Fijne vakantie Loesje! Geniet ervan!
Wat goed Noekie dat je al 2,3 kilo afgevallen bent :dance:.
Mijn leidinggevende en mijn afdelingshoofd zijn helaas niet akkoord gegaan met mijn nieuwe tijdelijke functie De redenen vanaf hun kant: niet collegiaal tegenover de achterblijvers, samehoringheidgevoel valt weg en zij zijn nog steeds een pissig over hoe het gegaan is.
Echt zulke stomme redenen maar ik kan er helaas niks aan veranderen. Heb 3 gesprekken gehad erover deze week maar ze blijven bij hun standpunt. Echt heel stom!!! Ben best teleurgesteld moet ik zeggen.
Morgen even langs P&O om te bespreken hoe hier verder mee om te gaan. Er zijn nogal wat dingen gezegd die lijken op emotionele chantage en dat wil ik met P&O bespreken.
Morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend. Heb op dit moment mijn buik vol van mijn leidinggevende dus het weekend is vooral nu, meer dan welkom.
Fijne avond allemaal!
Vlinder balen zeg. Ook van die redenen waar je niets mee kunt. Hopelijk kun je er iets mee nog.
Verder niet de fut om uitgebreid te kletsen. Ga ik heel snel weer doen! Lees in ieder geval wel mee, meiden.
Ik meld me hier ook want het rammelt heel erg hard hier maar moet nog ff geduld hebbenā¦ april dan gaan we er voorā¦ dus maart spiraal er uitā¦
Ik ben er ook weerā¦ vrijdag nog een gesprek gehad met P&O over hoe het is gegaan met die functie die ik aangeboden had gekregen.
Zij gaan het bij de directeur neerleggen want ze vinden de redenen die opgegeven zijn ook gek. Verder wil de faculteit zelf juist dat medewerkers ervaring en kennis op gaan doen bij andere faculteiten en nu is die mogelijkheid daar en nu mag ik niet gaanā¦ blijft gek. Op mijn werk is het nu best ok, ik vind het nog steeds niet leuk maar het zij zo.
Vorige week zijn mijn vriend en ik op kraambezoek geweest bij een neef die vader is geworden. Zoān schattig meisje, ik ben helemaal verliefd op haar. Vooral toen niemand haar stil kreeg en zij in mijn armen heel rustig in slaap viel :inlove:. Ik kan nu helemaal niet meer wachten hihi. We gaan er wel al voor maar het gaat me nu echt niet snel genoeg
Inge, Welkom!
Vlinder, blijft maar een raar verhaal hoorā¦
Verdersā¦ check onderstaande banner :inlove: :inlove:
Ben in de wolken, zo bizar. Eerste rond weer raak :shock:
Verklaard wel een hele hoop ben ik achterā¦ Deed allemaal stomme dingen. Moet het topic āazijn in de koelkastā maar weer eens opzoeken.
Gefeliciteerd!! :mrgreen: :inlove:
Gefeliciteerd Shirley, super dat je zo snel zwanger bent. Kan me voorstellen dat je in de wolken bent geniet ervan!
Shirley, gefeliciteerd!! wat lekker dat je zo snel zwanger bent!
Dank jullie wel meiden!!!
Hoe gaat het verder met jullie?
Noekie, hoe gaat het afvallen?
Vlinder, nog nieuws van P&O?
Afvallen staat nog op hetzelfde, maar gaat op zich goed. Van het weekdn hadden we en feestje, dus toen wel koekje en chipje op enzo en dat was maandag wel duidelijk op de weegschaal, gelijk een kilo erbij, maar die was er gister gelukkig weer vanaf (schommelt altijd zo erg hier als ik een keer wat zouts of wat extraās eet ofzo). Dus al met al ben ik tevreden!
Ik heb niks meer gehoord van P&O Shirley.
Ze zouden het anoniem gaan melden met het oog op mijn privacy dus ik wacht komende week nog even af. Heb wel het gevoel dat mijn afdelingshoofd aangesproken is door iemand omdat zij mij nu compleet negeert, kan niet eens een goeiemorgen of hallo af. Dan laat je je toch wel kennen als afdelingshoofd in mijn ogen.
Heb het zelf een beetje los kunnen laten en begin het plezier in mijn werk weer terug te krijgen. Met mijn leidinggevende donderdag nog een goed gesprek gehad en dat luchtte ook wel erg op.
Vandaag hebben we een nieuwe bank gekocht, ben zooo blij hihi! Hij komt ook gewoon morgen al dus zitten we hier tijdelijk met de oude bank en stoeltjes er ook nog bij straks. Ik wil ze op marktplaats zetten maar had niet verwacht dat we zouden slagen voor een nieuwe bank en dat die dan al zo snel zou komen. Wordt een beetje vol maar het is maar tijdelijk.
Verder geen plannen dit weekend, zo heerlijk! Gaan jullie nog wat leuks doen?
heey meidenā¦ben ik ook weer eensā¦druk gehad met mijn 3 weken trainingā¦maar dat zit er nu op dus weer lekker normaal ritme en t werk bevalt goedā¦erg leuk!
Werk nu elke maandag, woensdag en vrijdagā¦
Alles gaat dus goed hierā¦kan weer lekker meer genieten van mijn meissie en nog 2 maanden en dan gaan we er weer voorā¦whioeee
Lees dat ze moeilijk doen op jouw werk vlinderā¦balen zeg!
Noekie succes verder met t afvallenā¦
Jaaa Shirley zwangerā¦gefeliciteerd, geniet ervan!
Leuk Liz dat je werk je goed bevalt. Fijn dat de trainingen achter de rug zijn en dat je weer een normaal ritme hebt.
Op mijn werk gaat het weer wat beter. Ik zal er vooral zelf goed mee om moeten gaan, hoewel ik nog steeds baal dat ik niet tijdelijk in de binnenstad mag werken om ervaring op te doen, ik moet het werkbaar houden en dat lukt me gelukkig wel merk ik.
Zit in de wachtstand. Mijn NOD is 8 februari dus het aftellen is begonnen hihi! Had vandaag heel even gek bloedverlies maar zo ineens als het er was zo ineens is het ook weer gestopt. Afwachten maarā¦
Ha meiden!!
Hier weer terug van een heelrijk vakantie met heeeeeeel veel sneeuw!
Door de vele sneeuwval met de kids niet zo heel veel kunnen doen maar we hebben er allemaal heerlijk van genoten en de meisjes vonden het geweldig!!
Wat zie ik nu, Shirley!!! Al zwanger!!! Geweldig meid gefelciteerd!!
@Vlinderā¦ ja snap dat je baaltā¦ :hug:
Mmm een vreemde bloeding? Wie weet, sommigen hebben een kleine bloeding bij innesteling? Heb ik zelf overigens nooit gehadā¦
@Lizā¦ jaaa nog twee maandjes!!! :inlove: :inlove:
en oh jaā¦ heb ivm de wintersport geen stopweek ingelast bij mijn nuvaringā¦ En ben gelijk doorgegaan (doorringen heet dat hihi), wat betekend dat hij er volgende week vrijdag uitgaat. En ik heb geen nieuwe meerā¦ dusā¦ ik moet het nog officieel met mijn vrind overleggen, maar wat mij betreft gaat er geen nieuwe in!
Dus vanaf deze maand weer zonder anticonceptieā¦ even kijken hoe mijn cyclus is. Kijken wanneer mijn eisprong is, en wanneer is ongi wordtā¦ Mocht de tijd hiertussen weer veel te kort zijn zoals ik altijd al had (9 dagen) dan trek ik meteen aan de bel bij mijn gyn, of hij me mij hormoontabletten niet weer gelijk kan voorschrijven of dat ik eerste weer een tijd moet aan klungelen met evt miskramen als gevolgā¦ Daar zie ik nl zooooo tegenopā¦
Maar goed deze maand dus weer een belangrijk stapje dichterbij!!!
Nou hij is helemaal akkoord hoor! Van hem had het nu al wel gemogen, maar hij zegt heel duidelijk! Het is jouw lichaam waar alle polonaise aan gebeurt dussā¦ ik heb het āvetoā hihi!
Maar samen besloten geen nieuwe anticonceptie meer te gebruiken! Acg ga toch met ovutesten kijken wanneer mijn ei is, dus weet ook precies wanneer het niet moeten doen!! :mrgreen:
Oehhhh spannend!!! :mrgreen:
Zo, laptop onder manās neus vandaan getrokken en nu eerst tijd voor jullie!
Vlinder, dat afdelingshoofd laat zich dan zeker kennen zegā¦ :naughty: Echt not done zogezegd. Wel belangrijk dat je het plezier weer terug hebt kunnen vinden in je werk.
En een nieuwe bank, gefeliciteerd! Hoe zit ie??? :mrgreen:
Nog drie daagjes tot NOD. En al een goevoel, of helemaal niets bijzonders?
Liz, Goed dat het goed gaat. En nog maar twee maandjesā¦ Spannend!!! Dank je wel voor de felicitatie.
Loesje, Super dat jullie gewoon genoten hebben, ondanks dat je door te veel sneeuw misschien niet zo veel kon ondernemen.
En inmiddels officieel overleg gehad met je vriend. Leuk hoor!!!
Jij natuurlijk ook bedankt voor je reactie!
Hier gaat alles zān gangetje. Vermoeider dan anders. Gelukkig niet heel veel last van allerlei kwaaltjes tot nu toe. Ik blijf hopen dat dat zo blijft.
Wat leuk Loesje dat jullie zo genoten hebben op vakantie
En dat je eind van de week stopt met de nuvaring, spannend! Had je altijd maar 9 dagen tussen je eisprong en ongesteld worden? Dat is inderdaad best weinig.
Ik ben helaas gisteren al ongesteld geworden Had het totaal niet aan voelen komen maar in de winkel dacht ik ineens āwat gebeurd erā¦ā. Snel naar huis gegaan en jeetje wat had ik veel bloedverlies, schrok er eigenlijk best wel van. Vandaag nog steeds zo heftig, ik hoop dat het morgen weer wat minder is en dat ik er niet zoveel last van heb op mijn werk.
Verder wel een heerlijk weekend gehad. Veel buiten geweest, cupcakejes gebakken, wezen bowlen met mijn zwager en schoonzusje en hun kids. Samen met mijn vriend dingen geregeld voor zijn werk, hij gaat morgen na bijna een jaar ww weer aan de slag op een nul-uren contract en er moest nog een papierwinkel ingevuld worden. Hij werkte in een drukkerij maar gaat nu de thuishulp in, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Hoe gaat het met iedereen hier verder?
hier alles rustig maar wel aan het aftellen naar half maart om een afspraak te kunnen maken nog maar ongeveer 6 weken