Ach moet misschien ook maar niet zo zeuren, N. is tenslotte nu nog maar 10 maanden… geniet ook wel erg van ze nu
Ik zie het echt niet als zeuren hoor Loesje. Snap heel goed dat het lastig is om een beslissing te nemen. En de ene keer komt dat gevoel van ‘nu willen’ erg om de hoek kijken om er vervolgens ook weer een paar dagen niet aan te denken. Heerlijk toch dat je dat hier op het forum ook kwijt kunt? Fijne avond, groetjes Vlinder
Ja das zeker heel erg fijn! Vooral ook omdat je niet veroordeelt wordt op je gedachten… :hug:
Snap je heel goed Loesje hoor…geeft niks. Hier ook wel die gevoelens…want je wilt zo graag maar wat mij helpt is gewoon aftellen…tis nu nog maar een half jaartje en inderdaad gewoon genieten van je meiden nu…lekker gaan voorbereiden op je volgende zwangerschap door inderdaad bijvoorbeeld te beginnen met de zolder…
En ik wil gewoon erg graag een voorjaarskindje dus daar houd ik me ook aan vast en ik denk aldoor aan alle voordelen om nog even te wachten…dat sleept er door.
En ach de tijd vliegt…voor je t weet zijn we zwanger haha. Succes
@Liz ja hebt gelijk hoor… Aftellen werkt inderdaad erg goed. En tja wat is nu een half jaartje! Echt alle omstandigheden zijn dan beter!
Bovendien wil ik ook~echt heel erg graag een voorjaarskindje of (vroeg) zomerkindje (maar weet ook dat die niet te plannen valt. Je kan alleen wel plannen wanneer je het liever niet wilt! Maar als je weer een tijd bezig bent, dan maakt het allemaal niets meer uit wanneer!)
Tja als ik het dan weer zo bekijk en mijn eigen woorden teruglees dan weet ik ook ineens wel weer heel zeker dat we gewoon lekker wachten tot juni! :inlove:
Waarom eerder als alle omstandigheden dan gewoon beter zijn?? Niet logisch… pff zucht wordt beetje moe van mezelf…
(mijn einige angst is gewoon dat het weer lang gaat duren, met eventuele miskramen erbij… en dan wordt het leeftijdsverschil in verhouding met mijn eerste twee weer zo groot…Nou het komt zoals het komt…)
Het valt inderdaad niet volledig te plannen maar goed probeer t wel haha.
Je moet gewoon je gevoel volgens en als jullie er beide klaar voor zijn en de voor en nadelen tegen elkaar hebt gezet dan er gewoon voor gaan…maar jouw 2e was wel snel raak toch? Tja dat weet je niet hoe snel t gaat.
Ik was gelijk zwanger dus houd daar weer rekening mee en daarom durf ik niet eerder te stoppen.
Anders stop je bijv. al eerder met de pil en ga je even je lichaam ontdekken met hoelang je cyclus is en wanneer je eisprong is enzo en gebruik je bijv. tijdelijk condooms en dan ga je daarna er gewoon voor in juni…
Dan kom je in stapjea dichterbij t moment…
Enne moet zeggen t zou mij ook erg pittig lijken om 3 kids zoo jong te hebben hoor haha…houd je daar maar aan vast hihi…nog even wachten kan dan geen kwaad denk ik haha
Hej Meiden,
Lekker weekend gehad?
Ik ga morgen voor het eerst weer sinds 2 weken werken, ik ben benieuwd hoe het gaat.
Ik mag niet te vroeg juichen maar de blaasonsteking LIJKT weg. Maar goed, dat was de vorige 6 keren ook na de ab en na een paar dagen was het weer terug, even afwachten dus maar.
Verder heb ik nu als kado een schimmelinfectie daar. Gister de huisartsenpost gebeld en zo’n eitje gekregen. Vanmorgen nog maar even naar de huisarts geweest en nog wat gekregen. Heb hem ook meteen vertelt van die nare ervaring in het ziekenhuis en hij zei dat hij voortaan steeds zelf kweken laat maken als ik kom, hij vond het ook maar raar.
Ben vandaag begonnen met foliumzuur ook al zit mijn spiraaltje er nog in. tja kan geen kwaad toch?!
fijne dag iedereen
Natassia, dat kan zeker geen kwaad. Ik ben al begonnen met foiliumzuur toen ik aan de laatste pilstrip begon. Je lichaam heeft even nodig een voorraad op te slaan. Aangeraden wordt 4-5 weken voor een mogelijk bevruchting te starten met foliumzuur, dus je doet er verstandig aan.
Ik wil even aangeven dat ik er niet zo heel veel ben momenteel / de komende tijd aangezien we hier 3 verhuizingen hebben de komende maand (schoonvader, zwager en wij zelf), dus we zijn veel aan het klussen enzo en daarnaast gewoon werk natuurlijk…! Dus dan weten jullie dat als ik er even weinig tot niet ben!
Succes Noekie met alle verhuizingen, druk zeg! Maar wel heerlijk als het straks achter de rug is en jullie lekker bij kunnen komen en genieten in jullie huisje, leuk!
Succes met alle verhuisstress!! En idd een mooi vooruitzicht toch straks lekker chillen in je nieuwe huisje!!! Tot snel!!
Veel succes Noekie. Verhuizen is erg vermoeiend
Tnx Gaat vast lukken allemaal!
Verhuisze…komt vast goed!
Mijn mannetje heeft een vast contract gekregen…erg blij mee!!
Verder gaat ook alles goed hier…hier druk met veel verjaardagen!
Heeej liz! Gefeliciteerd zeg!! Allemaal leuk en goed nieuws hier!
Hopelijk gaat dat straks op zwanger worden en babygebied ook allemaal zo goed en snel!!!
Wat goed Liz, gefeliciteerd! Een vast contract geeft gelijk weer wat zekerheid he?
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb vandaag mijn laatste dagje gewerkt en heb nu lekker weekend. Niet heel veel plannen, alleen morgen even naar de huisarts omdat ik een moedervlekje heb die steeds bloed en erg jeukt Twee maanden geleden wilde hem niet weg halen maar ik heb er zo last van dat ik het morgen opnieuw ga vragen… ben benieuwd.
Verder vooral lekker genieten van niks moeten
Hier erg druk weekend. Heb deze nachten oproepdienst van mijn werk en heb morgen overdag verjaardag van nichtje (wordt 1 jaar) en zondag intocht Sinterklaas (wellicht is mijn oudste er nog iets te jong voor, maar wil toch het gevoel een beetje creeren. Wellicht blijft er iets van hangen nu!Ze snapt nog niet echt wie of wat sinterklaas is… :?, maar goed…).
Verder vanmorgen in de buurt van arnhem gewerkt en nu straks richting eigen ziekenhuis voor begin dienst… werken van half vier tot half twaalf (of langer, ffff).
Denk dus niet dat ik jullie veel ga zien dit weekend!!! Daaaaag!
Liz: fijn dat hij een vast contract heeft gekregen :thumbup:
Loesje: Hoop dat je na al dat werken nog een beetje energie over hebt voor het weekend. Leuk hoor, voor het eerst naar de intocht met je oudste. Ze krijgt vast wel iets mee van de sfeer, ook al kent ze het verhaal erachter niet
:mrgreen:
Noekie: we zien je af en toe wel langs wippen. Succes met alle drukte
Vlinder: bij twijfel over huidvlekjes: weg ermee. Is even pijnlijk maar kan veel ellende voorkomen. Geniet van het een weekendje niets moeten
Natassia: hoe is het werken gegaan en lijkt het erop dat de blaasontsteking weg blijft?
Ik heb een erg drukke week gehad op het werk en daarnaast een tweede bezichtiging gedaan van 2 huisjes samen met een aankoopmakelaar. Maar dat was nit voor niets: ik heb vandaag een eerste bod gedaan :mrgreen: Als er sinds gisteren door niemand anders een bod gedaan is wordt het een inkoppertje, want het huis wordt verkocht door een vastgoedmakelaar dus het is vrij voorspelbaar welk eindbod ze gaan accepteren en dat is betaalbaar voor mij. Geen probleem dus :shifty: Ik zal begin januari waarschijnlijk de eigenaar zijn van mijn geheel eigen stulpje
Maar ga dit weekend ff proberen me op andere zaken tte richten want mijn huishouden heeft dringend aandacht nodig en er komt morgenavond een dinnetje voor een pyamaparty (DVDs kijken, chocolade eten en alcoholische versnaperingen nuttigen ) dus het moet er soortvan netjes uitzien
Klinkt zeker als een druk weekend Loesje… Leuk dat jullie zondag naar de intocht van Sinterklaas gaan!
De huisarts gaat het moedervlekje weg branden woensdag. Ben benieuwd hoe dat gaat, opereren van een moedervlekje heb ik weleens gehad maar weg branden niet. Komt vast goed, als hij maar weg is en ik van de jeuk en het bloeden af ben.
Wat leuk Szus dat je een tweede bezichtiging hebt gehad van 2 huisjes. Spannend dat je een bod hebt gedaan, hopelijk hoor je komende maandag al meer of anders in ieder geval komende week. Wat een fijn vooruitzicht dat je dan waarschijnlijk begin januari eigenaar bent van je eigen stulpje
Gezellig dat er vanavond een vriendin komt voor een pyama party, altijd gezellig! Heel veel plezier.
Liz: gefeliciteerd met het contract van je man!
Vlinder: fijn dat ze nu wel het vlekje weg gaan halen. Het lijkt me niet goed als het jeuk en bloed. Dan kan je het maar beter voor zijn. Succes woensdag.
Szus spanned dat je een bod hebt gedaan! En is dat voor het huis dat bij je zus in de buurt is of een andere? Ik moet gelijk weer denken aan toen wij ons huis gingen komen, nu 1,5 jaar geleden…
Hoe was je pyjama party? Gezellig hoor!
Hier een rustig weekend, voel me nog steeds niet goed. Heb een zware week gehad op het werk helaas. Sinds donderdag weer pijn in mijn rug. Had gehoopt dat het spieren waren maar vrijdag middag kreeg ik weer buikpijn dus ik ben er bang voor. Fijn zo voor het weekend. Morgen zit ik weer bij de huisarts zucht ik wil babys gaan maken ?
Fijn weekend allemaal!