Wat een leuke reacties meiden, bedankt!
Nee, twijfels niet overboord, eerder nog groter nu mijn man ingestemd heeft. Maar ik denk dat de twijfels blijven en dit altijd zal blijven spelen. Dus we hebben besloten om het diepe in te stappen.
Ben drie keer meteen zwanger geraakt, ergens ga ik er vanuit dat het nu ook weer meteen raak zal zijn. Of dat het juist heel lang zal duren. In dat geval zullen we niet eindeloos doorgaan.
Loesje, jullie in januari toch?
Noekie, je weet in ieder geval wel dát hij kinderen wil. Hopelijk als de verhuizing achter de rug is, hij ook wel een volgende stap wil maken…
Wat leuk Bente dat jullie er ook voor gaan. Ik hoop dat je snel zwanger bent
Noekie, hoe was je sollicitatiegesprek afgelopen dinsdag? Was het een betere ervaring als die ene keer met die aparte mensen?
En Liz, ben jij nog op gesprek geweest bij Meeus? En heb je misschien al een keuze gemaakt?
Hoe gaat het met je blaasonsteking Natassia, is het al een beetje onder controle?
Hier alles goed. We hebben een super-relaxed weekend gehad en morgen weer werken. Vind het voor het eerst sinds weken weer leuk om te werken op mijn nieuwe afdeling met mijn nieuwe collega’s
@Bente… tja dat is een beetje de planning van mijn vriend…
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik, ondanks dat ik liever gister dan vandaag zwanger zou zijn, het denk ietsje te vroeg vind…
Weet niet hoor, ben lichamelijk prima te pas, ook geen problemen gehad in zwangerschap, maar meer tussen de oren.
Heb mijn meisjes snel op elkaar gekregen en wil eigenlijk nog eventjes alleen op hun gericht zijn. Zodra we weer gaan proberen zwanger te worden, weet ik dat ik daar weer veel mee bezig ga zijn…
En ik wil juist mijn onverdeeld aandacht aan de meiden geven nu…
dubbele gevoelens dus!!! Kijk er echt zooooooo naar uit om voor een derde te gaan (ben wel heeeeeeeeeel bang dat het weer lang gaat duren, miskraam enz, de emoties en teleurstelling die daarmee gepaard gaan…), maar ben er nu nog niet klaar voor… Wat mij betreft wordt het dus echt pas juni 2012…
Wil ook weer niet al teveel tijd tussen 2 en 3 dus mocht het wat langer duren is nr 2 al snel bijna drie jaar…
Bovendien wordt ik in aug 34…
pfff lastig hoor…
Gesprek ging prima 2 weken terug, maar gister mailtje dat ik niet voor 2e gesprek mag komen, dus dat is jammer. Andere brief ook gister reactie op gehad dat ik niet word uitgenodigd.
Heb straks (9.30 uur) wel weer een gesprek voor een babygroep, 0-12 maanden :inlove: en 3 dagen in de week. Moet alleen wel vóór 1 november weten of dat wat gaat worden, anders kan ik niet meer opzeggen waar ik nu zit. Vanaf november heb ik 2 maanden opzegtermijn en deze vacature is per 1 december. Dus dat ga ik er straks bij zeggen, dat ik het op tijd moet weten.
Succes Noekie!
En ik ben idd ook wel benieuwd naar Liz en haar baanperikelen
Grappig trouwens dat er ineens zoveel mensen gaan starten nu! Ben benieuwd hoe snel het bij iedereen zal gaan… December komt ook al heel dichtbij dus voor ons is het begin ook in zicht. Vind het nu toch ook wel erg spannend worden, maar alle verandering is spannend toch?! :oops:
Ik ben weer lekker druk met mn studie en werk. Deze week een werkbezoek van een Europarlementarier en daar heb ik het één en ander voor geregeld dus dat is toch stiekem ook wel spannend, maargoed dat zal wel loslopen denk ik zo…
Ik ga weer aan de slag! Groetjes!
Even voor op het lijstje… mijn leeftijd is nu 33 en wij stoppen
rond mei/juni 2012 en gaan dan voor een derde !
Zoo dames ben ik weer, ben aldoor op mijn telefoon op internet maar heb dit forum nog niet tussen de favorieten staan daarop dus vergeet het telkens haha!
Maare gesprek bij Meeus is super goed gegaan, hoor voor morgen of ik ben aangenomen…dus nog even afwachten, maar heb positief gevoel erover! En wil wel daarvoor gaan, want zij kunnen mij meer zekerheid en een beter CAO bieden en het sluit beter aan op mijn meisje…
Bij dit bedrijf waar ik nu zit is geen klik en wordt beetje aan mijn lot over gelaten en dan wel zeuren als iets niet goed is…dus voel me er niet echt thuis!
Dus hoop dat ik bij M wordt aangenomen…jullie horen het!
Leuk zeg dat iedereen er voor gaat nu…spannend hoor, hopelijk bij allen snel raak!!
Loesje…Wij gaan dan lekker samen in mei/juni er voor haha…
Heb laatst het even uitgerekend hoe ik uit kom met mijn pil strippen en dan zou ik op 25 mei de laatste strip hebben gehad en dan stoppen. Vaak wordt ik 4/5 dagen later ongesteld, mocht ik dan (weer) in 1x zwanger raken dan ben ik in maart 2013 uitgerekend dus dat is prima (en mocht het niet gelijk raak zijn, is april/mei/juni ook prima) En vind dit een mooi leeftijdsverschil met mijn meisje!!
Dus nog 7 maandjes geduld haha…
Noekie…Hoe ging je sollicitatie vandaag??
Blaasontsteking is hier gelukkig na 2.5wk over gegaan, dit weekend helaas buikgriep gehad! Maar nu weer helemaal beter…
Verder alles ook goed hier!!
Liz, ik duim ervoor dat je bij de meeus aan de slag kan. Bah, buikgriep. Daar had ik ook last van
Noekie, succes met je solicitatie
Leuk dat er veel binnenkort al voor gaan
Sollicitatie ging wel goed volgens mij. Donderdag ga ik al een dagje meelopen, omdat ik maar tot 1 november op kan zeggen, want dan stopt mijn proeftijd. Ben heel benieuwd naar donderdag, ik ga mn best doen, positief en lekker actief en dan hopen dat ze me willen Dan stopt ik waar ik nu zit en dan begint dit op 1 december. Heb ik de maand november alleen nog mijn gastouderopvang 2 dagen, maar dat is wel goed, want we gaan verhuizen, dus genoeg te doen!
Tijger…thanx voor t duimen,hoe bevalt jullie nieuwe huis?
Noekie…Nou spannend dan,hopelijk wordt je aangenomen…
En las hier nog dat mensen wel 4 kindjes willen…ik wil er max 3 maar mijn man heeft nu zoiets van 2 is wel genoeg…maar hebben afgesproken dat we tegen die tijd het dan nog bekijken of we het wel of niet willen…maar 3 vind ik genoeg hoor haha!
Ja, ik ben dat, die er 4 wil Lijkt me geweldig een groot gezin! Maar wie weet zeg ik straks na 1 of 2 wel dat ik het zat vind :lol: :lol:
Ik ook hoor, zie 4 ook helemaal zitten, heerlijk!! Maar eerst maar eens kijken of nr 3 er komt en hoe het gaat!! Maar manlief wil misschien ook wel 4 :inlove: … we zullen zien wat de toekomst brengt…
Nogmaals eerst maar eens zwanger worden van nr 3, en daarna een gezond kindje op de wereld brengen en dan zien we wel weer verder!
Tjonge 4 kindjes… Ik twijfel aan aan een derde, hahahaha. Nou ja voor mijn man is het de vijfde dus toch al heel wat.
Loesje, jullie hebben het daar al over gehad, wel leuk dat je man dat wil!
Leuk vooruitzicht toch, meiden, als je in juni 2012 kan gaan beginnen. Heb je iets om naartoe te leven.
Noekie, bijna verhuizen. Ben benieuwd hoe het daarna zal vergaan.
Mja, ik wil eerst eigenlijk ook minimaal 20 kilo afvallen en mn vriend wil ook wel graag dat ik een beetje afval, is toch wel wat gezonder ook. Dus ik moet weer eens aan de slag met afvallen, want dat lukt al maanden niet goed, bleeeeeh en er mag echt wel 40 kg af eigenlijk… :oops: :oops:
Noekie, 20 kg val je niet zomaar even af en al helemaal niet zomaar blijvend. Dat vraagt om een permanente verandering in levensstijl. En dan bedoel ik niet zomaar minder eten, maar een goede balans tussen eten, bewegen, slapen (jaja, slapen heeft invloed op je gewicht) en stress.
Dat weet ik ook wel Ben al eens 30 kilo afgevallen, maar helaas zit er weer 20 aan. Ik heb een maagbandje, maar die doet gewoon niets eigenlijk, want slechte dingen gaan er zo doorheen en dat is mijn probleem dus. De knop wil hier niet zo goed om de laatste tijd…
Noekie, wat is je bmi als ik vragen mag? Want medisch overgewicht kan inderdaad een belemmering zijn om zwanger te raken en volgens mij is de kans op complicaties tijdens de zwangerschap (zwangerschapsdiabetes geloof ik) ook groter?
Die is hoog genoeg om mogelijk niet zwanger te worden, maar daar gaat het me niet om, want ik ken genoeg mensen die gewoon zwanger worden met flink overgewicht. Het gaat me erom dat ik gezonder word. Ook tijdens de zwangerschap moet ik gezond eten enzo, dus ook al in het voortraject en dat betekent ook minimaal 20 kilo afvallen.
Ik heb nu nog niks, ja zwakke knieën, maar dat heb ik mn hele leven al, maar verder nog niks. Maar als het zo blijft kan het wel erger worden, diabetes of weet ik t wat allemaal, dus ik moet nu gewoon afvallen voordat ik zwanger ga worden. Ik moet al sowieso poliklinisch bevallen als het zo blijft omdat ik te zwaar ben enzo, dat is gewoon stom allemaal, die knop moet gewoon om. En ik wil dolgraag kindjes, en snel, en toch wil die knop niet om de laatste tijd en ik vind mezelf zo stom dan als ik weer slecht heb gegeten en toch doe ik het daarna gewoon weer… Zucht…
Moet moet moet… als iets moet dan lukt het nog moeilijker. Kun je advies vragen aan de diëtist of zo? Als je het zelf al zo geprobeerd hebt en het lukt niet, misschien met hulp?
Een vriendin van mij is vorig jaar behoorlijk afgevallen en dat deed ze samen met anderen op een forum zoals dit. Heeft haar geholpen, misschien een idee?
Weet het ook niet hoor, probeer maar wat.