Dat zou mooi zijn Liz, als dat mogelijk is en je daarmee een baan hebt daarna! Succes ermee, hopelijk kan het allemaal door gaan. Ik zie inderdaad dat je in Groningen woont, daar zal inderdaad wel minder te vinden zijn, vervelend joh! :hug:
@Esther: Ik voel me op dit moment wel redelijk, maar dat komt vooral door de ibuprofen. Daarvoor voelde ik me namelijk compleet gebroken. Moest vanmorgen even boodschappen doen en kwam een bekende tegen en dei zei al dat ik er moe uit zag. Ik heb vanmorgen tot half 10 geslapen, erg fijn, dat had ik nodig, maar voel me nog steeds erg moe en 0,0 energie. Loop na een paar stappen al te hijgen. Komt ook doordat mn neus helemaal dicht zit, het voelt alsof mn hele hoofd vol zit zeg maar…
Daarnaast erge last van onderrug en benen. Geen idee wat het precies is, geen spierpijn, meer een soort pijn die er doorheen straalt ofzo. Als ik buk dan moet ik snel weer rechtop, omdat mn benen dan erg pijn doen. Gelukkig heeft de ibuprofen ook daarvoor geholpen, want dat is nu ook veel minder.
Lig lekker op de bank met dekentje, filmpje opgezet en lekker niks doen en af en toe even op de laptop gluren. Ben blij dat ik weekend heb, kan ik mooi rustig aan doen en hopelijk is het dan allemaal weer snel over!
Zucht… Ik hoef het woord kind of baby maar te laten vallen en er is ruzie dat meneer daar nog niet aan toe is enzo… Ik word hier zo ongelukkig van! Als ik op hem blijf wachten, dan heb ik over 5 jaar nog geen kind ben ik bang Ik weet echt niet wat ik nou moet. Weet niet of de relatie nog wel stand blijft houden, ben er een beetje klaar mee om alleen maar op hem te blijven wachten
Noekie…Vervelend dat je je nog zo ziek voelt, hopelijk knap je in het weekend op…lekker rustig aan doen!!
He bah wat jammer dat je mannetje zo reageert, geeft hij ook niet aan dan wanneer hij zelf erover denkt om aan kindjes te beginnen?? Het is wel heel frustrerend inderdaad als jij het graag wil en hij nog lang niet…zou ik ook niet kunnen.
En tja je hebt gelijk dat het in je relatie wel een beetje gelijk moet lopen qua toekomst.
Je kan er ook niet rustig met hem over praten of iets?
Het zou fijn zijn als jullie gewoon kunnen afspreken wanneer je er voor wilt gaan, dan weten jullie beide waar je aan toe bent.
Nou meid heel veel succes hoop dat je er met hem uit komt!
Als ik mijn baan nog had gehad dan was ik al gestopt met de pil als het aan mijn man lag…maar ik wou sowieso nog ff wachten omdat ik ze niet te dicht op elkaar wil, maar goed is wel fijn dat hij het ook graag wil…
Hier gisteren weer 2 sollicitaties de deur uit gedaan, van 1 hoor ik meer in september en de ander is via uitzendbureau waar ik al op gesprek ben geweest voor kennismaking en zij was wel enthousiast, hoor daar maandag meer over.
Dus het kan nog alle kanten op…we zullen zien!
Ik kan er echt amper met hem over praten. Hij wil wel kinderen, maar nu nog niet. Hij is nu 29 en ik ben bijna 27. Ik vind 28 toch wel een mooi leeftijd om moeder te worden, dus wil toch wel in 2012 beginnen eigenlijk, maarja hij wil er nooit eens serieus over praten.
Soms weet ik het ook echt even niet meer. Dan hebben we ruzie en 5 minuten later is het weer “schattie!”, of dan moet ie weg, zoals net, dan gaat ie hardlopen, dus dan komt ie naar me toe, schattie, ik ga even weg, en krijg ik een kus. Volgens hem hebben we nooit ruzie, ik alleen met hem… :think: En soms is ie weer lief. Maarja, als hij me de komende jaren niet kan bieden wat ik wil, dan weet ik het dus niet zo goed.
Maar als het uit zou gaan hier om, dan duurt het ook nog lang, want dan zou ik eerst weer iemand tegen moeten komen, toch even een tijdje samen zijn, samenwonen. Dan ben je ook weer zo een paar jaar verder. Dus ik vind het erg lastig even. Zit even een in een dipje denk ik.
Misschien wordt het wel beter als we aan t eind van het jaar verhuisd zijn, ik weet het niet. Soms verlang ik ook wel eens naar het alleen zijn, hebben jullie dat ook wel eens?
Succes met je sollicitaties!! Spannend!
Lijkt inderdaad zo Noekie dat mensen met de meeste verantwoordelijkheid het minst doen, dat is bij mijn collega nu ook, heel irritant. Vooral omdat bij ons nu de studenten een beetje de dupe lijken te worden… maar goed ik heb maandag nog om iets recht te breien en lukt dat niet dan moet mijn leidinggevende maar eens kijken. Ik blijf me natuurlijk wel 100% inzetten maar heb me wel voorgenomen dat bepaalde dingen niet mijn probleem zijn. Mijn collega met meer verantwoording verdiend meer dan ik en zij werkt 3 dagen en ik fulltime, dus mag zij zich ook druk gaan maken om dingen, daar wordt ze voor betaald. Hopelijk kan ik dat een beetje vasthouden…
Gek hoor dat de assistent clustermanager de telefoon niet op nam, de dag dat je mee liep. Je zou denken, als ze toch zit te praten dan neem je hem toch even op. Ikzelf neem altijd de telefoon op, behalve als ik overleg heb op mijn kamer maar heb ik een kletspraatje met iemand dan zeker wel.
Ben je alweer een beetje meer opgeknapt Noekie? En hoe is het gegaan toen de kids bij je waren, ben je die dag een beetje doorgekomen?
Leuk Liz dat je er gaat kijken of je je om kan laten scholen naar tandartsassistent. En wat duurt de opleiding kort, dat is fijn! Hopelijk kan de uwv de opleiding vergoeden. Spannend
dat je maandag meer hoort over een sollicitatie. Fijn dat zij enthousiast waren dat geeft een goed gevoel. Als je werk hebt zou je dan de omscholing tot tandartsassistente nog steeds willen?
Ik werk bij de universiteit in Utrecht bij het International Office. Wij begeleiden studenten die tijdelijk in het buitenland willen studeren en studenten die vanuit het buitenland hier tijdelijk komen (half jaar/jaar). Omdat studenten hier een eigen keus in hebben, hebben we eigenlijk altijd te maken met gemotiveerde studenten en vooral het studentencontact vind ik erg leuk.
Wat vervelend Noekie dat je ruzie hebt zodra je het woord kind of baby laat vallen. Dan kan je er niet echt makkelijk over praten met je man want je hebt ook niet steeds zin in ruzie… lastig. Kan me voorstellen dat je er ongelukkig van wordt en dat je af en toe niet weet wat je moet. Het is ook moeilijk dat jij het al wel heel graag wil maar je man nog niet en je niet weet wanneer hij het wel zou willen. Het dipje wat je nu even hebt kan ik me goed voorstellen ook en omdat je er niet heel makkelijk over kan praten met je man is het misschien nog wat lastiger… Hopelijk veranderd er na de verhuizing iets, dat hij anders gaat denken en er naar toe groeit? Nu zijn jullie nog druk met de verbouwing en voorbereiding en dat geeft hem misschien ook niet voldoende rust om er (rustig) over na te denken?
Verlangen naar het alleen zijn heb ik eigenlijk nooit, ik vind het heerlijk zo samen maar verlang ook erg naar een kindje en merk dat ik af en toe moeite heb als er iemand om me heen zwanger is. Niet eerlijk want ik het gun het die andere persoon natuurlijk maar toch komt dan dat gevoel dan om de hoek van ‘dat wil ik ook’…
We zijn niet getrouwd, dus hij is niet mijn man Zelfs daar zie ik voorlopig niks gebeuren. Nu hoef ik niet perse te trouwen, maar zijn moeder en vooral de oudste zus zijn erg gelovig en daar zullen we dus wel voor moeten trouwen voordat we aan kinderen beginnen ben ik bang. Voor de verhuizing hoeft er trouwens niet al te veel verbouwd te worden. Ze zijn alleen bezig met de badkamer nu, nu schoonouders er nog wonen, dat vonden ze handig ofzo.
Waarom kan ik geen vent vinden die ook op tijd kinderen wil? :?
Noekie…Tja dat is echt heel klote als hij er ook niet eens over wil praten, dan kan je helemaal niks…En ja als je eerst weer op zoek zou moeten naar een andere man dan ben je nog langer bezig.
Misschien dat als jullie eenmaal verhuisd zijn je er weer eens rustig over kan beginnen, en ik zou hem in ieder geval wel duidelijk laten weten hoe jij je er nu bij voelt…ookal wordt het dan ruzie maar dan weet hij het wel.
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je er erg mee zit en dat je op deze manier begint te twijfelen aan alles omdat jullie niet hetzelfde denken over de toekomst, misschien dat het hem dan wakker schud!
Want als je maar wacht en wacht en er nooit over praat dan wordt jij ook dood ongelukkig…
En tja er is altijd nog de optie om natuurlijk stiekem te stoppen met de pil maar ja dat zou ik nooit kunnen omdat een kindje krijgen echt iets van je samen is en dat begint al met het stoppen van de pil.
Maar goed er zijn genoeg vrouwen die het wel op die manier doen en vaak als ze dan zwanger zijn is de man er ook blij mee…Mannen zijn moeilijk in het vooruit denken!
Nou heeel veel succes en ik hoop dat je eruit komt!
Vlinder…Wat een super leuke baan heb je zeg, klinkt goed. En ja ik pak gewoon alles aan om weer aan de slag te kunnen dus vandaar ook die omscholing, en ja als UWV hem vergoed ga ik hem wel zeker doen…Maar ja het ligt er wel aan of ik dan al wel of niet een baan heb en of het kan enzo, dus blijft puur afwachten!
Hij weet hoe ik me erbij voel en hij weet dat ik het vervelend vind enzo en heb m ook al eens gezegd dat ik niet weet wat ik moet enzo. Maarja, er komt niks zinnigs uit hem en al helemaal geen termijn.
Stoppen met de pil zonder zijn toestemming zou ik nooit kunnen. Ik ben erg slecht in liegen, dus dat gaat m niet worden haha. Ik wil ook dat hij graag wil enzo en hoewel ik wel denk dat hij het kindje met open armen ontvangt mocht het per ongeluk gebeuren, ik wil me niet de rest van mn leven schuldig voelen, dat kan ik echt niet… Dus dat is geen optie
Nouja, we gaan straks lekker samen gourmetten om even een gezellig avondje samen te hebben vanwege ruzie enzo vanmorgen, dus misschien dat ie er het er dan nog eens over wil hebben, probeer het voorzichtig hoe hij het ziet, de toekomst en of hij me enige termijn kan geven of iets. Dat heb ik nodig namelijk, dan heb ik iets om naartoe te leven, ook al is dat 2 jaar. Beter dan niets!
Noekie…Nee dat zou ik dus ook niet kunnen hoor om het stiekem te doen, goed dat jij er ook zo over denkt!
Nou ik hoop dat het wat uithaalt vanavond, en inderdaad dat heb je nodig…een termijn, dan weet je waar je aan toe bent! Als er iets klote is dan is het onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent…
Nou ik hoop dat ie een goed antwoord kan geven, we horen het wel!
Niet echt over gehad meer. We hebben een film zitten kijken tijdens het gourmetten. We hebben in ieder geval een gezellige avond gehad, dat is ook fijn
Eerst maar eens op mijn nieuwe baan storten en daarna op de verhuizing en dan hopelijk in 2012 betere vooruitzichten op baby-gebied
Oeps… sorry Noekie, ik dacht dat je getrouwd was, foutje…
Fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad gisteren, zeker na de ruzie die jullie hebben gehad is het altijd goed zo’n avondje.
Benieuwd Liz wat het UWV zegt als je vraagt voor die opleiding. Mijn vriend was in juni bij het UWV en vroeg om omscholing maar hier doen ze daar nogal lastig over wat betreft bezuinigingen, dus dat ging niet door. Hopelijk gaan ze bij jou wel akkoord.
Met mijn werk zitten we in een re-organisatie en ik heb afgelopen week gehoord dat het nog niet zeker is dat ik mijn baan kan houden vanaf 1 oktober. Er gaat wel gekeken worden naar vervangend werk maar hoe en wat weet niemand en zekerheid op vervangend werk kunnen ze niet geven. Dus dat is een beetje minder vooral omdat mijn vriend ook een uitkering heeft hoop ik echt niet dat ik ook ineens thuis kom te zitten. Wel gezellig zo met elkaar maar op die manier niet helemaal de bedoeling.
Noekie…Nou fijn dat jullie in ieder geval een leuke avond hebben gehad, is ook belangrijk.
En ja eerst maar met je baan beginnen en verhuizen en dan maar een termijn vragen aan je vriend…hopen dat het dan snel kan gebeuren!
Vlinder…Oh das balen, nou hopen dat je toch kan blijven!
Ja dat van mij wordt dan vergoed vanuit het actieplan jeugd werkloosheid, omdat ik onder de 27 jaar ben…en als je baangarantie bij een opleiding hebt dan heb je wel veel kans.
Dus we zullen zien!
Vandaag babyshower van mijn schoonzus (is in september uitgerekend)…ben benieuwd wat ze er van vind haha!
Nou, zondag heeft mn vriend me nog mee uit eten genomen, dus dat was ook fijn En we hebben het een beetje over kindjes gehad en hij heeft heel serieus aangegeven dat ie 3 kindjes wil :inlove: (ik wil er 4, dus dat moet goed komen ;)) En ik heb aangegeven dat ik volgend jaar rond mijn verjaardag (dan word ik 28 ) toch echt wil stoppen met de pil en hij reageerde daar niet echt negatief op zeg maar. Dus ik heb hoop
Ik laat het onderwerp voorlopig even rusten, eerst nieuwe baan (2 september wordt mijn 1e dag trouwens!! Kan ik meteen trakteren, de 1e ben ik jarig haha) en verhuizing en dan in het nieuwe jaar weer eens kijken. Ondertussen even aan de bak met afvallen, want dat is ook echt wel nodig.
Wat fijn Noekie dat jullie er nu toch wat over hebben kunnen praten…
Nou dan ga je volgend jaar rond deze tijd stoppen, spannend zeg!!
En hij wil 3 kindjes…nou dat is netjes toch haha!
Nou kan je in dit jaar alles even lekker voorbereiden en bezig met afvallen en wennen met je nieuwe baan en je huisje klaar maken en dan komt het vast helemaal goed
Ik mag morgen op gesprek komen bij een bedrijf waar ik een open sollicitatie heb heen gestuurd dus ik hoop dat er wat uit komt
Duimen jullie ff voor me morgenvroeg om 10.00uur?
Ik denk dat het ook helpt als ik het onderwerp nu even laat rusten en even lekker aan mezelf ga werken en straks lekker huisje inrichten enzo en dan hopelijk eind 2012 of begin 2013 zwanger mogen worden We zullen zien hihi.
Leuk dat je op gesprek mag komen!! Heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen tussen 10 en 11!!! Wat voor bedrijf / wat voor werk gaat het om?
Eindelijk ben ik er ook weer. Druk bezig met de laatste regeldingetjes voor de vrijgezellendag voor mijn zus zaterdag en haar trouwdag over 2 weken… erg leuk overigens, heb er superveel zin in!
Wat fijn noekie dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je vriend wel aangegeven heeft dat hij graag kindjes wil en nog wel 3 ook, dus hij denkt er wel over na… Goed dat je het nu even laat rusten en je je gaat richten op je nieuwe baan en de verhuizing en dan in het nieuwe jaar weer verder kijken.
Wat leuk dat je 2 september gaat beginnen en dan gelijk trakteren, dat is een leuke binnenkomer hihi!
Spannend weer Liz, tuurlijk ga ik voor je duimen om 10 uur morgenochtend. Op wat voor functie ga je dit keer solliciteren?
Ivm de re-organisatie ben ik nu ook een beetje om me heen aan het kijken en oriënteren dat stel dat ik op straat kom te staan ik al een beetje weet wat ik zou willen doen. Wie weet kom ik binnenkort wel een hele leuke functie tegen… ik hou mijn ogen open in ieder geval Mijn vriend is ook weer druk aan het solliciteren, hij is het thuis zitten nu echt zat, dus dat vind ik ook fijn. Het UWV wordt ook strenger, zij gaan hem nu koppelen aan functies, ook al zijn dat functies die niet bij zijn achtergrond passen en dat wil hij een beetje voor zijn als het lukt. Ik ben weer lichtjes positief dat hij mss wel redelijk snel werk vindt.
Noek, fijn dat jullie een keer goed gepraat hebben, en hij zal toch zelf ook wel beseffen dat ie geen jaren meer kan wachten als ie drie kinderen zou willen
Liz, ik duim voor je hoor! Hopen dat het goed gaat nu!
En Vlinder, misschien is de druk op de ketel voor je man wel goed, dan moet ie ff flink aan de bak met solliciteren, hopelijk met goed resultaat!
Ben ook weer terug van vakantie! Lekker start hier… aanmelden en meteen niks van me laten horen. We zijn een weekje naar Texel geweest. Redelijk weer gehad gelukkig. Zelfs een paar dagen naar het strand geweest. Na al de regen van de afgelopen tijd was dat wel even lekker.
Net nog even gebeld naar het bedrijf waar ik graag zou willen gaan werken. Over een maandje weten ze of ze iemand extra aan kunnen nemen. Hij was in ieder geval positief over mij. Dus als de ruimte er straks is zie ik dat wel goed komen. En dan… spiraal eruit! Haha! :lol: Nou ja, misschien niet meteen. Maar uiteindelijk wel natuurlijk. :shifty: Want dat was het doel. Ik mag zwanger worden van hub als ik weer wat vast inkomen heb. :oops: De komende maand nog maar lekker verder freelancen dus.
Ik las dat ik niet de enige ben die met een baan bezig is. Succes allemaal! En dan hopelijk snel zwanger mogen worden.
Liz, hoe ging je gesprek vandaag? Volgens mij hebben we met elkaar aan je gedacht dus wie weet heeft dat geholpen…
Zou leuk zijn Naatje als je bij het bedrijf zou kunnen komen waar je graag zou willen werken. Goed om te horen dat ze positief zijn en dat ze contact met je opnemen als ze iemand aan kunnen nemen.
Wat heerlijk dat je op Texel bent geweest! Fijn hoor om er even uit te zijn.
Gezellig dat je er ook weer bent Esther, kan je voorlopig nog even genieten van de vakantie of begint je studie binnenkort weer?
Willen jullie mee duimen dat het zaterdag droog is? Op de KNMI website zag ik dat ze 90% kans regen verwachten :x . We hebben zaterdag de vrijgezellendag van mijn zus en hebben een bootje gehuurd, dus zou het fijn zijn als we lekker kunnen varen. Wel met slecht weer garantie dus dat is prettig maar toch… dit leek ons heel erg leuk dus willen we natuurlijk ook graag dat het door kan gaan…
Hebben jullie wel een back-up plan Vlinder? Voor als het echt zulk slecht weer wordt? Nouja ik hoop met je mee! Zou toch een stuk lekkerder zijn
Ik ben deze week nog gewoon vrij, dan 2 weekjes naar Frankrijk met mn man en dan begint in de week van 1 september mn studie en werk weer… maar de 1e week is een peuleschil, 1 dagje werken en 1 college Om er weer een beetje in te komen zullen we maar zeggen. Heb er zachtjes aan wel weer een beetje behoefte aan, een stukje uitdaging!
Naatje, lekker hoor Texel! Altijd wel een fijn eiland om lekker uit te waaien. Hopelijk hoor je snel meer van dat bedrijf?!
En Liz… Let us know?!