Ei-rammelaars Deel 11

YES morgen lekker vrijdag!! hebben jullie al leuke plannen voor het weekend?

wij krijgen vrienden over de vloer, gaan we gezellig uit eten. Heb er zin in! eindelijk weer wat leuks doen na zo lang niks.

had vanmiddag vrij genomen om even tot rust te komen. merkte dat mijn lichaam weer even bij moest tanken. heb heerlijk geslapen :smiley:

Vlinder: vertel me het geheim van de verdwijnende kipfilets please!! ik moet die dingen kwijt! wat zijn goede oefeningen?

Ik heb trouwens nog nooit van een ladysnight in een tuincentrum gehoord :smiley:

Spannend Liz, wanneer zou je bij je nieuwe baan dan gaan beginnen? En wat voor werk ga je doen en wat deed je? dat heb ik even niet helemaal mee gekregen :smiley:

Vlinder…ja is wel beetje spannend met opzeggen inderdaad…

Haha grappig die lachbuien…

Natassia…Wij hebben gisteren vrienden te eten gehad ook gezellig en vandaag komt mijn broertje logeren en morgen verjaardag…gezellig dus.

Ik werk in de financiele branche…hypotheken en verzekeringen…zit nu in de buitendienst en begin per 1 januari bij Meeus op de binnendienst als klantadviseur…sluit beter aan met mijn dochtertje en meer zekerheid. Dus heb er zin in…

Nou bij jou de blaasontsteking over en nu heb ik er weer 1…bah niks aan,kamp er mijn hele leven al mee maar ging een tijd goed en nu 2x redelijk snel na elkaar…nou ja heb alweer pilletjes.

Verder alles goed hier…

@Liz…Wat fijn dat je zo’n zin hebt in je nieuwe baan! En tja opzeggen is altijd spannend denk ik…

@Natassia… Wat heelrijk als je zo vrolijk bent!!

Whoehaaaa hebben een nieuwe auto gekocht!! Een mazda 5! Beeeeetje op de groei gekocht ook gezien onze kinderwens voor een derde, maar ook omdat we gewoon graag nog meer ruimte willen hebben in de auto . mijn vriend is nogal lang en met twee autostoeltjes achterin kon hij zowel achter het stuur als als bijrijder niet goed zitten. Altijd opgetrokken benen! We hadden een meriva! Dit is zelfs een 7-zitter, dus kunnen nog even verder hihi!!! Nee zonder gein, het is een pleur met geld en zijn nu ook weer helemaal blut, maar ben er heel erg blij mee,!! kregen toch aardig wat kosten weer aan de meriva (distributieriem, nieuwe banden, airco die niet goed is enz…)

Ben trouwens wel een beetj bang voor de reactie van mijn ouders als er hier ooit nog een derde gaat komen. Mijn vader rekent er al helemala niet op volgnes mij, want hij maakt opmerkingen zo van, wanneer zit er nu een derde persoon midden in, en wanneer ga je in godsnaam nu die achterstee stoelen gebruiken (Ja duh misschien als er een derde komt of zo!!!) , en opok straks hoeft de kinderwagen toch niet meer mee heb je ook weer meer ruimte… Pff ben bang dat hij het maar stom en belachelijk vind…

Maar ja mijn kinderwens is gewoon erg sterk en vind een groot gezin geweldig!! Zie zo nog zo’n klein frummeltje erbij zitten!!

Is het echt zo raar en onverstandig dat we graag een derde willen???.. zucht…

Balen Liz dat jij nu blaasonsteking hebt! hopen dat het snel over gaat.

Loesje, gefelciteerd met jullie nieuwe auto!! en wat je vader betreft… wedden dat als het straks zo ver is dat ie het super leuk vind!! ouders denken gewoon eerder aan de ‘practische’ dingen.

mijn auto heeft het ook opgegeven :frowning: hij komt de keuring niet meer door en er moet te veel aan gedaan worden. Viel even rouw op mijn dak want ik had gehoopt dat ik nog 1 jaartje vooruit kon maar helaas. We zijn gister wel voor een andere wezen kijken. Ik roep al jaren dat ik een aygo wil. Gister hebben we dan ook een proefrit gemaakt. ook even langs mijn ouders gereden en de eerste opmerking van mijn moeder ‘past daar wel een kinderwagen in’ tuurlijk ma! wat heb ik allemaal niet in mijn oude autootje versleept?! dat kan hier ook in.

morgen ga ik nog even met mijn vader kijken maar wat mijn betreft wordt ie het!

verder ben ik blij :slight_smile: gister voor het eerst onveilige sex gehad :inlove: mijn man wou eerst nog MET doen maar ik zei zo van: ah joh wat maakt het nou uit, we willen het toch en toen ging die om! ik zit niet mijn vruchtbare dagen als het goed is maar ja je weet het niet natuurlijk want ik hem nog geen volledige 1e cyclus gehad na het spiraaltje. dus het is nu officieel: we zijn bezig voor een lief klein babietje! :smiley:

@Natassia… heej wat leuk !!! Spannend gevoel he! wel iets eerder dan je gepland had?

Natassia, wat leuk dat jullie bezig zijn voor een kleine. Heel veel succes

Loesje, wat fijn een nieuwe auto. Ik vind een wens voor een derde kindje niet gek hoor. Het is alleen niet zo standaard meer om veel kinderen te nemen en waarschijnlijk gaat je vader daarom er van uit dat er geen kindjes meer bijkomen.

Gefeliciteerd met de nieuwe auto Loesje…dat is wel handig zoveel ruimte. En een 3e vind ik nog wel meevallen hoor…ga je voor een 4e of verder dan zou ik er langer over denken en meer verrast zijn…maar ik zou ook wel 3 willen hoor! En t is jullie leven toch?Je vader vind t vast leuk als t zover is…

Natassia…Spannend zeg,nu nog even klussen tijdens je vruchtbare periode hihi…nou hopelijk is t snel raak…

Mijn meisje heeft gisteren voor t eerst haar schoen gezet…ze vond t erg leuk hihi

Vervelend Liz dat je een blaasontsteking hebt. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.

Wat schattig dat je meisje gisteren voor het eerst haar schoen heeft gezet… hoe reageerde ze vanmorgen?

Wow een nieuwe auto Loesje, dat is leuk! Lekker meer ruimte voor nu en helemaal straks als jullie een derde kindje hebben. Ik vind het niet onverstandig hoor dat jullie een derde kindje willen. Denk je echt dat je vader het stom en belachelijk vindt? Misschien is het idee voor hem nu nog erg wennen maar als je straks zwanger bent of als jullie kindje geboren is zal hij supertrots zijn.

Super Natassia dat jullie officieel bezig zijn voor een kindje… leuk joh! Spannend hoor… Dus jij bent ook op zoek naar een andere auto. Een Aygo is leuk he? Wie weet heb je hem gewoon al morgen :smiley:

Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Zelf had ik nogal het idee dat ik weleens zwanger kon zijn, maar helaas dus niet. Op naar de volgende maand. Ik heb een heerlijk weekend gehad. Vrijdag boodschappen gedaan en in huis gerommeld, gisteren 2 verjaardag en vandaag eigenlijk helemaal niks gedaan.

Ze was erg enthousiast over t cadeautje haha…liet t trots aan mij zien…zoo lief!

Had een dora dvd gegeven…vind ze erg leuk!

Balen dat je ongi bent geworden…volgende ronde beter…maar je hebt wel regelmatige cyclus toch…dat is wel fijn. Gebruik je ook ovulatie testen?

Hier ook leuk weekend gehad…gaat alleen zo snel voorbij haha

Hallo meiden,

Als jullie het goed vinden, wil ik graag mee gaan schrijven. Allereerst zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Shirley en moeder van twee kids. Zoals jullie kunnen zien is dochter T. 4 en wordt zoon R. over iets meer dan een maand 3.

Zelf ben ik 32 jaar en alweer 8 jaar getrouwd met A.

Na de geboorte van R hebben we niet bewust besloten om niet voor een derde te gaan, maar waren er vele praktische redenen om het niet te doen. Daarbij is het eerste anderhalf jaar met R echt een tropentijd geweest met maar 20 maanden ertussen.

We hebben wel bewust besloten dat er bij een eventueel volgend kindje meer tijd tussen zou moeten zitten.

Inmiddels zijn we (door mij) in gesprek geraakt. Allebei willen we graag een derde kindje. En allebei zijn we er ook achter dat de redenen om het niet te doen (die we gaven als de buitenwereld erom vroeg) misschien “legitiem” waren, maar voor ons eerder een onvolwaardig iets.

We zijn nog niet 100% zeker, en dat heeft eigenlijk alleen te maken met het financiële aspect, maar ik hoop dat ik in 2012 de pil toch weer aan de kant mag / kan gooien. We hebben onszelf eigenlijk nog twee weken de tijd gegeven voor de beslissing. Wordt het een ja, dan stop ik alvast met de pil, start ik met foliumzuur en gaan we een maandje over op condooms. Zo niet, dan wordt het een nieuwe strip.

Vind het heel spannend! Maar dat zal voor jullie ook wel herkenbaar zijn.

Groetjes,

Shirley

Ach meiden jullie zullen wel gelijk hebben…Het si alleen dat mijn vader wel erg traditioneel is in sommige dingen. En twee kinderen is zijn standaard. Denk dat het er bij hem niet zo goed in gaat dat er mensen zijn die meer kindjes zouden willen. Maar misschien als het eenmaal zover zou zijn vind hij het vast hartstikke leuk. Hij is dolgek met zijn kleinkindjes nu!! Nu ja… uiteindelijk maakt het ook niet uit, het is onze beslissing!!!

(Alleen hoop je dat mensen om je heen ook enthousiast zijn natuurlijk…)

Het zal allemaal wel meevallen, mijn moeder voelt wel aan dat er misschien nog een derde komt, dat weet ze gewoon… Typisch moeders he, die voelen dat soort dingen gewoon!!

@Shirley… welkom hier!! Spannende keuze weer he! Ben benieuwd wat het gaat worden! :smiley:

Hier maar 17 maanden tussen de kindjes en moet zegge tot nu toe vind ik het reuze meevallen, ondanks de het vele luier verschonen haha!

Maar scnap dat je er eventjes iets meer tijd tussen zou willen.

Ik zou dat misschien ook wel willen, maar ik wordt aankomende jaar 34… dus kan ook nu geen drie jaar meer wachten vinden we zelf…

@Vlinder… Jammer zeg… ongi… :hug: Toch stiekem een beetje hoop gehad deze maand? Voelde je dingentjes?..

@ Liz… wat balen zeg… weer een blaasontsteking!! Beterschap meis!!

Hey Loesje,

Dank je wel voor het welkom. Een nieuwe auto… Gefeliciteerd! Dat hoeven wij hopelijk niet.

Mocht het ons gegeven zijn strakjes dan zijn de oudste twee uit de stoeltjes en zitten ze op verhogers. De achterbank lijkt dan gelijk een stuk “groter” :wink: . Moet het alleen geen tweeling worden :shifty:

Verder kan ik het me wel indenken, dat je enigszins bang (is niet het goede woord, maar hopelijk begrijp je me) bent dat je vader het raar zal vinden.

Vaak wordt twee kindjes als de standaard gezien. Het gemiddelde gezin heeft tenslotte nog steeds maar 1,huppeldepup kind. Aangezien er ook ouders met maar één kindje zijn, moeten mensen zich ook realiseren dat ouders zoals wij de statistieken waarschijnlijk in ere zullen houden :mrgreen: .

Volgens andere begint een gezin met drie kinderen echter al op een groot gezin te lijken en zou dat eerder met luxe dan een kinderwens te maken hebben :? :hand: Niet mijn idee overigens, maar dat wordt zo lekker geventileerd in sommige gevallen.

Wel weet ik dat familie / vrienden het bij ons niet zullen verwachten.

@ Liz, beterschap, heb met je te doen. Blaasontsteking is niet grappig.

@ Natassia, hopelijk is het snel raak. En ben benieuwd wat voor auto het word.

@ Vlinder, jammer dat je ongesteld bent geworden. Had je alleen een gevoel, of was er iets waardoor je dacht dat je zwanger was?

Shirley, welkom hier!

Balen vlinder dat je ongesteld bent geworden!

De nieuwe auto is gekocht, een spinter nieuwe aygo. Ik ben helemaal blij! mijn spaargeld is tot onder het 0 punt gedaald maar dan heb je ook wat :D.

gelukkig komt in januari mijn spaarloon vrij en heb ik weer wat geld.

over 10 dagen komt ie! ik heb nu de auto van mijn man want die zit een paar dagen in het buitenland.

vind het zelf ook zo spannend dat we er nu voor gaan! ik weet alleen nog niet echt hoe mijn cyclus is, heb vorige week maandag pas mijn spiraaltje laten verwijderen maar we gaan het zien. Ik kan alleen aan niks anders meer denken. ‘er niet te veel mee bezig zijn’ is makkelijker gezegd dan gedaan

Ik gebruik geen ovulatietestjes Liz, maar wil het deze maand wel gaan doen. Mss zitten we er nu net steeds een dag naast ofzo… geen idee hoor, ik noem maar wat. Mag eigenlijk niet zeuren he, we zijn pas net begonnen maar ja… we willen het graag dus is elke maand te lang :wink: Ja ik heb een regelmatig cyclus dat is zeker prettig :smiley:

Welkom Shirley! Gezellig dat je mee komt schrijven. Spannend hoor welke beslissing jullie gaan nemen de komende 2 weken.

Ik had wel dingetjes waardoor ik dacht dat ik zwanger kon zijn… grotere en pijnlijke borsten, moe, misselijk, bepaalde luchtjes niet meer kunnen ruiken omdat ik het ineens zooo vies vond. Maar ik zat er naast… Al moet ik wel zeggen dat ik gisteren ongesteld was maar vandaag niet meer. Ik hou het even in de gaten, ben nu ook grieperig dus misschien hangt het daar mee samen, maar anders doe ik alsnog een testje van de week.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Natassia, wat leuk! Mensen zeggen inderdaad dat je niet teveel bezig moet zijn met zwanger worden maar dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan…

Fijne avond iedereen, ik ga zo lekker slapen in de hoop dat ik me morgen weer wat beter voel.

Natassia, gefeliciteerd met jullie aankoop. Dat jullie net als Loesje maar veel veilige kilometers mogen maken.

Ennuh, als je ervoor gaat dan is het bijna onmogelijk om er niet mee bezig te zijn :wink:

Vlinder, dat klinkt toch wel serieus. Zou er inderdaad nog maar een test tegenaan gooien (niet letterlijk natuurlijk :mrgreen: ) als het bij één dagje bloedverlies blijft.

Hier overigens ook grieperig. Niks aan hoor. Manlief doet inmiddels ook lekker mee. Rayen is juist van een kuur af omdat zijn longen niet schoon klonken. Laten we hopen dat Thara er een beetje tussendoor hobbelt.

Morgen nog een dagje en dan in ieder geval mijn mama-dag zogezegd. Even iets rustiger aan doen weer.

Fijne avond.

nou vlinder spannend, dus het zou zo maar toch kunnen!

shirley vervelend dat bij jullie iedereen zo’n beetje ziek is. Merk het hier om mij heen ook hoor.

Ik lig ook weer ziek thuis :frowning: kreeg gister op mijn werk een giga migraine aanval. op mijn werk al een paar keer over mijn nek gegaan maar wilde per se blijven. het overgeven ging door tot vanacht dus ben toch maar thuis gebleven, voel me zo slap als een vaatdoek.

vlinder hoe zit dat trouwens met die oefeningen voor je kipfilets? bij mij moeten ze ook echt weg!! vertel me het geheim :smiley:

Natassia, wat balen dat je zo erg migraine hebt :hug:

Beterschap Shirley, vervelend dat jullie allemaal ziek zijn.

Wat naar Natassia dat je migraine hebt! Kan je echt zo ziek van zijn beterschap ook.

Oh ja die oefeningetjes voor de kipfiletjes, ik heb het wel gelezen maar vergeten te reageren. We moesten een gewicht van minimaal 2.5 kilo met 2 handen boven je hoofd vast houden, armen langs je oren, en dan je armen buigen. Niet naar voren buigen, maar zo buigen dat het gewicht achter je hoofd komt en dan weer omhoog gaan. Dit moesten we 50 keer doen. Ik ging door de grond maar voor (of liever tegen) de kipfiletjes doe ik alles.

Daarna moesten we het gewicht in hand nemen, iets gebogen gaan staan met je lichaam en je arm naar achteren doen en dan ook je arm buigen, zonder dat je schouder beweegt, puur alleen je onderarm. Ook dit bij beide armen 50 keer… ik had een spierpijn de andere dag… Maar wel lekker! Ik hoop dat je er wat wijs uit wordt… ik zie het zo voor me maar dat komt omdat ik de oefeningen heb gedaan op de sportschool. Helaas ga ik deze week niet omdat ik niet lekker ben maar ik denk als je dit wekelijks doet, je wel verschil zal gaan merken.

Ik heb al 2 dagen ziek op bed gelegen. Heb net wat gegeten maar vraag me af of dat er in blijft. Ik ben vanaf maandag zo misselijk, bah! Heb wel lekker veel geslapen gisteren en vandaag, dat is fijn. Nu nog die misselijkheid en buikpijn weg en ik ben weer mezelf.

Fijne avond allemaal!

Welkom Shirley…succes met de beslissing!

Beterschap iedereen…hier kwam mijn man vandaag ziek thuis,hopelijk steekt hij mij niet aan…

Ga morgen ha maar weer bellen want blaasontsteking is nog niet over…

Vlinder…Ik heb ook ovu testen gebruikt destijds…is wel erg handig! Ben je al ongi geworden? Anders ff testje doen hoor…

Verder hier alles goed…

Hoi meiden,

Wil even laten weten dat ik nog wel meelees en straks hopelijk wat meer ga meeschrijven. Maar zit momenteel tot over mijn oren in de hypotheek- en notariszaken en bezig met plannen en regelen van het opknappen van mijn huisje to be: afgelopen vrijdag ben ik een koopprijs overeengekomen over een leuk huisje in Almere namelijk :mrgreen:

Alle zieke meiden: beterschap!

Natassia: feli met je auto :thumbup:

Loesje: je vader moet misschien wel even aan het idee wennen, maar daarna zal hij het fantastisch vinden dat hij er een kleinkindje bij krijgt :-*

Vlinder: mijn ongesteldheid gaat vaak op pauze als ik ziek(ig) wordt. Maar bij twijfel toch maar even testen: meten is weten :wink:

Liz: wil je meisje nu elke dag haar schoen zetten? Sterkte met je blaasontsteking

Ik ben dus pas geleden in Malawi geweest en moet nu (6 weken later) een soort ontwormingspillen nemen omdat ik daar gezwommen heb. Heb zo’n vaag voorgevoel dat ik er misselijk van ga worden, maar hoop van niet natuurlijk gaat nu een liga eten en 4 monsterlijk grote pillen slikken