Vlinder…Ja ben zelf ook wel benieuwd wat het gaat worden nu met werk haha.
Van de tandjes heeft ze nooit last gehad maar die kiesjes wel, maar gelukkig is het bij 1 nachtje gebleven want ze slaapt nu aldoor weer goed, vandaag zelfs tot 9 uur geslapen hihi!
Leuk dat de verjaardag gezellig was, en jaa als ik zwangeren zie dan heb ik het ook moeilijk hoor, dan wil je gewoon NU!
Goed dat je weer gaat sporten, wil ik ook weer mee beginnen!
Natassia…Hier ook een blaasontsteking gehad vorige week, heb kuurtje gehad maar kan niet zeggen dat het al weer helemaal over is. Nog maar ff kijken hoe het gaat! Is echt irritant he?
Loesje…Nou gelukkig is L een hele goede slaper, altijd al geweest…maar nu heeft ze af en toe wel dat ze een nachtmerrie heeft of dus pijn heeft met haar kiesjes. Maar inslapen is nooit een probleem geweest gelukkig.
Welke van jou wil nu moeilijk slapen? Want rond de 9 maanden is inderdaad altijd zo’n periode…dan gaan ze je ook uittesten!
Heb nu mijn agenda wat beter geblockt dus nu is het beter te doen…en die vrijheid is inderdaad wel lekker en je bent overdag inderdaad meer thuis, dus dat is wel te doen ja!
Nou verder alles goed hier!
Natassia, vervelend hoor blaasontsteking. Ik slik ter ondersteuning dan altijd cranberry capsules en volgens mij helpt dat iets.
Loesje, ik heb bijna twee jaar gewacht. Succes met je kleine meisje.
Vlinder, lastig al die zwangeren om je heen. Bij mij in de kennisenkring/familie zijn er weinig mensen in die fase, maar ik kon (en kan nog steeds) ook behoorlijk jaloers zijn als ik een zwangere vrouw zie. Op mijn werk zijn er wel een paar in de kinderen krijgen fase, maar dan heb ik alleen met de papa’s te maken.
Liz, goed dat je je agenda beter geblockt hebt.
Bij belangrijk nieuws zal ik me hier ook weer even melden.
Liz, wat mooi dat het goed bevalt.
Vlinder, jammer! Omdat je vriend het ook jammer vond, gaan jullie er dan vanaf nu helemaal voor?
Wat lastig Natassia dat je een blaasontsteking hebt, ik heb het nog nooit gehad maar schijnt erg pijnlijk te zijn. Wat zeiden ze in het ziekenhuis?
Vervelend Liz dat je het gevoel hebt dat het nog niet over is bij jou. Heb je al contact gehad met de huisarts na afloop van het kuurtje? Dan testen ze toch vaak nog een keer?
Zijn jullie al helemaal aan kant Tijger? Bevalt het goed in jullie nieuwe huis?
Uhm… ja eigenlijk kan je wel zeggen dat we er vanaf nu helemaal voor gaan. Mijn vriend kan het over bijna niks anders meer hebben, zo schattig vind ik. Helemaal fijn dat hij in korte tijd als een blad aan een boom omgeslagen is… toch goed dat ik er niet teveel bovenop heb gezeten. Ik wil wel graag hier mee blijven schrijven want zolang het nog niet gelukt is blijf ik wel rammelen
Vlinder, wat leuk dat jullie er nu helemaal voor gaan.
Kom je ook bij de oktober stoppers meeschrijven
Heeej vlinder!!
Wat leuk!! Spannend ook! Heel veel succes!! hoor!
Oh je eerste kindje… weet nog zo goed de spanning die erbij hoort… Alles is nog nieuw en onbekend en zoooo spannend! Magisch!!
Alhoewel… vond alles bij mijn tweede eigenlijk net zo spannend hoor. En weet zeker dat ik het bij mijn derde ook nog net zo spannend zal vinden!! De voorpret is in ieder geval al net zo leuk!
Het enige is natuurlijk dat je nu een beetje weet wat je te wachten staat en hoe het allemaal gaat, een zwangerschap, de controles, het zien van een echt mensje in je buik, de weeen, een bevalling, maar dat neemt het magische er niet van af wat mij betreft!!
@ Loesje. ik slik medicijnen voor mirgraine. Deze medicijnen moet ik 2 x per dag in nemen.
met mijn blaasonsteking gaat het nog steeds slecht. heb het nu al 10 weken!! en krijg nu mijn 6e! antibiotica kuur. ze denken nu wel de bacterie gevonden te hebben dus laten we het hopen. ik kan pas over 2 weken terecht in het ziekenhuis voor verder onderzoek.
@liz, is het bij jou inmiddels weg?
Als ze de bacterie hebben kunnen ze ook een resistentietest doen, weten ze gelijk welke ab je moet
Vlinder, wat leuk! Spannend.
Tijger, wat heb je lang moeten wachten, twee jaar.
Loesje, ik vond het de tweede keer eigenlijk spannender dan de eerste. Nou ja eigenlijk de derde keer. De tweede liep uit op een miskraam.
Ja misschien heb je wel gelijk, misschien vond ik het idd nog wel spannender… Je bent je misschien nog veel meer bewust van wat er mis kan gaan en wat je te verliezen hebt, en hoe mooi het kan zijn!!
pff, miskraam… tja flink K**** he… kan er helaas over mee praten, heb er twee gehad voor dat ik zwanger werd van mijn oudste…
Had het er echt heel moeilijk mee…
@Liz… misschien heb er ergens overheen gelezen, maar hoe oud is jouw kleine meisje eigenlijk?
Zie banner van Liz
Ben er een beetje weinig de afgelopen dagen/week. Drukjes en ff minder zin in t forum af en toe, lees t wel allemaal, maar reageren is ff minder, weet ook niet waarom.
Heb komende dinsdag alweer een solli-gesprek! Voor een babygroep van 0-12 maanden :inlove: :inlove:
Oeps stom ja :oops: de banner :mrgreen:
Geeft toch niets noekie… Soms heb je er gewoon eventjes niet zoveel zin in… Snap ik best… zeker als je zo graag wilt en je hebt nog niet eens moment waarop jullie gaan straten…
Misschien brutaal, maar zou je het niet nog eens een keertje met je vriend/man over hebben… Hem echt eens laten weten hoe belangrijk en hoe sterk je kinderwens is… Je moet er niet ongelukkig van gaan worden hoor meid! Als je hem echt je allerdiepst gevoelens hierover verteld en hem echt verteld hoe zeer je ermee bezig bent en hoezeer je het wilt, wie weet gaat ie er in ieder geval over nadenken…
Ik weet wel dat mannen het over het algemeen best als iets kunnen zien, wat hun leven totaal op zijn kop gooit. De zogenaamde vrijheden opgeven en al die dingen meer. Ook mijn eigen vriend had dat heel sterk. Geen verre reizen meer, niet zomaar uit eten en stappen enz…
Toch zie dat het om je heen toch allemaal langzaam minder wordt met al die dingen, zeker als steeds meer mensen om je heen kinderen krijgen…
Maar goed na veel erover praten en toen hij begreep hoe graag ik het wilde (was toen 29) vond hij het oke ervoor te gaan! Nu waren wij op dat moment al bijna tien jaar samen, misschien speelde dat ook mee!
Toen ik eenmaal zwanger was en vooral toen zijn eerste dochter werd geboren, was hij zo emotioneel en in de zevende hemel. Hij is nu de liefste pappa ever, en zijn dochters zijn zijn alles!! Dus het kan verkeren! Gewoon nogmaals over praten! (maar uiteraard niet opdringen )
Hij weet hoe graag ik dit wil en dat ik het soms heel moeilijk vindt dat hij nog niet wil enzo. Maar ik laat het nu even rusten. Eerst verhuizen en ik een baan die ik wel heel leuk vindt en dan in het nieuwe jaar als alles weer wat rustiger is, er weer eens over beginnen
Ik heb het ook even van me af gezet (voor zover dat lukt), eerst even focussen op alles, dat alles lekker loopt. Dat het nieuwe huis klaar is (verven behangen en kleine dingetjes) en we er lekker wonen en dat ik weer lekker aan het werk ben enzo. En ik wil ook erg graag onder de 100 kilo wegen voordat ik zwanger word (en voordat ik trouw) en dat is ook erg moeilijk…
We hebben het wel al over de kamertjes gehad. We willen alle kamers heel neutraal behangen, zodat we de kamertjes met accessoires en allerlei dingetjes een eigen thema of kleur of iets meegeven. Zodat het ook geen probleem is als kindjes naar een andere kamer verhuizen enzo. Dus daar denken we ook wel een beetje over na, en ik weet dat hij kinderen wil, dat helpt wel om het even te laten rusten. Ik heb een vriendje gehad hiervoor die dus geen kinderen wilde, dat heb ik ook redelijk snel gestopt, want dan weet ik gewoon dat het niks gaat worden. Mijn vriend nu wil er 3 :inlove: (en ik 4 :lol: )
vier lijkt me ook heerlijk!!! :inlove: :inlove:
Druk maar heerlijk… maar of dat financieel allemaal te doen is tegenwoordig… en heb maar 4 slaapkamers, dus dan moeten er twee bij elkaar op de kamer… Kan wel natuurlijk, maar het lijkt net alsof je tegenwoordig slecht bezig bent als je kinderen op 1 kamer legt… :?
Wij hebben in het nieuwe huis 6 slaapkamers, dus genoeg voor 4 kindjes :inlove:
Goed idee Tijger, ik ga me bij de oktoberstoppers aanmelden inderdaad
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties! Ik vind het zo leuk dat we nu voor het eggie gaan, nu loslaten en zien hoe het loopt. Wil proberen om er niet zo veel mee bezig te zijn.
Wat vervelend Natassia dat je al zo lang last hebt van je blaasontsteking. Inderdaad eens laten testen op een resistente bacterie. Ik wil je niet bang maken maar mijn zus heeft er een jaar geleden ook lang mee gelopen en ineens bleek ze de ESBL-bacterie bij zich te dragen die resistent is tegen antibiotica. Ze heeft nu al vanaf mei een onderhoudsdosering antibiotica om het zo een beetje onder controle te houden. Dat lukt redelijk.
Soms heb je even zo’n periode he Noekie dat je wel leest maar even niet mee schrijft. Kan hoor.
Ik zie dat jullie in november gaan verhuizen, dat gaat nu opschieten, leuk! Spannend dat je dinsdag een sollicitatiegesprek hebt, ik ga weer voor je duimen. En weet je als alles straks op de rails staat, jullie verhuisd zijn en je baan in orde dan wil je vriend misschien wel ineens.
Als ik naar mezelf kijk riep ik ook dat mijn vriend het nog lang niet wilde maar ineens is hij ook om… dus het kan maar zo
Op mijn nieuwe werkplek is het nog steeds erg leuk. Zit er nu pas een week maar het is nog steeds gezellig met elkaar en dat is belangrijk. Doe gewoon mijn oude werk zeg maar dus dat is, nu nog even, lekker vertrouwd.
Ik heb goed nieuws (voor mij)! Mijn man zei gisteren dat we er maar voor moeten gaan. Dus nu mijn menstruatie afwachten en dan gaan we van start.
Loes, jij ook mk. Zwaar he. Als die angst er eenmaal inzit hierdoor, gaat het ook niet meer weg.
Tjonge, 4 kinderen… dat gaat hier niet gebeuren hoor. Tenminste niet voor mij. Mijn man heeft er al 2 uit een eerder huwelijk, hij heeft er nu dus 4. En als alles een beetje goed loopt, worden dat er 5.
Bente, gefeliciteerd. Leuk dat jullie er ook voor gaan
Heeej bente wat leuk!!!
Succes!!!
Alle twijfels overboord???
Heee, wat leuk!! Spannend joh, en succes natuurlijk, hopelijk ben je snel lekker zwanger!