Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Klaproos gefelicteerd met je meid :inlove: :inlove: :inlove:

ben ik ook weer eens, zit in de klusdagen :oops: :inlove:

iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft :hug: :hug:

Klaproos: Gefeliciteerd :inlove:

Ik heb ook een nieuwtje! Ik ben sinds zondagavond verloofd :inlove:

Dus nu mag ik echt bijna beginnen met zwanger worden :wink:

@Polkadot wrote:

Klaproos: Gefeliciteerd :inlove:

Dus nu mag ik echt bijna beginnen met zwanger worden :wink:

Gefeliciteerd!!! :dance: :inlove:

Aaah wat leuk, verloofd :inlove: Heeft ie je ten huwelijk gevraagd?

(ik weet niet hoe het tegenwoordig precies gaat… 8 jaar geleden ben ik met iemand verloofd geweest, maar als zijnde een belofte naar elkaar dat wij de enige voor elkaar waren en dat zodra het zou kunnen we zouden gaan trouwen… gelukkig liep die relatie stuk, oe dat klinkt gek…)

@Klaproos wrote:

(ik weet niet hoe het tegenwoordig precies gaat… 8 jaar geleden ben ik met iemand verloofd geweest, maar als zijnde een belofte naar elkaar dat wij de enige voor elkaar waren en dat zodra het zou kunnen we zouden gaan trouwen… gelukkig liep die relatie stuk, oe dat klinkt gek…)

Ja hij heeft me ten huwelijk gevraagd! We hadden het al samen besloten, eigenlijk al aan het begin van de relatie hihi. Hij heeft me op de buitenlucht ijsbaan in londen gevraagd :inlove: Met een super mooie ring :inlove: Ik ben helemaal dol op de winter dus was voor mij echt helemaal perfect.

@Polkadot wrote:

@Klaproos wrote:

Ja hij heeft me ten huwelijk gevraagd! We hadden het al samen besloten, eigenlijk al aan het begin van de relatie hihi. Hij heeft me op de buitenlucht ijsbaan in londen gevraagd :inlove: Met een super mooie ring :inlove: Ik ben helemaal dol op de winter dus was voor mij echt helemaal perfect.

Wat romantisch :inlove: :inlove: :inlove:

Wat ontzettend lief! En dan te bedenken dat hij dit gewoon heeft voorbereid en in spanning misschien wel heeft gezeten :inlove:

Polkadot!!! Gefeliciteerd!!! :lol: :lol: :dance: :dance:

Wat leuk, wanneer is de grote dag voor jullie??? Of weten jullie dat nog niet!!! Weer een stapje dichter bij zwanger worden!!

Hier hebben we besloten dat we volgend zomer gaan uitbouwen bij ons huids. Woon in een oude jaren dertig woning en hebben nu nog maar een kamer over. Mochten we volgend jaar zwanger mogen worden van een tweede kindje dan heb ik geen komers meer over, en ook helemaal geen ruimte meer om spulletjes op te bergen. INbouwkasten hebben we niet… DUs er komt een kamer bij en tegelijkertijd daardoor een immens grote inbouwkast op de hal! Badkamer gaan we ook meteen aanpakken!! Heerlijk!!! nu al zin in (hoewel verbouwen niet het leukste is wat je kunt bedenken), dan is er echt ruimte voor een tweede kindje…!!! :dance:

@loesje101 wrote:

Polkadot!!! Gefeliciteerd!!! :lol: :lol: :dance: :dance:

Wat leuk, wanneer is de grote dag voor jullie??? Of weten jullie dat nog niet!!! Weer een stapje dichter bij zwanger worden!!

Hier hebben we besloten dat we volgend zomer gaan uitbouwen bij ons huids. Woon in een oude jaren dertig woning en hebben nu nog maar een kamer over. Mochten we volgend jaar zwanger mogen worden van een tweede kindje dan heb ik geen komers meer over, en ook helemaal geen ruimte meer om spulletjes op te bergen. INbouwkasten hebben we niet… DUs er komt een kamer bij en tegelijkertijd daardoor een immens grote inbouwkast op de hal! Badkamer gaan we ook meteen aanpakken!! Heerlijk!!! nu al zin in (hoewel verbouwen niet het leukste is wat je kunt bedenken), dan is er echt ruimte voor een tweede kindje…!!! :dance:

O dat klinkt super! Verbouwing zelf zal idd niet zo leuk zijn, maar tegelijkertijd zie je stap voor stap je droomhuis dichterbij komen :dance:

Wij willen rond mei denk ik trouwen. We gaan begin volgend jaar pas echt plannen, nu lekker genieten. Ik ga samen met een vriendin die over komt vliegen jurken passen 7 januari :lol: Puur om ideeen op te doen want ik wil mijn jurk zelf gaan maken!

Rond de trouwdag willen we ook voor een kindje gaan proberen, misschien een maandje ervoor of twee. Is dat slim? Ik drink niet, dus in dat opzicht moet het geen probleem zijn denk ik.

En maandag komen er kijkers voor ons apartement, voor de tweede keer, duimen jullie mee? Zou een super maand zijn dan! We zouden heeel graag verhuisd willen zijn voordat we zwanger raken :shifty:

@Polkadot wrote:

Gefeliciteerd :lol: :inlove:

leuk al die aanzoeken en trouwplannen.

Wij zijn aug 2007 getrouwd en POLKADOT ik was bijna 9 wk zwanger, drink ook niet echt en hebben het de trouwambtenaar laten vertellen tijdens de plechtigheid dat was echt zo bijzonder.

succes allemaal met trouwen, kklussen en dromen, haha

@Esty wrote:

leuk al die aanzoeken en trouwplannen.

Wij zijn aug 2007 getrouwd en POLKADOT ik was bijna 9 wk zwanger, drink ook niet echt en hebben het de trouwambtenaar laten vertellen tijdens de plechtigheid dat was echt zo bijzonder.

succes allemaal met trouwen, kklussen en dromen, haha

O wat leuk! Je paste de jurk nog prima? Ook bovenaan? :oops:

Hadden jullie wel eerst de ouders verteld?

Ik kom alvast even stiekem om het hoekje kijken…

Ik ben nog niet zo ver om me hier echt aan te melden, haha, ons meisje is nog maar bijna 4 weken. Maar we weten al wel heel zeker dat het (als het aan ons ligt) niet bij één kindje blijft (ook niet bij 2… maar verder denken we nog even niet).

Vandaag voor het eerst dat ik me kan voorstellen dat ik een tweede keer deze prille weken aandurf 8) , maar voorlopig nog niet hoor…

Succes allemaal met wachten (en klussen als jullie al zover zijn). Over een paar maanden kom ik me hier denk ik wel weer melden… :angel:

Polkadot: GEFELICITEERD!!

polkadot ook namens mij gefeliciteerd!!!

Ah dank jullie allemaal :oops:

Ik ben al bezig met collages maken voor het trouwen van wat ik wil, kan mijn vriend, eh verloofde? :wink: zien wat ik nou bedoel :shifty:

Polkadot, GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk!

Romantische man hoor :inlove:

Hier ff een Kerstgroet van mij :inlove:

Vanmorgen weer echo gehad. Eitje was 2 mm gegroeid in 2 dagen, dus da’s niet veel…Maandag a.s. weer, en dan ook samenlevingstest. Ik mag nu weer aan de slag met ovulatietesten en bij positive test moet ik beginnen met utrogestan 3dd2. Ik ben benieuwd…Lijkt me wel gedoe!

Zo’n samenlevingstest lijkt me ook wel spannend! Hoop dat het goed is…

Iedereen alvast fijne feestdagen!!

Ik heb niet zo heel veel te vertellen, althans niet nu.

Morgen mijn laatste werkdag, en ondanks dat ik er helemaal klaar mee ben is het toch ook wel een beetje dubbel.

Maar:

Ik wens iedereen een hele fijne kerst toe, vol met gezelligheid!!![/color]