1 jaar alweer! Ik weet nog dat ze geboren werd Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd met je meisje Loesje!
Gefeliciteerd Loesjeā¦
Spannend Vlinder, hopelijk raak deze keer.
Noekie geniet van je vakantie en succes met t verhuizen verder.
Natassia dat is vreemd, misschien een wat langere cyclus deze keer?
Shirley lekker dat de knoop is doorgehakt, spannend hoor
Hier alles goed, mijn nieuwe baan bevalt goed en voelt goedā¦kan daar ook gerust zwanger worden hihiā¦erg leuk.
russssstig hierā¦
Wat goed Liz dat je nieuwe baan goed bevalt, leuk! Kan je inderdaad met een rustig gevoel zwanger worden.
Met mij gaat het goed. Heerlijk relaxed weekend gehad en dat is altijd prettig. De volgende 2 weekenden zitten helemaal volgepland en met dat in het vooruitzicht was dit weekend extra fijn.
We gaan van de week kijken voor een nieuwe bank. Als die besteld is dan gaan we voordat die komt, zal wel een week of 10 duren, de kamer schilderen. Heb er zin in allemaal. Lekker fris is alles dan weer.
Aafgelopen woensdag ben ik naar de gynaecoloog geweest en behalve wat onderzoeken ook een goed gesprek gehad. Ik ging omdat ik steeds last had van bloedverlies zomaar uit het nietsā¦ maar na onderzoeken bleek alles er prima uit te zien, uitstrijkje was ook goed.
Hij zei wel dat het kan dat ik door het bloedverlies moeilijker zwanger kan worden. Stel dat mijn vriend en ik geklust hebben en de andere dag krijg ik toevallig bloedverlies dan kunnen de zaadcellen met het bloed weer mee komen omdat ze nog niet voldoende gesettled zijn zeg maar. Dat vond ik wel lastig om te horen maar aan de andere kantā¦ het kan zo zijn maar het hoeft niet natuurlijk. Positief blijven denken
Dus nu maar kijken hoe verder. Hopelijk blijft het nu weer even weg, had het in mei en juni ook al, daarna een periode niet en nu november en december weer gehad.
Hoe gaat het met iedereen?
Vlinder, gelukkig heb je niet altijd last van bloedverlies ĆĀ©n is alles wel in orde. Het is wel een vervelend bericht, maar hou vast aan het feit dat het kan zijn dat het daardoor mogelijk lastiger isā¦ Gyn heeft niet gezegd het zo is.
Hier een druk weekend achter de rug. Gisteren de verjaardag van Rayen gevierd. Knul is alweer drie jaar oud. Helemaal gelukkig met zijn cadeautjes, muffins en slingers :mrgreen:
Uiteindelijk ook nog een aantal eters, dus daar had ik zaterdag al voor gekookt, hoefde ik het gisteren alleen maar op te warmen.
En nuā¦ nu is eindelijk het huis weer normaal. Geen kerst, geen slingers, geen ballonnen. Zit te genieten hier van een opgeruimd huis.
Hoe gaat het verder meiden??
Fijn dat het niks ergs was vlinderā¦hopelijk stopt t bloeden gewoon.
Weer rust in de keet dus shirley haha, gefeliciteerd met je zoon.
Hier nog steeds alles goed, even druk met training en de studie maar tis voor een goed doel hahaā¦
Verder rammel ik nog lekker door!
Wat een stilte hierā¦ Heb ik ook niet zoveel te vertellen :shifty:
Gaat alles goed meiden?
Hier alles prima, nog steeds wel druk eigenlijk en daardoor ook weinig te vinden op het forum de laatste tijd.
Contract was per 1 januari 3 dagen, maar er zijn toch veel afmeldingen van kinderen (ik werk op een kinderdagverblijf), waardoor er te weinig zijn en mn contract naar 2 dagen wordt omgezetā¦ Aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant komt het ook best goed uit momenteel, aangezien ik het best druk heb ook met mijn gastouderbureau, die steeds beter gaat lopen! Als dat zo door gaat kan ik straks lekker stoppen daar en leven van mijn eigen bedrijf!
Wat leuk Noekie dat je gastouderbureau steeds beter gaat lopen! Zou super zijn als je straks een goed lopend eigen bedrijf hebt
Hier alles prima. Ben weer ongesteld geworden maar dat had ik wel verwacht. Verder druk op mijn werk en thuis ook aardig veel dingen te doen. Komende week hoor ik meer van de andere functie op mijn werk, ben benieuwd. Wordt, hopelijk positief, vervolgdā¦
hier ook alles goed maar nog druk in de training op t werk en druk met studie en de kleine meidā¦maar bevalt allemaal goed en vanavond uiteten geweest met collegas erg leuk!
Spannend vlinder over je nieuwe functie en jammer van de ongi.
Fijn dat je go bureau beter gaat lopen noekieā¦
Ben aan t afvallen voordat ik ga stoppen met de pil :mrgreen: Teller staat op -2,3 kilo sinds 7 januari
Noekie
Whoehoe Noekie! Geloof dat 5 kg 1 kledingmaat is. Dusssssā¦ Goed bezig!
Tnx dames
Er moet in ieder geval 20 kg af voordat we voor een kindje gaan proberen, dan ben ik sowieso een stuk gezonder en dan wil ik er daarna eigenlijk nog wel zoān 15 - 20 kg vanaf hebben :oops: :roll: Maar dat zie ik dan wel weer!
Joehoe Noekie!!! Goed!!!
Weer een stapje dichter bij september!!
Hier alles goed, momenteel erg druk met werk en voorbereidingen van een weekje wintersport. Vrijdag gaan we weg richting oostenrijk!! Lekkerrrrr!!
Dus meiden heb morgen waarschijnlijk geen tijd om te komen hier, dus ik zeg tot over dik anderhalve week!!!
Veel plezier op vakantie!!!
Loesje, fijne vakantie!!