Ei-rammelaars Deel 11

Liz, gefeliciteerd met je baan! Is dat de reden waarom je nog even wilt wachten met zwanger proberen te worden?

Loesje, mijn jongste is net een jaar oud.

Begin zelf ook weer te twijfelen. Argh.

Waarom twijfel je?..

Hey!

Liz, wat goed, je hebt sowieso werk :smiley: En wie weet kun je straks gewoon nog kiezen tussen 2 dingen. Zou wel lekker zijn he!

Noekie, het lijstje is weer prima volgens mij! Leuk dat het een beetje voller komt te staan.

Loesje, weet je wat wel grappig is, ik vond jullie 9maandentopic zo leuk om te volgen en ik vond dat jij zulke leuke zwangerschapskleding aanhad op de foto’s!! Haha wees niet bang, ik ben geen stalker, maar dat weet ik nog :wink:

Vlinder, wat spannend joh. Ben benieuwd!

Ik ben helemaal gespannen! Morgen heb ik van mn nieuwe werk (provinciale staten) mijn eerste Statenvergadering en ik moest voor de partij waarvoor ik werk allerlei dingetjes regelen en ook morgen overdag nog en ik vind het zo’n eerste keer nog wel erg spannend. :oops: Zal vast goedkomen en niemand zal het me kwalijk nemen als ik iets vergeten ben, maarja dat wil je niet he :think:

Iemand vroeg wanneer wij ‘van start gaan’. Dat zal waarschijnlijk december worden, dan ben ik in ieder geval afgestudeerd als ik uitgerekend ben bij een in 1 keer raak geval. (waar ik overigens niet vanuit ga)

Groetjes

Leuk Liz dat je maandag al kan beginnen, gefeliciteerd!

Goed inderdaad dat je ook nog naar Meeus gaat kan je vergelijken en als zij meer zekerheid bieden dan is de keus voor hun misschien makkelijker te maken?

Ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden. Ben het altijd zo rond dag 27-28, dus ik ben heel benieuwd. Ik weet het zelf echt niet. Ik voel dingen die ik normaal niet voel maar ja misschien komt dat wel omdat ik er mee bezig ben. Alhoewel ik nooit zomaar flauw val of migraine heb en allebei heb ik het deze week gehad, dus dat is wel apart.

Nog even afwachten maar. Ja het is zeker gewenst als het zo is, stiekem hoop ik het zelf erg want ik wil al langer kinderen alleen mijn vriend was er niet aan toe. Langzaamaan gaat dat de goede kant op, vanaf november willen we het echt gaan proberen (maar wie weet veranderd hij nog wel van gedachten ivm nog steeds geen werk hebben).

Klinkt goed Bente dat je vriend positief reageerde op het gesprek wat jullie hadden. Al weet je inderdaad een datum/maand dat scheelt al veel.

Oh spannend Esther om je eerste Statenvergadering te hebben, lijkt me ook hoor, zeker voor zo’n eerste keer. Klinkt wel leuk en uitdagend. Leuk dat jullie in december gaan beginnen, spannend ook hoor. Hopelijk is het snel raak, zou super zijn.

Ik heb vandaag ook een leuke vacature gezien, ga er van het weekend even voor zitten om een brief in elkaar te zetten en mijn CV te updaten. Moet steeds aan die vacature denken en dat is dan wel echt iets dat ik moet schrijven, want anders blijft het niet zo in mijn hoofd hihi.

Esther, dat is spannend morgen, succes!

Vlinder, flauwvallen is wel een kwaaltje, ik heb daar elke keer last van gehad. Jee wat spannend zeg! Dat je vriend zijn werk als reden opgeeft, op zich snap ik het wel, maar ik zou het persoonlijk niet sterk genoeg vinden. Zeker niet gezien je leeftijd. Want mocht hij nu een baan krijgen, wie zegt dat dat dan vast is (hoogst waarschijnlijk niet zelfs). Daarbij, iedereen kan ontslagen worden of zijn werk verliezen, die zekerheid heb je niet. Dé perfecte tijd bestaat volgens mij niet.

Bij mijn tweede zwangerschap had ik overdag getest. Toen mijn man 's avonds thuis kwam, hadden we allebei nieuws: ik een positieve test, hij dat hij zijn baan kwijt was.

Waarom ik twijfel? Op zich hebben we het goed zo, met twee kids. We kunnen nog alles doen, reizen, dat soort dingen. Mijn man heeft er ook nog twee uit een vorig huwelijk. Daarbij komt dat mijn man de jongste niet meer is. Maar ja, dat gevoel he! Dat kennen jullie wel!

@Esther… haha wat leuk dat je dat nog weet!! Leuk zo’n complimentje :smiley:

Heej maar wat spannend joh, december is het al bijna hoor!!

Succes hoop dat je eerste vergadering goed gaat!!

@Bente… tja das allemaal waar ja, wij hebben het ook goed samen. Het is heerlijk met de twee meiden. Ik weet alleen dat ik nog genoeg ruimte heb voor een derde kindje (vooral in mijn hart, maar ook wel in mijn leven, praktisch gezien). Kan diep intens genieten van mijn meisjes, maar weet gewoon dat ons gezinnetje nog niet compleet is!! Het is een onverklaarbaar sterk gevoel…

Vakanties ach, we gaan altijd kamperen (vroeger veel verre reizen met de rugzak, maar dat kan natuurlijk even niet, maar dat geeft niets dat komt misschien wel weer, het is geen opoffering zo, kamperen vinden we heerlijk!)

Alleen een andere auto dan misschien…

Maar als je er ook nog twee uit een vorig huwelijk hebt, die vast ook over de vloer komen, dan wordt het al iets drukker ja!!

By the way…Ik heb nog nooit gehoord dat iemand spijt had van een derde kindje, wel dat mensen spijt hadden dat ze er nooit meer voor gegaan zijn terwijl ze het altijd graag hebben gewild…

Je kunt heel veel proberen te plannen in de toekomst, maar je weet nooit hoe het leven loopt…

En uh… Rob de Nijs wordt ook weer vader… 68!!! Dus alles kan haha, je bent zo jong als je je voelt toch???

Hoewel ik 68 echt te zielig vind voor het kindje, al een bejaarde vader bijna bij de geboorte!! Belachelijk…

68? Dat vind ik persoonlijk toch ethisch wel problematisch hoor. Hoe oud is zijn vrouw/vriendin dan (zit niet zo in de showbizz, dacht eigenlijk dat dat die dierenvrouw was maar die zijn dan gescheiden want die kan denk ik geen kinderen meer krijgen).

Mijn man is 48 en dat vind ik echt op het randje. Bijna een reden om het niet te doen.

Zijn kinderen komen natuurlijk ook hier, maar wonen bij hun moeder en zijn een stuk ouder (studerend) dus die maken geen deel uit van ons ‘dagelijks gezin’ zeg maar. Maar financieel is het behoorlijk en we vinden dat als zij kunnen studeren, onze kinderen samen natuurlijk ook die kans moeten kunnen krijgen.

Het zou zomaar kunnen dat ik over een paar jaar stief-oma word (vaste verkering en samenwonen zodra ze allebei klaar zijn met studie).

Ik begrijp precies wat je bedoelt over spijt. Ik denk ook dat de kans dat ik spijt krijg als ik het niet doe groter is dan dat ik het wel doe. Dat ik het in ieder geval probeer (want we weten natuurlijk nooit of het allemaal goed gaat).

Hoor net dat mijn beste vriendinnetje net zwanger is van haar derde!!

Rammel, rammel, rammel! :smiley: :smiley:

Wat leuk :smiley:

(Wel een beetje jaloers hoor ;))

Zo zeg ik ook hoor,beetje jaloerzie steekt ineens ook hier de kop op!

Belachelijk, heb twee prachtige kleine meisjes, waar ik heel erg van wil genieten… maar oef zeg…Zou toch bijna eerder dan juni er weer voor gaan :mrgreen: Nee niet doen… dan overheersen de hormomen! Mijn verstand zegt echt in ieder geval te wachten totdat mijn jongste 1 jaar is… En dan eens even een paar maanden mijn cyclus aankijken of die eruit ziet. Of ik misschien weer hormomen moet gaan gebruiken enz. Tja tegen die tijd is zij alweer bevallen en heb ik nog het heerlijke vooruitzicht op een zwangerschap, bv-periode en zo’n heerlijk klein babietje in je armen!

Dus uitstellen is heel moeilijk hier, maar je houdt op deze manier wel iets om naar uit te kijken!

Tja, ik heb er nog geen een en ben jaloers op alle dames die stoppen of al een kindje hebben… Of een stopdatum hebben…

Nou meiden, ben gisteren toch ongesteld geworden hoor, en hoe, pffff… Was een beetje teleurgesteld en mijn vriend ook maar het zij zo. Heb deze maand eigenlijk nergens last van, ik voelde het niet eens aan komen. Het is wel veel maar dan is het maar weer schoon he.

Zekerheid qua werk heb je inderdaad nooit Bente. En ik moet ook zeggen dat ik aan een kant zijn punt begrijp maar aan de andere kant niet, zeker gezien mijn leeftijd en ik ben nog 9 maanden zwanger dus dan kan hij heel goed weer werk hebben gevonden. Gelukkig heeft hij dat nu ook bedacht en willen we er vanaf november echt voor gaan…

Zelf ben ik met 26 weken geboren (samen met mijn zus) en dat moet ik bij zwangerschap gelijk door geven aan de verloskundige. Dit is aangeraden door de arts van m’n moeder 36 jaar geleden maar ben er zelf niet van overtuigd dat dat soort dingen erfelijk zijn.

Is het bij jullie ook zo lekker weer? We gaan er zo lekker op uit, heerlijk vitamientjes op doen in het zonnetje :smiley: Fijne zondag allemaal!

Goedemorgen dames,

Wij zijn verhuisd nu. Vrijdag hebben we voor het eerst in het huis geslapen maar toen lag er nog vrij veel in mijn oude huis, waaronder de pil. Ik was net begonnen met de derde week, en mijn man zei toen, ach, dan stop je er nu toch gewoon mee, we zijn nu verhuisd :mrgreen:

Ik wacht nu nog op een ontrekkingbloeding en dan zijn we echt bezig

Vlinder, jammer dat je ongesteld bent geworden

Verder wil ik alle dames hier veel succes wensen met geduld hebben. Ik heb zelf ook een behoorlijke tijd gewacht, terwijl de wens heel sterk is en ik weet hoe frustrerend het is als mensen om je heen kinderen krijgen terwijl jij zelf nog een jaar of nog langer anticonceptie moet blijven gebruiken

Ik had me hier vol goede moed aangemeld. Maar het komt er gewoon niet van jullie goed te volgen en te reageren. Dus ik meld me weer af. Sorry meiden. :shifty:

Superleuk Tijger dat jullie zijn verhuis en ook gelijk met de pil zijn gestopt. Nu is het echt, hihi! Hopelijk ben je snel zwanger.

Jammer Naatje dat je weg gaat, maar ik kan me voorstellen dat je die beslissing hebt genomen als het er niet van komt om het te volgen en te reageren.

Ik had gisteren en vandaag een baaldag. Was gisteren best chagerijnig en vandaag nogal emo…Denk dat het slechte slapen van de afgelopen 1.5 week me op breekt. Ga vanavond weer bijtijds slapen en dan morgen weer beter. Morgen verhuizen met mijn werk, ben benieuwd hoe het gaat op mijn nieuwe plekje.

Hoe waren je eerste dagen op je nieuwe werk Liz?

En hoe gaat het met je rug nu Noekie, is dat weer helemaal over?

Bente…Jaa daarom wachten wij nog even met zwanger worden van een 2e kindje omdat ik nog geen werk weer had. Dus daarom willen we er in Juni voor gaan en dat vind ik ook een mooi leeftijdsverschil dan tussen de 1e en de 2e!

Loesje…Lastig is dat knagende gevoel he van wel/niet. Ik ben er wel mee eens dat het financieel etc moet kunnen, want je wil je kindjes wel alles kunnen bieden…Maar verder zou ik zeggen gewoon doen als jullie er beide achter staan! Succes…

Vlinder…Balen dat je ongi bent geworden!!Volgende ronde beter!!

Tijger…Leuk dat je verhuisd bent!!En spannend dat jullie er nu echt voor gaan, hopelijk is het snel raak!!

Noekie…Jij had toch ook weer een sollicitatie gehad???Hoe is dat gegaan?

Nou hier 1e weekje er op zitten…(straks om 15.00 uur laatste klant)

En opzich is het wel leuk…het werk gaat goed en het klikt goed met de klanten. Moet wel even wennen aan onregelmatige werktijden maar heb mijn agenda nu even wat beter afgeblokt, de vrijheid is opzich wel erg lekker…Dus ja bevalt wel goed!!

Woensdag nog naar Meeus en gewoon kijken wat hun bieden, en tja dan gewoon keuze maken!!Het lijkt me allebei leuk haha!

Nou hier verder ook alles goed met de kleine meid, komen wel weer kiesjes door dus vanacht beetje onrustig nachtje en haar eigen willetje breekt ook echt door haha! Maar verder erg gezellig en een lekkere kletskous!

Fijn weekend alvast meiden!

hej meiden.

ook in ben er nog. heb alles even alles bij gelezen.

op dit moment ben ik druk bezig met afbouwen van mijn medicijnen. ik heb 2 soorten die ik moet afbouwen en ik ben nu met beide op de helft. het gaat best goed vind ik zelf. al heb ik nu natuurlijk een duidelijk doel voor ogen.

verder vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een aanhoudende blaasonsteking. blegh

ik onthou de namen nooit zo goed maar: wat goed van de 2 sollicitaties! wanneer heb je de gespreken?

verder iedereen een fijn weekend. hoop dat er leuke dingen op de planning staan

Lekker Liz dat je eerste weekje er op zit, leuk dat het je bevalt! Even afwachten wat Meuus je kan bieden, en dan inderdaad een keuze maken, ben benieuwd hoor wat je doet.

Wat kunnen ze een last hebben van tandjes en kiesjes he? Het zoontje van mijn zwager en schoonzus is al een paar dagen van slag omdat hij kiesjes krijgt. Wel vermoeiend als ze een onrustig nachtje heeft nu je werkt of merk je dat nog niet zo aan jezelf?

Leuk om te zien dat ze een eigen willetje krijgt en een lekkere kletskous is, gezellig!

Vandaag had ik een rommeldagje dus van alles gedaan wat er was blijven liggen afgelopen week hier thuis, heerlijk voldaan gevoel nu. Morgen een verjaardag van het kindje van een neef van mijn vriend, die 7 jaar is geworden. Dat jongetje hangt er aan me dus ik kijk nu al weer uit naar zijn knuffels die ik ga krijgen. Maakt hem niet uit wie er is en of hij jarig is. Als hij me ziet kruipt hij op schoot en laat me niet meer los, heerlijk vind ik dat. En zondag helemaal niks, zo fijn ook.

Ik ben afgelopen week verhuisd met mijn werkplek naar een anderen afdeling dus allemaal nieuwe collega’s. De eerste dagen waren leuk maar best vermoeiend ook wel.

Verder ga ik weer sporten vanaf komende week, samen met mijn moeder en zus. Gezellig met zijn 3tjes, kijk er nu al naar uit.

Fijn weekend allemaal!

Hier een rustig weekend, mannetje moet werken, ben dus thuis bij de kids!

@Vlinder… Veel plezier morgen op de verjaardag! Heerlijk lekker knuffelen!!

Wat goed dat je weer gaat sporten! Ik moet ook echt eens weer iets gaan doen :?

@Natassia… Mag ik vragen wara je medicijnen voor gebruikt, die je perse eerst moet afbouwen voor een zwnagerschap?

Oeh bah, blaasontsteking… Niet fijn. Zeker als hij langer duurt!!

Beterschap!

@Liz… ja ik ken ze die nachten… Hier nu een kleine meisje wat niet in slaap wil, en zich helemaal hysterisch huilt. Als ze slaapt dan slaapt ze ook, maar voordat het zover is, zijn we de laatste dagen dik 2 uur verder! Pff ook vermoeiend… Weet noet wat het is, maar lijkt me een beetje de fase waarin ze niet wil dat je weggaat en ze weer naar beneden wil…

En wat de onregelmatige tijden betreft, ik heb het ook, en het voordeel is dat je toch wat vaker overdag vrij bent. En door de week! Soms best lekker!

@Tijder… Jaaaah nu voor het echie! Jeetje wat spannend he! Hoe lang hebben jullie gewacht?? Hopelijk ben je snel zwanger meid!!

Zo we zijn weer thuis van de verjaardag. Heerlijk geknuffeld met de jarige job. Zijn zusje en een vriendinnetje wilden ook steeds op schoot dus moest er flink afgewisseld worden… heb ook lekker met ze zitten tekenen en knutselen, gezellig hoor :smiley:

Er waren 4 zwangeren… dat vond ik wel een klein beetje lastig moet ik zeggen. Superleuk voor hun daar niet van, maar als de buiken zie denk ik vooral ‘dat wil ik ook’. Komt ook wel als het allemaal lukt maar op dat moment wil ik het nú…

Zit nu heerlijk met een kopje thee op bank, kaarsjes aan, tv erbij, vriend naast me, niks meer aan doen hihi!