ben ik eventjes…
maak me namelijk een beetje zorgen…
En dat vind ik vreselijk om te moeten zeggen op een forum waar zoveel meiden zo hun best doen wel zwanger te raken…Maar weet gewoon even niet met wie ik dit anders moet delen…
had afgelopen zaterdag ongi moeten worden (als ik mijn cyclus van 22 dagen net als de afgelopen keren aan hou) maar het waren drie druppels bruin en verder niet… nu dacht ik misschien wordt mijn cyclus langzaam aan weer een beetje langer (mooi!) maar tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongi…
Deze maanden heb ik mijn eisprong niet gevoeld, voor mijn zwangerschap en vorige maanden wel… Ben er dus maar vanuit gegaan dat die ongeveer op hetzelfde moment zou zijn. Rond mijn vermoedelijke eisprong bijna niet geklust… (1 x maar met condoom, drie dagen ervoor of zo!). wel vier of vijf dagen voor mijn eisprong (zonder bescherming)…
Echter gezien mijn altijd zeer korte luteale fase is de kans op een zwangerschap megaklein, en kan echt met de volle overtuiging zeggen dat wij het hebben proberen te voorkomen, maar jongens wat denken jullie…
Ik zit niet voor niets bij de ei rammelaars, een tweede kindje ik welkom… echter ben er op dit moment nog zeker niet klaar voor…
pff… morgen een testje (zit dan op dag 27…)
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen (en schaam me eigenlijk ook een beetje ervoor, maar hoop dat ie negatief is…)
@loesje101 wrote:
ben ik eventjes…
maak me namelijk een beetje zorgen…
En dat vind ik vreselijk om te moeten zeggen op een forum waar zoveel meiden zo hun best doen wel zwanger te raken…Maar weet gewoon even niet met wie ik dit anders moet delen…
had afgelopen zaterdag ongi moeten worden (als ik mijn cyclus van 22 dagen net als de afgelopen keren aan hou) maar het waren drie druppels bruin en verder niet… nu dacht ik misschien wordt mijn cyclus langzaam aan weer een beetje langer (mooi!) maar tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongi…
Deze maanden heb ik mijn eisprong niet gevoeld, voor mijn zwangerschap en vorige maanden wel… Ben er dus maar vanuit gegaan dat die ongeveer op hetzelfde moment zou zijn. Rond mijn vermoedelijke eisprong bijna niet geklust… (1 x maar met condoom, drie dagen ervoor of zo!). wel vier of vijf dagen voor mijn eisprong (zonder bescherming)…
Echter gezien mijn altijd zeer korte luteale fase is de kans op een zwangerschap megaklein, en kan echt met de volle overtuiging zeggen dat wij het hebben proberen te voorkomen, maar jongens wat denken jullie…
Ik zit niet voor niets bij de ei rammelaars, een tweede kindje ik welkom… echter ben er op dit moment nog zeker niet klaar voor…
pff… morgen een testje (zit dan op dag 27…)
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen (en schaam me eigenlijk ook een beetje ervoor, maar hoop dat ie negatief is…)
Jeetje meid, dat is niet niets :hug: Begrijp dat je nu onzeker bent. Heb je wel al een testje gedaan? En natuurlijk mag je hier ook je gevoel kwijt!!!
Ik hoop dat de test morgen wat meer duidelijkheid geeft :-*
loesje :hug: :hug: :hug:
Ik ben even kort. Mijn tante is overleden gister en daardoor ben ik niet zoveel aanwezig
@Jannigje wrote:
loesje :hug: :hug: :hug:
Ik ben even kort. Mijn tante is overleden gister en daardoor ben ik niet zoveel aanwezig
Jannigje, gecondoleerd meid! :hug:
Jannigje: Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Loesje: Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog even niet aan een zwnagerschap moet denken. Je lijf is nog aan het ontzwangeren! Zelf moest ik er ook niet aan denken.
En nu zou ik het niet heel erg vinden als ik “per ongeluk” zwanger zou raken. Ik acht de kans wel klein, heb nl een spiraaltje.
Gewoon even hier van je afschrijven hoor.
:hug: :hug:
Groetjes Moon.
babyenschede: mag ik vragen wat een samenlevingstest is? :oops: k hoop voor je dat je gauw zwanger mag raken!
loesje101:Je hoeft je nergens voor te schamen meid, ik denk dat dat gevoel logisch is als je net je kindje hebt gekregen, en het is niet dat je er niets aan gedaan hebt. Ik ben nog niet zwanger geweest dus kan je daarmee niet verder helpen :oops: Laat je weten wat de test weer geeft?
Jannigje: Gecondoleerd
Chelleke, wat een geweldige “kerstkaart” :inlove:
Ik heb een beetje moeite met alles verkleinen, dus ik wens iedereen op deze manier:
Hele fijne feestdagen en een spetterend uiteinde!!
@ Loesje: sterkte
@ Jannigje: gecondoleerd!!!
Lieve dames!!
Veel plezier en veel liefs van Klaproos + familie
pff hij was geloof ik negatief…
Mar ook nog niet ongi, misschien is mijn cyclus wel gewoon helemaal van slag, Zwanger zijn, ik ook niet waarschijnlijk, hebben het eigenlijk veilig gedaan! maar goed, je weet het niet he…
Als ik zondag nog niet ongi ben voor de zekerheid nog een testje, en als ie dan negatief is dan weet ik het wel zeker. Hoop het, want het zou wel een beetje te snel zijn. Moeten eerst verbouwen!
Iedereen een hele fijne kerst!!!
@loesje101 wrote:
pff hij was geloof ik negatief…
Mar ook nog niet ongi, misschien is mijn cyclus wel gewoon helemaal van slag, Zwanger zijn, ik ook niet waarschijnlijk, hebben het eigenlijk veilig gedaan! maar goed, je weet het niet he…
Als ik zondag nog niet ongi ben voor de zekerheid nog een testje, en als ie dan negatief is dan weet ik het wel zeker. Hoop het, want het zou wel een beetje te snel zijn. Moeten eerst verbouwen!
Iedereen een hele fijne kerst!!!
Ik zit bijna elke maand ook zo, ook al weet ik dat het eigenlijk niet kan :roll: Toch hopen he op een wondertje :mrgreen:
Natuurlijk een andere situatie, maar ik snap je hoor :-*
Meiden, hele fijne kerstdagen allemaal!
Ik ben er pas weer na kerst, we gaan straks naar mijn familie en morgen door naar die van hub. Druk, maar wel gezellig!
@polkadot; nog gefeliciteerd!
@loesje; het komt vast goed, wat de uitslag ook is. Maar zoals het er nu naar uitziet, is t wat je hoopt. :hug:
@memmie en chelleke; wat een schattige kindjes zag ik voorbij komen :inlove: :inlove: :inlove:
@jannigje; gecondoleerd met het verlies van je tante :hug:
Hallo Meiden ,
Ik schrijf al tijden niet meer mee, maar heb dit uiteraard lang gedaan. Helaas zonder resultaten.
Maar zoals elk jaar weer, wil ik ook hier een speciaal aan jullie gericht berichtje typen.
Voor de kerstdagen, vandaag en morgen heel veel geluk liefde en samenzijn gewenst. Geniet van de mensen om jullie heen en voel dat je gewaardeerd eng eliefd mag zijn en er bij hoort.
Voor 2010 heel veel geluk in het mogen vervult krijgen van julie wens en verlangen, papa en mama te mogen worden, dan wel te mogen zijn en het mogen ontvangen van een brusje.
Heel veel toytoytoy daarin ,
veel geluk liefde en goede gezondheid gewenst met lieve mensen om jullie heen. Veel steun en kracht … veel lol en gekkigheid.
Genietse
Bianca
Bianca81:
Jij ook prettige feestdagen en ik wens dat jouw wens ook in vervulling gaat :hug:
pff hij is nog steeds negatief dames! Gelukkig (wel een beetje raar hoor. Want hoezeer is het nu veeeel te vroeg zou vinden een broertje of zusje te krijgen voor Puck blijft het natuurlijk een wonder. En zodra je in je hoofd heb dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn, is het bijna jammer als het niet zo is, maar mijn verstand wint het gelukkig nog van mijn gevoel in deze!!)
Nu nog eventjes de rem erop, pas als we echt weer zwnager willen worden wil ik me er weer druk over maken!!
Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad!
En als ik jullie niet meer spreek wens ik iedereen alsvast een heeel goed 2010 en natuurlijk veel zwangerschappen! (incl mijzelf hihi!!)
Vandaag op kraamvisite geweest bij een goede vriendin en ooo wat wil ik nu een babietje :oops:
Ze hebben een hele lieve mooie dochtertje van 9.7 pond :inlove: Vond het wel eng in het begin, zo klein maar tweede keer vasthouden ooo wat lief en schattig, ze viel bij me in slaap. Al is het wel zwaar hoor, een kindje vast houden zolang, went dat :shifty:
We hadden al ervoor verteld dat we verloofd zijn en ze zijn super blij voor ons. En meteen verteld dat we snel willen trouwen want we willen ook een babietje. :inlove: Hoopten ze al op
Polkadot… hahahah 9,7 pond en klein in 1 zin
Enne ja hoor, het ‘zware’ van het vasthouden went. Je wordt er namelijk steeds handiger in
@Loes-ofzo wrote:
Polkadot… hahahah 9,7 pond en klein in 1 zin
Enne ja hoor, het ‘zware’ van het vasthouden went. Je wordt er namelijk steeds handiger in
Ja hihii, een baby blijft voor mij klein hoor, kleine voetjes, handjes en de nek die je moet ondersteunen, daar helpt de 9 pond niet mee Ik ben niets gewend hoor :shifty: Ik ben dol op wat dikkere babietjes :inlove:
Hallo dames,
ik heb al heel lang niets meer van me laten horen maar meld me bij deze maar weer even.
Het gaat prima met mij en mijn aanstaande man.
We trouwen van het zomer en daar heb ik onwijs veel zin in natuurlijk.
Omdat ik het onderwerp kinderwens ondertussen zo ver mogelijk wil houden kom ik hier niet zo heel erg vaak. Lees wel eens mee op de moeilijkere dagen.
De ene week heb ik nergens last van en kan ik gewoon me vrolijk en gelukkig verheugen op het aanstaande huwelijk, en de andere week krijg ik een vreselijke huilbui als ik geconfronteerd wordt met iemand anders haar zwangerschap. (door het zien van een dikke buik/jonge moeder of het nieuws dat iemand zwanger is)
Nou ja, nog even volhouden maar.
Ik dacht trouwens altijd dat je vanaf je 30e verhoogde risico’s loopt op aangeboren afwijken e.d. en dat je daarom ook vanaf je 30e extra onderzoeken krijgt.
Maar nu las ik dat het pas bij 36 jaar zo is?
Dat is wel een hele opluchting want voor mijn 30e lukt het niet meer om zwanger te worden terwijl 36 nog best een eindje weg is…
Buffy