Ik hoop het ook Esther. Zou wel fijn zijn om wat zekerheid in het vooruitzicht te hebben. Wat voor studie volg je?
Ik studeer Rechtsgeleerdheid (Nederlands recht zegmaar )
Dat is echt totaal iets anders dan ik heb gedaan… Vind je het leuk? En hoe lang moet je nog?
@Naatje wrote:
Dat is echt totaal iets anders dan ik heb gedaan…
Nou maak je mij ook nieuwsgierig
Ja, ik vind het wel erg leuk, soms een beetje droog, maar ik hou vooral van het argumenteren en dat het niet zo zwart wit is als bepaalde regels lijken te zijn. Tis maar net hoe je ze uitlegt zegmaar
Ik start nu met het 3e jaar van mn bachelor. Aangezien we in december willen starten met onze kinderwens zou ik eventueel zwanger af kunnen studeren van mn bachelor en dan start ik een half jaar of een jaar later met mn master. Voor hetzelfde geld duurt het een tijdje voor ik zwanger word en dan start ik gewoon direct met mn master en dan doe ik er zo nodig twee jaar over ipv één. Heb er lang over nagedacht of het wel verstandig is… deze planning, maar mn man en ik zijn al een tijd aan het uitstellen en hebben hier uiteindelijk toch wel het prettigste gevoel bij. Het zal wel pittig worden, maar gelukkig leer ik heel makkelijk, dus we hebben zoiets van we zien wel. Het is toch ook niet helemaal te plannen…
Hoi meiden, even snel een berichtje vanaf mijn werk… heb nogal last van werkontwijkend gedrag haha!
Vanavond ga ik kijken voor een back-up plan. We zitten te denken aan Glow in the Dark midgetgolven of ander bowlen. Dat is allebei binnen. Maar als het zaterdag droog is gaan we toch varen, nemen we paraplu’s mee en dan zien we het wel.
Lekker Esther dat je deze week nog vrij bent en ook nog heerlijk 2 weekjes naar Frankrijk gaat, fijn joh! Wat begin jij heerlijk rustig met 1 dagje werken en 1 dag college. Kan me voorstellen dat je wel weer behoefte begint te krijgen aan een stukje uitdaging.
Ik kom vandaag niet echt op gang, maar hoef maar tot half 4 te werken. dus het schiet al op ;). Mijn laatste dagje alweer deze week dus dan komt de rest wat vandaag niet lukt maandag wel weer.
Esther, ik heb vooral creatieve studies gedaan. Een paar jaar kunstacademie en uiteindelijk productontwerpen. Nu werk ik als grafisch vormgever. Dus echt helemaal anders dan wat jij doet.
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer hier :think:
Ik zal proberen vanavond wel even te reageren. Zit nu op mijn werk :shifty:
Ow Naatje! Maar dat lijkt me ook superleuk zeg Wat ontwerp je dan zoal? Of is het van alles en nog wat?
Ik heb voordat ik met rechten begon een jaar Creatieve Therapie gestudeerd met als richting Drama en daarbij dramalessen gegeven en jaren gedanst en danslessen gegeven en hou nog steeds wel van creatief bezig zijn, maar ik kan de wat zakelijke kant van mijn studie nu toch ook wel erg waarderen moet ik zeggen. Denk ook dat ik met een creatieve opleiding in de regio waar ik woon ook weinig kans op een baan zou hebben
Ik maak nu vooral huisstijlen (logo, briefpapier, visitekaartjes etc.) en websites.
Zo meiden ben er weer haha…
Het gesprek ging heel goed gelukkig, dus bedankt voor jullie duimen!Heb er een goed gevoel over en het klikte leuk en het bedrijf was ook erg leuk!
Het is een adviesbureau die advies geeft over alle financiele zaken, dus hypotheken,verzekeringen, pensioenen etc. Heel breed dus, met binnen en buitendienst functies.
Over 2 weken komt de directeur terug en dan krijg ik dus over 2/3 weekjes te horen of ik aangenomen wordt en wanneer ik kan beginnen, maar het gesprek liep lekker gelukkig!
Die functie bij het uitzendbureau is bij een marketingbureau, functie is managementassistente en daarvoor zit ik bij de laatste 3 dus daar hoor ik ook zsm wat van!
Spannen dus allemaal!
Hier verder ook alles goed, kleine meid is aldoor super lief en gisteren lekker gezwommen! Mijn zusje gaat misschien ook eind dit jaar stoppen met de pil dus misschien zijn we samen zwanger…dat lijkt ons namelijk zooo leuk!
Vlinder…Ik duim dat het zaterdag droog is, wij willen eigenlijk ook wat leuks doen met Lesley dus hoop het ook voor mezelf haha!
Esther…Dat moet lukken qua planning toch met de kinderwens, komt vast goed!
En lekker dat je nog op vakantie gaat!!
Naatje…Ook leuk beroep zeg!En hopen dat je over maandje goed bericht krijgt dan!
Wij zijn ook al even weer terug van vakantie!
Even zwaaien dus, ik lees later weer bij, heb een paar heel slechte dagen gehad thuis, tikkie depressief. Medicatie voor. Gaat nu beter.
TOt later!
Meiden, ik denk dat ik mij hier af moet melden. Ik heb hier eigenlijk niet echt meer iets te zoeken :shifty: aangezien VL en ik al zijn begonnen :inlove:
Ik wens jullie allemaal veel succes met het wachten!
:-*
Reat…Dat klinkt niet goed meid!Sterkte…
Becky…Wat leuk dat jullie zijn begonnen, succes en hopelijk ben je snel zwanger!!
Becky Ik had het al gelezen… spannend! En vooral erg leuk! Je komt het toch wel even vertellen als je zwanger bent hè?
Reat… Vervelend joh, hopen dat je je snel wat beter voelt!
Ik ga vanav uit eten met familie en mn vaders verjaardag vieren en morgen vertrekken we voor onze vakantie… dus ik ben er voorlopig ff niet (weekje of 2) Veel plezier allemaal, rammelse en tot dan
Eshter, tuurlijk kom ik het je vertellen! :-*
Fijne vakantie Esther!!
Super Becky dat jullie zijn begonnen, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn…
Gisteren had ik de vrijgezellendag van mijn zus. Heerlijk gevaren en 's avonds uit eten geweest. Mijn zus (en iedereen die er bij was) heeft zo genoten op de boot, superleuk! Jammer dat het wel ging regenen maar ach… we hadden paraplu’s bij ons en omdat we zoveel lol hadden hebben we weinig van de regen gemerkt.
Nu op naar haar trouwdag eind van deze maand, ik ben er klaar voor hihi!
Esther, fijne vakantie!
Reat, succes!! :dance:
Klinkt goed Vlinder, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!Nu op naar de trouwdag haha!
Hier gaat alles goed verder! Kleine meid is aldoor super lief en vandaag komen mijn ouders weer terug van 3 weken Kreta, komen gezellig eten…Kan Lesley eindelijk weer met opa en oma knuffelen haha!
Nog 3 maandjes…hahah
Nou wat is het hier rustig zeg… :?