Ei-rammelaars Deel 11

Dit topic is bedoeld voor meiden die graag zwanger willen worden, maar om diverse redenen nog moeten/willen wachten! Kom gezellig mee kletsen als je in hetzelfde schuitje zit om samen te wensen en te wachten en die eierstokken te laten rammelen met elkaar!





Een nieuw deel, met een nieuw lijstje!









Voorstelrondje:



DarkAngel:

Ik ben Monique, 29 jaar, 9 jaar samen met Michael (nog niet getrouwd) ook 29 jaar. We wonen sinds augustus 2009 in Culemborg, daarvoor mijn hele leven in Meppel. Dochter Sarah is geboren op 20 juni 2006 en zoon Kevin op 20-10-2008. Ik ben al vanaf de geboorte van Sarah thuisblijfmoeder.



Reat

Ik ben inmiddels 27, bijna 12 jaar bij mijn man, waarvan wij er dit jaar 6 getrouwd zijn. Onze eerste kindjeswens werd bijna 4 jaar geleden vervuld met een prachtige dochter. We wilden graag vrij snel een 2e, al hadden we niet zó snel op onze 2e gerekend. Na 38 weken werd onze stoere zoon geboren. Wel hebben we met hem erg veel zorgen gehad. Hij is nu een gezonde kerel van bijna 3. Op drie dagen na precies 13 maanden na zijn zus geboren. Wij weten dus nog niet of we gaan toegeven aan onze 3e kindjes wens.



Vlinder75

Ik ben (bijna) 36 jaar en in december gestopt met de pil ivm constante migraine. Begin van het jaar lastige onderzoeken gehad ivm schildklierproblemen, maar inmiddels goed nieuws gekregen :smiley: We hadden besloten om eerst mijn lichaam tot rust te laten komen en dan in de loop van het jaar zwanger proberen te worden, maar omdat het nu eigenlijk allemaal erg goed gaat met me merk ik dat ik toch wel heel erg graag nu zwanger zou willen worden, zeker wat betreft mijn leeftijd. Mijn vriend is op dit moment werkloos en wil graag wachten met kindjes totdat hij weer werk heeft. Dus ik wacht geduldig af ook.



Noekie

Ik ben Janneke, 26 jaar en woon in Heemskerk. Ik heb al jaren een kinderwens, maar de situatie was nooit handig. Inmiddels woon ik bijna 3 jaar samen met mijn vriend en voor mij is de situatie nu wel goed. Helaas is mijn vriend er nog niet aan toe en dus zal ik nog moeten wachten en hopen dat hij snel zich snel zal bedenken!



Esther

Ik ben Esther, 21 jaar oud en woon in Zeeland. Vorig jaar mei ben ik getrouwd, op de dag dat ik dit schrijf (26 mei!) precies een jaar! We zijn ruim 5 jaar samen. Ik ben momenteel nog druk aan het studeren en werk daarbij één dag in de week. We wachten nog even met onze kinderwens tot het eind van mijn studie in zicht is en ik in geval niet uitgerekend kan zijn tijdens het afstuderen.



Becky

Ik ben becky, ben 29 jaar. Mijn vriend en ik zijn in november 2 jaar bij elkaar :inlove: We kennen elkaar alleen al 12 jaar. Hij is mijn beste vriend :inlove: en nu dus ook tevens mijn liefje :inlove: We zijn afgelopen maart verhuisd naar een koopwoning en zijn dus nog druk bezig met klussen in huis. Als dit allemaal een beetje rustig word, dan gooien we de pil de deur uit. Al vind mijn vriend het niet erg als het nu al zou gebeuren :lol: Het wordt voor ons allebei ons eerste kindje.



Liz

Ik ben ‘Liz’ en ik ben 23 jaar oud, woon in het hoge Noorden samen met mijn man en mijn dochter Lesley die is geboren op 06-07-2010.

Inmiddels ben ik bijna 6 jaar samen met mijn man en we zijn allebei toe aan een 2e wondertje… Echter ben ik door de kredietcrisis mijn vaste baan kwijt geraakt en wacht ik dus even op nieuw werk en dan gaan we eind dit jaar stoppen, en dat vinden wij ook een mooi leeftijdverschil tussen de 1e en de 2e!





Wil je op het lijst, heb je extra informatie of een voorstel-verhaaltje? PB mij dan even!

Meld :mrgreen:



Kom straks nog wel even reageren, nu gauw naar mijn werk :shifty:

Noekie, lijstje is erg mooi! :thumbup:

Mijn leeftijd is 29 :wink: en we stoppen oktober/november waarschijnlijk :shifty:



Dan ga ik nu even werken :mrgreen:

Werkse! Lijstje is inmiddels wat meer aangevuld :smiley:

Mooie lijstjes hoor, zo met die plaatjes op de achtergrond! Knap gedaan :slight_smile: Ik heb je al een PBtje gestuurd!

Dank je wel :smiley: Heb er een beetje mee zitten knoeien en toen kwam ik erachter dat je de rasterlijnen in excel weg kan halen en ook nog dat je een achtergrond erachter kan zetten, dan alleen nog even netjes uitknippen in ander programmaatje en dan uploaden en klaar :wink:

Ik zal vanavond even kijken of ik ook iets leuks kan neerzetten over mezelf :lol:



Ik zit nog steeds op mijn werk maar kan me toch zo slecht concentreren en het enige waar ik aan kan denken is die snickers in de automaat beneden :doh: :drool:



Maar nog anderhalf uur en dan mag ik weer lekker naar huis. Dan ga ik even mijn mijn vriend lekker de stad in en even lekker romantisch ergens wat eten en daarna winkelen. Gaat waarschijnlijk de Italiaan worden,

want we zijn beide echt gek van Italiaans eten en Tapas :drool:



Nou dan ga ik maar weer even aan de slag. Mischien dat ik vanavond nog even langs kom en anders zondag pas weer waarschijnlijk. Want morgen krijgen we visite en zaterdag gaan vriendje en ik naar de Toppers :dance:



Maar nu eerst langs de automaat :drool:

Meld!



Al een tijdje niet meer meegeschreven, ben niet meer zoveel op internet te vinden.

Sinds maart zijn we begonnen voor een derde kindje.

Verder klopt het lijstje (nog wel, over 2 dagen ben ik 30 jaar) :slight_smile:

Aangepast :smiley: (en vast 30 van gemaakt, anders moet ik over 2 dagen weer hihi)

@Noekie wrote:

Aangepast :smiley: (en vast 30 van gemaakt, anders moet ik over 2 dagen weer hihi)




:mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Becky wrote:



Maar nog anderhalf uur en dan mag ik weer lekker naar huis. Dan ga ik even mijn mijn vriend lekker de stad in en even lekker romantisch ergens wat eten en daarna winkelen. Gaat waarschijnlijk de Italiaan worden,

want we zijn beide echt gek van Italiaans eten en Tapas :drool:




Das toevallig! Wij gaan ook lekker uit eten, en ook nog es Italiaans HMMMM :mrgreen:



En hoe was de Snicker? :wink:



En DarkAngel: Hopen dat je snel zwanger bent dan! Succes! Wel spannend weer hoor :smiley:

Oh, die snicker was echt heel erg lekker :drool: Ik was daar echt even aan toe :mrgreen:



Lekker is dat he, Italiaans :drool: Heb er nu gewoon al zin in :lol:

Mooi lijstje noekie :thumbup:!

Als je in het lijstje bij mij nog wil toevoegen dat wij voor een eerste kindje gaan, graag :). M’n leeftijd klopt bijna… wordt volgende week donderdag 36 jaar maar anders moet je hem dan veranderen dus prima zo.



Je hebt gelijk hoor Esther, ik wil ook graag samen voor een kindje gaan dus ik wacht geduldig totdat mijn vriend weer werkt heeft. En inderdaad, het niet gebruiken van anticoncepti zegt wel dat hij er ook niet helemaal tegen is.

Ik geniet in de tussentijd van alle andere kindjes op me heen en klets ik lekker hier mee :slight_smile:

Hallo dames,



Een mooi lijstje…

Maar ik meld me graag af en wil graag van het lijstje af.

Als ik zwanger ben zal ik me misschien wel melden bij zo’n maandtopic. Tot die tijd wil ik niet openlijk neer zetten wanneer, hoe & wat.

Dit komt doordat we ons 2e kindje/meisje hebben verloren in november na 20 weken zwangerschap.



Ik vind het zo al spannend, laat staan als ik straks weer eens zwanger ben.

Als ik er aan toe ben dan kom ik het wel hier of daar melden…



Succes allemaal met wachten en rammelen…

Anita, heel veel sterkte meis :hug:

Ik zal straks de lijstjes even updaten/aanpassen. Heb zo eerst een sollicitatie!! zenuwachtig

Spannend Noekie! Ik zal voor je duimen!

Tnx :smiley:

Heb 'm om 10.00 uur, moet hier even voor half 10 weg! Zit nu te ontbijten :stuck_out_tongue:

Wat is het voor baan?



Ja, iontbijten is een slim idee :wink:

Bij een kinderdagverblijf, voor 2 dagen en een 3e dag eventueel als inval of om de week. Ben op woensdag en donderdag gastouder. Momenteel meer dagen, maar vanaf september wil ik ma/di en af en toe op vr buitenshuis werken.



Ik vind t erg leuk om gastouder te zijn, maar na een jaar fulltime thuis dat doen, mis ik toch wel collega’s en het gewoon uit huis zijn. Soms voel ik me wat simpel ofzo, weet niet hoe ik het moet omschrijven :slight_smile: