Noekie, ik zou ook gewoon de fysio bellen als ik jou was. Daar heb je tegenwoordig geen verwijzing meer voor nodig van je ha. Ik krijg volgens mijn standaard 9 behandelingen per jaar vergoed. Hub heeft een tijdje terug ook zo’n last van z’n rug gehad. Ook vooral als hij in bed lag. De fysio heeft hem toen een paar keer flink gemasseerd (wel erg pijnlijk helaas) en toen werd het gelukkig minder. Sterkte ermee in ieder geval! En wat een merkwaardig sollicitatiegesprek. Ik zou er ook niks voor voelen als ik het zo hoor. Heel vreemd.
Liz, sterkte met je vinger. :hug:
Thanx meiden!!
Ik ben ook zonder verwijzing naar fysio gegaan en loop er nog steeds voor mijn rug! Krijg 12 behandelingen vergoed!
Nou succes!
Ik krijg er geloof ik 7 vergoed vanwege mijn aanvullende verzekering.
Ben net terug van de dokter en het blijkt dus weer mijn si-gewricht te zijn. Iets van 2 jaar terug had ik dat rechts, maar voelde heel anders en nu dus links… Heb verwijzing naar fysio en die zit in zelfde gebouw, dus meteen afspraak gemaakt. Ik kan alleen pas volgende week, want ik werk alle dagen behalve dinsdag… Dus Volgende week dinsdag fysio. Wel heb ik van de HA 2 oefeningen mee gekregen.
Heb net ook even spier- en gewrichtsgel gehaald, geen idee of het helpt, dus maar eens proberen, en paracetamol, voor als ik weer dood ga van de pijn en niet kan slapen…
Hoi meiden, ik ben net terug van een gezellig avondje bij mijn zwager en schoonzusje. Zie dat er veel geschreven is dat ga ik morgen op mijn gemak lezen en reageren. Maar ik wil nog even snel iets vragen voor ik zo ga slapen want kom er niet helemaal uit… ik ben begonnen met ovulatietestjes en nu lijkt de test van eind van de middag positief. Niks mis mee zou je denken maar kan het zijn dat je na 8 dagen na je menstruatie al een eisprong hebt? Ik herken dat niet van mezelf… Als ik volgende maand nog de testjes gebruik heb ik een beter beeld maar ik vind 8 dagen na mijn laatste menstruatie zo kort, wat vinden jullie? Heb wel een cyclus van 27-28 dagen dus dat is wel regelmatig en gemiddeld een normale cyclus-lengte.
Sorry, ik weet weinig van cyclussen en testen enzo… Maar er zijn vast andere dames die daar verstand van hebben
Ben 10 uur mn bed in gegaan en heb tot nu toe 2x een uurtje geslapen ofzo. Word elke keer wakker met vreselijke pijn in mn rug en ik trek 't echt niet Nu maar naar even naar beneden gestrompeld om paracetamol te scoren. Ik hoop dat dat iets doet… (En ik vind t zo smerig en kan t alleen in 4 stukken wegkrijgen…).
Wat vervelend Noekie dat je zo’n last van je rug hebt en dat je pas dinsdag bij de fysio terecht kan. Het smeerspul helpt ook niet echt begrijp ik?
Ik heb een tijdje geleden een verrekte tussenribspier gehad (hoe bedenk je het) en toen kreeg ik naproxen 500 mg pijnstiller, dat heeft me erg goed geholpen. Zou je dat niet aan de huisarts kunnen vragen totdat je bij de fysio terecht kan? Dan slaap je hopelijk wat meer en kan je de pijn en dag wat beter aan?
Wat een gek sollicitatiegesprek wat je van de week hebt gehad. Ik zou zelf ook afhaken denk ik, als ik het zo lees zou ik daar niet tegen kunnen. 32 kindjes op een slaapzaal is zeker veel. Misschien goed om het wennen de tijd te geven? Vooral omdat je daar ook invalwerk kan doen en dan het gastouderschap helemaal op kan geven?
Klinkt goed Tijger het klussen in jullie huis. Hebben jullie een datum dat jullie perse moeten verhuizen of kunnen jullie rustig aan de boel opknappen?
Hoe gaat het met je vinger Liz? Klinkt pijnlijk…
Hier alles goed. Maak we erg veel zorgen om mijn zus. Ze is best heel veranderd in de 2 weken dat ze nu getrouwd is… en dat vind ik lastig. Ze is erg op zichzelf gericht en besteed totaal geen aandacht aan wat er om haar heen gebeurd. De situatie van de vriendin van ons bijvoorbeeld wuift ze weg met ‘heeft ze weer niet wat’ en ‘zo erg zal het wel niet zijn’. Terwijl je ook in vriendschap met goede en minder leuke dingen bij elkaar terecht moet kunnen natuurlijk. Verder hoor ik ook tegenstrijdige verhalen van haar en dingen die om worden gedraaid hoe ze gezegd zijn (hoe ik ze gezegd heb eigenlijk). Ik voel de verwijdering en ik wil mijn oude zus terug eigenlijk. Zondag ben ik alleen met haar en zal eens voorzichtig zeggen hoe of wat want van haar psychiater mag ik eigenlijk de confrontatie niet aan gaan maar dat kan niet altijd.
De voordeur en de schuurdeur zijn vandaag af geschilderd, supermooi geworden. Het was donkerblauw en nu is het een mooi kleur rood. Beetje tussen bordeauxrood en gewoon rood in, we zijn er helemaal blij mee.
Even kort hier, ben erg moe, dus zo mn bed in, al zie ik er enorm tegenop…
Heb een andere fysio nog gemaild vanmorgen vroeg en ze belden me terug 's ochtends. Ik kan daar morgenavond terecht!! Ben zoooo blij!! Hoop echt dat ze iets voor me kunnen betekenen, want tot dinsdag zo slapen, dan trek ik echt niet. Dus ben erg blij, maar zie erg tegen vannacht op… Maar moet er wel zo in, ben erg moe en morgen om 7 uur al 1e kindje voor de deur… zucht… Nog 2 maandjes, dan ben ik klaar met de opvang thuis. Dat zal me echt enorm veel rust geven. Geeft me al wat rust dat de ouders het nu weten en dat er een einddatum is.
Morgen kom ik weer even verder kletsen, sorry dames…
Kan me voorstellen dat je tegen liggen op bed op ziet… hopelijk kan je meer uurtjes slapen dan afgelopen nacht.
Kan een chiropractor je niet helpen? Geen idee hoor maar ineens moest ik daar aan denken. Slaap lekker (hopeijk…) :hug:
Noekie…Balen van je rug!!Hopelijk is het snel over!!
Vlinder…Een ovulatietest houd in dat als je positief test je vruchtbaar bent…je hebt dan nog niet gelijk je eisprong. Om even een voorbeeld bij mij te geven…ik had ook op woensdag toen een positieve test en die zaterdag erna had ik echt mijn eisprong (Die kon ik voelen)…Dus je kan eigenlijk vanaf de positieve test beginnen met klussen tot 1a2 dagen na je eisprong. Dus zet em op haha!
Vaak bij een cyclus van 28 dagen heb je rond de 14e dag je eisprong, maar kan ook ietsje eerder zijn.
Gewoon lekker bezig gaan en niet teveel op focussen, komt vast goed!!
En wat balen van je zus zeg, zou er toch even met haar over hebben…Hopelijk draait ze snel bij!
Met mijn vinger gaat het weer een stuk beter gelukkig!!
Vandaag naar het CB geweest met mijn meisje en ze is weer goed gekeurd, een lekker klein maar fijn meisje en met haar motoriek en spraak deed ze het erg goed! Weer helemaal trots dus!
Noekie, als ik flinke migraine heb slik ik altijd Panadol Plus. Dat werkt voor mij erg goed. Die zijn gewoon vrij verkrijgbaar. Ik hoop dat je snel resultaat merkt van de fysio. Dit klinkt allemaal erg pijnlijk.
Oooh… ik krijg meteen helemaal de kriebels van de verhalen hier over ovulatietestjes! :oops: Succes met klussen!!
Ik heb geen idee of panadol iets doet voor een gewricht dat scheef zit… Paracetamol deed helemaal niets, terwijl ik normaal met knallende /bonzende koppijn bijvoorbeeld met een halve al genoeg heb. Dusja, weet niet of dat dat iets doet voor me.
Vervelend van je zus Vlinder… Klinkt niet echt goed…
Vannacht weer drama, 11-2 geslapen, 24 geprobeerd een positie te vinden zonder pijn, niet gelukt, 4-6 naar beneden gegaan en zittend op de bank nog even geslapen. Om 6 uur ging de wekker…
En nu voel ik me moe en sjaggie…
Bleghh balen zeg Noekie!! Hopelijk gaat het snel over…
Ik ben net weer naar fysio geweest…lekker maar ook wel pijnlijk af en toe!
Noekie wil jij mij op de 1e pagina nog ff op 1 juni 2012 zetten dat ik stop met de pil voor een 2e??? Thanxx…
Hier alles goed verder!
Fijn Liz dat jullie meisje goed gekeurd is hihi! Altijd fijn om een bevestiging te krijgen dat ze goed groeit en haar motoriek en spraak ook goed zijn, kan me voorstellen dat je trots bent.
Hoe was de fysio gisteren Noekie? Heb je vannacht iets beter kunnen slapen?
Mijn moeder is vanmorgen geweest en die heeft geholpen met ramen zemen en gordijnen wassen. Was gezellig, gelijk lekker bij kunnen kletsen. Vanavond een verjaardag dus nu doe ik heerlijk niks meer, ga denk ik lekker in de zon zitten, die schijnt zo vrolijk, heerlijk! Zo lekker steeds die vrijdagen vrij, gaat me nog tegen vallen als ik vanaf januari weer fulltime moet gaan worden. Maar dat duurt gelukkig nog even.
Noekie, wat een ellende. Hopelijk helpt fysio snel
Vlinder, wat vervelend dat je zus nu zo doet. Hopelijk trekt ze snel weer een beetje bij.
Naatje, wat vervelend dat dat leeftijdsverschil zo hoog oploopt. Ik snap best dat als je iets in je hoofd hebt, het best moeilijk is als alles anders loopt.
Vanaf 15 oktober moeten we over zijn. Ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken. Vandaag is de vensterbank in onze slaapkamer vervangen, maandag wordt het behangen daar afgemaakt (door mijn grootouders). Hier trouwens begonnen aan de laatste pilstrip en gelijktijdig ook begonnen met foliumzuur
Vannacht gelukkig iets beter geslapen al! Oefeningen helpen misschien toch iets, of het is toeval. Ben nog wel erg moe, maar ben al blij dat het iets beter ging vannacht.
Komende nacht slaap ik in een ander bed, want ik ga een weekendje naar mn moeder (vanmiddag heen morgenmiddag weer terug), heel gezellig altijd Dus hopelijk slaap ik dan ook goed. Ik slaap meestal heel goed bij mn moeder. Heb daar echt een heeeeeeerlijk dekbed
Lijstje zal ik ook even aanpassen, straks als het lukt en anders wordt het morgenavond!
Dan heb je gelukkig nog een paar weekjes Tijger om te klussen en verhuizen.
Spannend dat je aan de laatste pilstrip bent begonnen en gestart bent met foliumzuur… leuk!! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is
Wat fijn Noekie dat je iets beter hebt geslapen. Zou kunnen hoor dat de oefeningen al iets helpen. Gezellig dat jenaar je moeder gaat, wat leuk dat je blijft slapen. Veel plezier!
Wij gaan straks bbqen bij mijn zwager en schoonzusje, ook gezellig hopelijk blijft het voorlopig nog even droog al hebben ze wel een partytent, het is toch lekkerder als het droog is.
Hier heeft het al veel geregend net, dus hoop inderdaad voor je dat het droog blijft daar! (even buienradar checken, dan weet je het, kun je vast extra maatregelen nemen als het nodig is!)
Ik ga vaak op vrijdagavond naar mn moeder, maar dat is dan best kort altijd, zeker nu ik ook weer werk op vrijdag en dus ook pas later daar ben. Zij moet op zaterdag altijd weer om 6 uur op (ze heeft een winkel, dus ook op zaterdag moet ze werken) dus ze wil ook weer rond 11 uur dr bed in. Dus vandaar dat ik heel af en toe op zaterdagavond naar haar toe ga en dan blijf slapen. Vanavond gaan we Mama Mia kijken :mrgreen: en morgen lekker spelletjes doen. Ze woont alleen, dus vindt ze wel gezellig altijd als ik er ben. En ze is nog gewoon ‘jong’ (wordt 59 alweer als ik me niet vergis, maar is gewoon nog heel jong in alles), dus super gezellig altijd
De bbq was leuk en gezellig. Onder de partytent hadden we geen last van de regen maar zo tegen het eind had ik het toch wel erg koud… had wel mijn wintervest en winterjas al aan maar dat was toch te weinig (ben een echte koukleum).
Eenmaal thuis nog een goed gesprek gehad met mijn vriend over kindjes… we willen er vanaf oktober voor gaan maar ineens gaat hij twijfelen omdat hij nog steeds geen werk heeft.
Hij zet al vanaf de zomer alles op alles om werk te vinden maar als dat in oktober nog niet gelukt is dan schuiven we het een maandje op, dat voelt voor hem wat prettiger. Vanaf november willen we dan toch definitief de stap gaan zetten, of mijn vriend wel of geen werk heeft. Geen idee of het snel gaat en dan ben je nog 9 maanden zwanger dus tegen die tijd zou het goed moeten komen. Aan een kant was ik ietsje teleurgesteld maar dat maandje maakt ook niet uit. We zien het wel.
Ik ga straks met mijn zus naar het stadion ons clubbie aanmoedigen. Heb er zin in, kan ik gelijk een beetje polsen hoe het nu echt met haar gaat.
Fijne zondag iedereen.
Hopelijk gaat het snel beter met je rug Noekie!!
Tijger…Spannend je laatste strip en fijn dat het opschiet in jullie nieuwe huis!!
Vlinder…Jammer dat je toch nog even wat langer moet wachten, maar inderdaad de tijd vliegt! Hopelijk heeft je mannetje snel werk…
En natuurlijk heb je nog 9 maanden etc. maar goed je moet wel spullen kopen, dus dan is het wel fijn als hij werk heeft denk ik?!
En jaaa ik was zeker trots op mijn meisje hihi!
Hier alles goed verder, vanmiddag even een verjaardag!!
Het is inderdaad beter als mijn vriend werk heeft zeker omdat er ook veel spullen van tevoren moeten worden gekocht. Vind het ook een prima keus nu.
Vandaag met mijn zus naar het voetbal geweest. Redelijk goed gesprek gehad en ik moet zeggen dat ik me nu wat minder zorgen maak. Ik zou eigenlijk moeten leren om dingen die zij doet of zegt niet zo aan te trekken. Maar door de zorgen de afgelopen jaren is het lastig los laten… Ben voor nu in ieder geval opgelucht en dat voelt fijn.
Heb je nog iets van sollicitaties gehoord Liz?