Ei-rammelaars Deel 11

Diëtiste helpt niks, want die doet het niet voor me. Ik weet zelf precies wat ik wel en niet moet eten, maar een leuk schemaatje maken is simpel, eraan houden helaas niet. Bij mij in ieder geval. En forum en weet ik t wat allemaal ook al 1000x geprobeerd. Ik ben al mn hele leven bezig met afvallen enzo, dus alles is al eens geprobeerd, maar op een of andere manier kan ik het niet volhouden en heb ik mezelf niet in de hand als ik lekkere trek heb en dat is het probleem en dat kan iemand anders niet, want dat zit in mn hoofd. Ik heb een bandje om mn hoofd nodig…

Als ik wat regelmatiger ga werken (buitenhuis vooral) gaat het al beter, want dan heb ik niet de hele dag toegang tot eten enzo. Dus nu wacht ik op mn sollicitatie, morgen meeloopdag en dan straks verhuizing en alles en als dat allemaal goed zit en rond is, dan geeft dat ook weer rust en kan ik me hopelijk weer meer storten op het afvallen en goed eten enzo.

Het is wel heel herkenbaar wat je zegt en ik bedoel het ook niet in de trant van als je nou even dit of dat doet is het gemakkelijk. Ik weet zelf ook dat afvallen en een gezond gewicht behouden echt niet altijd makkelijk of leuk is

Overgewicht is gewoon klote en lastig om weer vanaf te komen…

@Liz… Wij gaan gewoon samen voor mei/juni!! :inlove:

Ik heb een nuvraing tot eind febr… dan stop ik. Geef mijn cyclus dan even een paar maandjes de tijd om zijn ritme te vinden (of niet, had voor mijn eerste hormomen nodig om goed zwnager te worden/blijven), maar tegen de tijd dat we er echt voor gaan weet ik ongeveer waar we staan wat dat betreft. Zou het geweldig vinden meteen zwanger te zijn, maar ben voorbereid op een lange periode met teleurstellingen… We zullen het zien.

Vind alles vanaf maart ook heel mooi (alhoewel je dit natuurlijk noooooit kunt plannen). Heb al een kindje uit juli en januari… We zullen zien wat de natuur nog meer voor ons in petto heeft!!

@Noekie… wat een dilemma… Maar je verstand en je gevoel komen vaak niet met elkaar overeen. Dat is soms erg moeilijk!!! Wel heeeel veel succes met afvallen!!! Kan je partner hier iets in doen misschien??

Sorry Noekie, ik probeerde niet betweterig te zijn of zo, gewoon wat ideetjes maar alles al geprobeerd. Dat moet toch wel frustrerend zijn.

Loesje, een kindje in maart 2013, hoop het voor je!

@Noekie wrote:

Overgewicht is gewoon klote en lastig om weer vanaf te komen…

:hug:

Balen Noekie dat het zo lastig gaat…ik wil nog een paar zwangerschapskilos eraf maar dat vind ik al lastig…heb dan ook nooit hoeven dieten want ben wel slank…maar kan me wel inleven dat het lastig is. Ik let nu vooral op mijn calorien…kan best wat slechts eten maar dan moet je gewoon rekening houden wat je verder op de dag eet…het werkt wel bij mij…succes!

Nou loesje maar hopen dat het snel juni is haha…hopelijk is het snel raak bij je…bij de 1e was ik in 1x zwanger maar ja je weet maar nooit…

Nou meeus wil mij graag hebben en aannemen maar definitief hoor ik t over een week want de afdeling budgetten moet nog definitief akkoord geven om 4 mensen aan te nemen. Maar grote kans dat het goed zit dus…

@Bente: Geeft niet hoor, zo kwam het ook niet over hoor meid! :-*

@Liz: Spannend!!

Nou, morgen dus een dagje meelopen. Ik kan nu al niet wachten, de hele dag tussen ukkies van 0-12 maanden :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hoop zooooo dat ik t word!!! Lekker 3 dagen per week tussen de ukjes en de andere 2 dagen voor mijn gastouderbureau :smiley: :smiley:

Mag ik hier komen mee rammelen? Het rammelt al jaren bij mij, maar aangezien ik nooit reëele hoop en/of plannen had, omdat ik nooit een vaste relatie gehad heb, heb ik niets met dat gevoel gedaan. Maar ik ben nu 35 en ik ben het zat om op een leuke vent te wachten. Dus heb ik (na lang en goed nadenken) besloten om er dan maar alleen voor te gaan :shifty: :mrgreen:

Maar goed ik moet eerst de praktische zaken op orde hebben voordat ik ga beginnen met pogen zwanger te raken, en de spermabanken hebben redelijk lange wachtlijsten. Dus kom ik tot dan toe hier mee rammelen :slight_smile:

Natuurlijk mag dat! Ik zal je er van de week even bij zetten (moet zo weg namelijk), Gezellig!

Lijkt me ook moeilijk als je graag kinderen wilt, maar de juist niet tegenkomt. Heel stoer dat je er zelf voor gaat, veel succes met het hele traject!

Szus, welkom! Wat een dappere keuze, veel succes!

@Szus… wat een lef en spannend hoor! welkom hier in ieder geval? Enig hoe lang het nog gaat duren totdat het moment voor jou goed gaat zijn?

Heb toevallig een collega die dit ook is opgestart. Ik ken haar goed dus we hebben het er veel over. Zij zit bij een kliniek ergens richting venlo??

Ze is 39 heeft ook geen partner, geen donor die ze zelf aanlevert enz… En dan blijven er blijkbaar weinig klinieken over?? Nou ja weet natuurlijk niet hoe ver je ermee bent, maar nogmaals een dappere keuze!!

Welkom Szus…spannend zeg en een dappere keuze,maar wel heel logisch…als je het zo graag wilt kan je niet blijven wachten en met leeftijd houd t een x op.

Hoop voor je dat het traject snel gaat en je snel een wondertje mag dragen!

Zo, dat was leuk met die kleintjes! :smiley: Ennnnn maandag hoor ik meer, maar ik sta met stip op 1 zei de leidinggevende. Nou dat zeggen ze niet als het niet zo is lijkt me, dus ik heb goede hoop!!

Ik ben aangenomen!!! Volgende week vertel ik het hier… Weet nog niet hoe…

Ik ben aangenomen!!! Volgende week vertel ik het hier… Weet nog niet hoe…

Noekie, gefeliciteerd. Jij kunt alvast lekker oefenen op lieve schatigge baby’s :inlove:

Wauw super Noekie…gefeliciteerd!

Tja bij je huidige werk vertellen is lastig maar ja als je het op een goede manier verteld moet t goed komen toch! Succes…

Ik denk dat ik gewoon aangeef dat ik een baan op een babygroep aangeboden heb gekregen en dat ik daar voor ga. o.i.d… Iemand tips?

Wat is er veel geschreven de afgelopen week, gezellig om bij te lezen.

Ik was nogal druk met mijn werk, heb wel gelezen maar gunde me geen tijd om een berichtje te tikken. Nu lekker weekend dus alle tijd :wink:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Noekie, superleuk! Ik zou het ook lastig vinden om op te zeggen omdat je er nog maar zo kort werkt. Toch een prima idee om te zeggen dat je een andere baan aangeboden hebt gekregen op een babygroep en dat daar je hart ligt en dat je dus daar naar toe gaat?

Succes met afvallen! Als het ‘moet’ dan is het lastig he?

Wat goed Liz dat je gesprek bij Meeus super goed is gegaan. Als zij een betere CAO hebben en het beter aan sluit op je meisje zou ik daar ook zeker voor gaan.

Welkom Szus, gezellig dat je mee komt schrijven. Wat stoer van je dat je hebt besloten om er alleen voor te gaan. Ik hoop dat het snel in gang gezet kan worden voor je en dat je snel zwanger mag zijn.