Ei-rammelaars Deel 11

Hallo meiden hier ben ik weer. Ik zie dat er allemaal nieuwe dames zich hebben aangemeld. Welkom hier :smiley:

Mijn man en ik hebben net ons nieuwbouwhuis opgeleverd en dat schiet lekker op. Morgen gaan we nog laminaat in de toekomstige kinderkamer leggen. Dan moeten er nog plinten bevestigd worden en de douchecabine moet nog geplaatst worden. Maandag worden mijn wasmachine, droger en bank alvast verhuist

Welkom Loesje!

Wat leuk dat je al twee kleine meisjes hebt! Je hebt wel al wat meegemaakt met twee miskramen en uiteindelijk hormonen gekregen, heftig lijkt me.

Kan me voorstellen dat je bij de jongste overvallen werd dat je zwanger was omdat je dacht dat je moeilijk zwanger kon worden. Ook al was dat even niet zo gepland tuurlijk hou je zielsveel van allebei je kindjes.

Wat leuk om te horen dat jullie er in juni 2012 weer voor willen gaan. En tot die tijd kan je hier gezellig mee rammelen :wink:

Leuk Tijger dat jullie huis al zo op schiet, heerlijk straks met de donkere avonden lekker genieten in jullie nieuwe huis, fijn!

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag een bbq gehad wat erg leuk was en gisteren een verjaardag. Bij de bbq zo moeten lachen, was echt super. Zelfs als ik er nu nog aan terug denk lig ik weer dubbel van het lachen. Minpuntje van het weekend is dat mijn vader is gevallen met de fiets. Precies met zijn hoofd op de stoeprand, dat bedenk je niet. Ć¢ā‚¬ĖœGelukkigĆ¢ā‚¬ā„¢ heeft hij alleen een schaafplek aan de zijkant van zijn gezicht (had veel erger af kunnen lopen met zijn hoofd) en waarschijnlijk gekneusde ribben. Morgen gaat hij even naar de huisarts toe. Was hij eerst bij de bbq tegen de schuifpui aangelopen omdat hij niet zag dat die dicht zat waardoor hij een bult op zijn hoofd had, viel hij later met de fietsĆ¢ā‚¬Ā¦

Net terug van een avondje bij mijn schoonouders, en nu deze week 's avonds verder niks, heerlijk! Al 1,5 week naast het werken ook Ć¢ā‚¬ā„¢s avonds allemaal afspraken dus het is fijn om dat vanaf nu even niet te hebben :slight_smile:

Ahhh, ben net gebeld door een kdv, die hebben een vacature op een babygroep voor 24-32 uur, oehhhh! Spannend! Dinsdag mag ik op gesprek komen. Hopelijk is dit wat professioneler dan de laatste waar ik was :wink:

Dit was de eigenaar die me belde, gesprek heb ik met iemand van P&O en haar. En eventueel 2e gesprek zou dan met de manager van de babygroepen zijn. Dat klinkt al aardig op zich. En ze klonk ook wel goed. Die van de vorige verstond ik haar amper aan de telefoon, heel erg buitenlands accent.

Dussehhhh, wel spannend!

Heb nog tot november proeftijd waar ik nu zit, dus kan voor die tijd stoppen als dit wel echt wat is! Dus heb nu nog even de tijd om gesprekken en alles af te wachten. Ohhh ik hoop dat deze wƃĀ©l een fijn gesprek is en met normale mensen enzo!

Waar ik nu zit, zit ik wel steeds meer op mn plekje, maar tijdens het 1e gesprek bleek dat ik naar 3 dagen zou gaan en dat zou tussen nu een jaar ofzo zijn, althans, dat begreep ik. En nu vroeg ik het aan degene zelf die dan een dag minder zou gaan werken en die zei van, nouuu ja, ergens tussen een jaar en 5 jaar ofzoā€¦ Dus toen dacht ik van ja, ehhh, ik wil niet nog 5 jaar lang maar 2 dagen vast en verder wat invalwerkā€¦ En ik wil dolgraag op een babygroep. Dus ik ga gewoon weer op gesprek en wie weet komt er wat uit!

Hoi allemaal,

Tis alweer even geledenā€¦ ik heb wel alles teruggelezen maar weet het niet meer zo goed :oops: Als jullie het goed vinden haak ik hier gewoon weer in!

In ieder geval wel een welkom voor alle nieuwe ā€˜rammelaarsā€™ :mrgreen: Gezellig!

@Estherā€¦ tuurlijk, gewoon weer inhaken!! Wanneer zouden jullie ervoor willen gaan???

@Vlinderā€¦ thanks een warm welkom!! En ondanks dat het ons derde kindje zal gaan worden (hoop ik!!) vind ik heet nog net zoā€™n spannend vooruitzicht als vooor de eerste. Het is zo iets magisch!!

Wat vervelend van je schoonvaderā€¦ Hopelijk heeft iets niets ernstigs, dingen aan het hoofd vind ik altijd eng!

@Noekieā€¦ wat leuk!! klinkt erg goed!! Hopelijk vgaat het goed en is het wat voor je!! Alvast veel succes!!

Hoi meiden,

Kan echt niet alles onthouden wat er allemaal geschreven wordtā€¦ :oops:

Zeker als je een paar dagen niet kijkt.

Vlinder, wat spannend, als twee mensen het nu al afzonderlijk van elkaar zeggenā€¦ en komende week je nodā€¦ heb je dan niet de neiging om een test te doen? Mag ik vragen waarom jullie nog moeten/willen wachten?

Nookie, las over het ontpillen, dat hoeft lang niet bij iedereen. Ik was dik 10 jaar (jaar of 12-13 denk ik) toen ik stopte. Mijn cyclus was meteen regelmatig, 28 dagen op de klok af.

Sorry, rest weet ik even niet meer. Nieuw werk, vacaturesā€¦

En ik lees iets over een lijstje, waar staat dat? Zal mijn gegevens ook even zeggen:

Bente, 35 jaar, getrouwd. Ik wil gaan voor mijn derde kindje maar mijn man niet.

Ok, zie het lijstje nu helemaal voorin staanā€¦ :slight_smile:

Lees dat iedereen hier wel al een datum heeft waarop er begonnen gaat worden. Ik weet dat dus nog niet, weet niet eens of er ƃĀ¼berhaupt begonnen gaat worden.

@vlinderā€¦ oeh lees ook nu pas dat mensen iets aan je zienā€¦ zou toch wel heel leuk zijn toch?? Wanneer zouden jullie er officieel voor willen gaan???

Trouwens over ontpillen gesprokenā€¦ ben dik 15 jaar aan de pil geweest en had na die maanden mijn cyclus op ordeā€¦ hoewel hij vervolgens niet goed was, veel te snel ongi na eisprong :?

Heel veel dames hebben nog geen datum hoor :slight_smile: Staat ook in het lijstje onbekend. En mijn datum is alleen maar een grote hoop van mijā€¦ Vriendlief wil nog nietā€¦

Wat leuk Noekie dat je dinsdag op gesprek mag komen. Hopelijk is het inderdaad professioneler ;). Kan me voorstellen dat je standaard meer uren zou willen werken en niet alleen op met invalwerk. Ben benieuwd, hoop dat het een goede sollicitatie gaat worden. En goed dat je nog in je proeftijd zit dan heb je geen opzegtermijn volgens mij.

Ik heb inderdaad de neiging om nu alvast een test te doen maar ik wacht tot maandag en als ik het dan nog niet ben even een testje halen.

We willen nog wachten omdat mijn vriend geen werk heeft. Maar inmiddels hebben we besloten om er vanaf november voor te gaan. Ik hoop dat dat gaat lukken en anders schuiven het toch nog op, we moeten er wel allebei voor de volle 100% voor kunnen gaan, alleen ben ik al 36 dus qua leeftijd vind ik het niet verstandig om nog heel lang te wachten. We zullen zien hoe het gaat lopen, voorlopig schrijf ik hier nog gezellig mee :slight_smile:

Liz, hoe was je gesprek maandag?

Vlinder, spannend hoor, ik zou testen. :wink:

Nookie, denk je dat november haalbaar is?

Gisteravond gesprek met mijn man gehad, dat ik het toch echt graag wil, een derde. Het eind van het gesprek was dat hij zei dat ik best nog een maandje geduld kan hebben, dat ik hem nog even de tijd moet geven. Zou dat betekenen dat hij er vanaf november voor wil gaan? Wil mezelf niet gek maken maar dit klinkt toch al veel positiever dan eerst.

Noekie, voor het lijstje, ik ben 35.

November haalbaar voor wie? Voor jou?

Bij mij staat er ā€œhopelijk half 2012ā€. Ik wil graag op mn 28e verjaardag stoppen, maar weet niet of ik mn vriend zo ver krijgā€¦

Ik moet het lijstje nodig aanpassen, straks liggen de 3 kids te slapen, dus dan zal ik er ff mee aan de slag!

O heb weer het ƃĀ©ĆƒĀ©n en ander door elkaar gehaaldā€¦ oeps

:lol: :lol:

Spannend Vlinder of je zwanger bent!

Gesprek ging goed maandag, heb weer werk!!!A.s. maandag beginnenā€¦het is een buitendienstfunctie en erg flexibel qua werktijden dus wel ideaal. Het is een project van 3 maanden om te kijken of het van beide kanten bevalt en of de nieuwe functie binnen het bedrijf goed gaat. Mocht het in januari van beide kanten nog bevallen krijg ik min. half jaar contract met vaste uren. (nu eerst 0 uren)

Dus ik kan gelukkig weer aan de slag en heb weer inkomen!!

Ga nog wel 12 oktober naar Meeus omdat dat me ook erg leuk lijkt en die mij misschien meer zekerheid kunnen biedenā€¦maar goed ik kan dan mooi vergelijken en kiezen!!Kan eerst weer verder nu gelukkig!!

Welkom Loesje!!Eerst inderdaad nog maar even lekker genieten van je oudste meiden!

Noekieā€¦Spannend zeg een sollicitatie dinsdag, hopelijk wordt het wat!

Enne, je hebt mij nog steeds niet goed staan op het lijstje haha! Juni 2012 moet er staan!

Tijgerā€¦Fijn dat je huisje bijna af is, leuk hoor!

I know, als de kids zo op bed liggen ga ik het lijstje aanpassen.

@Benteā€¦ tja klinkt alsof hij de duer op een kier zet!! Geef hem die ruimte, die ene maand maakt idd ook niet meer uit! Zou toch heerlijk zijn als hij toch wil, aangezien jij ook zo graag wil! Al zou het pas feb worden, dan is het vooruitzicht toch ook heeerlijk!!

@Vlinderā€¦ oeeee spannend. Eigenlijk nog niet helemaal gepland als het zo zou zijn, maar wel heel gewenst begrijp ik??? Wie weet, wanneer is je NOD??

@Noekieā€¦ ach wie weet, soms zijn die mannen zo om!!

@Lizā€¦ gefeliciteerd met je baan! Als is het tijdelijk, je hebt inkomen!!!

@Bente hoe oud is je jongste kindje nu??

Aangepast :slight_smile: Ben ik nog iets of iemand vergeten?