Ei-rammelaars Deel 11

Ha iedereen!

Ben ik ook weer eens… :wink:

Noekie, succes joh met je gesprek!! Wanneer heb je het? Ik hoop voor je dat het gaat lukken!

En Vlinder, fijn dat het onderzoek achter de rug is. Lijkt mij ook best eng hoor, ook al doen die mensen niet anders, toch blijft het intiem en daardoor ongemakkelijk. Goed dat je aangegeven had dat je het spannend vond! Dat bevriezen klinkt overigens wel heel apart…

En hoe gaat met Becky?

Ik heb gister een dagje Efteling gedaan, ging mee op schoolreis met wat klasjes van mn werk. Verder rustig, maar ga wel morgen voor het eerst iemands bruidsmake-up verzorgen. Vind het toch wel spannend, een hele verantwoordelijkheid :wink: Moet nodig weer eens gaan poetsen, maar heb er helemaal geen zin in :? dus ga maar eens goede moed verzamelen!

Groetjes!

Voorbereiden gaat goed :slight_smile: Gesprek is dinsdag!

Ben nu ook weer lekker bezig met afvallen. Avondeten is nu steeds modifast en vanmorgen ben ik op de fiets naar de supermarkt gegaan, wat ik normaal met de auto doe, gewoon omdat het makkelijk is. Heb wel mooi 2,5 km gefietst bij elkaar, toch weer mooi extra.

En morgenochtend lekker zwemmen! Ik deed altijd 100 baantjes (25 meter) in 5 kwartier, maar toen zwom ik wel 2-3x in de week. Nu al erg lang niet geweest, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Ook meteen weer even kijken hoe druk het is. Als het te druk is, is het namelijk niks, want dan kan ik niet lekker heen en weer zwemmen, maar ben je continue aan het uitwijken voor anderen. Ik zorg dan ook dat ik om 7 uur bij het zwembad ben, want het is van 7-9. Wel erg vroeg, maar dan heb ik nog wat aan mn dag :slight_smile:

Als ik 90 kilo ben, stoppen we met de pil :slight_smile:

Ow Noek, dan heb je in ieder geval wel een goede stimulans om af te vallen!!! Heel veel succes gewenst, ik hoop dat het meezit voor je!!!

Pfff kan iemand mij een schop onder mn kont geven aub :wink: Ik heb vanmorgen de bruidsmake-up van een kennis gedaan en nu ben ik weer thuis en ik moet nog van alles doen, maar ik kan me er niet toe zetten… Gewoon echt geen zin, maar t zal toch een keer moeten!

Klinkt heeeeeeeeeeeeel bekend Esther! :roll:

Schop Hup, aan de slag jij. Ik lag vanmorgen om 7 uur al in t zwembad, dus hoppakee :wink:

En het is zeker een goede stimulans, alleen is het er niet echt makkelijker op uiteindelijk :wink: En zeker omdat het nog een flinke weg te gaan is tot de 90… :oops:

Oh leuk Esther een dagje Efteling, ik vind het altijd zo gezellig daar :slight_smile:

Is de bruidsmake-up nog gelukt vandaag? Voor het eerst lijkt me dat best spannend…

Niet op gang kunnen komen herken ik nogal deze dagen. Alhoewel ik vanmiddag bij mijn zus nog het hele huis op zijn kop heb gezet, heerlijk was dat :slight_smile: . Maar hier thuis kom ik er niet aan toe, dan is de bank of lekker in de tuin veeeeel fijner :smiley: Ach… heb het hele weekend nog en dan helpt mijn vriend gezellig mee, gaat het gelijk wat sneller ook.

Wat goed Noekie dat je om 7 uur ben gaan zwemmen, knap van je! Heb je inderdaad wel wat aan je dag maar op een vrije dag is dat best heel vroeg wel. Kan me voorstellen dat het een goede stimulans is om af te vallen maar kan me zeker ook goed voorstellen dat het niet makkelijk is. Succes!

Jullie nog leuke plannen dit weekend? We hebben helemaal niks staan, na een druk weekend vorige week en een drukke werkweek is dat erg welkom.

Hier net thuis van een diplomauitreiking. Van de dochter van de vriendin van mijn schoonvader ( :eh: :mrgreen: )

Morgen overdag niets eigenlijk. Mn vriend gaat weer aan de slag met de badkamer in ons nieuwe huis en ik tussendoor misschien even kijken. Daarna komt mijn moeder eten, dus even lekker koken van tevoren, en daarna gaan we film kijken (rio, schijnt heel leuk te zijn!)

En zondag hebben we overdag niks, vriend zal vast nog wel met de badkamer aan de slag gaan. Daarna gaan we bij schoonzus en haar man eten.

Dus op zich een redelijk rustig weekend voor mij :slight_smile:

Mag ik meeschrijven?

Had me al eerder aangemeld bij een ander rammeltopic maar daar werdt zo weinig geschreven dat er niet zoveel meer aan was :oops:

Ik ben 28, moeder van een mooie dochter een kanjer van een zoon. Ze zitten 13 maanden uit elkaar.Klein stukje achtergrondinformatie:

De dochter, ubergepland en alles volgens het boekje. De zoon, hadden vrij snel een 2ekind wens na de eerste alleen kwam het wel heel snel. Het lot bleek ons niet goed gezind. De zwangerschap was zwaar, bij de bevalling is het allemaal maar net goed gegaan. Daarna bleek hij een huilbaby, die ik na 4 maanden dag en nacht huilen in het zkh achterliet, om hem daar weken achter te laten vanwege constitutioneel eczeem. Daarna ging het goed met hem. Echter, kreeg ik de diagnose fybromialgie, we hadden pfeiffer, in ons huis een stroomprobleem met als gevolg duizenden euro’s schade. Mijn man werd werkloos, onze auto begaf het, mijn ouders werden ziek, terwijl mijn schoonouders al ziek waren. Gek genoeg, ik kreeg een andere baan, het ging steeds beter, ik ging waarachtig een carriere opbouwen, en de kids gingen lekker.

Tot er weer en meer problemen kwamen, die ik niet zal opnoemen. Maanden geleden ben ik ingestort, ik kon niet meer. Er staat een stukje in business corner, ik ben nu wat minder gaan werken.

NU heb ik hulp van het zkh, een psych en medicatie. Ik kom weer aan mezelf en mijn gezin toe.

EN wat altijd is blijven knagen onder de oppervlakte…het derde, zo gewenste kindje.

Althans…dat denken we. Want we hebben een jaar geleden beslist dat we het in het midden zouden laten of de derde er zou komen.Tewijl we er praktisch zeker van waren dat de derde niet kon.

Het is gewoon neit verstandig, emotioneel, lichamelijk en ook financieel niet. Aan de andere kant, ik wil niet dat er te lang tussen de kinderen zit, maar ik geniet ervan dat ik de handen weer wat vrij heb nu de oudste naar school is en de jongste in april er achteraan gaat.

Kortom, de eieren rammelen, maar moet in het doosje blijven totdat deze kip beslist of het bij een gevoel moet blijven of niet.

Dus mag ik meeschrijven?

Welkom Reat! Je hebt een heftige periode achter de rug zeg… Goed dat je nu hulp hebt van het ziekenhuis een psych en medicatie en kom je weer een beetje aan jezelf en je gezin toe… Voor nu een :hug: voor jou!

Heftig allemaal hoor en natuurlijk mag je meeschrijven!

Fijn dat je hulp hebt nu van verschillende mensen/professionals en dat het weer de goede kant op gaat met je!

Vast heel veel succes met je sollicitatiegesprek morgen, Noekie, ik ga duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dank je wel! :smiley:

Ja idd, succes Noekie! Komt vast goed, aan je voorbereiding zal het geloof ik niet liggen :wink:

Reat, welkom! (Volgens mij was het gewoon het vorige deeltje trouwens waarin je meeschreef, maar er is idd nu wat meer activiteit :slight_smile: )

Ik heb een lekker relaxt weekend gehad eigenlijk, niet veel bijzonders gedaan. Net heel het huis even doorgegaan met de stofzuiger en de wasmachine goed vol. Nu nog wat boodschappen doen en dan komt een vriendin langs die ik al lang niet meer gesproken had, heb ik helemaal zin in! Die bruidsmake-up was trouwens goed gelukt! (Gelukkig, vond het toch spannend haha) het was een mooi bruidje!

Tot snel weer, ik ga de supermarkt onveilig maken 8)

Nog een kwartiertje… Dan moet ik richting solli… :shifty: zenuwachtig

dan ben je nu onderweg Noekie… je kan het meid, zet hem op!!! dit lees je natuurlijk pas als je terug bent… hopelijk is het gesprek goed gegaan en hoor je snel iets van ze, succes!

Pfoe, dat was best spannend, er zaten 4(!!) mensen, heel peloton die vragen op je afvuurt, mijn hemel :shock: En ik ben al zo zeker van mezelf en kan mezelf zo goed verkopen :roll:

Maar volgens mij ging het wel goed. Heb overal eerlijk antwoord op gegeven en verteld hoe ik bepaalde dingen zie en doe enzo. Morgen of overmorgen bellen ze of ik voor een 2e gesprek mag komen en dat is dan ook een half meeloopdagje. Dat is alleen erg lastig, want de komende dagen zit ik helemaal vol met gastkinderen en afspraken enzo en daarna ga ik op vakantie :think: Nouja… even afwachten dus!

Spannend Noekie, wel fijn dat je al zo snel meer hoort!

Ik heb vandaag een dagje op het strand gelegen met vriendinnen. Was erg gezelig :slight_smile: Wel een beetje verbrand helaas…

Hoi meiden.,

Heb wel terug gelezen maar ben de helft alweer een beetje kwijt :oops:

Noekie, spannend meid! Ik zal voor je duimen!

Hier gaat het wel goed. Erg druk en merk dat ik echt slaap nodig heb.

Ik ben dan ook blij als we eenmaal vakantie hebben en ik even kan bijtanken want dat heb ik echt heel hard nodig. Maar nog zo een 2 weekjes :dance:

Hier nog een week en 2 dagen en dan gaan we op cruiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssseeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen: :mrgreen:

Heb je al wat gehoord vandaag of zal dat toch morgen worden dan? Als ze je graag willen hebben dan maakt die vakantie misschien niet zo veel uit toch voor ze?

Lekker dat jullie over een week en 2 dagen een cruise gaan maken, lekker ontspannen en niks moeten, fijn!

Lekker Becky dat je over 2 weken vakantie hebt. Gaan jullie nog op vakantie?

Zelf hoef ik nog maar 1 dagje te werken en dan heerlijk 3 weken vrij. We gaan maandag een midweek naar centerparcs. Hebben er allebei erg veel zin in en daarna nog 2 weken thuis met zijn tweetjes :smiley: Niks mis mee hihi!

Heb zelf vandaag even een mini-dipje :cry: omdat ik ineens het gevoel van een kindje willen weer erg heb. Moet echt geduld hebben maar soms kan dat gevoel me ineens overvallen en dat heb ik vandaag. Net even heerlijk gehuild bij mijn vriend en het er opnieuw over gehad, dat lucht dan gelukkig wel op.

Ga lekker een bakkie zetten en met chocola op de bank, dan ziet de dag er morgen vast weer anders uit…

Vandaag helaas niets gehoord. Ben dan dus ook snel onzeker of het dan wel goed zit. Als het goed zit, laten ze snel wat weten vaak toch? Maarja, ze hadden ook referentie gevraagd en die wilden ze misschien ook eerst van iedereen bellen.

Dus ik wacht morgen af!

En cruise is vaak inderdaad niks moeten en heerlijk genieten van de prachtige noorse fjorden en kustlijn enzo, maar we gaan wel wat excursies doen, onder andere een arctic hike op Spitsbergen. Wintersportjas mee denk ik zo :wink: :mrgreen:

@Vlinder75 wrote:

Heb zelf vandaag even een mini-dipje :cry: omdat ik ineens het gevoel van een kindje willen weer erg heb. Moet echt geduld hebben maar soms kan dat gevoel me ineens overvallen en dat heb ik vandaag. Net even heerlijk gehuild bij mijn vriend en het er opnieuw over gehad, dat lucht dan gelukkig wel op.

Ga lekker een bakkie zetten en met chocola op de bank, dan ziet de dag er morgen vast weer anders uit…

Klinkt vrij bekend. Af en toe heb ik ook zo’n moment. Dan moet ik huilen als ik een pil neem, of als ik in het babykamertje kijk voor de gastkindjes en dan staan er wel babybedjes en alles, maar er ligt geen baby en daar kan ik dan zo verdrietig van worden… :frowning: Al huil ik niet uit bij m’n vriend dan, want die vind dat allemaal overdreven en begrijpt het gevoel niet.