Haha, die is leuk!!
:lol: :lol: :mrgreen:
Jaa Noekie je hebt een goed doel…zet em op!
Jaa t wordt nu echie he Loesje…ik begin volgende week met foliumzuur en als ik zwanger ben neem ik ook weer van die vitamines.
Heb ovu testen van sensitest nog nooit geprobeerd maar zwangerschapstesten wel…en dit was zo’n pakketje met 6ovu’s en 3 testen…Nog 6 weekjes en dan is het zover haha…
Hier verder alles goed…
Wat goed Noekie dat je zo gemotiveerd bent om af te vallen en helemaal dat je zo vroeg in de ochtend bent gaan zwemmen…
Hhahaha leuk dat je een A4-tje met schattige babys op de voorraadkast hebt gehangen dat werkt helemaal motiverend
Ik was gisteren op de huishoudbeurs en ook even over de 9 maanden beurs gewanded. Allemaal zulke leuke en schattige dingen gezien. Mijn geduld werd erg op de proef gesteld hahaha!
ik heb gister een maart-april stoppers topic geopend
dat zegt wel genoeg denk ik :mrgreen:
ik wil eind maart stoppen denk ik en dan moet het goed komen
ei voelen ? geen idee ik gok wel meestal goed
Spannend !!! Ik hoop een september-stoppers-topic te kunnen maken / erin meeschrijven :lol:
het is nog niet erg druk daar dus dat zal nog wel komen en hoe is het hier dames ???
Nee we lopen met dat topic wellicht nog iets op de zaken vooruit hihi! Maar dat komt wel!
Weet je al wanneer het wordt, maart of april??
Hier nog steeds totaal geen tweede streepje op de ovutest… ben al vanaf dinsdag aan het testen… Dus nog geen ei in aantocht… jammer… Hoopte dat mijn cyclus het snel zou oppakken na het verwijderen van de ring… Niet dus…
Misschien heb ik hem gemist… maar dat kan bijna niet… dan had ik bijna meteen na mijn ongi mijn ei moeten hebben… nooit gehad… maar dan was ik ondertussen ook al (bijna) ongi geweest…
Nou ja ga ervan uit dat ie gewoon nog komt…
Verder alles goed hier! Geen nieuws
@loesje101 wrote:
Nee we lopen met dat topic wellicht nog iets op de zaken vooruit hihi! Maar dat komt wel!
Weet je al wanneer het wordt, maart of april??
Hier nog steeds totaal geen tweede streepje op de ovutest… ben al vanaf dinsdag aan het testen… Dus nog geen ei in aantocht… jammer… Hoopte dat mijn cyclus het snel zou oppakken na het verwijderen van de ring… Niet dus…
Misschien heb ik hem gemist… maar dat kan bijna niet… dan had ik bijna meteen na mijn ongi mijn ei moeten hebben… nooit gehad… maar dan was ik ondertussen ook al (bijna) ongi geweest…
Nou ja ga ervan uit dat ie gewoon nog komt…
Verder alles goed hier! Geen nieuws
Ach donderdag is het maart… dus komt goed !!
Ik heb 30 maart omcirkelt in de agenda dus dan ga ik … komt mooi uit met de cyclus (ik hoop dan dat ik die houd ) en dan hoop ik het ei van mei te benutten zoals ik er nu tegen aan kijk … dus aftellen nu :mrgreen:
Hoi meiden, ben ik ook weer… vanwege mijn rsi ben ik niet zo heel veel online geweest afgelopen week.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier alles goed. Ben helaas van de week ongesteld geworden. Was teleurgesteld en verdrietig maar goed, het is niet anders. Op naar de nieuwe maand.
Nog op kraambezoek geweest bij vrienden, hun dochtertje was 7 dagen oud. Heel fijn meisje, en ze heeft heerlijk bij me liggen slapen, echt zo schattig :inlove: Ik kwam nog rammelender thuis dan ik al deed hihi!
Jammer Vlinder…dat helpt dan allrmaal niet tegen het rammelen he…
Ooh ik ga kijken in t stoppers topic…ik neem 31 maart mijn laatste pil dus stop 1 april…bijnaaaa joehoee haha,lig op schema met mijn studie en op mijn werk gaat t goed dus we zijn er klaar voor…
Hier verder ook alles goed…
Heb je je ei inmiddels gehad loesje?
hoi meiden… sorry voor mijn lange afwezigheid…
Ik heb vorige week zondag mijn ei gehad volgens mij… de ellende was alleen dat ik zeven dagen na mijn ei moest bloed prikken, maar dat kon niet want dat was dus op zondag in het weekend en dan kan je geen bloed prikken… zucht…
Dus deze ronde slaan we dus maar over… beetje jammer…
Maar moet zeggen heb momenteel heeeeel erg veel aan mijn hoofd waardoor de kinderwens voor een derde heel eventjes een beetje op de achtergrond is gekomen…
Weet niet eens of we er eind april alweer voor gaan… klinkt ineens heel dichtbij… ik snap er niets van en dat terwijl ik al maanden op het moment zit te wachten :think:
Jeetje Loesje dat klinkt niet fijn allemaal. Ik wil je een :hug: geven en hoop dat het snel wat rustiger wordt bij je.
Sterkte Loesje :hug:
Hoi meiden,
Sorry ik ben ook een hele tijd niet geweest, heb sowieso een soort van KOKrust genomen, want was wel erg veel met zwanger worden bezig, maar met goed resultaat: zie ticker :inlove:
Tijger, heb jij al wat duidelijkheid? Ik lees allerlei dingen over negatesten in combinatie met kwaaltje? Vervelend joh!
En Loesje, wat vervelend dat je zoveel aan je hoofd hebt! Ik hoop dat je de rust snel weer een beetje terug gaat vinden…
Noekie, hoe is het met jou? September komt nu toch ook al wel snel dichterbij hè! Hoe gaat het afvallen? En hoe bevalt jullie ‘nieuwe’ huis?
En Liz? Hoe gaat het met jou? En Vlinder?
Nee geen duidelijkheid nog. Dus ook geen ongi.
Loesje, hopelijk wordt alles snel weer rustiger.
Noeki, wat goed dat je zo lekker aan het afvallen bent. Ik zag ruim 4 kg staan.
Esther, nou ben ik zo met mezelf bezig dat ik helemaal vergeet je te feliciteren :oops:
Bij deze alsnog, ik hoop me snel bij je te kunnen voegen bij de novembermama
Hihi, geeft niet Zoveel spanning is ook niet leuk… het blijft toch de hele dag in je hoofd zitten! Ik hoop dat je snel meer weet Ow… en bedankt voor de felicitatie!
Gefeliciteerd Esther!! Super dat je zwanger bent, geniet ervan
Hier alles goed. Zit zelf in de wachtstand, 25 maart mijn NOD. Heb deze maand voor het eerst ovulatietestjes gebruikt… benieuwd of dat geholpen heeft.
Hoorde vandaag dat er weer iemand in mijn omgeving zwanger is, ze is zwanger van een tweeling. Echt superleuk voor ze maar dat zijn wel momenten dat ik best een beetje jaloers ben omdat ik het ook zo graag wil.
Vandaag heeft mijn vriend een vijvertje in de tuin gemaakt en ik ben even gaan shoppen Vanavond geen plannen, heerlijk!
hoi allemaal… het zijn gelukkig geen erge dingen hoor…
eigenlijk allemaal leuke dingen, maar ondanks dat nu even een kleine halt op de derde kinderwens… in ieder geval van mijn kant…
Ik moet per slot van rekening weer minimaal negen maanden mijn lichaam “afstaan”… wat ik overigens heeeeerlijk vind, maar moet er wel klaar voor zijn!!
Je hebt helemaal gelijk Loesje, je lichaam moet er zeker straks klaar voor zijn en jijzelf ook :). Blijf je wel mee lezen en schrijven?