Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Loesje101: Jesse had ook een hele goede start hoor! Hij was bij de geboorte al 4610 gr en 54 cm :mrgreen:

Ik heb Tycho een half jaar bv gegeven, toen had ik niet meer…

Sabje373, beterschap! :hug:

@memmie… haha tja p.u.ck was 3172 en 50 cm!

dag meiden,

ik ben aanzienelijk opgeknapt maar wat ben k beroerd geweest zeg!!

Ik ben dr nog niet, heb het nog vaak heel koud, ben nog wat witjes en slap, maar ik eet weer en alles blijft ook binnen! Gister al warm gegeten en dat ging ook wel goed.

Heeft iedereen een leuk sinterklaasweekend gehad? Wij schuiven het maar door naar de kerst. Zolang de kleine van mn zus nog niet geloofd in die beste man kan dat nog wel. Hij is toch nog te jong om het te snappen…

k ben benieuwd hoe het met iedereen is!

@sabje… fijn dat je weer wat beter bent!!!

Hier een leuke sinterklaas gehad!! P.u.c.k krijgt er weliswaar nog geen snars van mee, maar ze heeft al wel een aantal sinterklaas kadootjes gehad, vooral van opa en oma!!, hihi! Maar het lijkt me geweldig als ze straks wat ouder is, en ze het echt helemaal spannend vind!! Met kerst doen we altijd lootjes trekken met de fam!

even “ego”:

ier al weken slecht contact met mijn beste vriendinnetje… vanafh het moment dat ik weer ben gaan werken spreek ik haar ineens nauwelijks meer. Das al bijna zeven weken!! Daarvoor zag ik haar zeker een paar keer per week (nu sinds 7 weken drie keer heel kort gezien) en bellen we elke dag! Ik was met verlof thuis, zij kwam hier vaak langs of ik bij haar! ZE is ook al 10 jaar mijn vriendinnetje… Ze is nu 22 weken zwanger, was de eerste die het wist voor haar eigen vriend nog, hebben samen haar test gedaan! Kortom normaal erg hecht… Heb haar 20 weken echo foto’s nog niet eens gezien! Ze zit weliswaar in een verbouwing, maar dat is al maanden… Het enige wat ik nu vna haar hoor is een reactie op mijn smsjes en belletjes, en die zijn op zich wel oke… maar toch… Heb al gevraagd of er iets aan de hand was, maar dat is er niet zegt ze…

Toch ben ik verdrietig, ik mis haar en ze vraagt al weken niet meer naar P.u.ck… Kan praktisch niets afspreken, want het komt echt nooit uit…Zelfs geen half uurtje…

Als ik geen contact opneem hoor ik niets van haar! Snap het gewoon niet… Moet ik nou nog een keertje vragen of alles wel oke is??? of moet het een beetje op z’n loop laten… ben bang dat ik dan weken niets van haar hoor! En das niet leuke zo richting de feestdagen…

Sorry moest het ff kwijt

Loesje allereerst een dikke :hug:

Ik vind t vreemd dat als je mekaar eerst veel ziet en spreekt en t dan

opeens zo weinig wordt.

Nu weet ik dat als je zwanger bent je helemaal in je eigen wereldje zit, maar t is toch leuk om dat wereldje te delen met een vriendin die pas mama geworden is.

Mijn vriendin en ik zien/spreken mekaar ook minder sinds zij in juni bevallen is, maar t contact wat we hebben komt wel van beide kanten.

Ik zou naar d’r toe gaan en dan face2face vragen of er echt niks is ,vertel haar hoe je haar mist en dat je graag je plekje in haar leven wilt behouden…vraag t gewoon uit de Ik-vorm, dan komt t niet bedreigend over en hopelijk is er echt gewoon niks aan de hand en heeft ze alleen maar last van d’r hormoontjes :wink:

Oh en wat leuk je puck die zich omgedraaid heeft :inlove:

Sabje: wat fijn meis dat je weer opgeknapt bent.

Odin was bij geboorte 3030gr en was 50cm.

Best een kleintje :inlove:

Jannigje fijn dat stein ook weer opgeknapt is :dance:

Klaproos: hoe is t met je zwangerschap? in het begin was t allemaal nog zo twijfelachtig…nu alles in orde??

Oh wat naar zeg :hug:

Ik zou toch nog eens goed vragen of er echt niets is en zeggen wat je gevoel is.

Ik sluit me bij natascha aan. Het zal niet makkelijk zijn om haar dat zo direct te vragen, maar als je wilt weten waar je aan toe bent zul je het wel moeten. Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je en dat jullie samen nog kunnen genieten van de overige 20 weken zwangerschap van .haar/

pff moeilijk dit dames, denk dat jullie wel gelijk hebben, maar ja… zie er wel tegen op…

Heb haar vanavond gebeld, maar ze nam niet op… ik heb een voicemail ingesproken… ze heeft nog steeds niet teruggebeld…

Misschien zie ik haar morgen uit mijn werk eventjes, als ze niet weer afzegd dan… pff wat kun je je hier klote onder voelen, maar ook eenzaam op een of andere manier…

Kan de eerste leuke dingetjes van P.u.ck helemaal niet met haar delen…

:frowning:

@loesje101: Ik herker je verhaal wel. Ik had dat ook bij mijn vriendinnen. Ik was dan ook als eerste zwanger terwijl 1 vriendin moeite had met zwanger raken en de ander net een miskraam had gehad. En met die vriendin die (toen) een miskraam heeft gehad heb ik nu het beste contact. Haar kindje is nu 1,5 jaar en we bellen elkaar zeker 1 keer in de weer. Terwijl het contact met die andere vriendin voor mijn zwangerschap beter was dan nu (zij heeft nu ook een kindje van 1,5 jaar). En ik kan niet verklaren hoe dat komt. Ik bel regelmatig, zij niet altijd. We hebben het hier ook over gehad hoe dit komt, maar we hebben geen idee. Maar als we iets afspreken dan is het ook gezellig.

Misschien heb je niets aan dit verhaal, maar ik merk wel dat vriendschappen anders zijn geworden.

Verder gaat het hier wel prima, leuke sinterklaas gehad. Matthijs heeft een paar nachten slecht geslapen, waarschijnlijk door alle drukte van kadootjes en zo. Verder heb ik een infectie aan mijn elleboog te pakken (geen idee hoe ik eraan kom) en zit nu aan de antibiotica. Ik ga vanavond maar eens vroeg mijn bedje in.

Tot snel allemaal.

Groetjes Moon.

Hi allemaal!

Ik ben vanmorgen weer bij de fertiliteitsarts geweest voor 2e echo. Ben inmiddels dag 5 van mijn cyclus, en mega-ongi…bah! Kon van die tabletten komen zei ze. Gelukkig was bloeduitslag helemaal goed, en echo was ook goed verbeterd (baarmoederslijmvlies dikte was maandag nog 12mm, en nu 6mm).

Had gisteren wel ff hormonen-dipje…vriendin van me vertelde dat ze ook ging stoppen met de pil…wedden dat zij straks heel snel zwanger is…zie daar nu al tegenop! heb dat natuurlijk niet gezegd tegen haar…maar zo’n gevoel krijg ik wel! En vriendlief snapte dit totaal niet, grrr…Ook vanmorgen mega-buikpijn, en vriend was wel lief, maar snapte het allemaal toch niet zo. Ach ja…einde vd week hopelijk beter.

Zo, weer ff fgespuid…maandag mag ik opnieuw voor de echo. helaas elke keer om 10uur, en moet eigenlijkom half 9 op mijn stage plek zijn…niks aan te doen, ze zijn wel op de hoogte!

Ja hoor, hier gaat alles goed :inlove: Vanmiddag half 4 20 weken echo :inlove:

Even wat :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

en

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

voor diegenen die het nodig hebben… lees hier nog niet al te vrolijke verhalen momenteel… :-* :-* :-*

En hoe was het?? :inlove:

We krijgen een MEID!!!

wat leuk gefeliciteerd :lol: :lol: :inlove:

Leuk leuk leuk gefeliciteerd :dance: :inlove:

Jaaaa wat leuk een meisje!!!

Klaproos: Gefeliciteerd!!!

klaproos: leuke zeg een meid :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

klaproos!!! heeeeeeerlijk, nog een grietje erbij!!! Gefeliciteerd!!!

:lol: :lol: :inlove:

Nou meiden…

Stuurde vandaag naar mijn vriendin, hoe laat ze kon vanmiddag maar…ze heeft vriendinnetje (weliswaar met een vriendelijk smsje, niets geks…) helaas alweeeeeeeer afgezegd, ze was ziek… daarom nam ze gister de telefoon ook niet op Het zou wel weer iets beter gaan, maar ze lag nog in bed stuurde ze… Tja moet het maar geloven, anders zijn we helemaaaal de weg kwijt…

Morgenavond een etentje met 8 vriendinnen, waaronder zij… maar dan kunnen we niet praten… ben benieuwd hoe dat zal gaat… Ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor

KLaproos, fijn dat alles er goed uit zag! :thumbup:

Een meisje… :inlove:

Loesje, vervelend… Hopelijk kunnen jullie het snel ‘uit praten’. :hug:

Babyenschede, lekker van je afschrijven hier, hoor! :hug:

Moon, beterschap met je arm! Hopelijk werkt de AB kuur snel!

Sabje, fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Jannigje, fijn dat jouw zoon ook weer beter is!

Natasja, mooi gemiddeld gewicht toch?! :inlove:

… En ik nog roepen na de geboorte: Wat is 'ie klein!!! Dus NIET, hihih!

… En verder kan ik ff niet terug lezen… :oops:

de rest moet het maar ff doen met een :hug: en :-*

Ik ga zo kolven en dan lekker mijn nestje in :zzz: :zzz: :zzz: