Naar welk festival ben je geweest?
Ik ben aangenomen op een kinderdagverblijf voor maandag & vrijdag. Op woensdag & donderdag ben ik gastouder hier thuis en op dinsdag werk ik als bemiddelingsmedewerker en alles er omheen voor mijn eigen gastouderbureau. Lekker druk dus als alles straks loopt, maar is ook wel eens lekker en wat meer inkomen is erg welkom
Ik begin waarschijnlijk over een weekje of 2, vanwege het aanvragen van een VOG wat altijd wel even duurt. Pas als ik die binnen heb, kan ik beginnen. Is wel even fijn nog. Even de tijd nog om alles hier weer op te ruimen, te wassen, etc. Fotoās uitzoeken, fotoboeken maken, dvdtje maken van alle filmpjes wil ik ook allemaal doen, dus daar heb ik nu mooi de tijd voor
Ben er vanmiddag trouwens niet (moeder heeft gister een kitten opgehaald, dus ik moet even kijken, en meteen wat fotoās laten zien!) dus lijstje aanpassen wordt morgen.
Vakantie was heel mooi! We waren op cruise naar Noorwegen (gelukkig niet Osloā¦) en Spitsbergen. Erg mooi allemaal!! Dolfijnen saltoās zien maken in het wild, walvis onder zien duiken, waarbij de staart prachtig omhoog kwam, geweldig! Verder rendieren gezien en allerlei vogels. Helaas geen ijsberen gezien. Maar het was een prachtige vakantie!!
Dat klinkt allemaal leuk je nieuwe baan en de vakantie, fijn dat het zo mooi wasā¦
En inderdaad druk druk zo met je werk in de week, ga je wel weer minder werken wanneer je een kleintje zou krijgen?
Succes bij de kitten!
Vlinderā¦Succes met bijkomen hihi, fijn dat het gezellig was!
Als ik zwanger ben, hopelijk over een jaar of 2, wil ik stoppen als gastouder. Als mijn gastouderbureau dan heel goed loopt ga ik alleen dat 2-3 dagen doen en als dat niet voldoende is als inkomen blijf ik bij het kinderdagverblijf werken en combineer ik dat met mijn gastouderbureau. Dat is in ieder geval de planning
Ik wil in ieder geval maximaal 3 / 3,5 dagen werken. Dan hoeven de kinderen ook maar 2 dagen (vriend wil dan graag een papadag) naar opvang en dat vind ik net mooi verdeeld.
We zijn naar Rockit Open Air geweest. Voor mij voor het eerst maar was superleuk! Heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu nog lang niet moe ben. Niet heel handig want de wekker gaat weer om half 7. Ben morgen alleen op mijn werk dus kan wel echt rustig aan beginnen zo die eerste dag van de week.
Je gaat drukke weken krijgen Noekie. Leuk hoor daar niet van maar misschien best even wennen in het begin. Wel fijn om het nog even rustig aan te doen omdat je pas kan beginnen als je je VOG binnen hebt. Kan je inderdaad nog even van alles doen want als je eenmaal begonnen bent komt dat er misschien niet meer zo snel van.
Wat leuk dat je moeder een kitten heeft, heb je lekker kunnen knuffelen met hem/haar? Altijd schattig jonge diertjes
Wow!! Dolfijnen saltoĆ¢ā¬ā¢s zien maken en een walvis onder zien duiken, lijkt me echt prachtig! Echt veel gezien hoor, leuk! Komende week schijnt het in Nederland ook wat beter te worden kan je nog lekker van het zonnetje gaan genieten.
Ja dat is een mooi aantal dagen om te werken Noekieā¦dat klinkt goed!!
En jaaa het wordt mooi weer deze week, heerlijk!!Eindelijkā¦
Ik zit nu ook nog lekker bij huis dus nog even van genieten, lekker met Lesley fietsen en naar het park/kinderboerderij enzoā¦
Vlinder werkse voor vandaag weer!!
Hier nog niks gehoord van sollicitatie, dus nog even afwachten!!
Net even het lijstje aangepast, zodat alles gewoon in 1 lijstje kan, wel zo makkelijk Ook even iedereen eraf gehaald die hier niet meer meeschrijft. Zet ze er wel weer op als ze weer langs komen
Ziet er netjes uit hoor
Dank u
Jammer Liz dat je nog niks gehoord hebt van je sollicitatie. Hopelijk laten ze je niet lang meer in spannend zitten. Ik ga duimen voor je :thumbup: :thumbdown:
Mijn eerste werkdag is best meegevallen, was er ook niet gelijk een hele dag omdat we een crematie hadden vanmiddag .
Vandaag is ook mijn moeder jarig dus gaan we zo bij mijn ouders een bakkie drinken.
Wat is het lekker weer he? Net zelfs nog even in de tuin in de zon gezeten, wat is dat heerlijk zeg!
Ik vond het koud vandaag :roll:
Ben totaal niet lekkerā¦ keelpijn, nekpijn, hoofdpijn, misselijk, draaierig, bleeeeeeeeeh. Moest even naar het gemeentehuis voor VOG, blijkt ie verhuisd te zijn, pfffff, daarna op naar de nieuwe, al die mensen liepen in korte broeken en shirtjes zonder mouwen en ik liep in lange broek en trui en jas :oops:
Moet blijkbaar even wennen aan het weer, is even ander temperatuurtje dan in spitsbergen :lol: Hopelijk morgen weer wat beter en energieker, want moet hier alle vakantiespullen opruimen, wassen draaien, de tuin bijwerken, das zowat een oerwoud nu en woensdag moeten er wel weer kindjes kunnen spelen :mrgreen:
Ik kruip weer op de bank onder mn dekentje, tot later dames!
Ben het niet geworden met de sollicitatieā¦had het al wel verwacht omdat het gesprek een beetje raar verliep, ben er achteraf ook niet zo rouwig om want voelde me er ook niet echt op mijn gemak, dus we gaan gewoon weer door!!
Vlinderā¦Fijn dat je 1e werkdag mee viel, vandaag is het pas lekker weer haha! Net lekker naar kinderboerderij en het park geweest met mijn zusje en met Lesleyā¦heerlijk!Zo nog even in het zonnetje zittenā¦
Noekieā¦Beterschap en succes met de klusjes!
Jammer dat je het niet geworden bent, maar misschien ook maar goed dan als je je daar toch al niet zo op je gemak voelde. Succes met verder zoeken!
Voel me vandaag een stuk beter. Alleen nog last van hoesten en een zere keel. Net van boven tot onder gestofzuigd, wassen gedraaid, opgeruimd. Wil zo eigenlijk nog even de stad in en moet nog in de tuin werken en de woonkamer nog opruimenā¦ Bleeeeeeh :?
Hoi allemaal!!
Noekie, fijn dat je zoān leuke vakantie hebt gehad en supergoed dat je bent aangenomen
En Vlinder jij weer aan het werkā¦ valt wel tegen altijd he na de vakantieā¦ Ik zie er nu alweer tegenop om te gaan werken & studeren, maar dat duurt gelukkig nog 4 weekjesā¦
Liz, jammer zeg, maar idd als je er een ongemakkelijk gevoel bij hebt is het misschien ook wel goed zoā¦ gewoon weer verder op zoekā¦ Heb je wel werk nu? Of momenteel niet?
Ik ben vandaag lekker een paar uurtjes naar een strandje geweest, al trok de zon vanmiddag juist wel wat weg was het toch wel erg lekker. Nu een avondje alleen thuis want mn man moet werkenā¦ vind het maar saaiā¦ zo eens kijken of er nog een leuke film op tv komt.
Ow en weet je wat stom isā¦ het duurt nog maar 4 maandjes voor we gaan beginnen met proberen zwanger te worden en nu heb ik gevoelsmatig ineens het gevoel dat het nog onwijs lang duurt. Ik heb er gewoon zoveel zin in dat de tijd wel lijkt te kruipen :?
Ik wou dat ik zoān vooruitzicht had van 4 maanden Helaas nog geen enkel vooruitzicht hierā¦
Wat jammer Liz dat je het niet geworden bent met de sollicitatieĆ¢ā¬Ā¦ aan een kant beter omdat je je er niet echt op je gemak voelde. Hopelijk komt er snel een andere leuke baan voorbij.
Hoe gaat het met jou Noekie? Voel je je inmiddels weer helemaal goed?
Op mijn werk is het een gekkenhuis. Het huidige collegejaar wordt afgesloten en het nieuwe wordt alweer opgestart en dat betekent dat iedereen ingeschreven moet worden, de introductie moet weer geregeld, huisvesting gereserveerd worden maar natuurlijk ook de roosters. Verder was ik er 3 weken niet en mijn 2 collegaĆ¢ā¬ā¢s die wat dingen zouden doen hebben dat niet gedaan omdat die ene er geen zin in had :wall: en de andere te weinig tijd dus is echt alles blijven liggen. Daar kan ik altijd zo van balen! Mijn collega zit liever te internetten dan dat ze een handje extra uit steekt en dat is dan de Ć¢ā¬ĖcoordinatorĆ¢ā¬ā¢. Maar goed nog 1 dagje en dan heb ik alweer weekend .
Lekker hoor Esther dat je nog 4 weken kan genieten van je vakantie, hopelijk wordt het snel weer lekker zonnig dan is het extra genietenā¦
Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat de tijd voorbij lijkt te kruipen. Dat is vaak zo, gaat er iets leuks aankomen dan duurt het voor je gevoel veel langer voor het zover is dan wanneer het iets minder leuks is.
Noekie, ik zou ook willen dat ik het vooruitzicht van 4 maanden hadā¦ maar helaas hier ook nog geen vooruitzicht. Behalve dat mijn vriend van het weekend zei dat hij niet kan wachten totdat we zelf een kindje hebben. Beetje onhandig reageerde ik iets te gefrustreerd maar daar is wel weer een goed gesprek uit naar voeren gekomen. Niet dat iets veranderd is in zijn standpunt maar dat hij al zo denkt vind ik fijn, het is toch weer een klein stapje voor mijn gevoel.
Vervelend van die collegaās zeg, pffffff. Lijkt wel of de mensen met de meeste verantwoordelijkheid vaak het minste doen ofzo. Toen ik op die meeloopdag was en ik in de pauze even in het āpauzehokā zat, zat daar ook de assistent clustermanager. De clustermanager zelf was er niet, en de telefoon ging. Niemand die hem oppakte. Hij is in een half uur tijd wel 10x gegaan ofzo. Ik snap niet dat een assistent manager dan niet 2 stappen uit het hok doet om de telefoon op te pakken, zelfs in haar pauze, ze zat niet te eten ofzo, ze zat alleen een beetje te kletsen. Of zouden jullie dat ook niet doen?
Voel me nog steeds niet goed, bleeeeeeeeh! Dinsdag ging het wat beter, maar 's avonds stortte ik toch weer aardig in. Woensdag van half 8 tot half 8 gastkinderen hier en ik voelde me echt zo gaar, liep te snotteren, hoofdpijn, keelpijn. Gisteravond om half 8 op de bank gaan liggen en om half 10 naar bed gegaan. Vannacht mega slecht geslapen. Ik denk, ik slaap vast heel goed nu ik zo gaar ben, maar nee hoor, heb de hele nacht liggen draaien en moest om kwart over 6 op, want vandaag van 7 tot half 7 kinderen en dus ben ik nu moe, snotterig en nog steeds een zere keel. Vandaag dus een rustig dagje met de kidsā¦
Gelukkig na vandaag weer weekend, kan ik even tot rust komen en hopelijk ben ik dan maandag weer fris, want dan heb ik gesprek bij mn nieuwe werk. Verder pas weer woensdag aan de slag, dus dat is wel even een fijn vooruitzicht nu.
Noekieā¦Beterschap meid, hopen dat het snel over is!
Vlinderā¦balen van je collegaās, heb ik ook een hekel aan hoor!Maar dat houd je toch in een bedrijf denk ik, er zijn er altijd een paar die weinig uitvreten en een paar harde werkersā¦niks aan te doen helaas!
Estherā¦Tja als je iets graag wilt duurt het inderdaad lang, voor mijn gevoel duurt het ook lang terwijl wij ook al over ruim 3 maandjes er voor willen gaan. Maar op dit moment ben ik druk bezig met werk zoeken dus dan heb ik wat afleidingā¦
En ja tis jammer dat ik het niet geworden ben, maar achteraf had ik het waarschijnlijk toch niet naar mijn zin gehad heb ik het idee!
Druk bezig met verder zoeken maar helaas is er gewoon weinigā¦en waar je op reageert daar reageren gelijk nog 200 mensen op haha!
Wil me misschien wel laten omscholen maar wil dan wel een BBL opleiding doen omdat ik wel inkomen wil hebben, maar ja ook daarbij is het lastig om een werkplek te zoekenā¦
Dus maar heel hard duimen dat er snel iets komt!
Voor hoeveel dagen zoek je een baan?
Ik merkte dat het heel lastig was om iets te vinden voor 2 dagen. Het was bijna allemaal 4 of 5 dagen en tsja, dat zocht ik niet. Als ik nu een baan voor 4 of 5 dagen zou zoeken, zou ik denk ik nog best snel iets kunnen vinden. Al zal ik dan wel snel in Amsterdam terecht komen, daar is nu eenmaal het meeste werk.
Achja, gelukkig heb ik toch wat kunnen vinden voor 2 dagen. Moet daar eigenlijk 3 dagen werken, maar dat gaat pas over een jaar ongeveer in, dus tegen die tijd zie ik het wel weer
Ik wou dat ik zo'n vooruitzicht had van 4 maanden Helaas nog geen enkel vooruitzicht hier...
MMja, kan me voorstellen dat jullie ook graag een vooruitzicht van 3 of 4 maanden zouden willen.. In dat opzicht heb ik ook niets te klagen.
Wat irritant zeg Vlinder van je werk, kun je nog alle toestanden op gaan lossen. Bij wat voor onderwijsinstelling werk je?
Noekie, voel je je al wat beter inmiddels?
Ik ga er maar weer vandoor.. lekker lunchen met een vriendin.
Fijne dag iedereen!
Noekieā¦ik zoek voor 3/4 dagen een baan, 3 dagen zou ideaal zijn maar iets meer of minder mag ook!
En tja ik zit in de regio Noord Nederland en daar is gewoon veeeel minder dan in het westen.
Ben nu aan het bekijken of ik me wellicht kan om laten scholen naar tandartsassistente, is een opleiding van 3 weken die je dan kan volgen met zo goed als een baangarantieā¦hoor woensdag of uwv de opleiding wil vergoeden! Dus maar ff duimenā¦
Estherā¦veel plezier met je vriendin!