Ik ben afgestudeerd als medisch secretaresse. Het liefst zou ik aan het werk gaan als doktersassistente, en gelijktijdig de opleiding volgen.
Aangezien dat lastig is, heb ik mijn voorkeuren bijgesteld;)
Medisch secretaresse zou ik ook nog zo weer willen, tis en blijft leuk al mis ik daar wat diepgang in…
Verder gewoon secretaresse, juridisch secretaresse, receptioniste/telefoniste en wat op mijn pad komt, of wat ik kan aanpakken.
Tuurlijk heb ik mijn voorkeur, maar dat is niet heeel belangrijk in tijden van werkloos en crisis
Dat leek mij twee jaar terug ook een prachtige baan, maar ook ik zag die opleiding even niet zitten, thuis studie is niets voor mij en de gewone studie’s waren al weer een poosje van start gegaan.
Heb wel een omscholing gedaan (via uwv) omdat ik in de ziektewet zat door lichamelijke klachten door werken in de zorg.
Ik ben er weer klaar voor hihi, niet meer zo bang en wil dolgraag een kindje, teveel nare verhalen gehoord over bevallingen dan ga je toch denken, ook al lijkt het me super :lol:
We wilden rond april beginnen te proberen en ook trouwen maar dat wordt toch nu wat later. We hebben een huis gevonden alleen hebben onze kopers zich nu teruggetrokken en hopelijk vinden we nieuwe kopers voordat de verkopers zich terug trekken. Het kopen en verkopen gaat nu even voor ons voor. We hopen, nouja ik hihi, om rond augustus te kunnen trouwen ( ik wil graag wat zon in de foto’s :lol: ) en dan ook beginnen met proberen zwanger te worden. Kom maar op met een huis met tuin en een dikke buik! :dance:
@ Polkadot: Spannende tijd voor jou, huis verkopen/kopen, trouwen en een kindje!Geweldig
Hier gaat het wel ok. Begin me hoe langer hoe meer te vervelen en ik wil heeel graag aan het werk! Het is wel oneerlijk. De buurvrouw trekt een uitkering en wil niet aan het werk, die blijft liever thuis maar krijgt het ene aanbod na het andere, en ik wil wel graag aan het werk en ik krijg de ene na de andere afwijzing…
Maar, gelukkig is er ook goed nieuws. Afgelopen donderdag bij het UWV geweest en hun gaan mij helpen met reintegreren! En dat terwijl ze dat niet eens verplicht zijn, lang leve het reintegratietraject!
Verder weer wat sollicitaties de deur uit gedaan. Ze zoeken op mijn oude stageplaats nog een secretaresse maar die vacature is nog intern dus daar kan ik nu niet op solliciteren, maar als hij extern komt zeker wel dus dan hoop ik dat dat misschien wat wordt!
hoe is het met de rest van de dames?
Megge en Klaproos: hoe is het met jullie en de zwangerschap?
Goed hoor hier… van die fijne kwaaltjes inmiddels maar hee sabje, ik zou gewoon zo brutaal zijn er wel een sollicitatiebrief heen te sturen, ze kennen je, weten hoe je werkt, je maakt vast een kans! Wie niet waagt…
Zou ik ook doen sabje! Niet geschoten is altijd mis!!!
Voor wat betreft die hormoontjes, ik heb ze dan niet nu direct nodig, maar ik vang ze al wel, zet ze gewoon even in de vriezer!! :mrgreen: :mrgreen:
Want ik hoop ze echt dit jaar weer nodig te hebben hoor!
@polkadot… heel goed vol frisse moed! En er is echt niets om tegenaan te zien, het is allemaal zo’n geweldige emotionele ervaring en zo bijzonder, die bevalling doe je gewoon!!! Ik had er aan het einde van de zwnagerschap gewoon bijna zin in!!! haha!
Ik heb afgelpen maandag een gesprek gehad. Een leuk gesprek, maar 'n kleine kans… Er waren meer dan 100 :shock: reacties geweest op de vacature. MAAR, ik was de 3e die op gesprek mocht komen, dat zei wel wat volgens haar… Volgende week hoor ik of ik terug mag komen voor een 2e gesprek of dat ze het hierbij laten
Andere meiden, jullie moeten 't ff met een :-* doen…
't Zit hier niet echt mee allemaal dus laat het hier weer bij! Manlief heeft afgelopen zaterdag zijn enkel gebroken bij het sporten ( en kan/mag niets) en de beide mannetjes hebben een kuurtje voor (dubbele) oorontsteking… Jesse kwam om de 1,5 a 2 uur 's nachts (3 nachten lang!) Afgelopen nacht gelukkig weer doorgeslapen. Hopelijk blijft hij die lijn weer volgen! Kan ik weer ff opladen
Wat fijn en wat heerlijk snel!!! OP naar een goede echo en een hele fijne zwangerschap meis!!!
(Hopelijk gaat het bij ons ook zo snel straks… :oops: Al verwacht ik het niet, heb een klein hormoon probleempje… Ben uiteindelijk met utrogestan zwanger geworden en gebleven…)
Hoe is het met iedereen? Ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat met jullie!
Hier nog steeds druk zoekend naar een baan. Er zijn wat positieve ontwikkelingen, dus daar ben ik wel blij mee.
Voorlopig zit een kindje er alleen echt nog niet in, ik moet hoe dan ook eerst aan het werk. Dus het is misschien maar goed ook dat er nog even geen kindje is, of in wording haha.
Ik houd jullie op de hoogte!
Zou het fijn vinden om wat meer te kletsen met jullie:D
Hoi, ja hier ook nog niets, ook nog niet proberen. Wilden deze lente trouwen en ervoor al kindje proberen. We hadden ons bod op het huis geaccepteerd maar nu hebben onze kopers teruggetrekt en kunnen we weer opnieuw beginnen :roll:
Nu hopen we eind zomer te trouwen, wil graag wat zon! en dan hopelijk rond die tijd ook proberen zwanger te worden. Maar of het lukt onze plannen? We zijn het nu wel erg zat aan het worden het verhuizen. Door dat moeten de andere plannen ook wachten
O dat is ook heel irritant! Wij hebben dat wel gehad met ons eerste huis waar ons bod op was geaccepteerd, ze hadden opeens toch nog een ander bod geaccepteerd omdat hun al een koper hadden. Het zit niet mee :lol: