Ei-rammelaars Deel 11

@Vlinder Blijf stiekem voor je duimen dat de test gewoon nog iets te vroeg was

@Natassia Ik hoop dat je vermoedens kloppen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Mocht het niet raak zijn misschien ff een break nemen van de ‘verplichtingen’ (en manlief ‘toevallig’ op de goede data verleiden :wink: )

@Loesje: lijkt me moeilijk dat soort dingen op je werk. In mijn werk lees ik alleen medische statussen van patiënten (o.a. oncologie) en dat raakt me soms al best wel, zeker als het jonge mensen zijn. Gelukkig heeft je werk ook veel mooie kanten :slight_smile:

Ik heb best wel een goede week: gisteren het koopcontract van mijn nieuwe huisje getekend :mrgreen: en vanavond ook maar meteen het aanmeldingsformulier van de spermabank ingevuld :mrgreen: . Nu geduldig een half jaar wachten :shifty: Ik rammel hier voorlopig nog wel door dus :wink:

Szus, dat zijn belangrijke stappen die je daar genomen hebt. Gefeliciteerd, dat is een flinke stap voorwaarts.

Natassia, ik denk dat iig je eisprong is geweest met zo’n temperatuursverhoging. Dan zou je deze maand niet verder verplicht hoeven klussen. Misschien zijn er dames waarbij de temperatuur extra veel stijgt als er daadwerkelijk bevruchting plaats heeft gevonden, maar dat is niet standaard zo.

Ha meiden,

weinig nieuws hier, Sinterklaas weekend staat voor de duer. Niet dat we er erg veel aan doen, de kinderen zijn eigenlijk nog iets te klein, maar goed. We doen morgen pakjes bij schoonfam hebben ook nog twee ouderen nichtjes en zondag bij mijn ouders… Wel gezellig allemaal iig.

Verder vandaag weer nieuwe nuvaring ophalen voor de komende drie maanden. Laatste keertje, want na deze drie maanden stoppen we met de anticonceptie, om te kijken hoe mijn cyclus is, om er dan in juni weer voor te gaan!

Dus nog 1 laatste keertje naar die apotheek!! Ook al een klein stapje … (in mijn ogen dan he)!

x

Gefeliciteerd met je huis Szus!!! Super dat je het koopcontract hebt getekend :smiley:

Wat goed dat je gelijk het aanmeldformulier voor de spermabank in hebt gevuld, het wachten kan beginnen :wink:

Super dat je voor de laatste keer de nuvaring hebt gehaald bij de apotheek Loesje, dat is zeker een stap… heerlijk idee. Veel plezier met pakjesavond morgen.

Hier alles prima. Erg druk op mijn werk maar nog 1.5 week werken en dan heb ik fijn 2.5 week vrij, lekker vooruitzicht! Morgen gaan mijn vriend en ik lekker uit eten omdat we zondag 3 jaar samen zijn. Zondag lukt dat niet omdat we ons clubje aan gaan moedigen in het stadion en daarna niet veel energie meer hebben om te gaan eten. Doen we het gezellig morgen, en dan haal ik nog wel zondag het taartje op wat mijn nichtje gemaakt heeft, ben zo benieuwd hoe die geworden is en wat mijn vriend er van vindt…

Szus, gefeliciteerd met je huis!! zo leuk!! en wat goed dat je je hebt aangemeld bij de spermabank spannend allemaal!!

tijger: ik dacht ook aan mijn eisprong door die verhoging. vanmorgen weer 37,9 maar ik vloeide vandaag ook een beetje en afgelopen maandag ook. ik snap er niks meer van :?

Vlinder…Nog steeds niet ongi?Gefeliciteerd met je jubileum.

Loesje…Hier ook een sinterklaasweekend…wel gezellig.

En weer een stapje verder inderdaad…ik ben ook echt aan t aftellen hoor hihi

Natassia…Bij verhoging is rond je eisprong,vruchtbare dagen geven die verhoging…zegt niks of je zwanger bent. Dat bloedverlies kan innestelingsbloed zijn…als t een klein beetje is. Nou nog even geduld…

Szus…Gefeliciteerd meid,spannend allemaal hoor.

Hier verder alles goed…drukke periode maar wel gezellig.

Met de kleine meid ook allea goed,ze wordt wijs en slim…zo geweldig om te zien hoe snel dat gaat en hoeveel ze al snapt.

Nee nog steeds niet ongesteld Liz, heb dan alleen die ene zondag wat bloed verloren maar verder niet. De volgende keer dat ik ongesteld zou moeten worden is 14 december. Doe van het weekend nog een testje maar als die ook negatief is hoop ik toch erg dat het wel 14-12 komt anders ben ik het 2 maanden zeg maar niet en dan is het tellen wel weer heel lastig.

Kan me voorstellen dat je ook aan het aftellen bent, leuk! Wat fijn dat het met je dochtertje goed gaat, leuke leeftijd ook waar ze nu in zit omdat ze steeds meer gaat begrijpen.

Ben benieuwd hoe het met Noekie en het verhuizen gaat. Iemand tussendoor nog wat gehoord/gelezen misschien?

Nou wat vreemd dan…maar ff testen inderdaad en als je het aldoor maar niet wordt dan maar ff langs ha gaan ofzo??Nou hopelijk heb je snel meer duidelijkheid…

Jaa tis zo leuk om te zien hoe ze alles al snappen en het nu ook kunnen uiten en benoemen…echt genieten.

Nee niks van Noekie gehoord…zou t wel erg druk hebben denk ik.

En jaa nog 5mnd en 3 weekjes tot het stoppen haha

Echt raar vlinder!

Ik heb het nu zelf ook, ik had maandag een beetje bruin achtig bloed, dinsdag niks, woensdag weer een beetje, gister een beetje en vandaag weer niks. ik snap er niks van.

na hoeveel dagen overtijd kan je testen? ik ga zo wie zo wel een test want ik vind het maar vaag.

Hier erg druk inderdaad. Vanavond sinterklaas gevierd, morgen tijdschrift maken voor mn schoonmoeder, 10 december viert ze dat ze 50 wordt, dus daar zijn we ook nog mee bezig. En dan daarna klussen. En mn eigen moeder is morgen jarig, dus daar nog heen 's avonds en dan daar slapen en zondag Sinterklaas vieren en dan 's avonds pas weer thuis. Dan verder met tijdschrift, want moet uiterlijk maandag besteld worden om het op tijd te hebben. Maandag werken en dan dinsdag t/m donderdag klussen & verhuizen, vrijdag werken, zaterdag feest schoonmoeder en zondag alles wat hier nog staat verhuizen, want dan moet het huis leeg zijn… Pfffff word al moe als ik dit zo lees :?

Met kerst hoop ik weer rust te hebben…! :o :slight_smile:

Ik ga morgen weer een testje doen… ben benieuwd. Heb een hele regelmatige cyclus, normaal gesproken, dus dit is voor mij uitzonderlijk.

Wat gek Natassia… kan me voorstellen dat je er niks van snapt, verwarrend he? Maar volgens mij kan je na 1 dag overtijd al testen.

Hopelijk heb je inderdaad met kerst weer rust Noekie. Zo lang zo druk hebben is niet fijn lijkt me… al zijn het wel leuke dingen je moet het toch allemaal doen. Leuk dat je een tijdschrift aan het maken bent voor je schoonmoeder. En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, gezellig dat jullie blijven slapen en morgen sinterklaas vieren. Veel succes met de drukte de komende tijd nog!

Szus, aanmeldingsformulier voor de spermabank? Je hebt geen partner of begrijp ik het verkeerd? (als ik het ergens terug had kunnen vinden, dan sorry)

Maar het zijn allemaal wel grote stappen zeg!

Loesje, ook een leuke stap hoor. De laatste keer naar de apotheek. Hoe was pakjesavond?

Vlinder, alvast gefeliciteerd met je jubileum. Wat voor taartje heeft je nichtje dan gemaakt?

Verder blij ik stiekem ook een beetje duimen. Maar anders hoop ik dat je inderrdaad weer je normale cyclus op gaat pakken. Anders ben je de houvast ook gelijk kwijt he.

Liz, Inderdaad een leuke leeftijd he. Je zal merken dat het koppie ook opeens veranderd en dat het echt een dreumes wordt.

Natassia, Op je NOD kun je zeker testen. Ik heb zelf goede ervaring gehad met de goedkope kruidvat testen (2 voor 5 euri of zo).

Noekie, wat een druk bestaan zo. Maar als alles goed verloopt zit je er met kerst gezellig bij op een nieuw plekje.

Hier had ik gisteren aan een nieuwe strip moeten beginnen. Niet gedaan. Nog een maandje met condooms en dan in 2012 aan de slag :mrgreen:

Spannend? Enorm!!! Af en toe nog steeds de vraag of het een goede beslissing is :shifty: , (als ik dat verstand toch eens uit zou kunnen zetten…) maar ons gevoel is toch sterker.

Dit is wat we allebei graag willen, een derde puk.

Spannend shirley!! DE stap is gezet… wat zijn je twijfels nu nog??

Hier was pakjesavond 1 leuk. Kan niet zeker hartstikke gezellig, want dat is het met mijn schoonvader en zijn vriendin eigenlijk nooit, maar ze hebben hun best gedaan… De kinderen waren blij met hun kadootjes en das het belangrijkste…

Morgenavond nog een keertje bij mijn ouders en met mijn broertje en zijn vrouw en mijn nichtje… ook lekker plaatgrillen erbij. Meer zin in!!

Pff iedereen gaat maar stoppen hier en gaat ervoor… Zo leuk en zoooo spannend! moeilijk hoor om te wachten… maar ik hou vol!!! :mrgreen:

Het is gewoon echt het verstandigste… en bovendien geniet ik zoveel van de meiden nu. Ondanks dat ik bijna niet kan wachten zou ik er nu toch nog niet helemaal klaar voor zijn denk ik, en dat wil ik niet!! Wil er 300% van genieten als het zover is!!

Dusss verstand overheerst… maar rammelen… oempf… zoooo hard!!!

Loesje, Bewust gekozen om te wachten totdat de jongst ook weer een jaar (geweest) is?

Verder zijn het praktische dingen waardoor ik af en toe beren zie (die ik gewoon overhoop moet knallen :wall: :wall: :wall: )

Het enige wat nu alleen niet ingecalculeerd is, is als het een tweeling zou worden (als ik tenminste nog een keer zwanger mag worden). Dan wordt het totaalplaatje onvoorzien anders. En heel pittig denk ik.

Fijn dat je in ieder geval nog een gezelligere pakjesavond in het verschiet hebt. :lol:

Hier morgen het grote feest. Zonder mijn moeder en broer… apart en lang verhaal. Maar wel met schoonzus, zwager, neven en mijn schoonmoeder. Gewoon gezellig met elkaar. Zin in!

Gezellig al die sint-feestjes!

wij hebben het gister ook gevierd met de familie van mijn man.

Mijn man is nu naar het buitenland voor werk en zit ik 2 weken alleen thuis. maar vermaak me wel. heb genoeg hobbys, vriendinnen en mijn ouders en broers.

ben gister ongesteld geworden, geen twijfel over mogelijk. Nu snap ik weer waarom ik ooit aan de pil / daarna spiraaltje ben gegaan :smiley:

@Shirley… ja wachten bewust totdat de jongste zeker bijna 1,5 is.

Drie van die ieniemienies thuis ois best veel. Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer lastig als de derde er misschien straks mag komen en mijn oudste gaat net naar school… Dan zit ik met zo’n kleintje thuis, en mag dan meteen heen en weer gaan klepperen naar school erbij… Lijkt me ook niet relaxed… Misschien is dan drie nog geen schoolgaande kinderen thuis wel weer lekker… Nou ja als we in juni starten en het mocht meteen raak zijn dan is mijn oudste net 3,5 en dus nog even thuis. Ze hoeft dan ook pas in september naar school dus er tussen juni en november december hoop ik toch echt dat het lukt… En aan de andere kant het heeft ook zo zijn voordelen, je heb dan overdag iets meer rust in huis natuurlijk…

Weet eigenlijk niet wat de meest iedeale situatie is… Nou ja kunnen het toch niet plannen wanneer het gebeurt, alleen wanneer het NIET gebeurt.

@Natassia… jammer! Zou leuk zijn geweest natuurlijk!! hmm je mannetje twee weken weg? Hoe is je cyclus nu? Ga je deze aankomende ronde dan niet je kans missen… (wil niet negatief doen hoor ) :think:

Loesje, mijn buuf had dat ook. De oudste net naar school toen de tweede geboren werd. Zij legde de kleine meid (in de gang :mrgreen: ) in de wandelwagen te slapen. Kindje sliep altijd door het halen en brengen heen.

Verder hebben wij Thara en Rayen natuurlijk heel dicht op elkaar. Bij Thara duurde het vrij “lang” eer ik zwanger was. Hierdoor dachten we dat het bij Rayen ook wel even zou duren, maar… Bij Rayen was het in één keer raak. :lol:

De omstandigheden waren er na de geboorte van Rayen niet naar om over een derde na te denken, laat staan eraan te beginnen.

Het zou nu fijn zijn als we Rayen zindelijk kunnen krijgen voor nummer 3. Thara zat nog dik in de luiers met 20 maanden.

Ook scheelt het als die kleintjes niet meer zoveel gedragen hoeven te worden (bijvoorbeeld met traplopen).

Maar inderdaad, je kan niet plannen wanneer het lukt (en of het lukt…).

Natassia, misschien zorgen die twee weken (en het missen van je vruchtbare dagen) dat je misschien even de druk eraf kan krijgen. Het is gewoon heel moeilijk om niet ermee bezig te zijn en blijven.

Vlinder…Al getest met ochtendurine?

Shirley…Spannend meid,weer een stapje dichterbij…

Loesje…Ik wacht met je mee hoor,het aftellen helpt wel voor mij.

En er wat meer tijd tussen is ook wel lekker denk ik hoor…

Natassia…Jammer dat je ongi bent geworden.

Hier een geslaagd sinterklaasweekend gehad. Vanavond vieren we het nog klein thuis…Ze vond Sint erg leuk en heeft met de pieten staan dansen…erg gezellig.

Loesje, als het goed is, is hij net op tijd terug en anders volgende maand weer een kans :slight_smile:

Wat nu wel lekker is dat als ik hoofdpijn heb ik medicijnen in mag nemen, ik ben tenslotte toch niet zwanger. Dat geeft ook wel weer wat rust. Ik zit anders toch gespannen op mijn werk zo van" als ik maar geen hoofdpijn krijg’ en tja dan krijg je het juist. Ik kan ook echt niet meer ziek worden want ik ben echt al te veel ziek geweest dit jaar.

Mijn nichtje had een taartje gemaakt in de vorm van een lieveheersbeestje. Met daarom een tekentje wat we altijd gebruiken en op kaartjes/briefjes zetten en onze namen met daarom 4-ever. Echt supermooi en lekker!

Mijn vriend was zo verrast, hij reageerde erg schattig :inlove: !!

Oh super dat je met de pil bent gestopt Shirley, spannend ook. Goed dat jullie je gevoel volgen, mss is het juiste moment wel pas als in verwachting bent…

Hoe was de pakjesavond bij je ouders Loesje?

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden Natassia.

Wat fijn Liz dat jullie een leuk sinterklaasweekend hebben gehad! En dan nog vanavond nog een keertje, gezellig!

Heb geen testje gedaan gisteren, er kwam steeds van alles tussen om rustig met zijn 2tjes een testje te doen. Ik denk dat ik het woensdagochtend even doe, haal ik er morgen even 1.