwing die half augustus moet gaan beginnen. Mede ook met het oog op onze gewenste gezinsuitbreiding in de toekomst (mocht het ons gegeven zijn dan natuurlijk…).
We hebben al een uitbouw voor de keuken en er gaat een opbouw bovenop komen met daarion twee slaapkamers. Aan het einde van de rit hebben dan een slaapklamer meer dan dat we nu hebben. En dat is toch wel fijn.
Mochten we nog een tweede kindje krijgen dan hebben we daar een eigen kamer voor en dan hebben we nog de zolderkamer over…
Bovendien krijgen we eindelijk wat meer ruimte voor kasten, want inbouwkasten hebben we niet (oud jaren dertig huis… :?)
Denk dat we rond het begin van de verbouwing gaan starten voor ons tweede kindje… Ik verwacht dan ook dat het wel even duurt voordat het lukt…
Moet zeggen dat ik de laatste weken er ook iets minder mee bzig ben… Ik heb echt enorme kriebels gehad voor een tweede kindje de afgelopen maanden, zodra ik een zwangere vrouw zag, nou daar gingen mijn eierstokken, maar ik merk dat het iets rustiger is de laatste tijd. Voel de drang nu wat minder… Geniet nu zo van mijn dochtertje, kan me niet voorstellen dat ik voor een tweede dezelfde heftige gevoelens kan hebben…! Misschien is dat ook wel een beetje mijn angst…
Maar aan de andere kant, ik ben op zich niet heeel erg jong meer, ben nu bijna 32, en wil voor de toekomst de mogelijkheid open houden voor misschien ooit een derde kindje als het allemaal zou lukken, en wil ook weer niet te oud nog zwanger zijn… tja dilemma’s meiden, haha!
x loesje101
Haha ik zit nu al over verbouwingen na te denken… Ons huis is nu met deze baby namelijk vol… En er zijn niet veel huizen met 6 slaapkamers hè… :oops: Ik kan me dus niet voorstellen dat dit mn laatste zwangerschap is… Het is dat het niet kan, maar soms lijken mn eierstokken al weer te rammelen, komt denk ik omdat het einde van deze zwangerschap nadert… :roll:
Maar spannend zeg zo’n verbouwing!
(Als het lukt stop ik met 36 weken)
@ sabje373 & loesje101: Dank jullie wel!
@ Memmie: Jeetje wat een verhaal, ook heel sneu voor die vrouw zeg! En dan zitten jullie weer lekker op te wachten, zucht… mannen. hihi
Ik hoop voor jullie dat het dit keer door gaat!
@ Klaproos, het is geen optie om twee op 1 kamer te doen? En jeetje al 4 kindjes straks, wat een wonder op zich al :inlove: lijkt me helemaal geweldig 4 kindjes :inlove:
Ik gun ieder kind een eigen kamer, daarom zijn we hier gaan wonen…
Maar 1 kindje heb ik zelf gebaard hè… de twee dames zijn van mijn vriend uit een vorig huwelijk…
Maar evengoed is ons gezin bijzonder :inlove:
@Klaproos: Snap ik heel goed hoor, dat wordt dus verbouwen :lol:
Dat is inderdaad net zo bijzonder :inlove: Je bent dus voor de tweede keer zwanger? ( Ik ken nog niet iedereen hier helemaal hihi :shifty: ) Geniet lekker van je zwangerschap!
Never mind, maar dit is inderdaad mijn 2e zwangerschap (misschien daarom het gevoel van nog niet klaar zijn)
Slaap lekker!
Hallo dames… ik meld me hier ook weer een keer :oops: :oops: :oops:
Karin: Gefeliciteerd!!!hoe voel je je???
Klaproos: hoe is het met jou?
Goed! Sta op het punt naar boven te gaan
Hoe is het met jou? Al bij de gyn geweest?? Aangezien het morgen al maart is … ben benieuwd wat ie gezegd heeft.
Hoe is het nu met Stein, las dat ie aan zijn amandel en buisjes werd geholpen en thuis kwam met een buikvirus… :hug: Arm jonk… Alsof ie nog niet genoeg ziek is geweest…
Ga nu echt naar boven! :-*
@Klaproos wrote:
Goed! Sta op het punt naar boven te gaanWeltrusten
Hoe is het met jou? Al bij de gyn geweest?? Aangezien het morgen al maart is … ben benieuwd wat ie gezegd heeft.
Hoe is het nu met Stein, las dat ie aan zijn amandel en buisjes werd geholpen en thuis kwam met een buikvirus… :hug: Arm jonk… Alsof ie nog niet genoeg ziek is geweest…
Ga nu echt naar boven! :-*
Ik had eigenlijk 8 maart een afspraak maar die is verzet naar 15 maart.
Stein is weer helemaal beter. Die heeft idd buisjes gekregen en neusamandelen geknipt (alweer :roll: ) Idd kwam hij thuis met een buikvirus, maar gelukkig is die ook helemaal over en is ie weer beter.
loesje, spannend een verbouwing! Hier willen we misschien kunstof kozijnen laten plaatsen! Maar moet nog ff zo’n “pipo” hier hebben over hoe en wat :mrgreen: dus zijn alleen nog wilde plannen.
Gelukkig stein weer beter!!
Fijn dat het zo goed gaat met iedereen.
Ik las sommigen over verbouwingen, nou ik begin er voorlopig echt nog niet aan!! :snooty:
We hebben vorig jaar ons huis casco gekocht, alles is vernieuwd, dus vind het wel even prima. We zijn 2 maand bezig geweest, dus het is wel goed zo
Jannigje: spannend dat je naar de gyn mag, ik hoop dat hij/zij jullie op een makkelijke manier kan helpen, dat zou wel fijn zijn!
Memmie, wat goed van je brief! Ik hoop dat ik morgen wat duidelijkheid krijg over de vervolgstappen
Kom even zwaaien en knuffels brengen :-*
Hoe gaat het met jou Chelleke?
Zijn gangetje
en met jou??
zenuwachtig voor morgen, maar komt vast goed, zie business corner