Verstandig dat je de huisarts gaat bellen Liz. Als je blaasontsteking nog niet over is, heb je misschien nog een kuurtje nodig?
Ik ben alleen zondag even ongesteld geweest en verder niet. Ga eerst uitzieken en dan eens kijken. Heb nergens zin in nu dus ga denk pas na komende maand ovulatie-testjes kopen. Anders wil ik van het weekend beginnen met testen en daar moet ik nu niet aan denken, ik vind alles nogal gedoe nu
Wat leuk Szus dat je een huisje hebt, gefeliciteerd :dance: ! Veel komt er dan op je af he? Wel leuk allemaal
Moet je die 4 pillen tegelijk slikken? Dat lijkt me lastig, ik heb al moeite met een paracetamol hihi!
Ik ga lekker aan de thee en verder met bankhangen.
Szusā¦Gefeliciteerd met je huisjeā¦leuk leuk! Ut Succes met de pillen hahaā¦
Nou gelukkig is mijn meisje nog net wat te klein dat ze steeds haar schoen wil zettenā¦maar van t weekend mag ze weer haha.
Vlinderā¦Nou van t weekend maar even zwangerschapstestje dan, spannendā¦beterschap verder!
Moet morgen ha ff bellen is vanmiddag niet aanwezig,misschien maar even wat zwaarder kuurtje.
Nou heb mijn huidige baan opgezegd en moet gelijk stoppenā¦is gebruikelijk in fin branche dat je dan niet door mag gaan dus had t wel verwachtā¦nu dus maandje vakantie en dan lekker aan de slag bij Meeus!Heb daar 9 december kennismaking dus heb er zin inā¦
Whoooeee nog 6 maandjes vanaf morgen tot mijn stop dag hahah
nou zo te horen is iedereen hier ziek zwak en misselijk hoop dat iedereen zich snel weer beter voelt ( inlcusief mij zelf)
vlinder ik snap wel ongeveer de oefeningen. ik ga eens kijken bij wie ik gewichtjes kan lenen en aan de slag. Dus dat ik zo veel ziek ben geweest ben ik weer een aantal kiloās kwijt en de kipfilets worden er niet beter op.
Szus, gefeliciteerd met je huisje!! spannende tijd !
Bah balen van die pillen, ik hoop dat de misselijkheid mee zal vallen.
vervelend Liz, die blaasonsteking, hopen dat je er snel vanaf bent.
Dus je hebt nu een paar weekjes vrij voordat je aan je nieuwe baan gaat beginnen.
hier verder alles rustig. ben vandaag nog thuis gebleven van werk. wil morgen weer gaan werken en hopen dat de hoofdpijn niet terug komt. ik ga zo eens een rondje lopen met mijn hond, kijken of het gaat
Je kan de oefeningen thuis ook met een flesje water doen zei onze lerares. Misschien is dat een idee?
Fijn dat je je weer ietsje beter voelt en dat je morgen weer wil gaan werken. Ging het rondje lopen? Als je je nog niet fit voelt misschien goed om nog een dagje thuis te blijven morgen en dan na het weekend te gaan werken? Goed uitzieken is vaak beter omdat het anders misschien weer terug komt?
Wat heerlijk Liz dat je nu een maandje vakantie hebt, fijn in december. Oh spannend de kennismaking op 9 december. Heb je dat met het team waar je gaat werken of is het een kennismaking met het bedrijf in het algemeen?
Nu nog maar 6 maandjes tot je stopdag? Dat gaat best snel he? Heerlijk dat je aan het aftellen bent, leuk!
Ja is kennismaking met mijn teamleiderā¦en misschien ook wel met mijn teamā¦
Jaa de tijd vliegt gelukkig dus ben zeker aan t aftellen,kan niet wachten om weer een wondertje te dragenā¦
Ga jij nog testen dit weekend?
Hoe gaat t nu Natassia,wel aan t werk geweest?
Ik ben nog steeds niet opgeknapt dus ga van het weekend nog niet testen. Wacht eerst even tot het echt weer beter gaat. De misselijkheid kan goed komen van de griep, maar omdat mijn borsten groter zijn geworden en ik soms bijna over mijn nek kan gaan van bepaalde luchtjes (sigaretterook van mijn vriend bijvoorbeeld) wil ik nog wel een testje doen maar dan wil ik eerst een beetje beter zijn.
Misschien is mijn lichaam van slag omdat ik ziek benā¦
Natassia, Migraine :hug: :hug: Niet leuk (understatement!)
Vlinder, zie die oefeningen voor me. Nooit gedaan, maar de uitleg is helder. Ga alleen niet beloven dat ik ze ga doen. :shifty:
Verder, als ik al je syptomen zo hoor, zou ik niet raar staan te kijken als je een positieve test in je handen krijgt. Bewonderingswaardig dat je kan / wil wachten. :thumbup: Ik zou helemaal gek worden :wall:
Liz, dank voor het welkom en beterschap met de blaasontsteking.
Verder altijd leuk en spannend een nieuwe baan.
Szus, Pillen weggekregen? Verder gefeliciteerd met het huis. Grote stap, maar wel heel leuk!
Manlief is nu flink aan het blaffen. Thara is doodop, maar dat zal ook wel met de hele sfeer rond Sinterklaas te maken hebben. Nog anderhalve weekā¦ :lol:
Ikzelf ben een beetje aan het kwakkelen. Voel me niet echt fit, maar ook zeker niet beroerd. Al ruim een week niet hardgelopen (ben nog beginnend). Zondagochtend maar even doen. Misschien wil dat ook nog eens helpen!
Gister weer wezen werken en na het werk gelijk naar bed met een nieuwe migraine aanval. het houdt maar niet op. Ik durf mijn medicijnen niet te nemen want STEL dat ik zwanger ben, waar ik overigens niet van uit ga maar toch.
jeetje Vlinder, spannend hoor!! opzich kunnen de symptomen wel van de griep zijn maar grotere borsten lijk me niet. ik duim voor je dat het raak is!
Shirley, leuk dat je ook hardloopt. ik ben ook nog een beginner. 2 maanden terug heb ik 20 minuten achter elkaar gehaald maar daarna niet meer gelopen omdat ik me zo naar voelde. Ik heb net even een klein rondje gelopen. wel geteld 7 minuten hardgelopen maar een begin is er.
Liz ik werk trouwens bij het vastgoed management van meeus. worden we een soort collegaās
Wat balen van je migraine Natassia! Hoe gaat het vandaag met je?
Ik kan me voorstellen dat je je medicijnen niet in durft te nemen als je niet zeker weet of je zwanger bent.
Met mij gaat het vandaag ietsje wat beter. Hopelijk morgen nog iets beter, dan kan ik weer gaan werken.
Mijn schoonzusje sprak ik gisteren en zij vertelde dat ze dezelfde klachten/buikgriep had toen zij net zwanger was, dus dat heeft me wel weer aan het denken gezet. Zo gauw ik weer ga werken en dus naar buiten ga haal ik een testje bij de KV.
Normaal kan ik ook niet makkelijk wachten hoor Shirley met het doen van een testje maar nu is alles me teveel zelfs een testje doen :?
Oh leuk Natassiaā¦inderdaad soort van collegaās haha.
Voel je je al beter?
Vlinderā¦Doee eeen testttt whahahaā¦ik ben te nieuwschierig! Zou erg goed kunnenā¦
Hopelijk knap je snel opā¦
Hier alles goedā¦
Vlinder haal dat ding!!! we willen het weten :inlove:
Zo meidenā¦ eindelijk ben ik weer buiten geweest vandaag en een testje gehaald.
Helaas geen positieve test, jammer ! Maar goed, op naar de nieuwe maand. Hoewelā¦nu ik niet zwanger ben kan het heel goed zijn dat mijn vruchtbare dagen gisteren en eergisteren waren, volgens mijn oorspronkelijk tellingā¦ Omdat ik me zo beroerd voelde hebben we die niet benut. Dus deze maand hoef ik sowieso nergens op te rekenen eigenlijk.
Heb wel 2 testjes gehaald dus kan er tegen het weekend altijd nog een testje tegenaan gooien als ik toch twijfel.
Vandaag weer gewerkt, viel tegenā¦ Als ik er niet ben neemt niemand mijn werk over dus er lag heel veel en ik was toch niet zo fit als ik dacht. Vanavond lekker bijtijds slapen en dan zie ik morgen wel weer.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
aaah vlinderā¦ wat jammerā¦ stiekem dachten heel wat mensen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijnā¦ :hug:
Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen, maar wel jammer natuurlijk!!!
Hier een moeilijk dagje op mijn werkā¦ Ik werk bij de anesthesie en we hebben vandaag twee spoedkeizersnede gedaan die echt mega super spoed warenā¦ 2x uitgezakte navelstrengā¦ Dat is een ontzettend levensbedreigende situatie voor het kind die niet langer dan een paar minuten mag bestaan anders overlijdt het kindā¦ je kunt begrijpen dat elke sec er dan een te lang isā¦ Deze keizersnedes gaan dan ook onder algehele narcoseā¦ De eerste ging gelukkig goed, ging goed met het kindjeā¦ maar de tweede was zo ontzettend spoed, kwam knoeihard naar ok gereden, gyn-assistent zat vaginaal het hoofdje van het kindje terug te drukken anders hangt het kindje zich min of meer zelf opā¦ kindje was na twee minuten na begin narcose al geboren maar we hebben het jongetje 20 minuten lang moeten reanimerenā¦ Uiteindelijk had ie wel weer een hartslag en begon hij langzaam weer zelf te ademen maar hij is met spoed naar Zwolle gegaan, omdat er wrs toch neurologisch problemen zijnā¦ Zoooo zielig en mams onder narcose en na de tijd naar de ICā¦
Kan je vertellen dat een reanimatie van een pasgeboren babietje erg heftig isā¦ maar goed het hoort bij mijn werk, en dat maakt het ook weer ontzettend dankbaar en interessant, hoe gek dat ook klinktā¦
Als deze vrouwen thuis waren geweest en niet in het zieknhuis waren allebei de babietjes overledenā¦ Ik beval echt nooooooit in huisā¦ Maar goed dat komt natuurlijk ook omdat ik mijn werk vaak ernstige dingen zie die mis kunnen gaanā¦
Verder gaat het goed hier hoor! :?
Oh jammer meidā¦nou ja geen bloed geeft nog moed. Balen dat je nog niet zo fit bentā¦
Even afwachten dus nog weerā¦
Hier alles goed.
Ahh bah loesjeā¦dat is zeker heftig zeg! Bij babyās is het toch nog weer heftiger danā¦
Heftig Loesje! Dat grijpt je aan kan ik me zo voorstellenā¦ met die ervaringen denk je volgens mij ook zelf wel na om thuis te bevallen.
Ik baal aan een kant erg dat ik een negatieve test had maar nog meer baal ik dat ik, omdat ik ziek was, mijn vruchtbare dagen waarschijnlijk niet benut heb. Ik hoop dat ze wat later vallen dan kan het alsnog natuurlijk maar volgens mij is het al geweest.
Nou dan een maandje rust zeg maar en dan in december (als ik weer ongesteld word) zien we het wel weer.
Even een snel bericht vanaf foon. Vlinder :hug:
Liz heel heftig hoor! Jij ook een :hug: en een dikke :thumbup:
lees mee, maar zal snel weer even inloggen met puttertje. āpraatā wat makkelijker.
Vlinder jammer zeg had echt gehoopt dat het raak zou zijn.
Wow loesje wat heftig zeg!! Ik hoop dat het met het jongetje helemaal goed komt.
Ik voel me gek, ik had gister een beetje bruin bloedachtige afscheiding en ik heb al een paar dagen verhoging. Ik zit normaal met mijn temperatuur onder de 37 en ik had dus 38 eergister en vandaag 37,5 wat zeer bijzonder is voor mij. zou het misschien raak kunnen zijn? Man lief wordt moe van het āverplicht sex hebbenā en ik wil juist zo graag. het enige waar ik aan kan denken is baby baby baby. zeeeer vermoeiend
Spannend Natassia, wie weet is het inderdaad wel raak deze maand. Wanneer is je NOD?
Ik heb dat ook gehad de afgelopen maanden, kon alleen maar denken aan dat ik een baby wil en was zo gefocust op mijn vruchtbare dagenā¦
Deze maand vind ik het ineens anders. Komt misschien omdat ik ziek ben geweest en me min of meer neer heb gelegd bij het missen van mijn vruchtbare dagen. Nu is mijn vriend ook ziek geworden dus gaan die dagen helemaal aan ons voorbij. Min of meer een verloren maand voor ons, maar wie weet wat dat ons daarna brengt.
Stiekem heb ik ook nog de hoop dat ik alsnog een positief testje krijg de komende week ofzo. Ik weet het even niet, laat het allemaal maar gebeuren nu.
Ik Hoop het voor je vlinder. Het lijkt me ook zo rot iedere maand een teleurstelling. En tuurlijk, bijna niemand is in 1 keer zwanger maar toch hopen we het allemaal.
ik moet 10 december ongesteld worden, we zullen zienā¦