hallo allemaal
Hallo!
hoe is het??
Had ik trouwens al verteld dat ik het gaaf voor je vind dat je een meisje krijgt?? :lol: :dance:
Nee dat had je niet
Maar wij zijn ook erg blij! Al had ik een jongetje ook wel weer erg leuk gevonden… Maar nee, vriendlief kan alleen maar meisjes maken
Ben al op zijn meiden aan het oefenen voor invlechten :mrgreen:
hihihihi leuk hoor.
Ik zeg ook altijd dat ik denk dat ik alleen jongens kan bouwen maar mijn vriend zegt dat hij een meid gaat bouwen :mrgreen:
Tja eerst nog maar zwanger zien te worden en dan zien wie gelijk heeft
@Jannigje wrote:
hihihihi leuk hoor.
Ik zeg ook altijd dat ik denk dat ik alleen jongens kan bouwen maar mijn vriend zegt dat hij een meid gaat bouwen :mrgreen:
Tja eerst nog maar zwanger zien te worden en dan zien wie gelijk heeft
Ach Jannigje, 2010 wordt gewoon ons jaar (en van de andere dames die graag moeder willen worden)!
Heel veel
en :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
(hormoontjes, ik heb teveel, ontplof op het moment elke dag wel een keer :oops: ) voor 2010!!!
@Klaproos wrote:
Heel veel
en :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
(hormoontjes, ik heb teveel, ontplof op het moment elke dag wel een keer :oops: ) voor 2010!!!
:-*
Lieve meiden,
Bij deze wens ik jullie alvast een goed uiteinde en een zeer goed begin van 2010!!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Groetjes Moon.
Meiden, Ik wens jullie allen een heel goed uiteinde en een goed, gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar toe!
Lieve meiden, ook van mij iedereen een in alle opzichten goed 2010 gewenst!
Ook vanaf hier, iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Moge al jullie dromen uitkomen!
Ik sluit me aan bij alle mooie woorden die al geschreven zijn!
en heel veel liefde en goeds
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :dance:
(ik date later up, verwacht vriendlief zo thuis met eten :mrgreen: )
Allemaal een geweldig, gezond en vruchtbaar 2010!!!
Hier op oudejaarsavond naar mijn ouders geweest! Jaren niet gedaan! Gngen altijd samen met vrienden wat doen, maar op een of andere manier gingen dit jaar alle vrienden iets met hun eigen gezinnetje doen, dus wij ook! En het was erg gezellig, en Puck heeft overal door heengeslapen!!
We hebben een slaapmonster, hahaha!
Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en goed 2010. Dat het een jaar mag worden waarin al jullie dromen uitkomen!
Lieve meiden,
Ik wens jullie allemaal een heel mooi, gezond en liefdevol 2010 toe!
Liefs
Meggie
p.s. is er iemand die het lijstje over wil nemen… ik kan mezelf er niet meer toe aanzetten… :oops: ik kan alle photoshopbestanden inclusief lettertypen enzo aanleveren zodat je het alleen hoeft bij te werken. Of misschien maakt iemand liever een nieuw lijstje… ik hoor het graag… :-*