Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Ik wens iedereen een geweldig 2010

ik neem liever geen lijstje over…ben een ui in het bijhouden ervan

Helaas ben ik op 1 jan ongesteld geworden. Had echt het idee dat ik zwanger was. Een vaag gevoel en buikpijntjes en enorme honger. Maandag liep ik echt rond met het idee in mijn hoofd van: ‘Jaaaa, ik ben zwanger!!’. Helaas zwakte dat gevoel vanaf dinsdag af en ik had de 31ste ook een negatieve test in handen. Heb met oud en nieuw nauwelijks gedronken en veel vreemde blikken gezien. Helaas werd ik toen we om half 6 thuiskwamen van een feestje ongesteld. Echt balen!

Als niemand het graag wil doen, dan neem ik het lijstje wel over.

@ Meggie: hoe gaat het met je? Je bent al een aardig eindje op weg.

@ Jannigje: spannend nog!

@ Noor: :hug:

Hè Noor :frowning: Wat een teleurstelling, helemaal omdat je er eigenlijk al vanuit ging… :hug:

@Noor82 wrote:

Helaas ben ik op 1 jan ongesteld geworden. Had echt het idee dat ik zwanger was. Een vaag gevoel en buikpijntjes en enorme honger. Maandag liep ik echt rond met het idee in mijn hoofd van: ‘Jaaaa, ik ben zwanger!!’. Helaas zwakte dat gevoel vanaf dinsdag af en ik had de 31ste ook een negatieve test in handen. Heb met oud en nieuw nauwelijks gedronken en veel vreemde blikken gezien. Helaas werd ik toen we om half 6 thuiskwamen van een feestje ongesteld. Echt balen!

Niet leuk :frowning:

:hug:

Noor, wat een teleurstelling… :hug:

Zeker als je het gevoel had zwanger te zijn.

Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan! :pray:

(ook ik ben ongi geworden op 1 jan… :? Nu al, geef om de 3 uren BV, maar toch ongi… Bij mijn 1e zoon ging BV moeilijk, maar werd toen pas na 9 maanden ongi. Hopelijk betekent het geen dip in de BV :pray: )

Ik ben een kluns met computers, dus een lijstje overnemen is echt niet voor mij :oops:

Chelleke, wat een heerlijk kereltje :inlove: Erg leuk/mooi gedaan! :thumbup:

Voor de meiden die dit jaar ‘los’ gaan: toi, toi, toi! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Noor :hug: :hug: :hug: :-*

hallo allemaal!!!

Hoe is het met iedereen?

Tijd voor een beetje meer leven in de brouwerij!

2010, weer een nieuw jaar, en tijd voor nieuwe aanstaande zwangerschappen!!

@Noor… wat ontzettend balen… Zeker als je heel diep van binnen denkt dat het eindelijk wel eens zo zou kunnen zijn… :hug: :hug:

Hier alles zijn gangetje :wink:

Iedereen :thumbup: pjes en :-*

hallo allemaal…

sjeeeeee ik d8 dat er hier niet meer gesproken werd, ik kreeg geen mail meer,dus dacht dat t superstil was, maar niks hoor er wordt nog vrolijk gekwebbelt…

Nou ja vrolijk, ik las dat er weer meiden ongesteld geworden waren…verdorie zeg, ik hoop in elk geval dat jullie snel een positieve test in handen zullen hebben.

Ik moet nog even wat dingen afwachten,maar als die positief verlopen dan ga ik ons volgende maand inschrijven voor Ivf en dan zal de eerste behandeling rondom mei beginnen…spannend dusssss.

Fijne avond allemaal, ik spring er vanaf nu weer in.

Beetje laat maar ook van mij een gelukkig nieuwjaar :oops: En ik hoop dat iedereen lekker gauw zwanger mag worden :inlove:

Ik ben beetje druk de laatste tijd sinds de verloving. Ik wilde de jurk zelf gaan maken, winkel in gegaan, en jahoor verliefd op een dure jurk! Gelukkig krijg ik deze helemaal van mijn ouders zeiden ze gister dus helemaal blij en scheelt een hoop gedoe! :dance:

We zitten ook elk weekend vol met naar huizen te kijken voor de verhuizing en tis of niets of we zijn weer te laat, het valt niet mee!

En dat zwanger gedoe eh vind ik opeens heel eng, ik wil het zo graag maar die geboorte :shifty: Nu het allemaal dichterbij komt, vind ik het alleen maar enger worden.

@natascha… ja er wordt hier wel gewoon doorgekletst, het was alleen wel een beetje rustig de laatste tijd, maar daar moet wer verandering in komen!! Ik rammel gewoon rustig verder hoor!, hihi!

Maar wat spannend joh, misschien in mei beginnen met de eerste poging! Das een concreet strijdplan! Wordt het allemaal gelijk alweer wat echter van!!Ik ken je verhaal eigenlijk niet… is jullie eerste ook met ivf ter wereld gekomen???

@polkadot… haha… laat je niet gek maken over de geboorte hoor!!. :smiley: :lol: Vond het heftig maar helemaal geweldig om mee te maken. Wat een emotionele momenten! Had het voor geen goud willen missen (de bevalling dan he!) En na negen maanden zwangerschap ben je zo nieuwsgierig naar je baby, ik kreeg zelf daardoor bijna zin in de bevalling en was ook erg blij toen het begon!!

(Was vervolgens best wel weer een beetje verdrietig dat mijn buikje er niet meer was en ik de schopjes niet meer voelde… :()

polkadot, ik ben eigenlijk nooit zo bang geweest voor de bevalling.

Het is idd erg mooi om mee te maken, ik heb zelfs lachend geperst, mahja ik was nog onder invloed v/d ruggeprik lol.

Komt helemaal goed hoor :hug:

Loesje: Odin is idd een ivfkindje :inlove:

Ik heb snelgroeiende endometriose en ivf was na 4jaar en 4operaties verder de snelste en beste keuze voor ons.

Na iedere behandeling groeide de endo weer en nadat ze in febr 2007 mijn buik schoongemaakt hadden en de verklevingen zover mogelijk verwijderd hadden zijn we meteen aangemeld voor Ivf.

En zie daar de 1ste poging was meteen raak. :inlove:

Meiden ik ga morgen het lijstje updaten dus graag wijzigingen naar mijn sturen.

Noor zie jij het zitten om het lijstje te doen? Dan kan ik daarna alles naar jou te sturen. Tenzij een andere ei-rammelaar het wil doen :slight_smile:

Is goed Meggie, stuur maar door!

Dan ga ik daarna ook een nieuw deel openen.

:-*

Noor het wordt vrijdag :slight_smile:

Ben het vandaag helemaal vergeten, zwanger hè :oops:

Geen probleem!

Doe mij wat van die hormoontjes…?

Ik strooi ook nog even wat, ik ontplof zowat (hormonenbom op dit moment :evil:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Oh, dan vang ik er ook een paar. Wie weet lukt het dan deze ronde. Mijn cyclus is nu iig wel wat regelmatiger, dus dat helpt vast al.

Elle, ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Meggie: mooie avater! Mooie buik;)

Hoe is het met de rest van de dames? Klaproos, hoe gaat het met jou zwangerschap?