Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Memmie: gecondoleerd :-*

Noor ook hier gefelcitieerd :dance: :dance: :dance:

Thanks meiden! :-*

Noor, geweldig nieuws! :dance: GEFELICITEERD!

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Memmie.

Gecondoleerd met het verlies fan dyn beppe.

Mooie dood… Alleen kan nog wel zeer onverwachts zijn!

Sterkte met het afscheid… :-*

Noor

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super!!

@Noor82 wrote:

Kijk eens naar mijn banner…

:dance: :dance: :dance:

Memmie gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

Noor GEFELICITEERD!! Geniet ervan.

@ Memmie: gecondoleerd :hug:

@ Noor: ohhhhh meid zo super fantastisch voor jullie!!! Gefeliciteerd! Ben echt blij voor jullie!

Noor!! Van harte!! :dance:

hey meiden…

Ik wil graag van de lijst afgehaald worden.

Ik schrijf momenteel bij de meimama’s en in het ivf/icsi topic mee en das meer dan zat…ik hou t nu al soms niet bij.

Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel te melden hier :oops:

Iedereen veel succes met alles en ik kom jullie wel ergens op kok tegen hoor :wink:

Groetjes Natascha

@ Memmie: Allereerst gecondoleerd :hug:

Jij zit al in zo’n zelfde fijne positie als ik :evil:

Ik wordt al nooit heel vrolijk van januari, maar nu komt februari en maart ook nog en dan heb ik er nog geen werk bij ook nog; Niet te genieten hier hoor!

Ik hoop dat jij ook gauw een leuke baan vind!

@ Noor: Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg!

Wordt wel spannend voor je maar ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

hallo meiden!

Mag ik hier meeschrijven? Tanisha is nu 13 maanden en … het begint te kriebelen. Alleen wil ik dat ze echt goed (lees echt goed) kan lopen mocht er een 2de komen, dus geen gedoe met duowagens enzo. dus voorlopig nog niet hier, maar tjah. die kriebels! En eerst maar ff lekker genieten nog van tanisha. Vind het wel leuk om heir dan mee te schrijven!

Groetjes Cariska

hoi meiden!!

Ben even een tijdje weg geweest, maar ben weer teruig!

@Memmie… wat zielig, gecondoleerd meisje!! :hug: :frowning:

@Noor, wat ontzettend geweldig voor je! je bent weer zwanger!! Misschien zal deze zwangerschap niet helemaal zonder zorgen zijn, maar ik hoop toch dat je ervan kunt gaan genieten! Nu eerst genieten van het idee!!! :inlove:

Hier is mijn kleine meid precies een half jaartje vandaag! Pff wat gaat het snel. Heb er deze week met mijn vriendje over gehad, en hij wil er ook deze zomer weer voor gaan! In eerste instantie vond hij dit nog wel een beetje vroeg, maar heb gezegd dat je nooit weet hoe snel het je weer gegeven is, bij P.u.ck hebben we er een jaartje over gedaan (weliswaar met een MA ertussen maar goed…) Mocht het snel gaan, dan zitten ze iets dichter op elkaar, en mocht het niet zo snel lukken dan is het leeftijdsverschil nog niet al te groot… Vind het zelf niet eens zo heel erg snel, als je na de eerste verjaardag van je kleintje weer voor een tweede kindje gaat, om me heen gebeurt het redelijk veel. Wat vinden jullie??

Voorwaarde voor mij is ook wel, dat mijn meisje wel goed moet kunnen lopen, al ga ik er dan van uit dat ik redelijk snel zwanger zou zijn en dat is natuurlijk maar de vraag…

Wel grappig dat de meesten graag willen dat de kleintjes goed kunnen lopen.

Dat is voor mij ook wel erg belangrijk, en ik wil ook graag dat ze zelf trap op, trap af kan. Nu kan ze dat in huis al wel (ik heb veel rugpijn en dus al geleerd), maar we wonen 1 hoog dus de trap van de portiek moet ze ook op en af kunnen.

Dat duurt nog wel even.

Maar ik zie me zelf op dit moment dan ook nog niet met een maxi-cosi sjouwen. Al verlang ik er wel enorm naar hoor!!

Marith loopt trouwens nog niet los. Alleen aan de hand (liefst beide handjes) en langs de meubels en muren.

Maar ik bedacht me gisteren ook:

Ik heb de griep en dan komt er nog veel op mijn schouders als het gaat om Marith en om het huishouden. Manlief kan nog niet alles alleen.

Soms wel vervelend dat het net lijkt of ik overal achteraan moet en bovenop moet zitten.

Soms ligt het ook aan mezelf hoor, dan wil ik graag ZELF de boodschappen doen. Zoals vandaag, maar hij doet nu wel echt zijn best want ik vroeg hem of hij nog even langs de Hema wou gaan om rompertjes voor ons schatje mee te nemen.

En nu belde hij “welke maat moest ik ook alweer hebben?” :smiley: :inlove:

hihi ja ik herken het wel, wil ook veel dingen zelf doen en vind het soms gewoon lastig dingen uit handen te geven! Alsof mijn mannetje niet weet hoe dingen moeten… :oops: Dat weet ie heus wel, ik moet hem alleen vaker de kans geven dingen te doen en op te pakken! En dan komt het vaak wel goed!

Denk dat wij gewoon sneller doorpakken met dingen of zo!

Ik denk dat ik gewoon het beste weet wat er moet gebeuren :wink:

ja idd wat is de ideale leeftijd hé voor een 2de… Wel leuk dit topic! Dat er meer zijn met dit gevoel!

Meiden, THNX! :-*

We hebben een mooi afscheid gehad! Het was een mooie dienst.

Ze lag er nog steeds erg mooi bij, dus een mooie visuele herinnering.

Maar oh, wat is/blijft het moeilijk… zo definitief… :cry:

Cariska, Welkom! Gezellig dat je hier mee komt kleppen!

Hahhaa, grappig… eerst goed kunnen lopen voordat…

Nou, als ze goed kunnen lopen wil dat niet zeggen dat ze het gaan doen hoor! :wink: Een kind voelt zo goed aan dat mama ff minder bewegelijk/mobiel is… Mag je alsnog tillen als je wilt dat je kind mee komt of op bed moet :evil:

Heb heel wat beloningen uitgedeeld :oops: “Tycho, als je nu mee komt dan krijg je iets lekkers”…ERRUUUUG! Maar wel handig als je ff minder mobiel (bekkenklachten v.a. week 18) bent :mrgreen:

Morgen een hele reis voor de boeg…

Eerst naar Alphen a/d rijn, mijn zwanger is jarig geweest. En daarna naar Purmerend, opa (van manlief) is 90 jaar :shock: geworden!

MAAR, eerst maar ff goed bekijken en bepalen of het gezien de weersomstandigheden wel verantwoord is!

Meiden, fijne avond en gezellige zondag toegewenst!

Noor, hoe voel je je? Is het al een beetje doorgedrongen? Spannend zeker voor jullie? Ik hoop zo dat je een mooie zwangerschap zult hebben! :pray:

memmie, mooi dat het afscheid goed voelde! Idd het gemis blijft! En morgen dus een reisdag voor de boeg!

Wij gaan brunchen bij vandervalk :drool:

@memmie… denk dat het wel belangrijk is dat je met een goed gevoel afscheid hebt genomen, ondanks dat het een definitief afscheid is… :hug: voor jou…Wanneer zijn jullie weer voor een tweede gegaan? Ik zie dat jou kids net geen 2 jaar schelen?

@Cariska… fijn he dat er meer meiden zijn met dit gevoel! Lekker meekletsen!

Ik heb trouwens een tijdje geleden een apart topic geschreven, met als titel “weemoed naar zwangerschap”… heb daar heel veel reacties op gehad, wat ik echt super vond, dacht op een gegeven moment dat ik niet goed wijs was of zo!:oops: :lol:

@Noor… ja meis dringt het al een beetje door???

loesje101 wrote:
@memmie... Wanneer zijn jullie weer voor een tweede gegaan? Ik zie dat jou kids net geen 2 jaar schelen?/quote]

Nou, dat zit een beetje vreemd inelkaar...
Ik gaf Tycho een half jaar BV en werd pas na zo'n 9 maanden voor het eerst ongi. Daarna eigenlijk niet weer... Het was dus nog verre van regelmatig, maar dat ben ik ook nooit geweest.
We vrijden veilig. We hebben 1x in het heetst van de strijd niets gebruikt, maar ach... ik had toch nog niet een fatsoenlijke cyclus gehad, dus dat zou wel mee vallen. We hebben over de eerste zwangerschap (helaas mis gegaan met 11w4d, vreselijk gegaan...ziekenhuisopname) bijna een jaar gedaan, dus het zou wel heel vreemd zijn....
Maar toch, op een gegeven moment voelde ik me anders dan anders :think: Uiteindelijk een test gedaan en die was positief :shock: Een licht streepje wel eens waar, maar toch echt duidelijk positief! Jeetje... dat was wel ff wennen hoor! Tycho was toen nog net geen jaar. Daarna nog een paar testjes gedaan en allemaal positief! Uiteindelijk erg blij met zo'n mooi cadeautje :inlove:
Helaas is deze zwangerschap ook in een mk geindigd... Heb toen nog wel een echo gehad en er was duidelijk te zien dat er een zwangerschap was geweest, maar was nu weer mooi 'schoon'. Toch een hele domper... we waren net aan het idee gewend. We hebben toen besloten om de natuur haar gang te laten gaan. Werd 1x ongi en daarna was het weer raak en daar is Jesse uit voort gekomen! :inlove:
We zijn er dus niet bewust voor gegaan, het was min of meer een cadeautje (Jesse betekent cadeau/gift ;) )

Memmie:

Fijn dat het afscheid van je Beppe goed was.

Nu veel sterkte voor de komende tijd, als het verlies meer zichtbaar wordt! Ik heb het er nog wel eens moeilijk mee terwijl het nu bijna 4 jaar terug is dat mijn Beppe kwam te overlijden.

Maar nu ook weer veel ervaring met gemis want mijn schoonvader is 2e kerstdag overleden.

Nogmaals veel sterkte meid.

Ik weet niet of je het al wist maar ik ben ook een fryske Mem, alleen woon niet meer in Friesland. Nu in Zuidholland vlakbij Leiden.

Jij hebt ook een heftige tijden gehad met je 2 miskramen!

Ik heb voor ons meisje ook een miskraam gehad.

Die angst blijft ook wel!