Ei-rammelaars Deel 11

Hè Loesje… wat een zorgen! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten :? Sterkte en de duimen draaien voor je vriendin!!

Nou ze mag naar huis meiden! Het ging ineens veel beter!! Ze begon te plassen en dus het vocht af te voeren!! Alles komt goed!! Onverwacht snel!

Nu kan ik toch weer met een wat fijner gevoel weer naar eind april toeleven… :oops:

Loesje wat fijn dat je vriendin naar huis mag! Dat het dan toch ineens beter ging he, gelukkig zeg!

oh dat is fijn loesje zeg…gelukkig maar.

Op naar april!!

Fijne jaarwisseling allemaal…op naar een vruchtbaar jaar :wink:

Ik weet niet of ik hier nog kom morgen maar ik wil ook iedereen vast een

hele fijne jaarwisseling wensen en een heel goed, gezond en vooral vruchtbaar 2012!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! En dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden in 2012!!! :lol: :lol: :inlove: :inlove:

Dat vind ik een heel goed voornemen Loesje!!

Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden

Rustig hier!! Iedereen een leuke jaarwisseling gehad??

Allereerst iedereen een heel goed, gezond, liefdevol 2012!

Morgen moet ik weer werken na bijna 3 weken vrij te zijn geweest, zal best even wennen zijn… maar heb er best zin in.

Kreeg nog een leuke verrassing van mijn ouders met nieuwjaar wensen gisteren. Zij zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en willen met ons en mijn zus met haar man lekker op zomervakantie gaan :smiley: Ik vind het een geweldig idee, zou leuk! Echt een supervooruitzicht 8) :slight_smile:

De jaarwisseling was gezellig. We waren bij mijn zwager en schoonzusje.

Vanmiddag de kerstboom en alle versiering in de tuin weggehaald, lekker hoor dat het huis weer ‘normaal’ is.

10 januari mijn NOD, ben benieuwd… Geen idee wat ik er van moet denken. Heb erg pijnlijke borsten, als ik gewoon zit doet het al pijn maar als ik ga lopen of als er per ongeluk iemand tegenaan komt dan ga ik door de grond (toevallig vanmiddag nog in de supermarkt iemand die door me heen wilde lopen en er tegenaan kwam). En verder vandaag veel last van maagzuur maar wie weet horen die 2 dingen deze maand wel bij het ongesteld moeten worden. Herken het niet maar zou natuurlijk zomaar kunnen.

Nou Vlinder, dat zijn goede tekenen! Van mijn moeder weet ik dat haar borsten altijd erg pijnlijk waren zodra ze zwanger was, dus wie weet!!

Hey Noekie, gezellig dat je er weer even bent. Hoe is het met alle verhuizingen enzo? Is het al helemaal klaar en kunnen jullie lekker bijkomen nu of moet je nog even door?

We zitten hier een weekje vlakbij Valkenburg met 10 man, heerlijk er even tussenuit! Is cadeautje voor mn schoonmoeder, die is de 31e 50 geworden. Maar ik kon het ook wel even gebruiken :wink:

Beneden is nu redelijk ingericht, maar overal staan nog wel dozen en ben nog een hoop zooi kwijt, maar langzaam komt alles op zn plekje. Vrijdagmiddag zijn we weer thuis en dan gaan we het hele weekend weer aan de slag!

Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar gewenst.

Druk, druk druk. Morgen reageer ik uitgebreid hoor!!!

In ieder geval vanavond definitief de knoop doorgehakt. We gaan voor nummer drie. Ben heel benieuwd. Spannend, maar ook zo ontzettend leuk.

Loesje, Eindelijk de tijd gekregen om het verhaal over jouw vriendin te lezen. Wat erg van die kliniek en wat fijn dat ze inmiddels naar huis is.

Kan me indenken dat jouw valse alarm in eerste instantie heel dubbel was. En nu, nu kan je echt op voor april. Dat het maar snel mag lukken!!!

Vlinder, hoe bevielen de eerste dagen op het werk? Hier ook weer een normaal huis. Heerlijk he, alle "kerstrommel"weer aan de kant. Nu staat alleen de zolder vol en moet ik daar weer gaan ruimen.

Het zijn wel symptomen, pijnlijke borsten. Spannend hoor! Nog een weekje wachten.

Noekie, lekker dat je er even tussenuit kan. Verhuisgebeuren levert altijd zo lekker veel stress op.

namens mij ook voor iedereen de beste wensen voor 2012, dat we allemaal maar mooie babys mogen krijgen.

spannend vlinder!! misschien is het wel raak!!

Noekie was leuk, zo onverwachts lekker weg.

ik heb afgelopen maandag een test gedaan, negatief. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden…

Noekie, wat gezellig dat jullie een weekje vlakbij Valkenburg zitten met 10 man, leuk! Fijn dat je er dan even uit bent he, even weg uit het regelen en verhuizen. Wat een leuk cadeautje van je schoonmoeder :smiley:

Dus voorlopig ben je nog wel even bezig in het huis als ik je zo hoor… maar dan heb je wel hoe je het graag wil hebben en ben je er voor een lange tijd weer vanaf als het goed is. Op 1 kamertje na dan misschien :wink:

Super Shirley dat jullie de knoop door hebben gehakt. Spannend! Hopelijk ben je snel zwanger…

Mijn eerste dag weer op mijn werk ging goed. Het was leuk om mijn collega’s weer te zien, hoewel er maar 7 van de 32 aanwezig waren. Verder veel gedaan want er was gelijk weer een deadline. Maar dan gaat de tijd wel lekker snel. Morgen weer vrij omdat ik naar de gynaecoloog moet. Hoewel ik er niet naar uit kijk vind ik het wel lekker dat ik toch wat langer op bed kan blijven liggen hihi!

Hoe gaat het nu met je vriendin Loesje?

Tis geen cadeautje van mn schoonmoeder, maar voor mn schoonmoeder :wink:

Ja ik zie het nu… sorry niet goed gelezen… Anyway, nog veel plezier :slight_smile:

Spannend Natassia

Hier feestje vandaag! Kleine meisje alweer 1 jaar!! :smiley: :inlove:

zucht… time flies, officieel geen baby meer… :?