Als je weet hoe je aan zo’n knop komt wil het ook graag weten. Dat zou voor overdag ook wel makkelijk zijn. Van harte trouwens met je verjaardag
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Tijger. Wat vervelend dat je iets verkeerds gegeten had, voel je je nu weer iets beter?
Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag Noekie. Lekker dat je je verjaardag buiten kon vieren
Wij zijn gisteren heerlijk een stuk gaan fietsen, lekker op een terrasje gezeten tussendoor, heerlijk was dat! Thuis konden we nog lang in de tuin zitten, voelt dan echt als vakantie, zo fijn
Vandaag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, was heel gezellig. Nu lekker onderuit op de bank en voorbereiden op morgen, de introductie van de nieuwe studenten begint nu echt dus dat wordt opnieuw een drukke week.
Mijn vriend heeft vrijdag de meubels in de huiskamer anders neergezet en het is zoveel leuker nu. Zit nu heerlijk voor het raam met mijn benen op de bank met de laptop. Tv erbij aan, kopje thee erbij, heerlijk… net of je gelijk een heel ander huis hebt terwijl alleen de bank en 2 stoelen een nieuwe plek hebben gekregen.
Morgen ook nog naar het ziekenhuis voor een echo van mijn schildklier. Begin van die jaar is er een bult ontdekt in mijn hals die gelukkig goedaardig was. Omdat ik het idee heb dat de bult groeit heb ik een nieuw onderzoek aangevraagd, gewoon voor de zekerheid. Hoewel ik niks geks denk vind ik het toch best een klein beetje spannend. Krijg pas 20 september de uitslag maar stel dat er iets is dan bellen ze me eerder.
Ja, ik heb geen buikklachten meer, ik ben alleen nog heel moe
Tja, na 2,5 maand matig tot slecht slapen is ook vermoeiend
Dat klinkt niet fijn, zo’n bult in je schildklier. Heb je er ook klachten van? Of is het alleen zo dat ie er zit en in de gaten gehouden moet worden?
Morgen nog naar mijn werk, dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis :dance:
Jarigen Gefeliciteerd!!Heerlijk weer dit weekend!
Hier ook af en toe last van slecht slapen, zou ook wel stress zijn!
Vlinder…Jaa het is wel balen dat de kinderwens uitgesteld moet worden want ja je stelt je er inderdaad op in. Maar in mijn hoofd past het wel beter want vind het leeftijdverschil van zo’n 2.5-3 jaar wel mooi tussen 1e en 2e want dan is Lesley ook wat zelfstandiger en maakt de baby bewuster mee dus daar houd ik me aan vast! En gelukkig vliegt de tijd haha!
Leuk van je huisje…wij hebben een nieuw kleed gekocht zo’n hele lekkere zachte en dat is ook een heel verschil!
Tijger…Leuk bijna verhuizen!!Zullen jullie lang bezig zijn?
Jeeeej vanavond weer gtst haha!
Ik verwacht wel een tijd bezig te zijn, er zit alleen een badkamer en een toilet in. Verder moet alles en we doen alles zelf, met hulp van familie
Nog 1 nachtje slapen :dance:
Nog 1 nachtje slapen Tijger en dan is het al dinsdag, leuk :dance: ! Alleen een badkamer en toilet, dat is niet veel hihi! Des meer kan je zelf doen en wordt het ook echt jullie huisje, heerlijk! Geniet ervan en vast succes met de verbouwing.
Leuk Liz dat jullie een nieuwe kleed hebben gekocht, dat kan inderdaad ook een heel verschil zijn.
De echo van mijn schildklier vanmiddag ging goed. De bult aan de rechterkant is 3 cm groot en er zitten nog allerlei bultjes naast. De linkerkant van m’n schildklier is helemaal normaal. De uitslag krijg ik de 20ste maar eigenlijk zie ik het niet somber in. Heb begin dit jaar juist aan de andere kant gezeten, verdenking van kwaadaardige tumor en toen deed de radioloog heel anders dan nu dus daar hou ik me maar een beetje aan vast…
Zit ook GTST te kijken. Keek het nooit maar heb de laatste 2 afleveringen voor de zomerstop gekeken en dan wil ik nu toch wel weten wie het gedaan heeft.
Gister weer gewerkt. Ik vind het echt zo vreemd gaan daar en druk enzo, maargoed. Ben ondertussen nog wat aan het solliciteren, op zoek naar een babygroep voor 4 dagen, want ik wil stoppen als gastouder en met mijn gastouderbureau. Ben helemaal klaar met mn bedrijfjes, het geeft me enorm veel stress, terwijl ik het echt niet te druk heb op zich, maar op een of andere manier geeft het me veel stress in mn hoofd. Ik ben toch wel weer toe aan gewoon 4 dagen werken, wat meer ritme daarmee dus ook en misschien ook wat meer waardering van mn vriend. Daar word ik ook gek van. Zit altijd maar te zeggen dat ik niks doe enzo.
Nu net gaat ie naar zn werk en dan gaat ie zeuren dat ik nog niet aangekleed ben en dat ik het huis maar eens op moet ruimen, want ik heb toch niks te doen.
Ten eerste is dit mijn enige vrije dag deze week, ten tweede is het pas 8 uur, dus hoezo moet ik dan helemaal klaar zitten als ik vrij ben? En ten derde ben ik gister half door mn rug gegaan en voel ik me compleet gebroken. Maar altijd als ik me niet lekker voel of een pijntje heb is het aanstellerij en “jij bent ook altijd ziek”. Hij werkt fulltime, is een echte workaholic. Zijn hobby is zijn baan en hij komt werkt soms rustig tot 10 uur 's avonds door en komt dan om een uur of 11 eens thuis. Hij verdient ook nog eens goed en dat is heel fijn, maar niet als je dat ook moet horen elke keer, dat hij universiteit heeft gedaan en ik niks heb afgemaakt (ja uiteindelijk mbo diploma nog gehaald vorig jaar) en daarom dus ook zo weinig verdien.
Ik twijfel steeds meer over mn relatie. Als ik hoor hoe andere mannen zijn als hun vriendin/vrouw zwanger is bijvoorbeeld, dat ie dan lief is en meehelpt. Nou dat zie ik mijn vriend echt niet doen hoor. Hij zou alleen maar zeggen tijdens mn verlof dat ik toch vrij ben en dus wel het huis elke dag kan poetsen enzo, want ik heb toch niets te doen? En als ik moe ben dat ik me aan stel ofzo… Misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik weet het echt niet meer… pfffffffffffffff
Thuisblijfmoeder zal ik sowieso nooit kunnen worden, want dan kan ik nooit meer iets voor mezelf kopen, ik heb dan namelijk geen inkomen en hier verdient ieder zn eigen geld. Hij zal echt niet mij gaan onderhouden met zijn inkomen als we een paar kinderen hebben.
Pfffffff, moest 't ff kwijt allemaal hoor… :oops:
Zo, even 7 open sollicitaties de deur uit gedaan… Ben benieuwd of dat iets oplevert…
Edit: Ben net gebeld, dinsdag solligesprek voor op een babygroep!!! :mrgreen: :mrgreen:
Vlinder…Hopelijk is de uitslag goed meid! Haha ik kijk al gtst vanaf het begin, blijft verslavend hihi!
Noekie…Jeetje wat balen meid dat je zo twijfelt over je relatie, had je dat eerder ook al niet eens??(dat was jij toch?)
Tja zou het er toch eens goed over hebben dan…want zo kun je helemaal niet aan kindjes beginnen want dan moet je relatie wel goed zitten.
Wel fijn dat je sollicitatie hebt zeg!!Nou heel veel succes!
Hier nog steeds aan het wachten op nieuw werk, wel weer hier en daar gesolliciteerd maar nog steeds in afwachting van reacties…pfff moet nou wel opschieten hoor!!
Jah, dat was omdat ie nog niet toe is aan kindjes, maar dat gaat wel oké nu. Eerst nieuw huis en een baan waar ik blij mee ben en dan komt dat verder wel Maar had vanmorgen ff een baalmoment :oops:
Zit de laatste tijd ff wat minder lekker in mn vel vaak. Komt ook doordat ik nu een beetje tussen banen in zit, ontzettend onregelmatig leef en daar een beetje gestoord van word… En dan heb ik wat vaker dipjes en ga ik overal over twijfelen. Baan, werk, huis, relatie… Pffff :oops:
Wat goed dat je veel sollicitaties hebt verstuurd! Dat je dinsdag alweer een gesprek hebt voor op een babygroep, leuk! Dat wordt weer duimen
Vervelend dat je twijfelt over je relatie, geeft vooral voor jezelf veel onrust. Ik hoop dat je er uit komt en misschien over praten met je vriend hoe je het voelt? Ook dat hij niet zo leuk reageerde vanmorgen, dan weet hij hoe je er in staat. Waarschijnlijk heb je dat al eens gedaan maar nog een keertje kan misschien geen kwaad.
Fijn he dat je dit soort dingen hier kwijt kan, kan erg opluchten. :hug: van mij.
Lijkt me lastig als het solliciteren niet op echt schiet zoals bij jou Liz. Je wil zo graag maar dan zit het wat betreft werk vinden tegen, jammer! Hopelijk krijg je snel positieve reacties op je sollicitaties.
Ik had vandaag een vervelende aanvaring met mijn collega. Ze zette me voor schut waar een hele groep studenten bij was… daar kan ik niet zo goed tegen :evil: . Dus toen we alleen waren met haar over gesproken. Blijkt dat ze wat betreft werk niet lekker in haar vel zit en dan reageerde ze op mij af. Ik kan me dat deels voorstellen maar niet waar een hele groep studenten bij is. Heb het wel uitgesproken met haar maar toch zit het me nog niet heel erg lekker. Moet het loslaten en juist dat kan ik niet goed bij haar omdat het erg vaak gebeurd dat ze haar chagrijnige bui op mij af reageert .
Veel slecht nieuws ook om me heen… het dochtertje van mijn kapster is net ‘genezen’ van leukemie, meisje is 7 jaar nu en moet nog 2 controle jaren door voor het echt genezen genoemd kan worden en nu is haar man ziek. Vandaag begonnen met chemo… moet veel aan hun denken. Je kan je bijna niet voorstellen dat dit 2 keer in 1 gezin voor komt.
Verder wordt een vriendin van mij verdacht van een tumor in haar bijnier de onderzoeken zijn vandaag begonnen en over 2 weken verwacht ze de uitslag dus dat is ook best spannend. Soms word je ineens erg met je neus op de feiten gedrukt… dan besef je weer hoe relatief sommige dingen zijn. Ik ga keihard duimen voor mijn vriendin dat de uitslagen goed zijn… Als ik naar mezelf kijk ben ik anders in het leven gaan staan na die verdenking van een tumor bij mezelf, ik geniet meer van kleine dingen en maak me minder druk om mijn werk bijvoorbeeld want thuis, familie, vrienden zijn vele malen belangrijker vind ik. Eindelijk na 36 jaar heb ik nu geleerd om mijn grenzen duidelijk aan te geven… heeft het me toch nog iets ‘goeds’ gebracht.
Ga nu lekker een bakkie thee zetten met een chocolaatje erbij, kijk er de hele dag al naar uit hihi!
Noekie…Vervelend die stress en baalmomenten! Hopelijk heb je snel weer structuur in je leventje en gaat het beter, ook met je relatie!!Wel gewoon aangeven hoor bij je vriend hoe je je voelt…
Ik zou voor je duimen dinsdag!
Vlinder…Jeetje wat erg al die ziektes zeg! Dan wordt je inderdaad even weer met je neus op de feiten gedrukt, en ik ben het er mee eens hoor…geniet van alle dingen en vooral je vrienden, familie en gezin en wees blij als je gezond bent!! Haal eruit wat erin zit!
Nou hopelijk is de uitslag goed voor je vriendin…
En wat flauw van je collega zeg, prima als ze haar ei kwijt wil of wat chaggie is maar zet jou niet voor schut! Hopelijk gebeurd het niet weer!
Hier alles goed, maar inderdaad nog steeds wachtende pff…Wel lekker gezwommen net met mijn meisje, was weer erg gezellig!
Hoi allemaal! Hier nog een ei-rammelaarster!
Ben 27 jaar en moeder van een zoon. Hij wordt bijna één en bij mij kriebelt het al weer. Manlief wil alleen nog niet, omdat hij het financieel nog niet ziet zitten…
Ik moet me dus nog even inhouden… en ondertussen zoek ik naar oplossingen en mogelijkheden… voor hoe het wél kan…
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Tuurlijk mag dat! Ik zal je straks even op het lijstje erbij zetten!
Gezellig!
Je staat er bij!!
welkom mariamaria.
Noekie, wat balen dat je vriend zich zo opstelt. Ik snap dat je baalt dat hij steeds weer moet benadrukken dat hij hoger opgeleid is. Ik snap echt niet hoe je daar een beter mens van wordt.
Hopelijk kun je snel aan de slag en krijg je wat meer waardering.
Vlinder, wat balen dat je collega zich op jouw afgereageerd. Hopelijk slaat de chemo bij de man van je vriendin goed aan.
Hier druk druk druk. Vandaag begonnen met de cv ruimte tegelen. Ik ben zo blij met mijn huis
Welkom Mariamaria, gezellig dat je mee komt rammelen
Ik heb lekker al weekend. Extra fijn omdat ik het even helemaal gehad heb met mijn werk en vooral mijn collega.
Niet echt plannen voor het weekend dat vind ik ook wel even lekker. Morgenavond een bakkie bij mijn ouders doen maar de rest is nog lekker open.
Nu met een kopje thee onderuit op de bank en lekker niksen, heerlijk!
Hoe gaat het met jou Noekie, voel je je al wat beter? Ik hoop het!
Leuk he tijger lekker klussen in jullie nieuwe huis, echt van jullie maken, heerlijk!
Hiet gaat t weer oké hoor. Met relatie dan. Met mezelf iets minder… oef! Wat is het vroeggggggggggggg, ben het niet meer gewend! De laatste tijd was ik vrij op vrijdag en nu moet ik om half 8 beginnen… moet rond 10 voor 7 hier weg rijden…
En ik heb een zere rug! Pffff Kan niet eens normaal afvegen :silenced: Maandag schoot het erin, onderin aan de zijkant, toen ik een luier verwisselde op de grond… Moet ik ook niet doen en dat weet ik ook gewoon, maar 1x en meteen hoppaaaaa. En nu doet t nog steeds erg pijn. Zit aan 1 kant onderin. Met slapen ook last van. Ik slaap normaal op mijn buik graag, maar dat gaat niet, want dan is de pijn nog veel erger!
Vandaag dus even voorzichtig met kinderen optillen en luiers alleen op de commode.
Zit nu te ontbijten, dat is lang geleden dat ik zo vroeg ontbeet. Normaal is dat zo rond een uurtje of 8 a 9 als de eerste kids er zijn, hier thuis dan. Maar ik moet er toch aan gaan wennen, want ik stop als gastouder en hoop dan 3 of 4 dagen buitenshuis te werken, dus tsja. Maar pfoeeeeeeeeeee wat voel ik me moe!!!
Sorry hoor voor mijn klaagzang! :wall: :silenced:
Noekie…Wil je bij mij de datum aanpassen in het lijstje??Naar juni 2012??En in mijn verhaaltje ook even aanpassen, thanx!!
Wat balen van je rug…weet hoe je je voelt…heb eigenlijk sinds de geboorte van Lesley veel last van mijn rug, ben afgelopen dinsdag naar de fysio geweest en moet straks weer heen!! misschien ook wat voor jou!
Vlinder…Geniet van je weekend meid!!
Mariamaria…Welkom, gezellig dat je komt mee kletsen!
Hier een goed nieuwtje…Maandag sollicitatiegesprek bij Meeus, dus duimen jullie heel hard dat dit mijn baan wordt??Laat wel even weten hoe het is gegaan!