Hello!
Ach Noekie, het hoeft in principe niets te zeggen hoor, in principe is binnen twee dagen sowieso wel heel snel toch! Nog even rustig afwachten! En lekker op vakantie, ik las eerst je zin verkeerd alsof er stond: een cruise is niks , maar je bedoelde niks doen hihi
En Vlinder, een dipje… das niet leuk hè. Wel fijn dat je ermee bij je vriend terecht kunt. Ik hoop dat je er een beetje rust in kunt vinden, maar het blijft wel een terugkomend ding ben ik bang.
Ik heb er zelf nu minder last van omdat het starten voor ons is afgesproken en mn man het zegmaar al een soort van in zn planning heeft opgenomen… in die zin, hij zegt vaak als we het over volgend jaar zomer hebben dat ik dan misschien wel zwanger ben. ( :inlove: zo voel ik me dan als het uit zijn mond komt) Het geeft me gewoon rust dat we hebben afgesproken wanneer we gaan beginnen… Hoop dat dat moment voor jullie ook snel komt!
Dat lijkt me ook heerlijk als mijn vriend dat zou zeggen :inlove:
@Vlinder75 wrote:
Lekker Becky dat je over 2 weken vakantie hebt. Gaan jullie nog op vakantie?
…
Ja we gaan heerlijk 2 weken naar Italie :inlove: Kan er nu al naar uitkijken 8)
@Vlinder75 wrote:
Heb zelf vandaag even een mini-dipje omdat ik ineens het gevoel van een kindje willen weer erg heb. Moet echt geduld hebben maar soms kan dat gevoel me ineens overvallen en dat heb ik vandaag. Net even heerlijk gehuild bij mijn vriend en het er opnieuw over gehad, dat lucht dan gelukkig wel op.
Ga lekker een bakkie zetten en met chocola op de bank, dan ziet de dag er morgen vast weer anders uit…
:hug: Meis, begrijp het wel hoor. Toen wij nog niet echt wisten wanneer we ervoor wilde gaan, baalde ik er ook van. Alleen het verschil hier is, dat mijn vriend wel wilde, maar ik nog even wilde wachten.
En jullie tijd komt echt nog wel! Maar soms even lekker huilen mag best :-*
Ben nog steeds niet gebeld… En ze hadden echt gezegd, woensdag of donderdag word je gebeld… Kantoor is nu waarschijnlijk al dicht… pffff
Hè, das stom, altijd zo irritant als mensen zich niet aan hun beloftes houden!
Net gebeld, ik mag voor een 2e keer komen. Twee van de 3 mogen terugkomen. Volgende week donderdag ga ik dan van 9-16 uur op de groep meedraaien.
Ze vonden het een prettig gesprek met me, maar vonden me wel wat afwachtend. Ik heb in het gesprek ook eerlijk aangegeven dat ik iemand ben die in het begin wat terughoudend is en mijn plek moet vinden. En ja, met 4 mensen tegenover je… met vragen van alle kanten, tsja kweetnie, maar ik vind dat doodeng :shifty:
Maargoed, ik ben benieuwd wat donderdag gaat brengen! Kan ik helaas niet zwemmen Vrijdagochtend gaan we op vakantie, dus had ik t zwemmen voor de donderdag gepland, dus dat vind ik wel erg klote eigenlijk, maargoed. Tis voor een nieuwe baan, dusja
Alles voor het goede doel hè Maar super goed dat je in ieder geval verder mag! Gewoon je best doen donderdag en meer kan je toch niet doen.
Ik zal komende week niet op het forum zijn, want ga mee als leider op een jeugdkamp van zaterdag tot zaterdag. Vandaag de laatste dingetjes regelen en klaarmaken en dan kunnen we er weer tegenaan!
Groetjes
He, wat leuk
Ik ben van 15 t/m 30 juli op vakantie! Dus dan ben ik er ook niet
Lief jullie berichtjes, dank jullie wel ! Merk vandaag dat ik me alweer wat beter voel, gisteren nog een off-day en veel moeten huilen maar vandaag is alles weer leuker
Mijn vriend begrijpt mijn gevoel wel maar blijft toch achter zijn beslissing staan om eerst werk te vinden. Aan een kant logisch hoor maar ik ben wel al 36… stel het lukt niet ineens en dan ben je natuurlijk nog 9 maanden zwanger, dan ben al gauw weer een jaar verder. Mag toch hopen dat hij dan werk heeft gevonden omdat hij anders ook in de bijstand zal komen.
Aan de andere kant geeft hij ook regelmatig een kusje op mijn buik en zegt dan dat daar straks een wondertje in zal groeien. Dus best heel dubbel dus… maar mijn gevoel is weer wat rustiger en voor nu is dat erg fijn.
Wat goed Noekie dat ze gebeld hebben en dat je donderdag mee mag draaien, super :thumbup: ! Zal best even spannend zijn maar het wordt vast een leuke en toch ook wel leerzame dag. Wel lastig dat je niet kan zwemmen dan maar het is inderdaad voor een nieuwe baan…
Wat leuk Esther dat je als leider mee gaat op een jeugdkamp, veel plezier! Ik zal komende week ook niet op het forum zijn omdat we een paar daagjes weg gaan. Daarom nu alvast veel succes voor donderdag Noekie en daarna een hele fijne vakantie, lekker ontspannen en genieten.
Zo, ik heb vandaag mijn meeloopdag n.a.v. mijn sollicitatie. Heb er weinig zin in eerlijk gezegd, ik zit vol met vakantiestress, er moet nog zoooooooooveeeeeeeeeeeeeeeel en nog een jarige, dus cadeautje regelen, badmeubel moet nog opgemeten worden in de winkel i.v.m verbouwing van de badkamer als we op vakantie zijn en de was en t huis opruimen en en en en pffffffffffff En morgenochtend om 6 uur rijden we weg!!! Dus vanavond moet alles ingepakt zijn, moeten er iets van broodjes gehaald zijn voor onderweg, gesmeerd, belegd, etc. Drinken niet te vergeten.
Dusssssssssssss, ik ben toe aan vakantie… 8)
Dat klinkt inderdaad erg druk Noekie! Ik hoop maar dat je alles op tijd geregeld kan hebben.
Geniet in ieder geval van je vakantie meis! :-*
Wat is het rustig hier?
Heey!
Ja erg rustig, Noekie is op vakantie?! Ik ben sinds zaterdag weer terug, maar was helemaal vergeten weer eens te posten Gaat allemaal prima hier, wel een cyclus waar geen touw aan vast te knopen is, maargoed das niet zo erg …
Hoe is het Becky? Al helemaal startklaar?
Zo… ik ben ook weer thuis
We zijn naar de Kempervennen geweest, zo heerlijk daar! Mooi bosrijk, ondanks het weer lekker buiten geweest. Verder gefietst, getennist, gezwommen, heerlijk gegeten en lekker gerelaxed en veel gepraat met elkaar…
Ben heerlijk ontspannen nu, zo fijn. Nog 1.5 week thuis en dan weer aan het werk :S maar daar denk ik nog maar niet aan
Hoe gaat het met jullie?
Hallo meiden,
Ik had al een eigen topic aangemaakt voor meiden die eind november/december gaan stoppen met de pil voor een wondertje maar daar loopt het geen storm haha!
Nu gaf Memmie dit topic aan waar ook meiden binnenkort gaan stoppen…dus ik denk kom hier ook even een kijkje nemen!
Ik heb al een prachtige dochter van 6 juli 2010 en eind dit jaar willen wij weer stoppen met de pil om voor een 2e te gaan…
De reden dat ik nog even wacht is omdat ik het qua werk even wat zekerder weer wil hebben en omdat ik het nu anders nog te dicht op elkaar vind zitten met de 1e en de 2e…dus als alles goed is en kan dan stoppen we eind dit jaar!!
Vlinder…Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Hey Liz,
Gezellig dat je erbij komt. Wat fijn dat jullie al een prachtige dochter hebben en eind van het jaar voor een tweede kindje willen gaan. Spannend hoor.
Ik ben in december gestopt met de pil maar omdat mijn vriend in maart ontslagen is hebben we onze plannen voor een kindje nog even uitgesteld. Ik wil het nog wel steeds erg graag maar hij wil liever eerst werk vinden. Ik respecteer zijn standpunt maar kan me er soms niet helemaal in vinden (want je bent zomaar een jaar verder qua zwangerschap en dan heeft hij vast wel weer werk plus dat mijn leeftijd voor mezelf nogal mee speelt)… Anyway… komt vast goed en tot die tijd schrijf ik gezellig in dit topic mee
Wat vervelend Vlinder dat je man ontslagen is…Tja ik ben wel voor het feit dat er een goede basis moet zijn en een beetje zekerheid, maar wat jij zegt zit ook zeker wat in!
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je wat ouder bent heb je wel kans dat het wat langer duurt inderdaad en moet je ook niet te lang meer wachten!
Nou hopen dat ie voor eind van het jaar weer werk heeft, kunnen we tegelijk stoppen/er voor gaan haha!
Ha Liz!
Welkom! Ik had je topic bij de stoppers nog niet gezien! Wij gaan namelijk ook november/december van start, even afhankelijk van mn cyclus en de eerst mogelijke uitgerekende datum (dit weer ivm afronden van mn studie) Maar hartstikke leuk joh, voor een 2e!
En Vlinder, fijn dat je daagjes weg zo lekker waren. Hoop toch voor je dat je man snel weer werk zal vinden… zit ie in een moeilijke branche?
Hey Esther, leuk dat jullie ook in die periode er voor gaan…spannend!!
Ja ik heb het nu zo uitgerekend dat ik op 25 november mijn laatste pil neem (dan is het doosje met strips leeg haha) en dan afwachten wanneer ik ongesteld wordt, is meestal zo’n 4 daagjes later en dan er voor gaan…
Mocht het in 1x lukken dan zou ik begin september uitgerekend zijn!
Dus ik ben benieuwd of het gaat lukken allemaal…
Wat voor studie doe je?