Ei-rammelaars Deel 11

Jaa inderdaad erg fijn dat vaste contract,lekker meer zekerheid!

Spannend Szus met het huisje…maar moet vast goed komen…

Vlinder…Jaa weg ermee,alleen maar lastig zon moedervlek.

Natassia…Nou t moet nu toch echt over gaan hoor…bah, babys maken jij haha

Loesje…Gewoon alvast kennismaken met sinterklaas hihi,leuk toch!

Hier ook druk weekend, vrijdag lampionnetje wezen lopen…ze vond t geweldig,zoo leuk.

Gisteren wezen winkelen en savonds uiteten geweest voor schoonmoeders verjaardag…en tuttie ging mooi op ontdekking in t restaurant en ging aldoor knuffelen met haar nichtje van 8 weekjes…super lief,hebben t maar even gefilmd haha. Ze is gek op babys ook op het kdv dua zij wil vast graag grote zus worden haha.

Vandaag prinsessenfeest bij vrienden,hun meisje wordt alweer 3…dus tut gaat als prinses heen haha

Hej iedereen!

Mag ik me aansluiten bij jullie?

Ik ben Rachel en ik ben 24 jaar en getrouwd met een onwijs lieve drop genaamd Johnny.

De afgelopen maanden elke drie weken ongesteld geworden en nu ben ik iets over datum.

We willen al zo lang, dus we hopen dat het er nu eindelijk van komt… maar wie wilt, wordt vaak overgeslagen hahaha. :lol:

Laten we hopen van niet :wink:

Wat vervelend Natassia dat je weer last hebt van je buik… zal toch opnieuw een blaasontsteking zijn? Goed dat je morgen naar de huisarts gaat.

Leuk Liz dat jullie meisje lekker geknuffeld heeft met haar nichtje van 8 weekjes, superschattig! Wat leuk een prinsessenfeest, jullie hebben vast genoten.

Gezellig dat je mee komt schrijven chelle, welkom! Spannend nu je iets overtijd bent!

@Natassia… he potverdikkeme niet weer… Goed dat je meteen weer naar de dokter gaat hoor, niet te ver laten komen. Ik heb alleen niet echt begrepen waarom het niet echt overgaat. Kunnen ze de bacterie niet identicficeren waardoor ze je niet de juiste antibiotica kunnen geven? Of reageert je blaasontsteking gewoon niet op de antibiotica??

Niet om je bang te maken natuurlijk, maar kan het niet iets anders zijn waarom dit zo lang blijft opspelen?

@Liz… wat schattig he!! En heeeeeeerlijk girlie girlie! Een prinsessenfeest!! :inlove:

@Chelle… natuurlijk ben je welkom! Gezellig dat je meeschrijft… ( we zijn weliswaar wel een clubbie waarin iedereen nog niet kan/wil beginnen aan zwanger worden en nog even moeten/willen wachten, maar ondertussen zijn er een aantal hier actief begonnen met zwnager worden en die zijn er gelukkig ook nog gewoon!!) Dus nogmaals welkom!!! Wat spannend dat je nu overtijd bent! Wanneer ga je een testje doen???

hoe lang zijn jullie al bezig? Omdat je zegt dat jullie al zo lang willen…

Dank jullie wel Vlinder en Loes voor het welkom heten!

We zijn nu zo’n drie jaar intensief thuis bezig. Met thuis bedoel ik dat we nog niet de medische molen zijn ingestapt.

Ik heb hele “slechte” periodes gehad waarin ik één keer in de drie maanden ongesteld werd, of juist drie keer in één maand.

Sinds een maand of zes gaat het de goeie richting op en word ik om de drie weken ongesteld.

Het is nog steeds niet volgens het boekje, maar misschien hoort dat ook niet bij mij :roll: Ik zou er in ieder geval niet raar van op kijken.

Een testje wil ik nog heel even afwachten.

Ik ben al zovaak teleurgesteld en ik kan de negatieve testen inmiddels wel dromen.

Ik voel heel wat gerommel in mijn buik en af en toe ook wat ongi steken, dus de kans is klein… maar we zullen het gauw genoeg weten en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

De spanning delen is al een pak van mijn hart!

Ik denk dat het waarschijnlijk al eens verteld is, maar ik ben nieuwsgierig naar jullie reden waarom jullie even moeten “wachten”.

Hebben jullie een link naar waar de verhalen staan of misschien dat jullie het nog eens willen vertellen?

Ik ben benieuwd naar jullie leesvoer! :smiley:

Welkom Chelle!

Even kort vanuit hier, want ben druk, maar de verhalen per persoon staan in de 1e post, bij het lijstje, waar ik alles bijhoud. Momenteel niet helemaal bijgehouden, omdat we hier met 3 verhuizingen tegelijk bezig zijn en daarnaast ook gewoon werk en bedrijfje, dus druk druk druk :slight_smile: Half december verwacht ik dat het weer wat rustiger wordt hier! Dus wees niet getreurd als je niet snel op het lijstje erbij staat, komt goed :slight_smile: En succes met zwanger worden!

Goede (maandag) morgen.

Chellie, welkom hier. Jeetje al 3 jaar. Ik duim voor je mee dat het dit keer raak is!

Loesje, ik ben al in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken maar daar doen ze het een soort van af alsof het ‘tussen de oren zit’. Gelukkig neemt mijn dokter mij wel serieus en gaat hij voortaan zelf de kweeks doen. Ik heb vanmiddag een afspraak en ben benieuwd. Het gaat wel weer wat beter dus misschien was het toch vals alarm en ben ik er na een kleine 4 maanden toch van af! We zullen zien…. Ik ben ook ongesteld geworden dus opzich zou dat de buikpijn kunnen verklaren.

mijn verhaal waarom het nog even niet kan:

Ik moet afbouwen van 2 soorten medicijnen, 1 voor migraine die echt gevaarlijk kunnen zijn voor een kindje. hier ben ik nu ruim een maand ‘clean’ van en anti depressiva, daar ben ik nu 2 weken vanaf. Het is niet zeker dat dit medicijn problemen zal geven maar ik wil geen enkel risico nemen, ik zou het mezelf nooit vergeven! vooral het laatste valt me zwaar, ik heb de medicijnen ruim 13 jaar geslikt. eerder afbouw pogingen waren mislukt maar ik heb nu een duidelijk doel voor ogen, bestaand uit 4 letters: BABY. dit sleept me er hopelijk wel doorheen alleen gaat het lichamelijk ook niet zo goed wat het dus extra zwaar maakt.

Goeiemorgen allemaal!

Noekie

Drie verhuizingen?? :shock:

Mijn hemel, petje af. Heb je ze allemaal ook zo ingepland of vielen ze toevallig in dezelfde periode?

Maak je geen zorgen over het lijstje hoor… dat komt wel goed!

Natassia

Dank je wel voor je welkom en het meeduimen!

Wat vreselijk dat je vanwege medicijnen zo lang moet wachten.

Hoelang denk je dat het duurt voordat het dusdanig is afgebouwd dat het niet meer schadelijk is voor de baby?

En gaat het je goed af zonder de medicijnen van de migraine?

Ik heb vandaag de huisarts gebeld voor een afspraak te maken voor morgen.

Ik heb nog nooit bij ze aan de bel getrokken wat zwangerschap betreft, maar ik ga het nu toch eens wagen.

Wie weet is het maar iets heel kleins dat makkelijk verholpen kan worden. :roll:

wat goed Chelle dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter! hou ons op de hoogte.

migraine gaat wel redelijk goed dus dat is een meevaller :slight_smile: De dokter heeft gezegd dat ik ongeveer een maand ‘clean’ moet zijn dus opzich schiet dat al op

Even vanaf telefoon (heb pauze)

@chelle: wij kopen het huis van mn schoonvader. Zij hebben net de sleutel gehad en gaan volgende week verhuizen. Daarna kunnen wij in ons huis aan de slag en dan verhuizen. En het broertje van mn vriend heeft toevallig net een flatje gekregen, dus die is nu aan het klussen en dan ook verhuizen… :wink:

Ik kan wel janken zo blij ben ik! na bijna 4 maanden is de blaasonsteking weg!!! nu nog de rest van de elende en we kunnen er voor :slight_smile:

heb meteen mijn spiraaltje laten verwijderen, ik was er toch!

Noekie

Nou, zo blijf je heerlijk bezig :lol:

Gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje!

Natassia

Yeaaaaayy!!!

Dat is een goed begin van je week!

Ik heb gehoord dat je na een spiraaltje best snel zwanger kan raken…

:silenced:

Superfijn Natassia dat je blaasontsteking weg is, valt last van je schouders denk ik. Nog beter dat je gelijk je spiraaltje hebt laten verwijderen. Hopelijk ben je na de maand ‘clean’ snel zwanger.

Succes bij de dokter morgen Chelle. Goed dat je die stap hebt gezet!

Ikzelf ben net terug van sporten. Was erg lekker weer. Heb last van trilbenen door de zware oefeningen dus vrees dat dat echt spierpijn gaat worden…

Verder moet ik de hele dag echt al om alles lachen, echt om de stomste dingen, zoals iemand die met zijn voet zit te wiebelen bijvoorbeeld. Wel lekker hoor maar op mijn werk niet heel handig om middenin een werkoverleg paars aan te lopen omdat ik mijn lachen in zit te houden en als je me nou vraagt waarom… ik voel me bijzonder vrolijk vandaag en dat is altijd mooi meegenomen :lol:.

Hej Vlinder,

Ken ik jou nog van een een paar jaar geleden dat ik hier ook op het forum zat? Je komt me zo bekend voor… althans je nickname :wink:

Je was toen bezig met zwanger worden en dat wilde niet lukken?

Laat maar effe weten als jij het niet bent… ook zo sneu haha.

Jij hebt morgen inderdaad heerlijk spierpijn!!! Goed bezig!

En duimen voor nog meer van die heerlijke dagen.

Nee chelle dat ben ik niet hoor. Ik ben hier pas vanaf februari.

Die spierpijn lijk ik nu al lichtjes te voelen toen ik net wat te drinken in ging schenken. Niet erg hoor, weet ik tenminste dat ik wat gedaan heb :wink: we hebben echt zo’n leuke lerares, zij is zo fanatiek dat je wel door gaat en steeds je grens ietsje verder verlegd… heerlijk :smiley: !

Zo, het is gezellig druk hierzo

Chelle, welkom hier. Zo, al drie jaar bezig. Groot gelijk dat je naar de dokter gaat. De reden dat ik “moest” wachten is omdat mijn vriend studeerd en we wel wilden dat hij richting het einde van zijn studie gaat. Daarnaast werd ons huis ook nog opgeleverd in september en dan is het niet handig als ik allerlij zwangerschapskwalen zou hebben. Ondertussen wachten we niet meer.

Noekie, gaat alles een beetje voortvarend?

Natassia, wat fijn voor je :dance: , nog een paar weekjes en dan kan jij ook aan de klus.

Liz, wat schattig, je kleine meisje en je nichtje. Zie zoiets helemaal voor me :inlove:

Vlinder, fijn zo’n vrolijke dag. Jij krijgt vast spierpijn in je buikspieren van al dat gegiegel.

Hier druk bezig met vanalles, maar vooral met het huisje. We hebben eindelijk badkamermeubels voor een acceptabele prijs (bij de ikea :wink: ). We schieten lekker op met dat te monteren en dan mogen we berder met rolgordijnen in de logeerkamers (wel rekening houdend met het feit dat 1 daarvan de baykamer wordt)

@chelle

Heb mijn voorstelstukje van 2 maand geleden maar even gekopieerd voor je! Ken je mijn achtergrond ook!

"Ik ben loesje101, ben 33 jaar en ben mamma van twee kleine meisjes! (30-07-2009 en 04-01-2011!) Aangezien mijn jongste nog niet zo oud is vond ik het een beetje raar om me hier aan te sluiten maar ach waarom ook niet…

Mijn vriend en ik willen allebei graag een groot gezin en weten dan ook zeker dat we graag voor een derde zouden willen gaan, alleen nu nog niet…

Tenminste ik nog niet… Mijn vriend zei gisteren dat het hem niets zou uitmaken als jet nu alweer zover zou zijn, hij was er wel klaar voor. Leuk om te horen, maar ik ben er ergens nog niet klaar voor hoewel mijn eierstokken echt wel rammelen hoor!!

Om zwanger te worden van mijn oudste dochtertje zijn we 1,5 jaar bezig geweest. ik heb twee miskramen gehad (2 curretages) en uiteindelijk heb ik hormomen gekregen en toen ging het gelijk goed!

Van mijn jongste dochtertje bleek ik 9 maanden na de bevalling van mijn oudste spontaan onverwacht zwnager. Dachten dat we moeilijk zwanger konden worden dus gebruikten geen anticonceptie…

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het in het begin van de laatste zwnagerschap het er best wel moeilijk mee heb gehad… Ik was totaal niet voorbereid op zwanger worden, werd er volledig door overvallen en was er ook nog niet weer aan toe. Vond het niet eerlijk tegenover mijn kleine meisje die ik eigenlijk veel langer alleen de volle aandacht alleen had willen geven… Heb zelfs gedacht dat het misschien maar beter weer een miskraam kon worden… verschrikkelijk vind ik dat van mezelf, zeker als ik nu naar mijn prachtige meisjes kijk.

Gelukkig vond mijn vriend het vanaf dag 1 geweldig, hij was superblij dat het blijkbaar toch spontaan zonder allerlei moeilijk gedoe kon, en toen ik met 8 weken een kloppend hartje zag begon ik langzaam blij te worden!!

Dit was ook mijn kindje en ik ging er wederom zielsveel van houden, gepland of niet!!

Maar voor mijn gevoel hoorde het niet dat je niet blij was met een zwangerschap en wil ik die gevoelens nooit meer hebben!! Vond het heel erg, heb me zo schuldig gevoelt… Als we nu voor een derde kindje gaan, dan is het op het moment dat ik er helemaal klaar voor ben! En ondanks dat ik superjaloers ben op alle mooie buiken om mij heen, weet ik dat ik er pas weer echt klaar voor ben rond voorjaar/zomer 2012!! (Lijkt me leuk als mijn jongste rond de 2-2,5 is als nr 2 zou komen) Maar misschien ook wel eerder hoor maar dat zien we wel! (Ga ik januari maar eens met vriend lief om de tafel hoe hij het ziet…)

Je weet nooit hoelang het dit keer gaat duren en zoveel tijd wil ik er nou eigenlijk liever ook weer niet tussen…

Poeh lang verhaal geworden, maar in het kort!! Wij stoppen wrs in feb met de nuvaring en gaan er in juni 2012 weer voor!!!

En ondanks dat het nog even duurt, en ik eerst nog even heerlijk geniet van mijn twee prachtige meisjes die mijn 300% aandacht hebben (en ik dus nu nog niet wil dat ze die alweer moeten delen met een nieuwe baby in wording), kan ik er stiekem al wel weer heel erg naar uit kijken en vind ik het leuk om hier mee te rammelen!! "

haha vlinder ik ken dat van dat lachen. mijn man en ik hebben echt heel veel stomme flauwe grapjes en soms zit ik op mijn werk en moet ik daar aan denken en lig ik ineens dubbel, zie je de collegas ook gek kijken :smiley:

maar verder heb ik een paar echt hele leuke collegas ( en een paar enorm saaie) en moeten we zo wie zo wel iedere dag veel lachen.

lekker dat je aan het sporten bent geweest. tja spierpijn, is het heel erg?

ik ben van de week weer wezen sporten voor het eerst, het viel niet mee. ik wil ook weer graag gaan hardlopen want ik weet dat ik me daar goed van ga voelen ( werkt beter dan anti depressiva) maar ik heb de fut nog niet. hopelijk komt dat snel weer :smiley:

Welkom Chelle…hopelijk is t snel raak…hoe was t bij de dokter?

Wij wachten nog even met een 2e omdat ik in januari begin met een nieuwe baan en daar wil ik eerst op mijn plekje zitten en dan willen we begin juni er weer voor gaan…en vind t ook leuk dat mijn dochter het dan wat bewuster mee maakt.

Natassia…Jaaa spannend, fijn dat je er vanaf bent…kom maar op baby haha!

Tijger…fijn dat je huisje oo schiet!

Heb mijn contract trouwens binnen en ziet er goed uit…dus ben blij! Volgende week mijn huidige baan opzeggen…ben benieuwd naar de reactie!

Verder ook alles goed hier…t prinsessenfeestje was ook leuk!

Spierpijn door het sporten maandag viel gelukkig mee Natassia, wel wat last gehad van mijn kipfiletjes maar dat vind ik een stuk minder erg omdat ik die kipfiletjes vooral weg wil hebben voor zover dat kan.

Fijn Liz dat je je contract binnen hebt. En dan volgende week opzeggen… best een beetje spannend of heb je dat niet?

Ik heb de hele week mijn uber-vrolijke bui gehouden. Zo erg soms dat ik gewoon op mijn werk de telefoon niet op kon nemen zonder te lachen. Aan een kant wel fijn die bui maar soms komt het niet heel erg goed uit dat je om alles dubbel ligt en er tranen van het lachen over mijn wangen lopen maar ik kan het bijna niet onderdrukken hihihi!

Gisteravond ben ik naar een ladies night in een tuincentrum geweest. Een mooie orchidee gekocht en nog iets leuks om waxinelichtjes in te doen en vooral veel leuke ideeen opgedaan. Nu lekker weekend en behalve 2 verjaardagen geen plannen, heerlijk hoor.