Ei-rammelaars Deel 11

Lekker ook even op vakantie gaan! Even gedachten een beetje verzetten als dat lukt. Moeilijk hoor dat het niet wil, hopelijk is alles straks goed en kunnen jullie toch nog in 2012 een positieve test zien!

Nee, ze is nog niet helemaal zindelijk. Het helpt wel dat de schuifpui de hele dag open staat met dit weer, dan gaat ze toch wel meestal naar buiten. Maar als die dicht is, geeft ze nog niets aan, dus dan gaat het nog wel mis af en toe. Komt vast wel goed :slight_smile:

Hej Meiden,

Wat een paar lekkere dagen hebben we gehad he, qua weer! heerlijk!! Ben weer een beetje bijgekleurd en kan er weer even tegen, knap zo op van dit weer! en het is ook goed voor de vlinders, de vruchtbare dagen zijn dan ook goed gebruikt :slight_smile:

Gister heerlijk ge-bbq-ed. 1e pinksterdag een verjaardag gehad, tussen door nog even naar het strand met de hond.

Vlinder wat rot voor je zus dat ze maar zo blijft door gaan met de onstekingen. Ik ben wel erg blij dat het bij mij niet zo ver is gekomen.

Hoihoi! Hier ook lekkere dagen gehad, al ben ik flink gebroken nu, want we zijn in de tuin bezig geweest. Het nieuwe terras is af! Gister van 11.00 - 20.30 uur mee bezig geweest (wel pauze af en toe uiteraard), maar dat is toch wel ff flink voor de spiertjes!

Met zulk weer heb ik trouwens echt nergens zin in hoor, veel te warm! Dus hier zou dat niet werken haha. Als ik stil lig zweet ik al joh! Gelukkig wordt het nu wat minder, dus koelt het ook weer wat af in huis.

Zondag een BBQ bij mijn moeder gehad, lekker hoor! Daar ook de hele dag geweest, lekker in de tuin gehangen en lekker niks doen :mrgreen: Ben ook wat gekleurd, maar niet echt verbrand, dus dat is mooi!

Beetje late reactie maar ik heb ook een heerlijk pinksterweekend gehad. Zo lekker genoten van de zon en alles. Ook wel erg emotionele dagen gehad maar dat was denk ik even nodig na de teleurstelling van de punctie en dat ik nu niet zwanger mag worden. Voel me weer goed, heb het gevoel dat ik weer de hele wereld aan kan!

Gaat het nog steeds goed met Saar Noekie? De zindelijk heeft wat tijd nodig maar als ze wel naar buiten gaat als de schuifpui open staat is dat wel een goed teken.

Leuk dat jullie met het terras bezig zijn geweest, wel pittig met het warme weer maar dan is het maar weer gebeurd. Hoe gaat het met jou? Gaat het nog steeds goed met afvallen?

Oh Natassia wat goed dat jullie je vruchtbare dagen goed hebben gebruikt :thumbup:.

Ik ga snel opschieten, werk vandaag een dagje thuis en als dat klaar is moet ik nog de voorbereidingen voor mijn verjaardagsfeestje gaan doen… dat is morgen al! Fijne dag allemaal.

Ben je morgen jarig? Gefeliciteerd !!

Hier gaat ie nog steeds wel lekker hoor. Af en toe wel even een moeilijke dag, dan ben ik het even zat dat ik niks mag, maarja. Ik ben bijna onder de 100 kg nu :smiley: Nog 1-2 weekjes denk ik!

En met Saar gaat het ook prima, het is een droppie :smiley:

:inlove: :inlove:

Mn neefje (2) noemt mij “mama van Saar” :lol: :inlove:

Ooooh!!! Wat een schatje Noekie :inlove:

Wat goed dat je bijna onder de 100 kilo weegt :thumbup: :thumbdown:. Hoeveel je in totaal afvallen voordat je zwanger wil gaan worden?

Ik wil richting de 80 Ã 85, maar minder mag ook :slight_smile: Mijn BMI is dan in ieder geval onder de 30 en dus alleen nog “licht overgewicht” en geen obesitas meer :smiley:

Wat een schatje jullie hondje!!

echt knap dat je al zo veel afgevallen bent, zeker omdat je een tijd terug scheef dat je het zo moeilijk vond om af te vallen. echt super hoor! Je mag trots op jezelf zijn.

Oh Noekie, zou je in het overzichtje mijn leeftijd willen veranderen in 37 jaar? Dank je!

Volgens mij klopt er niet zoveel meer van het lijstje! Zal straks eens kijken wat er allemaal veranderd moet worden!

Nieuw deeltje, met nieuw lijstje!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=106631