ja ongi geworden vandaag dus dat is duidelijk nu… en nu verder
Aan een kant fijn dat je ongesteld bent geworden ingemamavan2. Dan weet je een beetje je cyclus. Hopelijk is het snel raak voor jullie.
Ikzelf ben net thuis van het ziekenhuis. Heb een punctie gehad van mijn schildklier :? . De punctie op zich viel wel mee de napijn helaas niet… Ga zo lekker even slapen, heb ook hoofdpijn van de spanning dus zit mezelf een beetje in de weg. 1 mei krijg ik de uitslag dus dat is nog even afwachten.
Wat is het stil hier meiden, gaat het goed met iedereen?
He vlinder, al goed nieuws daar??
Hier nog druk aan het afvallen, inmiddels 11,5 kilo eraf En volgende week gezinsuitbreiding hier in de vorm van mijn avatar :mrgreen:
<
noeki wat een schatje !!!
en vlinder hoe is het met jou…
hier wachten we rustig af… (zolang we rustig vol houden)
Jaaa, zeker een schatje! 10 mei gaan we haar halen, dan is ze 7 weken en 5 dagen. We hebben haar Saar genoemd!
Superleuk Noekie dat jullie een hondje hebben gekocht, schattig! Leuke naam ook en wat een leuke foto heb je van haar
Ben het even kwijt ingemamavan2, zat je nog te wachten op je NOD of ben je alweer aan de nieuwe ronde begonnen?
Helaas bleek de punctie niet gelukt dus moet ik a.s. woensdag weer terug. Dan wordt het ws een dagopname, ook prima, als het maar gebeurd… De uitslag krijg ik dan 2 weken later dus dan ben ik eindelijk van de onzekerheid af.
50% kans op een goede uitslag, 50% op een foute uitslag… ik ga van het goede uit maar vind die 50% best veel…
Verder zijn mijn vruchtbare dagen net geweest. Ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig geweest en hoewel we het erg gezellig met elkaar hebben gehad dus wie weet…
Dit weekend weinig plannen, heerlijk doen waar we op dat moment zin in hebben
Heey Meiden…
Ik kom me afmelden bij de rammelaars want ik had gisteren een.positieve test…ben nu 4.1 wk zwanger van ons 2e wonder!
Heb dus weer t geluk gehad om in 1x zwanger te raken…
Heel onwerkelijk nog allemaal maar zooo leuk,ga er weer heerlijk van genieten!
Ik ben 10 januari uitgerekend…
Ik ga heeel hard voor jullie duimen meiden dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn.
Liefs Liz
liz gefeliciteerd !!!
vlinder… ik zit nu ongeveer midden in de eerste ronde
jammer dat de punctie niet is gelukt en 50% vind ik ook best veel…
maar positief blijven !
oo wat een schatje die saar !!! nog even en dan is ze thuis !!
Liz, gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo snel zwanger mag raken.
Noeki, wat leuk een puppie :inlove:
Zelf krijg ik over 8 weken een kitten. Ik heb donderdag een kitten uitgezocht in een nestje, ze waren toen een dag oud, zo lief :inlove:
Hier duurt het zwanger worden wat langer. Er is PCOS bij mij vastgesteld en binnenkort starten de behandelingen.
Gefeliciteerd Liz! Super dat je zo snel zwanger bent!
Wat leuk Tijger dat jullie een kitten hebben uitgezocht. Hebben jullie ook al een naam bedacht?
He, wat vervelend Tijger Hopelijk helpen de behandelingen :hug: :hug:
Lizz gefeliciteerd! vertel ons je geheim hihi.
Noekie wat goed dat je al zo veel bent afgevallen, echt super goed van je!!
had het al in het topic van ‘wie gaat voor een eersgte kindje’ gezet: wij hebben goed nieuws vanuit het ziekenhuis gekregen en de medicijnen die ik slik hebben een minimaal risico op een afwijking. ben zo opgelucht en blij. wij mogen er dus ook weer voor
Noekie, jullie hebben Saar als het goed is ook bijna een dag of 10 in huis, gaat het goed met haar en is ze al een beetje gewend?
Wat fijn Natassia dat jullie goed nieuws uit het ziekenhuis hebben gekregen. Hopelijk zijn jullie snel zwanger.
Ikzelf ben gisteren weer ongesteld geworden. Had het ook verwacht want we hebben niet echt ons best gedaan tijdens mijn vruchtbare dagen. Vond het toch te riskant met de uitslag van de punctie van mijn schildklier. Stel dat de uitslag niet goed is dan moet ik behandeld worden en een zwangerschap is dan niet wenselijk.
Morgen krijg ik trouwens de uitslag van de punctie, vind het best een beetje spannend…
Wel erg genoten van een lang weekend, was zo fijn! Vooral het weer gisteren en vandaag was lekker. Nu weer opladen voor een volle werkweek met prive ook heel veel dingen te doen.
ik had het hier nog niet gemeld maar wij zijn zwanger … :inlove:
Gefeliciteerd Ingemamavan2, super!!!
Hoi meiden,
Vandaag te horen gekregen dat de punctie helaas weer niet is gelukt :x Ik was zo teleurgesteld en boos. Nu gaat er een pet-scan aangevraagd worden. Dan krijg ik radio-actief spul toegediend via infuus en dan gaan ze de schildklier bekijken. Hopelijk kan het heel snel want ik wil graag van de onzekerheid af.
Beetje balen is wel dat ik nu niet zwanger mag worden. Het radio actieve spul is natuurlijk niet goed voor de baby en stel dat ik onverhoopt toch geopereerd moet worden dan is een zwangerschap ook niet wenselijk.
Heb er erg om moeten huilen vanmiddag maar ook een goed gesprek gehad met mijn vriend. Het is even slikken en voorzichtig zijn iig komende maand (ga er van uit dat ik snel aan de beurt ben) en dan zien we het wel. Een kindje heeft er ook niks aan als ik dit allemaal moet ondergaan als hij in mijn buik zit dat realiseer ik me ook heel goed.
Stel dat de uitslag straks wel goed is dan nog gaat de arts kijken of de schildklier er toch uit kan. Hij groeit dusdanig snel dat hij snel op mijn luchtpijp kan gaan drukken en dan moet hij er sowieso uit. Op mijn stembanden drukt hij al maar dat is nog wel redelijk te doen.
Nou gedoe dus allemaal en mijn verstand en gevoel lagen nogal overhoop met elkaar vandaag. Hopelijk kan ik vannacht goed slapen en zit de dag van morgen er heel anders uit.
Sorry voor mijn echo berichtje, maar het zit me allemaal nogal hoog…
He meid, wat vervelend dat het niet lukt en dat je misschien zelfs geopereerd moet worden. Het zit je niet mee meid. Ik hoop dat de scan wel goed gaat en natuurlijk dat je snel aan de beurt bent.
:hug: :hug: :hug:
Beetje tegenstrijdig met hierboven… maar:
Inge & Liz: Gefeliciteerd!
En met Saar gaat het goed hoor! Ze is heel lief, maar ook heeeeeeel ondeugend hahaha. De nachten gaan steeds beter en overdag kunnen we haar ook al even alleen laten. Toch wel handig voor een boodschapje en dat soort dingen! Langer dan een uurtje laat ik haar nog niet alleen.
Jeetje Vlinder, ik had net een berichtje in het andere topic gezet maar lees hier nu de uitslag. Wat rot voor je zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je je klote voelt en verdrietig. Ik hoop voor je dat je snel het onderzoek kan doen en dat je snel uitslag en zo hebt. Kunnen jullie daarna hopelijk weer voor een kindje!
Ik ken het gevoel wel hoor, wij mochten ook een paar maanden niet zwanger worden omdat we in de onzekerheid zaten met de medicijnen, ben zo blij dat we daar nu vanaf zijn en dat we er nu ook weer voor mogen gaan.
Sterkte in ieder geval.
Oh ja dat wou ik nog vragen, hoe gaat het met je zus en haar blaasonstekingen?
Ik wil het niet te hard roepen maar hier gaat het gelukkig goed,.
Dank jullie wel meiden! Ik voel me ietsje beter maar het doet wel pijn dat het zwanger worden even stil staat. Ik snap het wel hoor, geen risico nemen maar toch.
Aan de andere kant kan ik nu ook wel denken 'wat is nu bijvoorbeeld 2 maanden (in ieder geval voor nu) op mijn gezondheid? Een kindje heeft niks aan een moeder die niet gezond is dus mijn schouders eronder en ondergaan allemaal. 12 juni krijg ik scan en dan 2 juli de uitslag. Omdat ik tussendoor op vakantie gaan is de uitslag wat later. Kan ik wel tussendoor lekker bijkomen
Wat leuk Noekie dat het met Saar goed gaat en dat ze ondeugend is! Heerlijk zo’n pup in huis! Is ze inmiddels al zindelijk?
Wat fijn Natassia dat het goed gaat met je blaasontstekingen. Met mijn zus gaat het niet goed. Zij gaat het stadium van blaasontstekingen voorbij en heeft gelijk nierbekkenontsteking. Vandaag moet ze weer voor onderzoek naar het ziekenhuis. Dit gaat bij haar nooit meer over of ze moeten een antibiotica vinden die niet resistent is tegen de bacterie.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het pinksterweekend? Wij hebben morgen 3 verjaardagen maar zondag en maandag geen plannen. We gaan in ieder geval genieten van de zon