Vlinder…Fijn dat je een beter gevoel hebt nu bij je zus! Hopelijk blijft het zo!
En tja als je alles nieuw aan moet schaffen gaat er veel geld in zitten, ik weet niet of je wellicht ook spullen gaat lenen…maar wij moesten alles nieuw kopen omdat wij de 1e waren met een kindje, dus box, kamer etc. moesten we allemaal aanschaffen! Maar komt vast goed bij jullie…
Ja ik hoor deze week wanneer ik het 2e gesprek heb bij Meeus, en als ik dat gesprek heb gehad dan hoor ik of ik word aangenomen…Maar heb er goed gevoel over.
Van andere lopende dingen heb ik bericht gekregen dat er soms wel 300 mensen gesolliciteerd hadden dus konden ze me niet uitnodigen.
Maar ik ga gewoon voor Meeus!!
Hoi meiden,
mag ik met jullie meekletsen?
Heb behoorlijke rammelende eierstokken, maar mijn (ons) verstand houdt ons nog even tegen eraan toe te geven.
Tuurlijk, welkom Bente8. Heet je ook echt Bente?
Wat is de reden dat jullie vanuit verstand nog niet starten? Of ben ik dan te brutaal met m’n vraag?
Las trouwens in een ander topic dat er weer twee dames zwanger zijn. Hun kindjes zijn ongeveer even oud als die van mij. En ik kan zeggen: het kriebelt bij mij ook zooooo! Had gehoopt dat manlief zou zeggen; gooi die pil maar in de prullenbak. Maar hij zegt het niet. En al denkt hij er misschien af en toe aan… hij laat mij dat niet merken
Had een topic geopend over een derde kindje. We twijfelen nog enorm. Jij dus niet, maar je man wel?
Mijn man twijfelt meer dan ik, dat wel. Bij mij rammelt het erger (maar ja, hij heeft ook geen eierstokken).
Ah, tja, bij mij geen twijfel. Man wel, die vraagt zich af of we het financieel redden met een tweede kindje erbij. Omdat we nu vaak al krap zitten. Maar ik vind dat dat niet komt door de kleine, maar puur door de economie in het algemeen. Denk dat we het wel redden. Maar goed, hopelijk komt het nog bij man. Heb geen haast verder, ben nog jong, en onze zoon is ook nog jong (wordt over 2 weken 1, dus er is nog tijd. Ook voor een leuk leeftijdsverschil.)
Welkom Bente! Als je de info voor op het lijstje naar me wilt pb’en dan zal ik je erbij zetten (als je dat wilt natuurlijk )
Mijn vriend wil nog helemaal geen kinderen en dat vind ik ook erg moeilijk. Heb altijd graag jong moeder willen worden, maar ben inmiddels 27 en zal op deze manier niet voor mijn 29e de 1e hebben en daar heb ik het best moeilijk mee soms. Ik wil ook erg graag een groot gezin, dus dan gaat dat toch meespelen. Ik had liever op mn 25e ofzo de 1e gehad, maarja toen kon het nog niet echt, maar nu wel. Maarja… mannen… Hopelijk krijg ik 'm volgend jaar zo ver dat we eindelijk gaan stoppen met de pil. Slik de pil alweer 10 jaar, dus duurt misschien wel even voordat ik ‘ontpilt’ ben…
Maar ben op dit moment vooral veel aan het nadenken over de inrichting van het nieuwe huis Een aangezien ik voor de verhuizing stop als gastouder, heb ik een hoop kamers in te richten
@Noekie wrote:
Hopelijk krijg ik 'm volgend jaar zo ver dat we eindelijk gaan stoppen met de pil. Slik de pil alweer 10 jaar, dus duurt misschien wel even voordat ik ‘ontpilt’ ben…
Breek even in, las dit toevallig. Volgens mij is dit een fabeltje. Ik heb zelf 14 jaar de pil geslikt en was heel netjes een maand na onze trouwdag zwanger. Ik was 2 maanden voor de trouwdag gestopt met de pil, maar toen nog niet voor het ‘eggie’ geoefend zeg maar.
Verder rammelt het hier helemaal niet :liar: Maar ik hou het bij lezen.
Succes met je vriend, Noekie, hopelijk is hij er ook gauw klaar voor :hug:
Ah, kijk, dat geeft eens mens weer hoop Al kan het natuurlijk alsnog lang duren nadat ik gestopt ben. Hoop maar dat ik t van mn moeder heb geërfd om snel zwanger te raken Maargoed, voorlopig ben ik nog niet gestopt met de pil!
Ik had net een berichtje getypt in nr 10 . Heb de tekst even gekopieerd!
Dag allemaal,
Ik heb me net voorgesteld in het voorstel topic.
Ik denk dat ik me hier ook wel kan aansluiten.
We hebben vorige maand besloten om vanaf januari 2012 te proberen zwanger te worden.
Helaas wordt mijn geduld ( waarvan ik zeker niet veel heb!!!) op de proef gesteld. Ik slik 2 soort medicijnen die ik moet af bouwen. We zijn 2 weken terug bij de huisarts geweest en nu hebben we een schema op gesteld. Als het allemaal lukt zou ik voor de kerst “clean” moeten zijn en dan kunnen wij er voor gaan!! ik kan niet wachten, ik denk aan niets anders meer
voor het lijstje:
Natassia
Leeftijd 30 jaar
stoppen: januari/februari 2012
@Natassia wrote:
Ik had net een berichtje getypt in nr 10 . Heb de tekst even gekopieerd!
Dag allemaal,
We hebben vorige maand besloten om vanaf januari 2012 te proberen zwanger te worden.
Helaas wordt mijn geduld ( waarvan ik zeker niet veel heb!!!) op de proef gesteld. Ik slik 2 soort medicijnen die ik moet af bouwen. We zijn 2 weken terug bij de huisarts geweest en nu hebben we een schema op gesteld. Als het allemaal lukt zou ik voor de kerst “clean” moeten zijn en dan kunnen wij er voor gaan!! ik kan niet wachten, ik denk aan niets anders meer
voor het lijstje:
Natassia
Leeftijd 30 jaar
Dat klinkt bekend… medicijnen moeten afbouwen voor het mag. Succes & toch een beetje geduld toegewenst!
Geeft het hoop dat toen ik eindelijk “clean” was, ik binnen een maand zwanger was?
Welkom bij de club! Jullie gaan voor je 1e kindje?
Lijstje is aangepast!
Welkom Bente en Natassia…Spannend hoor!
Hier kun je al je frustraties en ongeduldheid eruit gooien haha!
Hier goed nieuws…Het ene bedrijf waar ik al 2 gesprekken heb gehad wil mij maandag toch nog laatste x op gesprek want ze hebben toch 2 functies vrij, dus kan waarschijnlijk daar ook terect.
En 12 oktober heb ik 2e gesprek bij Meeus…
Heb dus nu eigenlijk 2 bedrijven die mij willen hihi…zo heb je niets en nu kan ik straks kiezen!
Ga maandag wel gewoon heen en kijken wat ze me aanbieden en dan maar tegen elkaar afwegen waar ik me het beste bij voel!
Spannend dus!
Maar we gaan wel echt in Juni stoppen met de pil…Heb me er nu echt bij neergelegd en dan ben ik ook lekker op mijn plekje op mijn nieuwe werk, en vind het fijn dat Lesley de 2e zwangerschap ook bewust mee maakt!
Ben dinsdag trouwens Tante geworden van een nichtje Dylailah…Gisteren op kraamvisite geweest…en ik kan je vertellen, dan kriebelt het helemaal weer hoor haha! Echt klein weer zo’n babytje…super leuk!
Met Lesley is verder alles goed, begint nu lekker veel te kletsen…erg leuk!
Noekie…je moet mij nog ff aanpassen op het lijstje naar Juni 2012.
Hij staat nog steeds op eind 2012…Thanx!
Owja, ben ik die toch nog vergeten!! Zat al te denken, wat vergeet ik nou, maar kon er niet op komen haha. Zal t van t weekend even aanpassen!
@mariamaria wrote:
@Natassia wrote:Ik had net een berichtje getypt in nr 10 . Heb de tekst even gekopieerd!
Dag allemaal,
voor het lijstje:
Natassia
Leeftijd 30 jaar
Dat klinkt bekend… medicijnen moeten afbouwen voor het mag. Succes & toch een beetje geduld toegewenst!
Geeft het hoop dat toen ik eindelijk “clean” was, ik binnen een maand zwanger was?
dat geeft zeker moed
Welkom Bente en Natassia!
Wat leuk Liz dat er 2 bedrijven zijn die je zouden willen, altijd goed als je keus hebt. Gewoon je gevoel laten spreken en dan de keus maken.
Gefeliciteerd dat je tante bent geworden, leuk!
Ikzelf ga dit weekend mijn CV op vacature-sites zetten, kijken wie/wat er op af komt. Wil nog niet echt zelf gaan zoeken, vind dat ik eerst mijn nieuwe situatie een kans moet geven. Ga over 1.5 week verhuizen van werkplek en dan wordt mijn functie ietsje anders. Ik baal er een beetje van omdat al het persoonlijke studenten contact wat ik heb verdwijnt en dat vind ik juist het leukste van mijn werk. Via email of telefoon blijf ik ze nog informeren maar dat is toch anders dan persoonlijk. Maar goed… wie weet komen er andere leuke werkzaamheden voor terug dat is nog niet duidelijk.
Gisteren op de receptie van vrienden geweest. Na 8 jaar en 2 kindjes hebben ze besloten om te trouwen, was erg leuk en gezellig. Dan begint het trouwen wel te kriebelen ook, maar we willen toch eerst voor een kindje gaan en dat vind ik stiekem nog wel leuker dan trouwen eigenlijk. Een vriendin vroeg of ik zwanger ben, ze zag iets anders aan me. Dat vond ik wel apart omdat mijn moeder dat ook had gevraagd. Ik ben al vanaf december vorig jaar niet meer aan de pil en verder gebruiken we ook niks dus theoretisch gezien zou het kunnen. Moet 2 oktober weer ongesteld worden dus we zullen zien.
Nou, testen dan maar! Spannend!!
En Liz: heerlijke positie he? Kiezen uit 2 banen! Succes!
Van mij hoeft trouwen ook niet echt trouwens. Ik wil wel dat dingen goed geregeld zijn als er kinderen komen, maar ik hoef niet perse getrouwd te zijn. Ik hou ook helemaal niet van grote feesten en mn vriend wil zn hele familie uitnodigen als ie ooit gaat trouwen, dus dat is ehhh tsja… We gaan binnenkort een samenlevingscontract regelen, zodat we fiscale partners blijven, want dat is wel gunstig, maar ook omdat we gaan verhuizen naar een koophuis, waar we wel kindjes willen krijgen, dus willen we wel iets regelen dat ik en onze kinderen (dat klinkt leuk haha) in het huis kunnen blijven in eerste instantie als er iets met hem zou gebeuren.
Hoi allemaal!!
Ik lees al een tijdje mee, maar heb me tot nu toe nog niet durven melden…
Maar wil me toch graag (weer) aanmelden in dit clubbie!
Ik ben loesje101 en ben mamma van twee kleine meisjes! (30-07-2009 en 04-01-2011!) Aangezien mijn jongste nog niet zo oud is vond ik het een beetje raar om me hier aan te sluiten maar ach waarom niet…
Mijn vriend en ik willen allebei graag een groot gezin en weten dan ook zeker dat we graag voor een derde zouden willen gaan, alleen nu nog niet…
Tenminste ik nog niet… Mijn vriend zei gisteren dat het hem niets zou uitmaken als jet nu alweer zover zou zijn, hij was er wel klaar voor. Leuk om te horen, maar ik ben er ergens nog niet klaar voor hoewel mijn eierstokken echt wel rammelen hoor!!
OM zwanger te worden van mijn oudste dochtertje zijn we 1,5 jaar bezig geweest. ik heb twee miskramen gehad (2 curretages) en uiteindelijk heb ik hormomen gekregen en toen ging het gelijk goed!
Van mijn jongste dochtertje bleek ik 9 maanden na de bevalling van mijn oudste spontaan onverwacht zwnager. Dachten dat we moeilijk zwanger konden worden dus gebruikten geen anticonceptie…
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het in het begin van de laatste zwnagerschap het er best wel moeilijk mee heb gehad… Ik was totaal niet voorbereid op zwanger worden, werd er volledig door overvallen en was er ook nog niet weer aan toe. Vond het niet eerlijk tegenover mijn kleine meisje die ik eigenlijk veel langer alleen de volle aandacht alleen had willen geven… Heb zelfs gedacht dat het misschien maar beter weer een miskraam kon worden… verschrikkelijk vind ik dat van mezelf, zeker als ik nu naar mijn prachtige meisjes kijk.
Gelukkig vond mijn vriend het vanaf dag 1geweldig, hij was superblij dat het blijkbaar toch spontaan zonder allerlei moeilijk gedoe kon, en toen ik met 8 weken een kloppend hartje zag begon ik langzaam blij te worden!!
Dit was ook mijn kindje en ik ging er wederom zielsveel van houden, gepland of niet!!
Maar voor mijn gevoel hoorde het niet dat je niet blij was met een zwangerschap en wil ik die gevoelens nooit meer hebben!! Vond het heel erg, heb me zo schuldig gevoelt… Als we nu voor een derde kindje gaan, dan is het op het moment dat ik er helemaal klaar voor ben! En ondanks dat ik superjaloers ben op alle mooie buiken om mij heen, weet ik dat ik er pas weer echt klaar voor ben in de zomer van 2012!! En misschien wel eerder maar dat zien we wel!
Je weet nooi hoelang het dit keer gaat duren en zoveel tijd wil ik er nou eigenlijk liever ook weer niet tussen…
Poeh lang verhaal geworden, maar in het kort!! Wij stoppen wrs in feb met de nuvaring en gaan er in juni 2012 weer voor!!!
En ondanks dat het nog even duurt, en ik eerst nog even heerlijk geniet van mijn twee prachtige meisjes die mijn 300% aandacht hebben (en ik dus nu nog niet wil dat ze die alweer moeten delen met een nieuwe baby in wording), kan ik er stiekem al wel weer heel erg naar uit kijken en vind ik het leuk om hier mee te rammelen!!
groetjes
oh ja en ik ben 33 jaar en woon samen met mijn vriend met wie ik ingeveer 12,5 jr samen ben!!!