@Vlinder: Fijn dat het gezellig was Vlinder, wel jammer dat je er ziek van was geworden. En spannend op gesprek, succes! Jammer trouwens dat je ongi bent geworden
@Natassia & Loesje: Lijkt me ook moeilijk, een kraamfeest of allemaal zwangeren om je heen. Ik ben ook wel jaloers dan hoor als ik zwangere buiken zie, dan wil ik dat ook zo graag!
@Liz: Hoe was je weekendje weg?
Vandaag 4 jaar samen! Dus even lekker een middagje weg uit de verhuistroep en samen naar de film geweest en daarna uit eten
Ennuh, de planning is om 1 september (mijn 28e verjaardag) te stoppen met de pil. Ik heb mn vriend gezegd dat ik dan in ieder geval wil gaan ontpillen en dat we dan wel zien hoe lang we nog condooms gebruiken. Ennnnnnnn hij zei dat hij het niet erg zou vinden als het per ongeluk raak zou zijn 8) Dus toen zei ik al, als nou per ongeluk expres de pil vergeet? Maar nee, dat was niet de bedoeling :mrgreen: hahahhaa! Maar geeft me toch een goed gevoel en ik heb een datum waar ik me echt aan wil houden. Ik wil wel graag wat afvallen nog voor die datum ook. Het doel is 20 kilo eraf voor 1 september…!
En hij is er toch ook wel mee bezig voor in de toekomst. Want we hebben een klein kamertje naast onze slaapkamer, een mooi maatje babykamer en die hebben we ook expres nog niet behangen, omdat er anders toch straks weer wat anders op moet
Dus wie weet… zwanger in 2013?
Ow, even voor het lijstje: Ik weet even niet wat er allemaal niet meer klopt. Als er iets niet klopt, wil diegene dan even een pb sturen? Dat is voor mij overzichtelijk en kan ik alles makkelijk aanpassen van de week!
Vlinder is echt gestopt in november 2011 denk ik? En natassia nu ook echt begonnen? En de rest?
Hoi everyone :oops:
Komt spuit 11 ook weer eens om een hoekje kijken! Ik lees nog altijd met jullie mee, maar het reageren komt er niet van. En daarnaast weet ik ook niet zo goed in hoeverre het de bedoeling is nu we aan het proberen zijn zwanger te worden Bijna mn NOD en ik heb geen idee, last van mn borsten en buik, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Daarentegen nog niet meer puistjes en dat heb ik nogmaal wel, dus afwachten geblazen.
Het is te veel om op alles te reageren… maar ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal En dat de boel niet zo hard rammelt dat het een rottig gevoel op gaat leveren, want dan kan het wachten wel erg lang duren…
Ik heb hier ook al een hele tijd niet meer gerageerd. Ik lees nog wel mee. Ik ben volgens plan in oktober gestopt met de pil en zit inmiddels in de 3e ronde voor mijn eerste kindje
Loesje, ik kan me goed voorstellen dat je jaloers bent op lieve kleine baby’s.
Volgens de site van predictor blijft je ei na de eisprong maar 12 uur leven. Daarna ben je niet meer vruchtbaar http://www.predictor.nl/zwanger-worden/wanneer-ben-ik-vruchtbaar/
Verder wil ik iedereen een fijne kerst wensen
Loesje, nou misschien heb ik ook wel fijn VOOR mijn einsprong, dat zou niet verkeerd zijn want dan zitten we goed!!
ik had net ineens veel slijm ( eetse!!) dus volgens mij moeten we vanavond weer aan de bak
Vlinder, waar ben je allergisch voor? wat vervelend dat je ziek was en heel stom van het restaurant, zeker als je het zo duidelijk aangeeft!
Noekie, wat goed, een datum!! eindelijk een punt om naar uit te kijken. en wie weet gaat het afvallen nu ook wat makkelijker af omdat je nu een doel hebt. zo had ik het wel met mijn medicijnen afbouwen. eerdere pogingen waren mislukt maar nu ik wist waar ik het voor deed …
gefeliciteerd met jullie 4 jaar bij elkaar!!
Het weekendje weg naar Bremen was erg leuk, heel mooi hotel met ernaast een mega shoppingentre…dus altijd goed haha.
De kerstmarkt in het centrum was ook erg groot en mooi.
We hebben het erg gezellig gehad en heerlijk genoten met het gezinnetje!
Vlinder…Ahh balen dat je ongi bent geworden, volgende ronde beter!
Hoeveel wil je straks gaan werken dan als je een kindje zou krijgen??Omdat je nu nog 40 uur werkt…spannend het gesprek!
Noekie…Wat fijn dat je nu een datum hebt, dan kan je in ieder geval ergens naar toe leven, spannend hoor!
Natassia…Ik voelde mijn eisprong destijds ook heel erg…had er 3 dagen last van en toen was het over, opzich wel handig.
Esther…Spannend dus voor jou, hopelijk is het raak!
Loesje…Ja dat maakt het niet makkelijk als zoveel om je heen zwanger/bezig zijn…Nog even doorzetten hihi!
Hier ook goed nieuws…Met manlief ook nog eens onze 2e kinderwens besproken en we hebben nu afgesproken dat wanneer ik mijn diploma heb gehaald voor mijn werk (moet een schade verzekeringen diploma halen) we dan in ieder geval stoppen met de pil. De planning is dat ik het examen begin april ga doen, dus dan gaan we halverwege april stoppen. Mocht ik dan in 1x zwanger zijn dan ben ik eind januari uitgerekend, vind ik prima.
Uiteraard ga ik wel aanvoelen hoe het gaat op mijn nieuwe werk en of ik het kan maken ja of nee…mocht het toch niet uitkomen of wat dan ook dan stop ik wel maar dan gaan we er nog niet echt voor en wacht ik nog even 2 maandjes, want dan moet ik het diploma sowieso gehaald hebben en wordt mijn contract ook verlengd.
Dus wie weet stop ik halverwege april al wel…Maar duimen dat het allemaal goed gaat op mijn werk
Hihi wat leuk liz… stoppen we alsnog wrs samen alleen nu twee maandjes eerder!!! Heb al een kindje van begin januari, zou het niet zo heel erg vinden als het niet meteen raak is, aan de andere kant het is zo’n wonder en als je gaat beginnen wil je natuurlijk het liefste zo snel mogelijk!
T’is wel dubbel eigenlijk, kan aan de ene kant kan ik de maanden wel voorbij kijken aan de andere kant betekend dat ook dat mijn kleine meisjes ook al snel groter worden… en eigenlijk wil ik dat helemaal niet… wil ik ze zo klein houden en wil ik de tijd stopzetten en hier intens van genieten. Pfff wat zijn wij vrouwen soms ingewikkeld, zucht…
Maar leuk nieuws hoor!!! Zoals je zelf al zei voor je het weet is het zover!!
Nog gefeliciteerd met jullie jubileum Noekie! Heerlijk dat jullie wat gezelligs hebben gedaan en daardoor even uit de verhuistroep waren. Schiet het al op met al het verhuizen Noekie? Best veel zo aan het eind van het jaar allemaal of niet?
Wat fijn dat je een datum weet, dat is een mooi punt om naar toe te leven. Heerlijk zeg!
Zoals ik op het lijstje sta klopt het. Ik ben in december 2010 gestopt met de pil en vanaf oktober zijn we bezig
Spannend Esther dat bijna je NOD hebt. Ik duim voor je!
Natassia, ik ben allergisch voor paprika en alles wat er mee te maken heeft (paprika als groente zeg maar, maar ook paprikakruiden, paprika extract en alles waar iets van paprika in zit. En dat zit in meer dan de helft van de dingen die je kan eten lijkt wel. Zoiets simpels als bijvoorbeeld Cheese Union chips, daar zit het al in bijvoorbeeld. Terwijl je dat niet zou verwachten bijvoorbeeld. Ik kan er op zich goed mee om gaan hoor, kan veel dingen niet meer eten en het zij zo maar in een restaurant verwacht je toch wel wat als je van tevoren belt en het daar nog aan geeft en men zegt dat het goed komt. Als het echt gaat om stukjes paprika kan ik zien dat het er in zit maar qua kruiden is het altijd lastig want dat zie en proef je niet altijd. Dus ik bestel altijd alles al ongekruid maar dat het hier zelfs nog met de groente mis ging, echt heel stom.
Wat heerlijk dat jullie genoten hebben van het weekendje Bremen Liz, altijd leuk ook shoppen
Ik zou straks het liefst 3 dagen gaan werken maar dan moet mijn vriend wel weer werk hebben en dat schiet nog niet hard op. Het duurt nog even, op zijn minst 9 maanden dus ik maak me wat dat betreft totaal niet druk. Morgen om 14.00 uur heb ik het gesprek, heb er zin in!
Wat leuk Loesje dat jullie hebben afgesproken dat als je je diploma hebt gehaald jullie stoppen met de pil. Ik ga duimen dat alles op je werk goed gaat en dat je je diploma haalt.
Iedereen fijne avond en ook vast hele fijne feestdagen!
Hihi vlinder, Je bedoelt noekie denk ik… Heb mijn diploma al…
Ik ook Ze bedoelt Liz
Hihi ach ja natuurlijk!!!
Oh ja… sorry… foutje ik bedoel inderdaad Liz.
Soms haal ik het een klein beetje door elkaar als er veel geschreven is.
haha ja it was me!
Heb ook al heel wat diploma’s hoor hihi maar deze moet ik met zelfstudie er nog bij halen, dan heb ik het hypotheken en verzekeringen pakketje compleet haha. Hopen dus dat ik hem snel kan halen…
Ja loesje dan stoppen we alsnog tegelijk…en ja we zien wel hoe snel t raak is.
En ja onze kindjes worden groot…vind t ook wel leuk dat ze steeds meer kan,maar gaat wel snel inderdaad.
Succes Vlinder straks…
En ja 3 dagen werken is wel mooi met een kleine…doe ik ook,werk 24uur.
Vlinder, jammer dat je toch ongesteld bent geworden, aan de andere kant ook wel weer positief. Je weet nu weer waar je aan toe bent zogezegd.
Hoe is het met die vacature afgelopen? Stom van dat restaurant trouwens… :doh:
Loesje, je bent niet jaloers… je benijdt die mensen om je heen. Jaloezie is het “niet gunnen”. Denk niet dat dat voor jou geldt. Denk dat je zelf ook zo graag wil
Zo weer een lichtpuntje gevonden.
Noekie, gefeliciteerd met de vier jaar. Wat afvallen? 20 kilo is een heleboel. Stoer van jou! :thumbup: Ik kan het weten (ben ruim 35 kg kwijt geraakt na de zwangerschap van Thara). Hoe wil je het gaan doen? 20 kg. voor september is in ieder geval te doen. Echt waar!!! (wil je wel coachen )
Zal je ff wat gegevens toesturen via PB (moet eerst opzoeken wat je allemaal wilt weten :mrgreen: )
Hallo Esther, in mijn ogen is het niet gek om hier te blijven schrijven als je eenmaal aan het klussen bent. Door alle gesprekken leer je elkaar toch kennen. Dan is het zo raar om ineens niet meer mee te schrijven omdat het hier over ei-rammelaars gaat (ben jij toc ook nog steeds ).
Tijger, voor jou dus ook nog even wachten. Over je andere vraag (Kinderwensspreekuur). Heb ik nooit iets mee gedaan. Het overgrote deel van informatie kan je ook gewoon van het www plukken.
Liz, ook weer een stap dichterbij.
Zoooooo nog één dagje werken en dan vrij tot aan het nieuwe jaar. Deze dame gaat dan ook even wat tijd aan zichzelf besteden. HEERLIJK!!!
@Shirley79 wrote:
Tijger, voor jou dus ook nog even wachten. Over je andere vraag (Kinderwensspreekuur). Heb ik nooit iets mee gedaan. Het overgrote deel van informatie kan je ook gewoon van het www plukken.
Dat dacht ik ook, ik ben toch benieuwd of mensen die iets dergelijks wel hebben gedaan dat ook nuttig vonden.
@shirley: ik ben al eens 33 kilo afgevallen, helaas zit er weer 20 bij… Ik heb een maagbandje, maar het blijft erg moeilijk…
Tips zijn altijd welkom!
@Noekie wrote:
Ik ook Ze bedoelt Liz
Iedereen die ooit een diploma gehaald heeft GEFELICITEERD en alle andere mensen ook hihihi :lol:
:lol: :lol: :lol:
@ Tijger, heb toen weight watchers gedaan. Door (heeeeeel) streng voor mezelf te zijn heb ik het gewicht er toen in 8 maanden afgekregen. En daarna was ik zwanger van nummer 2 . Na die zwangerschap kostte het ongeveer een jaar om 15 a 20 kg kwijt te raken. Laatste kilo’s dankzij een hoop stress met betrekking tot het ziekbed en overlijden van mijn vader.
Merk de laatste tijd dat ik weer iets aankom. Heb alleen niet de fut om weer door te pakken. Eea heeft te maken met lekker eten, weer de pil gebruiken en stoppen met roken (stress zorgt ook voor slechte gewoontes. :oops:)
Maar ik vind het echt heeeeeeel stoer van je!!!
Eigenlijk moet er hier 40-50 kilo af, maar ik begin met 20, dan ben ik al erg blij!
Ik denk dat je Noekie bedoeld, Shirley
Hier hoeft er beslist geen 20 kg af
Maar 10 kg eraf zou niet verkeerd zijn
Het aankomen door stoppen met roken herken ik trouwens helemaal, toen ik een jaar geleden stopte kwam ik 7 kg aan