Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@Natascha1975 wrote:

Ingrid: welkom!! ik rammel vrolijk met je mee :wink:

Leuk! toch zijn er wel weinig hier doe rammelen ofniet?

de rammelaars die rammelen zijn best stilletjes.

@loesje101 wrote:

@polkadot!! Welkom hier!!! Tuurlijk hier hebben we heerlijk voorpret, en tellen we af, voor het moment dat we wel (weer) zwanger willen/mogen gaan gaan worden!! Tot die tijd kletsen we hier de boel gewoon vol, met al onze frustraties en gedachten en leuke dingen natuurlijk ook hahah!

hihi, het kriebelt hier al een aardige tijd. Mijn vriendinnen hebben beide kindjes, eentje een zoon van 2 en een een dochter van 2 en is nu 7 maand zwanger. Ik zie ze niet vaak aangezien hun in Nederland wonen dus dat is goed voor het kriebelen bij mij hiih. Een vriendin hier ook een zoon van 2 en is bijna uitgerekend. Pff zo leuk voor hun, maar het blijft bij mij kriebelen! Maar ik moet zeggen dat we er wel nu pas klaar voor zijn, niet alleen het willen maar ook dat we echt denken dat we het nu kunnen.

Ik heb wel een vriend die heel graag vader wilt worden, maar dat hij er pas er echt voor kan gaan als het echt gebeurd. Dat wil zeggen dat als ik zwanger ben hij er helemaal voor kan gaan, daarvoor niet helemaal omdat hij niet weet of het wel er van komt. Ook het plannen, zelfde verhaal. Eigenlijk moet ik stiekem zwanger worden, dat is het beste voor hem. Maar dat willen we niet omdat we alles overleggen. Het is vast de druk hihi Mannenā€¦

@polkadotā€¦ mijn vrienden hadden allemaal ook kinderen, bij kriebelde het daardoor wel flinkā€¦ Maar was nog met ene opleiding bezig die echt eerst af moest! Vriendlief wilde wel kinderen maar had de drang niet zo, pas toen ik daadwerkelijk zwanger was begon het bij hem ook meer te leven!! En nu vind hij het geweldig!!!

Ik rammel mee hoor!!!

blijft dubbel voor mij, voor me bijna schuldig tegenover mijn dochtertje dat ik zo blijf rammelen, ben echt super super blij met haar!!! En wil mijn aandacht nu nog niet willen verdelen, marr toch heā€¦ het rammelt wel hard hoor!!! Ben gewoon een wandelende hormonenhuishouding volgens mij, haha!

Ik rammel ook mee hoor! Al moet ik nog wel ff blijven rammelen :shifty:

Mijn jongste is ruim 4 maanden :mrgreen:

Mijn beide schoonzusjes zijn zwanger van de 2e :inlove: :inlove: en mijn vriendin is zwanger van haar 2e ƃĀ©n 3e :inlove: :inlove: dusssssā€¦rammel de rammel!

Ik geniet ook volop van mijn beide zoons (al is de oudste nu een behoorlijke peuterpuber en bij tijden best pittig!!!).

ALS we voor een 3e kindje gaan (ik weet nu dat ik dat wel wil, maar manlief wil dan eerst de situatie etc bekijken) is dat pas wanneer de oudste naar school gaat en de jongste naar de peuterā€¦ dus dat zal dan zo rond april 2011 wordenā€¦ duurt nog zooooooooooooo lang!

Loesje, ik had het ook al heel vroeg na de geboorte van onze jongste hoor! We waren als vers gezinnetje met zā€™n 4-en aan het wandelen zoā€™n 3 weken na de geboorte van Jesse, toen ik ineens het gevoel kreeg dat dit niet mijn laatste zwangerschap en kindje was! Ondanks dat deze zwangerschap zwaar was qua bekken(+schaambeen)klachtenā€¦ Heb wel 2 ā€˜gemakkelijkeā€™ bevallingen gehad!

Meggie, fijn dat je een goede en mooie echo hebt gehad! Een meisjeā€¦ :inlove:

Mijn schoonzusje heeft gisteren de 20w echo gehad. Die mag ik zien en dan weet ik (meestal) wel wat het is :mrgreen:

Chellekeā€¦ :hug: Wordt het dan een mooi kerst cadeautje???

Karin, een goed herstel van je pols toegewenst!

Sabje, balen van je contractā€¦ :hug: hier hetzelfdeā€¦ :evil: Nu hebben we problemen met de financiering voor ons nieuwe huisā€¦Eikels :twisted:

Matsjo, mooi buikje hoor! :inlove:

ā€¦en verder kan ik ff niet lezenā€¦

@Memmie wrote:

Chellekeā€¦ :hug: Wordt het dan een mooi kerst cadeautje???

Ja als dat zou kunnen :inlove:

ik rammel hier vollopā€¦maar woensdag gaat de mirena eruit en dan ben ik een officiele stopper. yeah!

He dames,

Mag ik ook mee komen rammelen??

Even in het kort mijn verhaal.

Ben sinds 5 jaar (stief)moeder van 2 geweldige meiden van nu 7 en 9 en sinds bijna 2 jaar mama van zoontje Yessi.

Graag zouden wij (nou ja, vooral ik) nog een vierde kindje krijgen. Uit financiele en praktische overwegingen is dat helaas (nog) niet haalbaar. Het gaat hier wel steeds meer rammelen, lees al een tijdje mee, maar ga nu de radiostilte maar ff opheffen.

Hier rammelt het ook alweer een poosje.

Ongeveer twee maanden terug het er met manlief over gehad.

Toen afgesproken dat we nog eventjes wachten.

In januari gaan we het er weer over hebben.

Ik denk er wel over om na deze pilstrip (alvast) even te stoppen met de pil.

Ik zal dit wel aan manlief melden hoor, haha.

Als we dan in januari toch afspreken er voor te gaan, dan is mijn lijf alvast een maand pilvrij.

Waar het bij ons haakt is dat mijn man wil dat ik eerst meer zekerheid heb qua inkomen en werk. Ben namelijk invalkracht in de zorg.

En naarstig op zoek naar een vaste baan/vaste groep.

Maar dat ligt niet voor het oprapen helaas.

Ik ben de laatste weken niet zo fanatiek in het reageren, maar ik wou me toch alvast eventjes meldenā€¦

Welkom dames, dat jullie snel stoppers mogen worden :thumbup: :wink:

welkom nieuwe rammelaars :mrgreen:

Welkom nieuwe rammelaars!!!

Hier blijft het ook nog rammelen. Maar we willen nog een poosje wachten met een tweede. Heb een poosje terug ook al geschreven waarom. Nu dan ook druk met werk en de voorbereidingen voor Sinterklaas. Want dit gaan we met onze vent vieren. Hij vindt ā€œKinterklaasā€ geweldig!!

Groetjes Moon.

O wat leuk, opeens allemaal nieuwe rammelaars :mrgreen:

Ik zie dat de meeste van jullie al mamaā€™s zijn ook :inlove: Wij hebben een aardige leeftijdsverschil mijn vriend en ik. Ik ben 25 en hij 31. Ik hoop dat dat niet teveel uit gaat maken, ik zat te denken hem vitaminepilletjes voor kerst te geven :lol:

whoahahahah polka, dat gaat wel goedkomen hoor.

Mijn man was 34jaar toen hij Odin verwekte dus dat gaat bij jouw vriend wel goedkomen.

Geef m maar veel eitjes om te eten :lol: :lol:

Ik had iets gelezen over leeftijdsverschil en dat het niet uitmaakte hoe oud je dan bent :oops:

Nieuwe dames ik ga jullie van het weekend toevoegen aan het lijstje :slight_smile:

Een pb zou dan handig zijn :wink:

Ik ben zelf nu 29 (30 als ik beval) en mijn man is nu 35 dus iets van 5 1/2 jaar leeftijdsverschil. Maar zijn zaad heeft super goed gewerkt hoorā€¦ ondanks dat mijn ei lang moest rijpen :lol: :lol:

Hier niet echt leeftijdsverschil. Ik ben 33 en hub is 35. Dus als er nog een vierde gaat komen, wil ik dat niet al te lang uitstellen.

Ook niet voor het leeftijdsverschil tussen de kids. De meiden schelen ruim anderhalf jaar en Yes hobbelt daar achteraan :slight_smile:

Meggie er komt een PB jouw kant op!

wat moet er in d epb komen te staan dan pb ik je zo ff

@Fruttel wrote:

wat moet er in d epb komen te staan dan pb ik je zo ff

Als je nog een rammelaar bent dan je naam (in jouw geval dus Frummel), hoeveelste kindje, wanneer de planning is om te gaan stoppen. En als die er is WOD, Wel Ongesteld Dag (zoals je bij stoppers NOD hebt).

Groetjes!

Hier wel een groot leeftijdsverschil

ik ben 26 en vriend is 37.

Ik kom af en toe hier wel weer wat posten als jullie dat goed vinden :oops: Mis het hier toch wel :-*