Neeeee Chelleke oh wat balen meid!!
Shit joh…
:hug: :hug: :hug: :hug: voor jou meid.
Chelleke :hug:
Thnx voor de hugs!
Meggie: ik moet idd bij de gynaecoloog blijven en volgende keer weer in het ziekenhus bevallen. Heb vorige week te horen gekregen dat er niets uit de onderzoeken rond bloedstolling etc. is gekomen. Ze vertelde dat ik de moed niet mag verliezen en dat er een heel grote kans is op een gezonde zwangerschap. Dat was wel een geruststelling!
Merk dat ik deze maand veel minder dwangmatig aan het klussen ben geweest, maar alleen wanneer ik echt zin had. Toch een teken denk ik dat ik wat rustiger ben geworden. Hopelijk werpt het vruchten af…
Vond je het niet heftig om te lezen allemaal? Ik zie dat je ongeveer net zo ver bent als ik toen.
angel ook hier dikke :hug: :hug: ik blijf je wel knuffelen he haha.
Noor: sjemig meis ik kon nog niet het hele verhaal, maar heb echt met een krop in mijn keel je verhaal gelezen.
Wat moet dit moeilijk voor je zijn zeg,
Fijn dat een volgende zwangerschap wel goed kan gaan das wel al een geruststelling,maar anderzijds toch ook weer pijnlijk dat dit net jullie meisje heeft moeten gebeuren.
Ik hoop met heel mijn hart dat je snel zwanger mag zijn van je 2de kindje.
Goed van je dat je hulp gezocht hebt, soms heb je gewoon even wat hulp nodig, tis ook niet niks wat je meegemaakt hebt. :hug: :hug:
Dank jullie wel :-*
chelleke dikke knuffel :hug: :hug:
hier ook ongie op naar ronde 2
Jammer Karin :hug:
Hoi ik ben Ingrid, 25. Samen met mijn vriend voor 4 jaar nu en woon in Engeland. Ik wacht op mijn aanzoek :mrgreen: hihi, al ringen gepast en willen graag trouwen in het voorjaar ongeveer. Rond die tijd, misschien al 1 of 2 maand ervoor willen we ook gaan proberen voor een kindje :inlove:
Leuk dat dit topic er is, omdat ik nog niet bezig ben met zwanger worden maar de wens is hier heel groot!
Welkom :thumbup:
@ Noor: gelukkig dat een volgende zwanger niet perse zo hoeft te gaan! Het is allemaal best nog wel vers en het lijkt me heel heftig om mee te maken. Kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn.
Ik vond het heftig om te lezen en te zien MAAR het zet mij met beide voeten op de grond dat een kind echt een wonder is.
@ Karin: balen meid! Hopelijk heb je komende ronde meer geluk!
@ Polkadot: Welkom hier! Er zijn er hier genoeg die ook “rammelen” dus spui je frustraties
(het volgende even gekopieerd van de april-mama’s)
Nou goed en dan nu natuurlijk hoe alles was. De echo was prima! Ik lig qua groei goed op schema, soms een paar dagjes minder maar dat is maar net hoe je het meet.
Ik had een verloskundige die daar stage liep dus dat was wel leuk. Dus die mocht eerst kijken. Vroeg direct of we het geslacht wilden weten… jaaaaaa!
Die heeft het één en ander opgemeten. Daarna de echoscopist zelf. Die man zat heerlijk onderuitgezakt in zijn stoel. En die ging gelijk even langs het geslacht. Dus dat weten we nu ook.
Daarna de rest onderzocht en alles is normaal! Ons kindje is gezond. Pfieuw!
Ook is mijn cyste helemaal weg dus ben wel blij dat dat “probleem” ook weg is. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus die kleine trapt hard want ik voel de kleine namelijk regelmatig.
Nu bleef de kleine ook maar bewegen, van links naar rechts, echt alle kanten op. Dus het meten was soms wat lastig. Lekker druk.
Nadat de echoscopist klaar was ging de stagiaire nog even kijken dus we hebben echt wel bijna een half uur naar de kleine gekeken.
Oh ja en nu zijn jullie zeker wel benieuwd wat ik in mijn buikje heb, een jongen of een meisje… nou…
Een meisje :inlove:
En de echoscopist heeft in zijn loopbaan van 20 jaar het nog nooit fout gehad. Overigens had de stagiaire ook al gezien dat het een meisje is.
Maar ben boven alles vooral blij dat alles goed is met de kleine.
Ik ga ook direct even de echo’s in het showforum zetten.
Karin en Chelleke :hug: :hug: Hopelijk volgende ronde meer geluk
Meggie, gefeliciteerd met je mooie echo! Een meisje! :inlove: :inlove:
Meggie: fijn dat de echo goed was… en een meisje!!! dat was mn voorgevoel haha.
Wie helpt mij? wie is babyenschede? ik kan er niet op komen…
verder vandaag definitief te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt…
Meggie gefeliciteerd met je goede echo,
sorry meiden als ik te weinig reageer maar ben afgelopen vrijdag geopereerd aan mijn pols
karin wat jammer, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.
Oei beterschap met je pols.
Ingrid: welkom!! ik rammel vrolijk met je mee
Meggie: een meisje wat leuk :inlove: .
Super dat alles goed was, en die echofoto in t showforum was echt schattig :inlove: :inlove:
Sabje wat naar zeg :(, waarom kreeg je t niet verlengd??
Sabje ik heb je even een PB gestuurd.
Grappig dat dat je voorgevoel was
Wel balen dat het niet verlengd wordt. Het zou leuk geweest zijn als je nog wat langer had kunnen blijven. 3 maanden, dan ben je net gewend :?
Bedankt voor de felicitaties en reacties op de echo
Kan er ook gefascineerd naar kijken. Ben zoooo benieuwd over 19 weken. En wat is het toch een wonder dat je dit met al die techniek kan zien.
Karin: hoe gaat het nu verder met je pols? De operatie is goed verlopen? Hopelijk helpt het! Je hebt toch al langer last van je pols?
klopt meggie, loop al 3,5 jaar rond met een breuk in mijn pols. Heb alleen erg veel last. Zeker met een druk mannetje in huis.
Leuk trouwens dat je een meid krijgt :inlove:
Karin: klopt het ook dat het niet zeker is dat deze operatie gaat helpen?
Misschien een hele persoonlijke vraag maar hoe is eind oktober voor je geweest? Rond het overlijden van Daan? Hebben jullie dat nog op een speciale manier herdacht?
@meggie… Wat geweldig dat alles goed is! Is altijd spannend!! En een grietje, heerlijk, nu shoppen, hihi!! :inlove: :inlove:
@Noor… wat een verhaal meid… vreselijk heftig, en de grootste angst van elke zwnagere vrouw…ja dat doet je inderdaad wel eventjes beseffen dat het lang niet allemaal zo vanzelfsprekend is!!! Hopelijk is jou ook heeeeel snel een gezonde zwangerschap en nog veel belangrijker een gezond kindje is gegund!!!
@sabje… babyenschede, was zeilertje of bedoelde je dat niet…
Wat balen of niet, of verwachte je het al… Zag dat het een tijdelijk baan was?
@polkadot!! Welkom hier!!! Tuurlijk hier hebben we heerlijk voorpret, en tellen we af, voor het moment dat we wel (weer) zwanger willen/mogen gaan gaan worden!! Tot die tijd kletsen we hier de boel gewoon vol, met al onze frustraties en gedachten en leuke dingen natuurlijk ook hahah!
@chelleke en karin :hug: :hug: Balen meiden…
Hier verder weinig nieuws… Hoorde net vandaag dat een andere vriendin ook weer zwanger is. nu 8 weken. Hebben ineens drie vriendinnen die zwanger zijn!!! 20 weken, 30 weken en nu 8 weken…
Het is wel dubbel hoor, ik steek echt vreemd in elkaar. Ik heb een prachtige dochter waar ik voluit van wil genieten, en daarom we echt niet eerder voor een tweede willen gaan dan wanneer ze ongeveer 1 wordt… maar toch als ik al die berichten hoor van zwangeren dan kriebelt het elke keer zo, dan denk ik: ik wil ook weer!!! Ik kan dan de tijd wel afkijken totdat we weer gaan beginnen… (terwijl het nog maar zo kort geleden is)
Aan de andere kant wil ik ook weer helemaal niet dat de tijd zo snel gaat, en wil ik liever dat de tijs stil blijft staan em ze altijd zo klein, lief en schattig blijft en geniet ik intens van elk moment… want dan is P.u.ck. alweer 1 jaar en is ze al geen baby meer…
Wat zeuren of niet meiden, terwijl ik helemaal niets mag zeggen met een prachtige gezonde dochter (zeker na het verhaal van Noor voel ik me helemaal belachelijk…) Ach een vrouw steekt raar in elkaar soms…
x loes
@noor… ik heb nu je website gelezen, heb echt dikke tranen in mijn ogen… wat bijzonder dat je alle foto’s op je site hebt… Het was een prachtig meisje… :hug: :inlove:
Meggie gefeliciteerd met de goede echo :dance: :inlove:
Karin beterschap met je pols :hug:
Ik hoop dat ze morgen mijn pols even goed onder de loep nemen want er zit daar iets goed fout met die prothese :naughty:
Sabje, balen van je contract zeg :hug:
Loes, je gevoel is heel herkenbaar hoor :hug:
Meggie: een meisje :dance: :dance: :dance: Leuk zeg :mrgreen: :inlove: :dance: :dance: