Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@meggie… ja heerlijk zeg! Weet het ook nog heel goed!! Alle dingetjes voor de eerste keer uitzoeken! Zo onvoorstelbaar dat daar dan je kleintje straks in ligt of aan heeft!!! Geweldig!!! Lekker shoppen!!!

@Natascha… frustrerend he dat rammelen. Ik zeg snel aan de revalidatie meid! En hopelijk valt alles straks snel een beetje op zijn plek voor jullie en kun je eierstokken eindelijk ophouden met rammelen!!! :lol: :lol:

@Loes… ofzo… pff een jaar??? Was het na een jaar pas weer net als voor de zwangerschap?? Had gehoopt dat mijn lichaam door de zwangerschap eindelijk wist hoe het moet, maar blijkbaar dus niet…

Nu gewoon 1 keer in de drie weken ongi!! Das echt niet leuk hoor…

Enige remedie is weer aan de pil gaan, op die manier kan ik het zelf reguleren, maar dat wil ik niet met het ook op een tweede kindje… Heeft bij mij echt lang geduurd voordat mijn cyclus beetje op orde was na stoppen met pil…

@Jannigje… he gatsie… dat Stein zo ziek is… je kunt zo weinig doen dan… Zou hem ook lekker thuis laten!

Hmm… tja zou je eisprong kunnen zijn of iets anders?? :roll:

Loesje: ja echt een jaar. En nu het eindelijk ff lekker liep, was ik vorige maand bijna een week te laat.

Voor mijn zwangerschap was het maar gokken wanneer het kwam.

Meissie: gefeliciteerd!!

er wordt hier een beetje weinig gerammeld :frowning: :frowning:

neen hoor, hier wordt gewoon doorgerammeld :mrgreen:

hihi, hier ook hoor!! Iedereen zal wel lekker druk zijn met de feestdagen!! Das op zich we fijn, dan gaat de tijd lekker snel… Aan de andere kant groeit mijn kleine meisje dan ook zo hard, en dat vind ik wel weer jammer!!

gaat hard he, ze is alweer 4mnd…

Ik vind de tijd enorm snel voorbij vliegen nu met een kindje in huis.

Soms is t echt niet normaal.

mahja nu zou ik wel een half jaartje verder willen zijn :wink:

Laat hem nog maar even lekker klein blijven. Ik vind dit ZO’N leuke leeftijd. Maandag nog even op kraamvisite geweest… rammel, rammel :slight_smile:

hihi, ja das heel bevorderlijk voor je eierstokken, dat kramen :lol: :lol:

@Natascha… ja alle cliches zijn waar, en dat de tijd vliegt helemaal! Waar blijven de weken, en ze veranderd echt met de dag!! Maak veel foto’s, soms te veel, maar ben ook zo bang dat ik straks allemaal vergeten ben!!

Loesje, wat ik gewoon jammer vind, is dat ik de leuke uitspraken nooit heb opgeschreven. Zeker van de oudste weet ik ze niet meer. Terwijl je soms helemaal in een stekker lag van de verkeerde uitspraak of woordkeuze…

Pff bijna weekend, mag tot 17.00 uur vandaag :frowning:

Ik voel bijna een aardbeving op komen door het gerammel hier :mrgreen: :lol:

Ik rammel nog lekker mee!

Leuk, een paar nieuwe meiden erbij! :thumbup:

Maar ja waren voor ons dochtertje een jaar bezig voordat het lukte dus wat dat betreft zou het niet uitmaken, verwacht namelijk echt niet dat het meteen raak zal zijn....

nou... het KAN heel snel gaan hoor!!! Wij hebben ook een jaar gewacht op de eerste zwangerschap (had/heb een hele onregelmatige cyclus)(helaas mis gegaan met 11w4d, gelukkig daaarna snel zwanger van onze oudste zoon). Ik gaf (geef ;) ) bv en had nog geen cyclus weer gehad. We vrijden ook nog veilig, maar 1x 'vergeten' in het heetst van de strijd :oops: Na een tijdje voelde ik me anders dan anders... :think: testje gedaan en ...zwanger! :shock: Tycho was toen nog net geen jaar en moest er wel ff aan wennen... Nog een paar keer getest en jah... het was toch echt zo! Wat een cadeau! Helaas is dit toen ook mis gegaan met 6w. Daarna (we waren net aan het idee gewend) hebben we de natuur haar gang laten gaan en was ik na 1 cyclus weer zwanger van onze 2e zoon!
Dus het KAN snel gaan! (bij jou misschien wel lastiger met een korte LF)

Meissie, GEFELICITEERD!

Loesje101, ik vind het ook zo verschrikkelijk hard gaan... En dan doet hij het allemaal ook zo snel (draait al van rug naar buik, heeft last van doorkomende tandjes)! Het is ook alweer zo'n joekel. Was de laatste keer (CB) al over de 8 kilo en 67,5 cm. :shock:
Ach, het is een goed teken, maar het hoeft niet zo snel van mij... mag best nog effies baby zijn! :inlove:

Meiden, fijn weekend! Ik MOET gaan dichten anders wordt het niets meer... :roll: :shifty:

Ik wens iedereen een fijn weekend,

hier zijn zowel ik als lief flink ziek. Zelf laptop op schoot is niet grappig…

en ik spuug soms een beetje bloed…

X

Sabje beterschap!

Kijk het niet te lang aan met het spugen want gezien jouw klachten met je maag enzo… kun je beter het betere voor het onzekere nemen en even contact opnemen met een huisartsenpost!

Ik dacht al, ik kreeg wederom geen meldingen, even 5 pagina’s bijlezen… :think:

@Klaproos wrote:

Ik dacht al, ik kreeg wederom geen meldingen, even 5 pagina’s bijlezen… :think:

Hihihi en ik vergeet het iedere keer weer bij je te melden :oops: :roll:

Pfff is jouw verantwoordelijkheid toch niet :stuck_out_tongue:

Maar meissie; voorzichtig gefeliciteerd! Voel je je wel goed?

Jannigje; hoe is het nu met Stein? Al eens nagedacht om te stoppen met varkensvlees? Sinds mijn zeuntie daar voor behandeld is en we dat niet meer eten is zijn weerstand en astma al bijna 2,5 jaar onder controle…

Stein eet al haast geen vlees.

Want hij lust veel niet. als hij eet is het rund of kip.

Stein is helemaal opgeknapt. Gelukkig :mrgreen:

Ik vind het zo sneu voor hem dat hij steeds zo ziek is… Was je toen ook bij de bioresonantietherapie geweest? (volgens mij al eerder over gehad…)

Ben blij dat hij nu weer opgeknapt is, kan hij fijn genieten van :lol: en :stuck_out_tongue:

Hij is het laatste jaar niet heel veel ziek geweest. Alleen de verkoudheden net als alle andere kinderen.

Ik ben bij een homeophaat met Stein en bij een longarts en kno arts

@memmie… ja alles is een beetje dubbel. Puck draaide vandaag ook ineens van buik naar rug!! Ze schrok zelf nog het hardste, hihi! Maar aan de ene kant is het inderdaad allemaal hartstikke goed dat ze zich snel ontwikkelen en dat ze goed groeien, maar aan de andere kant, nog wel eventjes baby blijven hoor! Dat kleine is zo gezellig!!!

hihi wel een verschil tussen onze kids, P.u.ck was afgelopen week op CB 5,8 kilo en 62 cm!!! :smiley: Maar jongetje of meisje zal ook zeker uitmaken!!

En wat betreft het zwanger worden, tja je weet het idd nooit, natuurlijk, maar mijn korte LF is wel een hele natuurlijke anticonceptie!!

Hoe lang heb jij BV gegeven bij je eerste?

@sabje… beterschap meid! Bloed spugen is niet goed hoor!!! Wel oppassen!