Ei-rammelaars Deel 11

Hej Lieve meiden,

Ik heb me al een tijdje niet meer laten zien hier, zo af en toe wel meegelezen. Het gaat niet goed hier, ben vorige week ingestort. Ik kan duidelijk niet zonder mijn medicijnen ( antidepressiva) en zit nu ook thuis van werk met paniek aanvallen. Onze kinderwens moet dus een tijdje opgeschoven worden, eerst moet het weer beter gaan, daarna kunnen we een afspraak maken in het ziekenhuis om te kijken of ik veilig zwanger kan worden met pillen.

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, ga het wel weer proberen.

Veel sterkte Natassia! Hopelijk gaat het snel beter met je :hug:

Wat naar Natassia, rustig aan en veel sterkte :hug:

Natassia :hug:

Wat ellendig voor je

Shirley, jij gefeliciteerd. Dat heb je snel voor elkaar.

Loesje, spannend.

Spannend loesje…

Balen vlinder van je ongi…

Sterkte Natassia…hopelijk zijn er goede mogelijkheden.

Hier alles goed.

Geplaatst: Do 09 Feb 2012, 12:48 Onderwerp:

Rustig hier!

Gisteren op mijn werk mijn gyn aan gesproken en gezegd dat we graag een derde kindje wilden.

Omdat het voor de zwnagerschap van mijn oudste ook een probeelm was gaan we de komende cyclussen mijn progesteron prikken om te kijken of die wel hoog genoeg is. Ik heb maar een hele korte tijd tussen eisprong en menstruatie…

9 dagen… Mocht het echt te laag zijn dan krijg ik gelijk weer hormonen om mijn cyclus te ondersteunen en hoef ik niet te wachten totdat we een jaar verder zijn.

Dus vrijdag nuvaring eruit… dan wachten op de eerstvolgende eisprong, en dan 7 dagen later bloed prikken…

Maar ik hoop echt zoooooo erg dat de hormonen niet nodig zijn, het wordt dat allemaal zo gearrangeerd gebeuren. Eisprong bepalen, klussen, hormonen gebruiken enz…

Ik hoop dat ik nu eens een keertje zwanger kan worden op de totaal natuurlijk manier en er direct helemaal in de wolken door kan zijn (eerste zwangerschap hormonen gebruikt, tweede zwangerschap ongepland onverwachts spontaan zwnager, maar wel een aantal weken aan het idee moeten wennen, was er eigenlijk emotioneel nog niet aan toe…En dat vond ik vreselijk, god wat heb ik me schuldig gevoeld dat ik niet meteen pure blijdschap en geluk voelde toen ik wist dat ik zwanger was… Vond het zo vreselijk tov het kindje, gelukkig was dit bij de eerste cho als sneeuw voor de zon verdwenen! en is ze een van mijn grote liefdes natuurlijk hoor nu!! )

trouwens tot eind april geen daadwerkelijk actie hoor, eerst cyclus bekijken!!

Wat is het hier stil meiden…

Heb je al een keertje je progesteron laten prikken Loesje of is het nog te vroeg? Kan me voorstellen dat je hoopt dat hormonen niet nodig zijn, dan is het allemaal best verplicht qua klussen en dat is niet relaxed. Veel succes, ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hoe gaat het met de andere meiden?

Ja ben ook wel nebieuwd hoe het met iedereen is… Is iedereen gestopt met rammelen of rammelt iedereen minder?? Hier niet hoor, rammel juist steeds harder!! :inlove:

Was deze week nog eventjes bij ons op de verloskamers om daar een infuus te prikken en liep toen over de kraam… oe zucht… dan rammelt het wel heeeel hard hoor! :mrgreen: :inlove:

@Vlinder… nope nog niet geprikt… Moet 7 dagen na eisprong bloed prikken. Ben nu net ongi geweest, dus nu een eisprong zien te vinden.

Heb gisteren ovutesten besteld, beetje laat hopelijk heb ik ze dinsdag in huis… en dan kijken wanneer mijn ei is…

Zullen zien, is natuurlijk eerste ronde na anticonceptie dus kan allemaal iets langer duren nu natuurlijk.!

Hier rammelt het nog flink hoor! Maar ben ziekjes sinds gister, dus ben wat minder op de computer en wat meer op de bank.

Ha Noekie!!

Wat balen dat je ziek bent, ben net hersteld van een week ziek zijn! Pff en nog steeds veel hoofdpijn, maar dat kan ook hormonaal zijn…

Beterschap dan maar!!

Das ook niet fijn :frowning: Ik heb zelf last van m’n buik en ben daarnaast enorm verkouden… Heb een zere neus van het elke 5 minuten moeten snuiten :frowning:

Beterschap Noekie!

Hopelijk wordt jou hoofdpijn ook snel minder Loesje. Zo vermoeiend he.

Kan me trouwens voorstellen dat je extra ging rammelen toen je over de kraam liep :smiley:

Benieuwd hoe de ovulatietestjes je bevallen, ik zit er aan te denken om ze vanaf volgende maand ook te gaan gebruiken. Ik voel mijn eisprong wel maar toch lijkt het me goed om het een keertje te proberen.

Heb ze al eerder gehad voor mijn eerste zwnagerschap, vond het wel prima, ze bevielen met heel goed! En waren echt niet duur… Voelde me ei ook altijd, tot na mijn eerste zwangerschap. Best handig maar toch wist ik nooit of ie voor of na de pijn was…

@Natassia… sorry meis heb helemaal over je bericht heen gelezen. :oops: Wat verdrietig voor je dat het niet goed gaat… Maar het is waar, je moet eerst jezelf goed in je vel hebben, anders gaat het niet goed… Hopelijk krijg je snel alles op de rit meisje… En kunnen jullie snel verder met jullie kinderwens!! :pray: :pray:

Hier gisteren begonnen met ovutestjes… Een heel licht tweede streepje… Vandaag hetzelfde. Zit dus nog niet echt een ei aan te komen, maar dat had ik eigenlijk ook niet gelijk verwacht… Duurt toch vaak iets langer na het stoppen met anticonceptie voordat je cyclus weer op gang is…

Nou ja we testen gewoon lekker door. Verwacht ergens na dit weekend?

Hier druk met werk en studeren erbij, maar alles gaat hier goed…

beterschap voor de zieken.

spannend loesje zo met de ovu testen…

ik ga volgende week aan de foliumzuur en heb bij sensitest al pakketje ovu testen en zwangerschapstesten besteld en in huis…hebben we dat maar vast haha

6 april gaat de pil de deur weer uit…heb examen voor mijn studie gepland op 10 april dus duimen dat ik m in 1x haal…

Ben weer beter! En ben lekker bezig met bewegen & gezond eten. September komt snel dichterbij, nog een half jaartje en dan wil ik gewoon nog minimaal 15 - 20 kilo eraf hebben en dan stoppen met de pil :mrgreen:

Morgenochtend lig ik om 7 uur in het zwembad! 8) :smiley:

Verder alles goed met iedereen?

@Liz… yep… wordt wel ineens echt zo! Ben ook sinds afgelopen weekend weer aan de foliumzuur, of eigenlijk meer zo’n totaal vitamine voor zwanger worden, daar zit ook de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in! Toen ik dat kocht vorige week dacht ik ook wel… oeeeeh bijna is het zover!! :inlove: Spannend!!

Heb trouwens ook de ovutesten van sensitest… bevallen uitstekend en zijn iet duur he!

@Noekie… wat fijn dat je weer beter bent! En goed bezig lees ik! Voor jou is het ook zo september hoor!!

Vanmorgen 100 baantjes gezwommen 8)

En september komt wel snel ja, alleen moet ik dan wel afgevallen zijn, anders wil mn vriend niet dat ik stop met de pil.

Nog 16 kilo te gaan voor stoppen met de pil en nog 21-26 kilo te gaan voor we beginnen voor een kindje.

Nou ja, het begin is er in ieder geval!!! :smiley:

Jup :slight_smile: Hopelijk kan ik de motivatie erin houden. Ik heb een A4-tje met schattige baby’s op de voorraadkast gehangen :lol: