Ei-rammelaars Deel 11

heej rustig hier!

@Shirley…Nou ik denk dat het goed is je gevoel te volgen!! Het is toch fantastisch al het je gegeven is nog zo’m [rachtig kleintje te krijgen! En alle praktische zaken komen zeker goed.

En denk maar zo, er zijn maar weinig mensen die spijt hebben van hun keuze voor nog een kindje erbij… er zijn er veeeel meer die spijt hebben dat ze het niet hebben gedaan…

Hier zijn de kindjes best wel verwend op pakjesavond, en dat terwijl ze nog zo klein zijn.

Mooiste kado was voor mij oudste (en een beetje voor mijn jongste maar die kan er nu nog niet mee spelen…) een echte kinderwagen, met reiswieg, zwenkwielen voor, zonnekap enz. Ze wil er de hele dag mee door de kamer rijden hihi!

Rammel, rammel… zeker nu ik weet dat twee van mijn collega’s ook bezig zijn met zwanger worden… van eerste en van derde…

Vond je buuf het trouwens vervelend dat ze met de kleine steeds heen en weer moest…

Goedenavond!

@ Loesje, Mijn buuf is sowieso heel relaxt :mrgreen: Die maak je de pi*s niet lauw hoor. Haar kleine meid sliep heel goed door.

En tja, heen en weer is altijd een onderbreking. Ook met een van bijna drie thuis :shifty: . Vandaar dat mijn meidje ook soms mag overblijven als ik thuis ben op de donderdag. Heel decadent, maar het geeft zoveel rust voor mijn zoon dat ie even lekker kan slapen.

Natuurlijk is het ook per kind afhankelijk, maar ik dacht… ik geef 'm je even mee :wink: . Hopelijk zit ik straks zelf ook te puzzelen :lol: . In jouw geval heb je dan alleen een duo wagen nodig. Of ligt de school dicht bij huis?

@ Vlinder, Nog een testje ertegenaan gegooid? Verder leuk hoor die taart. Wel heel speciaal voor jullie dan. Echt iets van jullie zelf. :smiley:

@ Liz, :thumbup: dat je meisje zo enthousiast was over Sint en Piet. Heerlijk hoor!

@ Natassia, nog steeds zo’n hoofdpijn? :hug:

Hier een lekker lang weekend gehad. Vandaag gewerkt en morgen mijn “mama-dag”. Eindelijk een beetje opgeknapt. Gewoon nog verkouden, maar in vergelijking met alles waar ik eerder last van had is dat peanuts.

Thara blijft heel erg moe. Denk dat we haar even moeten stimuleren in het nemen van een middagdutje zaterdag.

Rayen is echt “het” mannetje in huis. Lachen hoor! :mrgreen:

Gisteren zonder kids met hubbie op stap geweest. Ook heerlijk hoor als je niet constant achter de kids aan hoeft te rennen :lol: . Mooie laarzen voor mezelf gekocht. Een vestje en een winterjas voor Rayen (zwaar in de aanbieding, was 20 euro in totaal kwijt voor de kleine man :dance: )

Loesje…Ook lekker verwend dus…heerlijk toch als ze er zo blij mee zijn…

Hier ook hard gerammel hoor…Nog even geduld hihi

Shirley…Lekker he even met zijn tweeen op stap…gaat een stuk sneller hihi

En ja was blij dat mijn meisje Sint leuk vond…wordt volgend jaar vast nog leuker als ze t meer snapt.

Vlinder!!En…en…

Gisteravond ladiesnight gehad in bios met zussie en mams…erg gezellig en leuke film.

Verder ook alles goed hier…alleen begint Tuttie weer te snotteren…

Ja vlinder heb je inmiddels nog een test gedaan?

Liz ben je naar new years eve geweest ( schrijf je dat zo?)

en hoe was ie?? hij lijkt me erg leuk namelijk.

Hier nog steeds vrij heftig ongesteld, nu al weer een week. Ik weet eigenlijk niet meer hoelang ik het altijd had voordat ik aan de pil ging enzo. Heb al een paar keer mijn bed moeten verschonen van de week, wat een ellende.

Hoodpijn gaat weer iets beter gelukkig…

fijn weekend allemaal, hebben julie nog plannen?

Woensdag een testje gedaan en die was opnieuw negatief. Beetje balen maar goed dan maar afwachten tot mijn NOD de 14de. Komt het dan alsnog niet dan ga ik even de huisarts bellen. Moet zeggen dat ik deze maand rustiger ben qua afwachten op mijn NOD dan de maanden hiervoor. Voel me er nu wat rustiger onder en dat is erg fijn.

Wat heerlijk shirley dat je dinsdag met je man samen op stap bent geweest. Dat heb je af en toe gewoon even nodig samen kan ik me voorstellen.

Gezellig dat je naar ladiesnight bent geweest in de bios Liz, welke film was er in de ladiesnight? Heeft de verkoudheid bij je meisje nog door gezet?

Vervelend dat je zo lang ongesteld bent Natassia. Ook ze heftig joh, dat lijkt me naar… gelukkig dat het met je hoofdpijn weer iets beter gaat.

Ik hoef komende week nog maar 2 dagen te werken en dan heb ik 2,5 week kerstvakantie, kijk er erg naar uit. Dinsdagavond ga ik met mijn moeder en zus naar Brigitte Kaandorp, heb er zin in, vind haar zo leuk!

Verder woensdag een dagje shoppen en daarna lekker met de dag kijken wat we zullen doen, zo fijn vooruitzicht.

Eerst lekker weekend vieren. Morgen de kerstboom zetten en verder doen we lekker rustig aan.

Jaa was de film New years eve…Was heel erg leuk, en t was erg gezellig.

Natassia…Balen dat je zo erg ongi bent.

Vlinder…Ahh jammer. Nou maar ff afwachten dan en anders ff naar ha inderdaad…

Lekker dat je vakantie hebt…lekker van genieten.

Jaa mijn meisje is wel verkouden geworden maar t zit wel los gelukkig.

Vandaag kennismaking op mijn nieuwe werk gehad…klikte heel goed en had al lol met mijn collega’s…ook leuke leidinggevende…Dus heb er nu nog meer zin in.

(en een prima bedrijf waar ik tegen die tijd goed kan vertellen dat ik zwanger ben)

heej rustig hier…

Hier dienstweekend. Dat betekend stand-by staan voor spoed-operaties…

Dus weinig te ondernemen hier…

Goedenavond!

Het was inderdaad even lekker, zo’n dag met z’n tweeën. Het geeft je even de mogelijkheid tot een gewoon gesprek zonder tussentijds scheidsrechter te moeten spelen :lol: .

Liz, heerlijk hoor zo’n Ladiesnight. Ook fijn dat de film goed was.

En super dat je zo’n goede introductie hebt gehad. Geeft je ook wat meer vertrouwen voor de toekomst als je moet vertellen dat er een kleintje komt

Natassia, Waarschijnlijk kom je er nu weer achter waarom je aan de pil gegaan bent. Maarrrrrr het kan ook zomaar zijn dat je cyclus gewoon zichzelf moet gaan regelen nu.

De eerste keer stoppen met de pil was na zo’n 13 jaar gebruik. Bij mij duurde het toen vrij lang voor mijn lichaam weer gewend was, maar toen het eenmaal zover was kon ik de klok erop gelijk zetten.

Jammer genoeg is het na mijn zwangerschap niet meer zo goed geregeld geweest. De keerzijde… :roll: Maar ik heb er iets moois voor terug :inlove:

Verder ben ik ook altijd lang ongesteld. Weet dan ook uit ervaring hoe vervelend dat is.

Vlinder, lekker zeg vakantie. Heerlijk!!! En leuke dingen in het vooruitzicht. Ben heel benieuwd hoe het geweest is.

:wink: )

Loesje, Werkze zou ik zo zeggen.

Vandaag een rare dag gehad. Kinderen op stormstand. Uiteindelijk allebei een middagdut. Dat heeft heel veel goed gedaan :mrgreen: .

Verder de sterfdag van mijn vader :**: geëerd door bloemen te leggen op de plek waar zijn as verstrooid is. Alweer / pas twee jaar geleden. Blijft heftig. Op de terugweg een van zijn favo-kerstliedjes op de radio en de zon die doorbrak. Volgens mij kijkt ie nog altijd mee. Was even een emotioneel iets voor mij.

Verder thuis rustig aan gedaan. Avondeten bestond uit knakworsten, hamburgers met ei, broodjes en saus.

Kids gelukkig en ik ook eens binnen 10 minuten klaar met het eten hahaha :thumbup:

Ze liggen nu op bed. De oudste ligt volgens mij alweer te snurken. Rayen is het er nog niet helemaal mee eens.

Ha dames!

Had vanmorgen een gesprek met mijn mannetje en kwamen zo op onze wens voor een derde kindje! Eventuele praktische bezwaren heb ik volgens mij alleen. mijn vriend ziet ze totaal niet. Zo zullen onze meiden de eerste tijd samen op een kamer moeten als er een babietje bij komt. ik dacht dat dat misschien niet eerlijk was maar dat vond hij onzin. volgens hem kan je ook problemen zien waar ze niet zijn. bovendien hebben we nog een ruime zolder ie we nog gaan verbouwen. ook dacht ik dat het misschien niet zo leuk zou zijn als kindjes vlak bij elkaar jarig zijn (belachelijk natuurlijk, ik weet het) ik ben zwaar overtuigd van mijn wens voor een derde, gevoelsmatig geen enkele twijfel, meer vanzelfsprekend, maar wou echt graag weten hoe hij dat zag. Nou dat zit wel goed! We hebben zelfs besloten er iets eerder voor. te gaan!! :slight_smile: Eind april gaan we er weer serieus werk van maken! Mocht het direct raak zijn dan is mijn jongste iig 2 jaar rond geboorte ! Dan maar twee kindjes in jan! Zou al dolblij zijn als het nog een keertje mag en dat het gezond is!! Dus ipv 6 mnd nog maar 4 mnd!!!

Heerlijk gevoel zeker hé Loesje!!! Komt je wens weer iets dichterbij!!!

Geniet ervan, die paar maandjes zijn zo om en dan kunnen jullie aan de slag :lol:

Vlinder vreemd hoor! maar op naar de 14e en dat is al over 2 dagen!! wauw lekker vooruitzicht dat je binnenkort vrij bent. ga je nog wat leuks doen?

Wat fijn Liz dat de eerste indruk zal zo goed was!

Shirley, heftige dag. ik weet zeker dat al onze dierbare die er niet meer zijn met ons mee kijken. mij geeft dat wel enige troost.

Loesje wat leuk, nog 4 maanden! die zijn zo om!!

Hier verder rustig. Heb een druk weekend gehad om maar zo min mogelijk thuis te zijn. mijn man is nog weg voor zijn werk en ik merk dat ik er toch steeds meer moeite mee heb. vrijdag komt hij weer terug en deze week heb ik ook iedere avond wel wat te doen dus dat komt best uit.

ongesteldheid is zo plotseling als dat het begon ook weer verdwenen. vrijdag als mijn man thuis is gaan we weer aan de bak :smiley:

Shirley…Heftig dagje dus…ze kijken zeker met ons mee allen die er niet meer zijn.

Loesje…Wat leuk dat jullie er eerder voor gaan…Wij gaan er een maandje later dan jou voor, ik stop 25 mei…ach de tijd vliegt haha.

Natassia…Fijn dat je ongi over is, en alleen zijn vind ik ook niks hoor haha. Nou succes vrijdag hihi.

Wij hebben weer een druk verjaardagweekend gehad, wel gezellig gehad!

Hier verder alles goed…ik ga even weer aan de poets.

Kwam even spieken… Heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Hoe is het met jullie?

Hoi meiden,

Daar ben ik ook eindelijk weer. Heb niet zo heel veel tijd omdat ik zo alweer weg moet, zal later even goed bijlezen en reageren.

Ik ben zelf gisteravond naar Brigitte Kaandorp geweest, en ik vond het geweldig!! Echt tranen over mijn wangen van het lachen en niet meer op kunnen houden met lachen, heerlijk zeg!

Ze kwam 3 keer terug omdat we zo groot applaus gaven en ipv kwart over 10 was het om 11 uur pas afgelopen, echt super! Mijn collega was zondag geweest en toen was haar show echt kwart over 10 afgelopen, dus het was wel extra had ik het idee gisteren.

Ga vandaag een dagje stadten met mijn moeder en zus, ook veel zin in. Kijken of ik leuke kleren kan vinden, geen idee wat ik zoek maar lekker neuzen is altijd fijn. Verder hoef ik pas 3 januari weer te werken en heb verder geen plannen dus dat voelt erg prettig.

Fijne dag allemaal, oh ja vandaag mijn NOD, toch best een beetje spannend wel :wink:

Fijn dat het leuk wad Vlinder…

En geslaagd met shoppen?

Spannend je NOD…houd je ons op de hoogte?

Wij gaan as weekend lekker naar Bremen, ff in hotelletje met zijn 3en en lekker de kerstmarksten bij langs…erg veel zin in.

Verder ook alles goed hier…vandaag weer gezwommen met mijn meissie.

Helaas meiden, ik ben ongsteld geworden. Vanmorgen heel vroeg een testje gedaan en die was negatief. En dan een uurtje geleden toch eindelijk ongesteld, of het zo moet zijn na het negatieve testje… Ben een beetje teleurgesteld maar was ook wel verbaasd geweest als het wel zo was geweest omdat we allebei ziek zijn geweest afgelopen maand en mijn ei niet echt hebben kunnen benutten. Op naar de volgende maand.

Liz, ik heb woensdag een leuk jurkje gekocht in de stad. Kan je soms zo hebben dat je iets waar je gelijk verliefd op bent hihi! Doe het met kerst voor het eerst aan :slight_smile:

Vandaag word ik als het goed is gebeld om een afspraak te maken om te praten over de eventueel nieuwe tijdelijke functie in de binnenstad, ben beneiuwd. Zit de hele dag al een beetje te wachten hihi!

Mijn vriend heeft ook gesolliciteerd op een leuke vacature. Ze zoeken bij dat bedrijf dringend nieuwe mensen met ingang van 1 januari dus dat zou geweldig zijn. Ik duim me suf voor hem… hij wil dit zelf ook zo graag. Het is een functie in een fotostudio en dat is hem wel op het lijf geschreven.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog leuke plannen voor het weekend?

Vlinder jammer hoor :frowning: hopelijk is het snel raak.

mijn man is vrijdag thuis gekomen jeej!! maar volgens mij heb ik net mijn eisprong gemist. ik had donderdag buikpijn maar ja toen was ie er nog niet.

gister op een kraamfeest geweest, nou ze gingen te keer hoor, die stokken van mij. tja geduld hej…

@Natassia… ik had voor mijn eerste ook altijd pijn als ik mijn eisprong had, op zich wel heell handig… Maar bij mij was die pijn altijd voor mijn eisprong, dan moest ie dus nog komen! En je ei is ongeveer 24-48 uur na sprong nog vruchtbaar, dus alles kan!!

@Vlinder… wat jammer meid, Balen ik had dat ook altijd… Dan dacht ik laat ik er eens een testje tegenaan gooien… negatief… en prompt een paar uur later ongi… zo’n afknapper!!

Hier vrijdagavond een leuke borrel gehad van mijn werk. Op 20 hoog in de binnenstad. Erg gaaf uitzicht, ramen overal! Stoer feestje! Was wel een beetje brak gister haha.

Hoorde ook weer van een collega dat ze net zwanger is van haar tweede, en van weer een andere dat ze bezig is met een IVF-donortraject. Ze heeft geen vriend en is 40… Krijgt volgende week de punctie en terugplaatsing! Verder een vrouwelijk chirurg die zwanger is van haar vierde…

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ben dan best wel jaloers als ik dat allemaal hoor… Belachelijk natuurlijk heb twee prachtige kindjes… Ik heb het wonder al twee keer mogen meemaken, maar toch… die kriebels zijn zoooo vreselijk sterk…

Ik vraag me af of ze ooit weggaan…

Kan me voorstellen Natassia dat het extra rammelt als je op een kraamfeest bent… geduld hebben is dan heel lastig…

Wat leuk dat je zo genoten hebt van de borrel van je werk Loesje. Jeetje wat zijn er veel collega’s zwanger of bezig met zwanger worden. Ik kan me voorstellen dat je dan best wel jaloers bent hoor, mag ook best toch. Ook al heb je het al twee keer mee mogen maken het is en blijft toch iets bijzonders lijkt me.

Wij hebben hier een heerlijk rustig weekend. Vrijdagavond gezellig uit eten geweest, mijn schoonzusje en zwager hadden ons uitgenodigd. Jammer genoeg heeft het restaurant toch niet voldoende rekening gehouden met mijn allergie en ben ik ’s nachts ziek geweest, hoewel ik het echt van tevoren bij de reservering en met bestellen aan had gegeven. Een restaurant waar ik niet zo snel zelf nog een keer zou komen. Maar goed, de avond was gezellig en daar ging het om.

Gisteren een fijne boswandeling gemaakt en vandaag nog niet zo heel veel gedaan, heerlijk zo’n dagje.

Morgen heb ik een belafspraak met het hoofd van de functie waar ik tijdelijk zou kunnen gaan werken in de binnenstad en dan kan ik dinsdag al op gesprek komen als ik het dan nog steeds wil. Vind het lastig… ik werk nu 40 uur. De functie daar is maar voor 32 uur per week. Nadeel is dan dat ik wekelijks een dagje naar mijn eigen werkplek zou gaan om daar nog wat te doen en dat is net wat te weinig qua tijd. Verder werk ik komend jaar eigenlijk 5 om 4 dagen per week. Dus dat zo betekenen dat ik eens in de 2 weken een dagje naar mijn werkplek zou gaan en verder in de binnenstad zou gaan werken. Even afwegen of het niet te onrustig is en of het de moeite is om die ene dag mijn eigen werk te gaan doen… Maar op gesprek gaan kan geen kwaad denk ik.